En er is een nummer van Rhapsody dat ik ook op mijn crematie wil laten draaien, dus als ik dat in mijn eentje in de auto hoor, ga ik om mezelf jankenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:45 schreef Belana het volgende:
Nick wil "baby I'm a Star" en "Sometimes it snows in april" dus die nummers daar moet ik altijd al bij huilen...
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:49 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
En er is een nummer van Rhapsody dat ik ook op mijn crematie wil laten draaien, dus als ik dat in mijn eentje in de auto hoor, ga ik om mezelf janken
en je houdt me wel op de hoogte hoor! *strengkijkt*quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:50 schreef Belana het volgende:
we zijn lid van de NPG music club, maar daar horen we ook niet veel vanmaar als ie komt kunnen we wel kaarten krijgen
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:51 schreef E.T. het volgende:
[..]
en je houdt me wel op de hoogte hoor! *strengkijkt*
Moet er toch niet aan denken om 't te missen!
Anders krijg je geen koffie voor we naar ahoy gaan!quote:
Ik stond vorige keer gewoon om 8 uur voor het postkantoor en had een van de laatste kaarten. had niks meer te kiezen over waar ik wilde..quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:55 schreef Belana het volgende:
Als je die kaarten via hun hebt ben je dus redelijk gegarandeerd van een plek vooraan, alleen moet je wel uren wachten in een bedomd hok...maar het was het allemaal waard
Ik sliep als kleuter in een doe maar shirt, ik wilde hem per sé hebben, maar was natuurlijk véél te groot!quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:12 schreef Leah het volgende:
En jullie vergeten Doe MaarOf ben ik nou zo oud dat ik niet meer op dit bankje mag?
Daar moest ik Rock'nRoll op afdansenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:19 schreef jessie het volgende:
Ja dat vond ik ook wel wat hoor. Whamen dan vooral die dansjes na doen. Stapje naar links knipbeweging met vingers voor rechterknie, stapbeweging naar rechts knipbeweging met vigners voor linkerknie. Wake me up before you gogo....
en matt dillonquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:22 schreef Leah het volgende:
Oeh, over sexy gesproken.... George Michael, toen we nog niet wisten dat ie het met jongens deed!
een jaar of 14-15 toen ik écht rookte en 1 pakkie shag in de week kreeg van mn oudersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |