Bedankt voor de tip, ik heb 'em!!! Bij de V&D in de stad, ze hadden nog hele stapels. Ik heb in elk geval wat te doen, vanavond lekker op tijd naar bed met pittenzak en harry potterquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:24 schreef Oxymoron het volgende:
Nijna bij boekhandel Arends in wkc Kronenburg hebben ze nog exemplaren en bij V&D in de stad denk ik ook.
Jaa, van die haarlinten als veters en strasssteentjes erin...quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:49 schreef jessie het volgende:
Van die zwarte instapschoentjes. Een beetje stoere balletschoentjes
O ik vergeet mijn wit met roze LA gear schoenen. Met dubbele veters. Roze met wit en toen al hip, want ook veel bling bling
Ik ook, (ook een oud wijf dus...shit) maar ik was een 'bikerbabe'quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:13 schreef E.T. het volgende:
toen gabber zijn 'in' was woonde ik volgens mij al samen (dem, eigenlijk ben ik gewoon een oud wijf)..
Ik droeg hem met van die zwart gespoten nep all starsquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:13 schreef E.T. het volgende:
Dr.Martens zijn wel gaaf!!!
En zo'n broek met kruis tussen je knieeen heb ik ook gehad... en dan 'karate-schoentjes' eronder.
Hoort bij de Sint Maarten foto's.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:07 schreef jessie het volgende:
Leuke usericoon Danosa!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:17 schreef jessie het volgende:
Ik zou t wel leuk vinden als Robbie naar mij komt![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:18 schreef Lois het volgende:
Hahahahaa![]()
Deze week zat Iris door de gids te bladeren en zag Robbie. "kijk mama, da's papa!" zei ze. Nou dat mocht mama willen![]()
Vroegahquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:12 schreef Belana het volgende:
hahaha, ik moet zo lachen om al die kleine stukjes verleden die hier vandaag opduiken. Wie had toch gedacht dat we allemaal zouden samenkomen in het OUDer zijn
oei pijnlijke herinneringquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:46 schreef jessie het volgende:
In "mijn tijd" deed ik alsof die superstrakke broeken waar geen stretch inzat (leve de stretch) en waar je je laarzen eerst in moest doen voordat je je broek aan kon trekken (anders kreeg je je laarzen niet meer onder je pijpen
) heeeeeeel erg lekker zaten. Ah ma mag ik hem ah ah ah, deze broeken zitten zo lekker
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:46 schreef jessie het volgende:
In "mijn tijd" deed ik alsof die superstrakke broeken waar geen stretch inzat (leve de stretch) en waar je je laarzen eerst in moest doen voordat je je broek aan kon trekken (anders kreeg je je laarzen niet meer onder je pijpen
) heeeeeeel erg lekker zaten. Ah ma mag ik hem ah ah ah, deze broeken zitten zo lekker
![]()
joh! Die zijn nu weer in, ik had ze van de zomer nog aanquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:55 schreef jessie het volgende:
En fletjes van die superplatte schoentjes met zo'n mega lelijk strikje erop, hahahahhahaha heb ik ook aangehad![]()
Tsssssk. Ik ben nooit meegegaan met rare kledingdingen. Beefcake en ik hebben dezelfde leeftijd, anders was ik ook al wel gabber en skater geweest. Ik ben en blijf saai maar da's nog altijd minder erg dan zo'n luierbroek.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:53 schreef Belana het volgende:
[..]
nee, we zijn ouwe wijven
wacht maar, jouw tijd komt nog wel!![]()
Skibroeken heb ik ook gehad, maar ik wilde ze echt niet aan. Alles moest wijd zijn en ik heb nu nog steeds een aversie tegen trechtermodel-broekenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:50 schreef Rottdog het volgende:
Mijn moeder heeft me ooit een keer laten lopen in zo'n skibroek met dat elastiek die je dan onder je laarsen moest doen
Nou m'n kleding zeker welquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef Belana het volgende:
LB, dan zijn er wel weer andere dingen waar je het over hebt![]()
en saai? jij? Not in this lifetime!
Jij was echt zoooooo Dolly Dotsquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:00 schreef jessie het volgende:
En ik had ook ophaalrokken en in mijn ik begin met uitgaan, uitgaanstijd vooral lekker veel schoudervulling, hahahahaha.
Nee wat ergquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:48 schreef jessie het volgende:
O ik vond ze super die drollevangers. En ik zou ze nu zo weer kopen eigenlijk
Ik was niks, had geen stijl, ik was van alles wat, maar ook weer geen meeloper. Ik was het eigenlijk net nietquote:
Ik had zelfs zo wafelijzer om dolly dots golfjes in je haar te maken, stonden leuk bij mn gele ophaalrokquote:
Oe, gelukkig!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:07 schreef Luchtbel het volgende:
Oeh Beef heeft een punt. Het valt dus mee Belana en kan die kapper natuurlijk wat raars met m'n haar laten doen
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:14 schreef Rottdog het volgende:
Lekker pittig koppel![]()
En LB je maar mevrouw blijven noemen
WAAAAHHHH de cola ging eruitquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:13 schreef jessie het volgende:
En ik had een keer een heel leuk (okergeel ) tasje gekregen met mijn initialen. Supertrots was ik er op. En toen vroeg iedereen of ik bij de spoorwegen werkte (NS dus)![]()
![]()
Cas vervloekt dan zijn krullen en zijn lange lokkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:11 schreef Rottdog het volgende:
Over een paar jaar zitten Rene, Cas, Dylan, Janneke, Bo, Jolie en Zoe dit hele gesprek over te doen![]()
*proest* daar ging bij mij alles, moet ineens denken aan die sjaal die hier op zolder ligt die vroeger van vriendje is geweestquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Zijn er hier ook mensen die vroeger 'kakker' waren, met collegeshawl?
Dan mogen wij in BEJ postenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:21 schreef jessie het volgende:
Weet je dat ik daar echt wel eens aan denkt of oud nog bestaat als mijn meisjes groot zijn![]()
Jezusquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:23 schreef Faja-Lobi het volgende:
op die neger muziek die je wigger moeder draaide
Hahahahahahahahahaquote:
Draait hij ook zo met zijn kontje danquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:25 schreef Belana het volgende:
Ik ben trouwens niet getrouwd met een neger, maar hij houdt wel van eminem, 50 cent, en meer van die dingen, is hij dan ook een wigger
Nee dat waren dan weer moccasins of zoiets, die had ik ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:23 schreef Rottdog het volgende:
Die leren kakschoenen met zo'n klein leren vetertje *walgelijk*![]()
soms welquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:26 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Draait hij ook zo met zijn kontje dan![]()
TE erg.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:21 schreef jessie het volgende:
Spuuglokje ik had wel van die collegeschoenen met van die kwastjes.
Viel wel mee hoor, het wisselde elkaar gewoon af. En toen ik bv kleedgeld kreeg waren de merkbroeken ineens helemaal over. Daar kon ik er dan maar 1 van kopen. toen ging naar snoopys (kraampje op de markt, met zalmkleurige klerenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:30 schreef Rottdog het volgende:
Gaat zich af vragen hoe zo'n grote kasten had Jessie wel niet
Nee man dat concert van Eminem waar hij bij was twee jaar geleden was super vetquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:31 schreef Rottdog het volgende:
Brrrrr LB dat vind ik wel zo'n creep![]()
2 jaar terug kon ik dus niet omdat ik door de zwangerschap niet kon lopen/staanquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:34 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nee man dat concert van Eminem waar hij bij was twee jaar geleden was super vetmaar ik heb dan ook geen smaak mijn dochter is verwekt na een concert van sean paul
Wij hadden ook kaartjes voor september![]()
Ja en dat op de markt hequote:
Ik heb zelfs eens zachtjes gehuild tijdens de opkomst van hem tijdens het 'Lovesexy'concert.quote:
Dat was op m'n twintigste verjaardagquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:35 schreef Belana het volgende:
[..]
2 jaar terug kon ik dus niet omdat ik door de zwangerschap niet kon lopen/staanHet is mij niet gegund
Ik heb ook een wiggerquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:25 schreef Belana het volgende:
Ik ben trouwens niet getrouwd met een neger, maar hij houdt wel van eminem, 50 cent, en meer van die dingen, is hij dan ook een wigger
Hahahahaaaaaaahhaaaha jezus ik heb in tijden niet zo gelachen hahahhaquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:38 schreef jessie het volgende:
Mijn vriendin van toen en ik gingen op purple rain altijd op bed liggen en dan huilen. Dat was een heel ritueeltje. Kom zullen we weer purple rain opzetten. Jaaaaaaaaaaaaaaaaa. Kussens erbij hoofdjes naast elkaar en huilen maar.
Ik heb het kaartje toen aan mijn broer gegeven voor zijn verjaardag, Nick is toen samen met hem gegaan. Het was precies op mijn broers verjaardag, de 17e, dus dat kwam mooi uit.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:37 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dat was op m'n twintigste verjaardag
Op Diamonds en pearls kwamen wij de trouwzaal in lopenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:39 schreef Spuuglokje het volgende:
De laatste keer dat ik een optreden van hem zag was geloof ik in Friesland. Ik heb hem na Diamonds and Pearls eigenlijk niet meer zo gevolgd. Had het toen druk met metal
Jij denkt nu jezus waar heb ik mijn kleertjes naartoe gestuurdquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:40 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaaahhaaaha jezus ik heb in tijden niet zo gelachen hahahha![]()
![]()
![]()
Shakin's Stevens, daar was mijn zus zo verliefd opquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:40 schreef jessie het volgende:
Ik vind Shaking Stevens ofzoiets ook leuk
Ja, het was erg goed, heb ik ook veel moeten horenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:41 schreef Luchtbel het volgende:
Euh je broertjes verjaardag? Da's mijn verjaardag!
Wel heel ajmmer, het was echt heel leuk. De foto's van die dag hangen hier nog in de gang
Mooi!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:40 schreef Belana het volgende:
[..]
Op Diamonds en pearls kwamen wij de trouwzaal in lopen
Sometimes it snows in Aprilquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Mooi!
Ik wil When doves cry in ieder geval op mijn crematie gedraaid hebben.
Hij heeft smaak!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:45 schreef Belana het volgende:
Nick wil "baby I'm a Star" en "Sometimes it snows in april" dus die nummers daar moet ik altijd al bij huilen...
En er is een nummer van Rhapsody dat ik ook op mijn crematie wil laten draaien, dus als ik dat in mijn eentje in de auto hoor, ga ik om mezelf jankenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:45 schreef Belana het volgende:
Nick wil "baby I'm a Star" en "Sometimes it snows in april" dus die nummers daar moet ik altijd al bij huilen...
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:49 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
En er is een nummer van Rhapsody dat ik ook op mijn crematie wil laten draaien, dus als ik dat in mijn eentje in de auto hoor, ga ik om mezelf janken
en je houdt me wel op de hoogte hoor! *strengkijkt*quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:50 schreef Belana het volgende:
we zijn lid van de NPG music club, maar daar horen we ook niet veel vanmaar als ie komt kunnen we wel kaarten krijgen
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:51 schreef E.T. het volgende:
[..]
en je houdt me wel op de hoogte hoor! *strengkijkt*
Moet er toch niet aan denken om 't te missen!
Anders krijg je geen koffie voor we naar ahoy gaan!quote:
Ik stond vorige keer gewoon om 8 uur voor het postkantoor en had een van de laatste kaarten. had niks meer te kiezen over waar ik wilde..quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:55 schreef Belana het volgende:
Als je die kaarten via hun hebt ben je dus redelijk gegarandeerd van een plek vooraan, alleen moet je wel uren wachten in een bedomd hok...maar het was het allemaal waard
Ik sliep als kleuter in een doe maar shirt, ik wilde hem per sé hebben, maar was natuurlijk véél te groot!quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:12 schreef Leah het volgende:
En jullie vergeten Doe MaarOf ben ik nou zo oud dat ik niet meer op dit bankje mag?
Daar moest ik Rock'nRoll op afdansenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:19 schreef jessie het volgende:
Ja dat vond ik ook wel wat hoor. Whamen dan vooral die dansjes na doen. Stapje naar links knipbeweging met vingers voor rechterknie, stapbeweging naar rechts knipbeweging met vigners voor linkerknie. Wake me up before you gogo....
en matt dillonquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:22 schreef Leah het volgende:
Oeh, over sexy gesproken.... George Michael, toen we nog niet wisten dat ie het met jongens deed!
een jaar of 14-15 toen ik écht rookte en 1 pakkie shag in de week kreeg van mn oudersquote:
*bijschuift*quote:
wees blij!! Mijn moeder had er spontaan 3 gemaaktquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:48 schreef jessie het volgende:
Die golf heb ik niet meegekregen denk ik Mous
Je merkt pas dat je echt oud wordt, als de giletjes weer in de mode raken, en weer, en weer, en weerquote:
pfiew heb ik mazzel zegquote:Op zondag 20 november 2005 00:21 schreef Leah het volgende:
Ik las trouwens vandaag dat als je 501 levi's draagt, je zeker weten tot de 35+ generatie behoort.
nou dees was van scapino hoorquote:Op zondag 20 november 2005 00:21 schreef Leah het volgende:
Een ball broek was een spijkerbroek bij voorkeur tot onder je oksels, maar je zult zien, het komt allemaal terug, en daar MOEST dan het merkje op staan
. Net zoiets als nu eigenlijk
alleen het het nu GAP of diesel, ofzo. Die ball etiketten waren ruitvormig, weet ik nog.
Ik las trouwens vandaag dat als je 501 levi's draagt, je zeker weten tot de 35+ generatie behoort.
ik ookquote:Op zondag 20 november 2005 00:21 schreef jessie het volgende:
Ik ga slapen (in mijn pyama aan 1 stukkennen jullie die nog
Heb ik echt gehad
)
Hier nog 1quote:Op zondag 20 november 2005 00:33 schreef Leah het volgende:
Oef, ik herinner me ineens dat ik behalve moeder ook nog sint ben. Ik ga even iets inpakken, en de chococentjes zoeken
.
alicia d'r koorts is enorm gezakt en ik weet niet wat er in haar darmen heb gezeten maar mevrouw kan sinds gisteren nauwelijks zitten omdat alles gigakapot is (al doet een zwembandje wonderen)quote:Op zondag 20 november 2005 08:33 schreef jessie het volgende:
Hoe is t met Alicia en Jayden?
sorry, ik was moe en moest naar bedquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:03 schreef E.T. het volgende:
HIj is 1.50
Maar groot in z'n daden
ff wat anders... Weet niet of jij iets hebt gezien over die 'kunstkoppen-actie' van douweEgberts.. Die gozer die dat gemaakt heeft bij je op school gezeten (bij mij in de klas nl.)
Best grappig om op zo'n manier z'n naam weer te horen![]()
we zijn nog steeds bezigquote:Op zondag 20 november 2005 09:19 schreef jessie het volgende:
Knor hebben jullie dat huis nog gekocht?
Zo'n hansop geval, ja daar had ik er zelfs een paar van. Heel fijn als je 's nachts naar de wc moest, zat je daar met een bloot bovenlijf te rillen op de potquote:Op zondag 20 november 2005 00:21 schreef jessie het volgende:
Ik ga slapen (in mijn pyama aan 1 stukkennen jullie die nog
Heb ik echt gehad
)
quote:Op zondag 20 november 2005 12:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Zijn dat dezelfde dingen die een tijdje geleden bij de Kellogs cornflakes zaten? Van die poppers?
Als je goed gooit blijft een pritstift echt het allerlangst zittenquote:Op zondag 20 november 2005 12:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat bij ons een echte rage was op de lagere school, waren die kleefinktvisjes die je tegen het raam kon gooien en dan kukelden ze er langzaam af. Je kon ze ook tegen het plafond gooien en dan wedstrijdje doen welke het langst bleef zitten!
quote:Op zondag 20 november 2005 12:25 schreef m@x het volgende:
Adam Ant
Ehhh als bij je geboortedatum 0000-00-00 staat, kan ik natuurlijk niks vergelijkenquote:Op zondag 20 november 2005 13:38 schreef Ladybos het volgende:
Maar volgens mij ben ik ouder dan de meeste van jullie
Nee, dat was ik. Als ik daar nu op terugkijk moet ik wel vreselijk om mezelf lachen. Wat was ik toen een chagrijnig, hooghartig stuk vreten zegquote:Op zondag 20 november 2005 13:40 schreef Leah het volgende:
Daar zou je je nog weleens in kunnen vergissen. Dat van die polokraagjes ken ik wel, maar ik was idd bezig diepzinnig te zijn in het zwart (wie schreef dat net, Rottdog?).
Jahaaa die uit de Fred Oster showquote:Op zondag 20 november 2005 12:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat bij ons een echte rage was op de lagere school, waren die kleefinktvisjes die je tegen het raam kon gooien en dan kukelden ze er langzaam af. Je kon ze ook tegen het plafond gooien en dan wedstrijdje doen welke het langst bleef zitten!
Geen smaak??? Jean paul is gewoon vet joh (klink wel als een tiener zo)quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:34 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nee man dat concert van Eminem waar hij bij was twee jaar geleden was super vetmaar ik heb dan ook geen smaak mijn dochter is verwekt na een concert van sean paul
Wij hadden ook kaartjes voor september![]()
Ja die ken ik ook nog en van die klokrokken.quote:Op zondag 20 november 2005 13:38 schreef Ladybos het volgende:Wham
Prince
Michael Jackson toen ie nog goed was
Duran Duran
Ik kom uit de tijd van 2 poloshirts over elkaar aan en dan wel de kraagjes omhoog zetten he !! Maar volgens mij ben ik ouder dan de meeste van jullie
Geeft niet hoor, ik heb het ook gehad, brok in m'n keel op 29-jarige leeftijd bij opkomst Robbie...quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:36 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs eens zachtjes gehuild tijdens de opkomst van hem tijdens het 'Lovesexy'concert.Ik was zoooo fan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |