Doei Moussyquote:Op donderdag 17 november 2005 15:00 schreef moussy het volgende:
Ik ga ook zo, moet vergaderen op school.
Echt wel!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik was vroeger ook een KHODP fan! Ik heb Melissa Gilbert ook nooit als iemand anders kunnen zien dan als Laura. En wat was het zielig dat Mary blind werd he? Ik heb zo zitten janken toen!![]()
Ach, weten je buren ook gelijk dat je er een verantwoord dieet op na houdt, toch?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:24 schreef Brighteyes het volgende:
En daar sta je dan.![]()
![]()
Met een berg chips, nootjes en stokbroden aan je voeten.
Dat dacht ik dus echt 'Wat zullen de buren wel niet denken!'quote:Op donderdag 17 november 2005 15:57 schreef Igraine het volgende:
Ach, weten je buren ook gelijk dat je er een verantwoord dieet op na houdt, toch?
![]()
EO kinderserie. Iig werd het een tijdje op donderdagmiddag uitgezonden dus.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:59 schreef Igraine het volgende:
Ik ken heel die serie het kleine huis op de prairie niet..Wanneer en waar werd dat uitgezonden dan?
Die is behoorlijk erg....quote:Op donderdag 17 november 2005 16:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus echt 'Wat zullen de buren wel niet denken!'
Over buren gesproken... Had ik hier de truttigste uitspraak van het jaar al gemeld?
2 weken terug, stroomstoring, ik dacht dat het aan mijn stoppen in het nieuwe huis lag, snapte er niks van, tot ik buiten een eneco auto zag staan. Dus ik loop er heen, praatje zus en zo, voorstellen aan een paar mensen hier uit de buurt.
En ineens hoor ik mezelf zeggen: 'Ja, en ik baal ervan, want ik had nog even willen stofzuigen voor mijn man thuis komt'.
Ik sloeg nog net niet mijn hand voor mijn mond toen ik het me hoorde zeggen!![]()
Tjesis, hoe mutserig kan je zijn!En al wel helemaal een maand getrouwd enzo.
Waaaaaaah ga je schamen BEquote:Op donderdag 17 november 2005 16:01 schreef Brighteyes het volgende:
En ineens hoor ik mezelf zeggen: 'Ja, en ik baal ervan, want ik had nog even willen stofzuigen voor mijn man thuis komt'.
Ik ben blij dat ik niet de enige ben. Eigenlijk zeg ik nog steeds 'mijn vriend'quote:Op donderdag 17 november 2005 16:05 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik krijg het 'mijn man' na bijna 6 maanden nog steeds amper m'n strot uit.![]()
Ik noem gewoon altijd zijn voornaam...quote:Op donderdag 17 november 2005 16:12 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet de enige ben. Eigenlijk zeg ik nog steeds 'mijn vriend'![]()
ja dat doe ik ook wel maar dan alleen bij mensen die hem ook kennen. Andere mensen weten anders niet over wie ik het heb. Ingewikkeld hoor, getrouwd zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 16:21 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik noem gewoon altijd zijn voornaam...![]()
Ja ik heb dat gevoel als ik ineens bemerk dat ik bij een wasmiddelen-gesprek betrokken ben...Dan denk ik "wtf??"quote:Op donderdag 17 november 2005 16:22 schreef dutchie het volgende:
Maar heeft iedereen niet zo af en toe van die enorme mutsen-uitspraken?
Een kinderserie? Ik dacht dat het een gewone serie was...quote:Op donderdag 17 november 2005 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
EO kinderserie. Iig werd het een tijdje op donderdagmiddag uitgezonden dus.
ze hebben ze hier bij de plaatselijke "winkel van sinkel" oftewel de chios (zit in koog tegenover de appie heijn.)quote:Op donderdag 17 november 2005 13:54 schreef Karin het volgende:
[..]
Ben even aan het bijlezen en kom deze post tegen. lady-wrb waar koop je dat? Eva is erg met letters bezig en dit lijkt me erg leuk voor haar van de Sint.
Hallo Karin bij de Hema hebben ze die ook, ook van dieren en cijfers (bij de bakspullen)quote:Op donderdag 17 november 2005 13:54 schreef Karin het volgende:
Ben even aan het bijlezen en kom deze post tegen. lady-wrb waar koop je dat? Eva is erg met letters bezig en dit lijkt me erg leuk voor haar van de Sint.
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:56 schreef Lois het volgende:
[..]
Mous waar haal je dat soort dingen, Action ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |