Bedankt voor de tip, ik heb 'em!!! Bij de V&D in de stad, ze hadden nog hele stapels. Ik heb in elk geval wat te doen, vanavond lekker op tijd naar bed met pittenzak en harry potterquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:24 schreef Oxymoron het volgende:
Nijna bij boekhandel Arends in wkc Kronenburg hebben ze nog exemplaren en bij V&D in de stad denk ik ook.
Jaa, van die haarlinten als veters en strasssteentjes erin...quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:49 schreef jessie het volgende:
Van die zwarte instapschoentjes. Een beetje stoere balletschoentjes
O ik vergeet mijn wit met roze LA gear schoenen. Met dubbele veters. Roze met wit en toen al hip, want ook veel bling bling
Ik ook, (ook een oud wijf dus...shit) maar ik was een 'bikerbabe'quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:13 schreef E.T. het volgende:
toen gabber zijn 'in' was woonde ik volgens mij al samen (dem, eigenlijk ben ik gewoon een oud wijf)..
Ik droeg hem met van die zwart gespoten nep all starsquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:13 schreef E.T. het volgende:
Dr.Martens zijn wel gaaf!!!
En zo'n broek met kruis tussen je knieeen heb ik ook gehad... en dan 'karate-schoentjes' eronder.
Hoort bij de Sint Maarten foto's.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:07 schreef jessie het volgende:
Leuke usericoon Danosa!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:17 schreef jessie het volgende:
Ik zou t wel leuk vinden als Robbie naar mij komt![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:18 schreef Lois het volgende:
Hahahahaa![]()
Deze week zat Iris door de gids te bladeren en zag Robbie. "kijk mama, da's papa!" zei ze. Nou dat mocht mama willen![]()
Vroegahquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:12 schreef Belana het volgende:
hahaha, ik moet zo lachen om al die kleine stukjes verleden die hier vandaag opduiken. Wie had toch gedacht dat we allemaal zouden samenkomen in het OUDer zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |