Ja en dat op de markt hequote:
Ik heb zelfs eens zachtjes gehuild tijdens de opkomst van hem tijdens het 'Lovesexy'concert.quote:
Dat was op m'n twintigste verjaardagquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:35 schreef Belana het volgende:
[..]
2 jaar terug kon ik dus niet omdat ik door de zwangerschap niet kon lopen/staanHet is mij niet gegund
Ik heb ook een wiggerquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:25 schreef Belana het volgende:
Ik ben trouwens niet getrouwd met een neger, maar hij houdt wel van eminem, 50 cent, en meer van die dingen, is hij dan ook een wigger
Hahahahaaaaaaahhaaaha jezus ik heb in tijden niet zo gelachen hahahhaquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:38 schreef jessie het volgende:
Mijn vriendin van toen en ik gingen op purple rain altijd op bed liggen en dan huilen. Dat was een heel ritueeltje. Kom zullen we weer purple rain opzetten. Jaaaaaaaaaaaaaaaaa. Kussens erbij hoofdjes naast elkaar en huilen maar.
Ik heb het kaartje toen aan mijn broer gegeven voor zijn verjaardag, Nick is toen samen met hem gegaan. Het was precies op mijn broers verjaardag, de 17e, dus dat kwam mooi uit.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:37 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dat was op m'n twintigste verjaardag
Op Diamonds en pearls kwamen wij de trouwzaal in lopenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:39 schreef Spuuglokje het volgende:
De laatste keer dat ik een optreden van hem zag was geloof ik in Friesland. Ik heb hem na Diamonds and Pearls eigenlijk niet meer zo gevolgd. Had het toen druk met metal
Jij denkt nu jezus waar heb ik mijn kleertjes naartoe gestuurdquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:40 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaaahhaaaha jezus ik heb in tijden niet zo gelachen hahahha![]()
![]()
![]()
Shakin's Stevens, daar was mijn zus zo verliefd opquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:40 schreef jessie het volgende:
Ik vind Shaking Stevens ofzoiets ook leuk
Ja, het was erg goed, heb ik ook veel moeten horenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:41 schreef Luchtbel het volgende:
Euh je broertjes verjaardag? Da's mijn verjaardag!
Wel heel ajmmer, het was echt heel leuk. De foto's van die dag hangen hier nog in de gang
Mooi!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:40 schreef Belana het volgende:
[..]
Op Diamonds en pearls kwamen wij de trouwzaal in lopen
Sometimes it snows in Aprilquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Mooi!
Ik wil When doves cry in ieder geval op mijn crematie gedraaid hebben.
Hij heeft smaak!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:45 schreef Belana het volgende:
Nick wil "baby I'm a Star" en "Sometimes it snows in april" dus die nummers daar moet ik altijd al bij huilen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |