oei pijnlijke herinneringquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:46 schreef jessie het volgende:
In "mijn tijd" deed ik alsof die superstrakke broeken waar geen stretch inzat (leve de stretch) en waar je je laarzen eerst in moest doen voordat je je broek aan kon trekken (anders kreeg je je laarzen niet meer onder je pijpen
) heeeeeeel erg lekker zaten. Ah ma mag ik hem ah ah ah, deze broeken zitten zo lekker
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:46 schreef jessie het volgende:
In "mijn tijd" deed ik alsof die superstrakke broeken waar geen stretch inzat (leve de stretch) en waar je je laarzen eerst in moest doen voordat je je broek aan kon trekken (anders kreeg je je laarzen niet meer onder je pijpen
) heeeeeeel erg lekker zaten. Ah ma mag ik hem ah ah ah, deze broeken zitten zo lekker
![]()
joh! Die zijn nu weer in, ik had ze van de zomer nog aanquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:55 schreef jessie het volgende:
En fletjes van die superplatte schoentjes met zo'n mega lelijk strikje erop, hahahahhahaha heb ik ook aangehad![]()
Tsssssk. Ik ben nooit meegegaan met rare kledingdingen. Beefcake en ik hebben dezelfde leeftijd, anders was ik ook al wel gabber en skater geweest. Ik ben en blijf saai maar da's nog altijd minder erg dan zo'n luierbroek.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:53 schreef Belana het volgende:
[..]
nee, we zijn ouwe wijven
wacht maar, jouw tijd komt nog wel!![]()
Skibroeken heb ik ook gehad, maar ik wilde ze echt niet aan. Alles moest wijd zijn en ik heb nu nog steeds een aversie tegen trechtermodel-broekenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:50 schreef Rottdog het volgende:
Mijn moeder heeft me ooit een keer laten lopen in zo'n skibroek met dat elastiek die je dan onder je laarsen moest doen
Nou m'n kleding zeker welquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef Belana het volgende:
LB, dan zijn er wel weer andere dingen waar je het over hebt![]()
en saai? jij? Not in this lifetime!
Jij was echt zoooooo Dolly Dotsquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:00 schreef jessie het volgende:
En ik had ook ophaalrokken en in mijn ik begin met uitgaan, uitgaanstijd vooral lekker veel schoudervulling, hahahahaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |