hier gelukkig niet. Als het meteen aan de kant geflikkerd wordt was het een foute keuze en kan ik het net zo goed weggooien, zullen ze niet missen en als er mee gespeeld wordt blijft het ook leuk.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:32 schreef Belana het volgende:
blijft moeilijk met speelgoed, gemiddeld is iets 3 dagen interessant
volgens mij zit er tegenwoordig wel eentje in goudaquote:Op donderdag 17 november 2005 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een onwijs leuke poppen!
Waarom hebben we hier geen action.
Hier is het "Sen gaat kleuren" en dan "Mama ook kleuren"quote:Op donderdag 17 november 2005 21:46 schreef E.T. het volgende:
Ow.. en tekenen... tot mama er doodmoe van wordt![]()
"Aia toel!" (saskia wil in d'r stoel zitten) "keuren" `Mevrouw zet drie krassen met d'r wasco en dan is het al snel "mama poesje" (mama moet eenveel poesjes tekenen) en bloemen moet mama tekenen... en visjes.. en hondjes...
Oftewel.. ik teken en mevrouw kijkt toe
Nee, en als ik die foto zie dan kan ik daar geloof ik alleen maar heel blij om zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 21:30 schreef moussy het volgende:
Nijna, jij hebt vast geen tongpiercing?![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:38 schreef moussy het volgende:
Zo, half tien en Cas en ik hebben al warm gegeten, andijviestampot met een braadworstje
Jaquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:38 schreef moussy het volgende:
Zo, half tien en Cas en ik hebben al warm gegeten, andijviestampot met een braadworstje
HA! onze klaas voor school komt waarschijnlijk op skeelersquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:57 schreef m@x het volgende:
Hier komt hij niet met een boot maar met de helicopter. Een hele moderne klaas.
das weer eens wat anders dan broodquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:38 schreef moussy het volgende:
ow lekkerquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:30 schreef daniman het volgende:
[..]
das weer eens wat anders dan brood![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |