Dan mogen wij in BEJ postenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:21 schreef jessie het volgende:
Weet je dat ik daar echt wel eens aan denkt of oud nog bestaat als mijn meisjes groot zijn![]()
Jezusquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:23 schreef Faja-Lobi het volgende:
op die neger muziek die je wigger moeder draaide
Hahahahahahahahahaquote:
Draait hij ook zo met zijn kontje danquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:25 schreef Belana het volgende:
Ik ben trouwens niet getrouwd met een neger, maar hij houdt wel van eminem, 50 cent, en meer van die dingen, is hij dan ook een wigger
Nee dat waren dan weer moccasins of zoiets, die had ik ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:23 schreef Rottdog het volgende:
Die leren kakschoenen met zo'n klein leren vetertje *walgelijk*![]()
soms welquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:26 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Draait hij ook zo met zijn kontje dan![]()
TE erg.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:21 schreef jessie het volgende:
Spuuglokje ik had wel van die collegeschoenen met van die kwastjes.
Viel wel mee hoor, het wisselde elkaar gewoon af. En toen ik bv kleedgeld kreeg waren de merkbroeken ineens helemaal over. Daar kon ik er dan maar 1 van kopen. toen ging naar snoopys (kraampje op de markt, met zalmkleurige klerenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:30 schreef Rottdog het volgende:
Gaat zich af vragen hoe zo'n grote kasten had Jessie wel niet
Nee man dat concert van Eminem waar hij bij was twee jaar geleden was super vetquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:31 schreef Rottdog het volgende:
Brrrrr LB dat vind ik wel zo'n creep![]()
2 jaar terug kon ik dus niet omdat ik door de zwangerschap niet kon lopen/staanquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:34 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nee man dat concert van Eminem waar hij bij was twee jaar geleden was super vetmaar ik heb dan ook geen smaak mijn dochter is verwekt na een concert van sean paul
Wij hadden ook kaartjes voor september![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |