echt?!quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:30 schreef daniman het volgende:
[..]
das weer eens wat anders dan brood![]()
ik had een keer het idee om van ijs sneeuwpopjes te maken. Maar ten eerste kreeg ik geen mooie bollen ijs met de ijsschep, ten tweede bleef het niet goed op elkaar staan en ten derde was ik er zo lang mee bezig dat het ijs al te veel gesmolten was...quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ow lekker
alleen eet het liever koud (en zonder braadworst maar met uitgebakken spekjes )
ik moet van luca sneeuwpopjes bakken
weet iemand of er toevallig sinterklaas cakevormen bestaan?
misschien als je ze in de cakevormpjes maakt waar ik nu de sneeuwpopjes in bak.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:02 schreef daniman het volgende:
[..]
ik had een keer het idee om van ijs sneeuwpopjes te maken. Maar ten eerste kreeg ik geen mooie bollen ijs met de ijsschep, ten tweede bleef het niet goed op elkaar staan en ten derde was ik er zo lang mee bezig dat het ijs al te veel gesmolten was...
Moet je maar geen sneeuwpopbakvorm kopenquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:32 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet van luca sneeuwpopjes bakken
Tot en met 17 november, gisteren dus.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:35 schreef E.T. het volgende:
Over welk tijdsbestek gaat die lijst? Of is dat vanaf opening tot nu?
Dat heb je toch niet handmatig lopen tellen hè?! Want dat lijkt me een heidens karweiquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tot en met 17 november, gisteren dus.
ctrl+f en dan op naam zoekenquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:50 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik kan me zelf niet eens vinden in het lijstje
Jij hebt weer lange lokken, voor volgend jaar trek ik je aan je haren van mn plek afquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:57 schreef jessie het volgende:
Hahahahhaha Ja Mous, ik duw je met mijn bescheiden kontje van de 3e plek
quote:
Ik wil em oooooook. Ik kan natuurlijk nu als een gek naar het dorp racen en hopen dat ze nog een exemplaar hebben... Maar vanmiddag gaan we naar Arnhem, lijkt me dat er daar toch wel ergens een exemplaartje te vinden moet zijn. Ik zal die hele stad uitkammen als het nodig isquote:Op zaterdag 19 november 2005 09:23 schreef beefcake het volgende:
Ik zit hier trouwens vreselijk ongeduldig te zijn, zometeen mag ik Harry Potter halen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |