Dan mogen wij in BEJ postenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:21 schreef jessie het volgende:
Weet je dat ik daar echt wel eens aan denkt of oud nog bestaat als mijn meisjes groot zijn![]()
Jezusquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:23 schreef Faja-Lobi het volgende:
op die neger muziek die je wigger moeder draaide
Hahahahahahahahahaquote:
Draait hij ook zo met zijn kontje danquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:25 schreef Belana het volgende:
Ik ben trouwens niet getrouwd met een neger, maar hij houdt wel van eminem, 50 cent, en meer van die dingen, is hij dan ook een wigger
Nee dat waren dan weer moccasins of zoiets, die had ik ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:23 schreef Rottdog het volgende:
Die leren kakschoenen met zo'n klein leren vetertje *walgelijk*![]()
soms welquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:26 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Draait hij ook zo met zijn kontje dan![]()
TE erg.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:21 schreef jessie het volgende:
Spuuglokje ik had wel van die collegeschoenen met van die kwastjes.
Viel wel mee hoor, het wisselde elkaar gewoon af. En toen ik bv kleedgeld kreeg waren de merkbroeken ineens helemaal over. Daar kon ik er dan maar 1 van kopen. toen ging naar snoopys (kraampje op de markt, met zalmkleurige klerenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:30 schreef Rottdog het volgende:
Gaat zich af vragen hoe zo'n grote kasten had Jessie wel niet
Nee man dat concert van Eminem waar hij bij was twee jaar geleden was super vetquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:31 schreef Rottdog het volgende:
Brrrrr LB dat vind ik wel zo'n creep![]()
2 jaar terug kon ik dus niet omdat ik door de zwangerschap niet kon lopen/staanquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:34 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nee man dat concert van Eminem waar hij bij was twee jaar geleden was super vetmaar ik heb dan ook geen smaak mijn dochter is verwekt na een concert van sean paul
Wij hadden ook kaartjes voor september![]()
Ja en dat op de markt hequote:
Ik heb zelfs eens zachtjes gehuild tijdens de opkomst van hem tijdens het 'Lovesexy'concert.quote:
Dat was op m'n twintigste verjaardagquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:35 schreef Belana het volgende:
[..]
2 jaar terug kon ik dus niet omdat ik door de zwangerschap niet kon lopen/staanHet is mij niet gegund
Ik heb ook een wiggerquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:25 schreef Belana het volgende:
Ik ben trouwens niet getrouwd met een neger, maar hij houdt wel van eminem, 50 cent, en meer van die dingen, is hij dan ook een wigger
Hahahahaaaaaaahhaaaha jezus ik heb in tijden niet zo gelachen hahahhaquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:38 schreef jessie het volgende:
Mijn vriendin van toen en ik gingen op purple rain altijd op bed liggen en dan huilen. Dat was een heel ritueeltje. Kom zullen we weer purple rain opzetten. Jaaaaaaaaaaaaaaaaa. Kussens erbij hoofdjes naast elkaar en huilen maar.
Ik heb het kaartje toen aan mijn broer gegeven voor zijn verjaardag, Nick is toen samen met hem gegaan. Het was precies op mijn broers verjaardag, de 17e, dus dat kwam mooi uit.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:37 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dat was op m'n twintigste verjaardag
Op Diamonds en pearls kwamen wij de trouwzaal in lopenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:39 schreef Spuuglokje het volgende:
De laatste keer dat ik een optreden van hem zag was geloof ik in Friesland. Ik heb hem na Diamonds and Pearls eigenlijk niet meer zo gevolgd. Had het toen druk met metal
Jij denkt nu jezus waar heb ik mijn kleertjes naartoe gestuurdquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:40 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaaahhaaaha jezus ik heb in tijden niet zo gelachen hahahha![]()
![]()
![]()
Shakin's Stevens, daar was mijn zus zo verliefd opquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:40 schreef jessie het volgende:
Ik vind Shaking Stevens ofzoiets ook leuk
Ja, het was erg goed, heb ik ook veel moeten horenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:41 schreef Luchtbel het volgende:
Euh je broertjes verjaardag? Da's mijn verjaardag!
Wel heel ajmmer, het was echt heel leuk. De foto's van die dag hangen hier nog in de gang
Mooi!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:40 schreef Belana het volgende:
[..]
Op Diamonds en pearls kwamen wij de trouwzaal in lopen
Sometimes it snows in Aprilquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Mooi!
Ik wil When doves cry in ieder geval op mijn crematie gedraaid hebben.
Hij heeft smaak!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:45 schreef Belana het volgende:
Nick wil "baby I'm a Star" en "Sometimes it snows in april" dus die nummers daar moet ik altijd al bij huilen...
En er is een nummer van Rhapsody dat ik ook op mijn crematie wil laten draaien, dus als ik dat in mijn eentje in de auto hoor, ga ik om mezelf jankenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:45 schreef Belana het volgende:
Nick wil "baby I'm a Star" en "Sometimes it snows in april" dus die nummers daar moet ik altijd al bij huilen...
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:49 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
En er is een nummer van Rhapsody dat ik ook op mijn crematie wil laten draaien, dus als ik dat in mijn eentje in de auto hoor, ga ik om mezelf janken
en je houdt me wel op de hoogte hoor! *strengkijkt*quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:50 schreef Belana het volgende:
we zijn lid van de NPG music club, maar daar horen we ook niet veel vanmaar als ie komt kunnen we wel kaarten krijgen
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:51 schreef E.T. het volgende:
[..]
en je houdt me wel op de hoogte hoor! *strengkijkt*
Moet er toch niet aan denken om 't te missen!
Anders krijg je geen koffie voor we naar ahoy gaan!quote:
Ik stond vorige keer gewoon om 8 uur voor het postkantoor en had een van de laatste kaarten. had niks meer te kiezen over waar ik wilde..quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:55 schreef Belana het volgende:
Als je die kaarten via hun hebt ben je dus redelijk gegarandeerd van een plek vooraan, alleen moet je wel uren wachten in een bedomd hok...maar het was het allemaal waard
Ik sliep als kleuter in een doe maar shirt, ik wilde hem per sé hebben, maar was natuurlijk véél te groot!quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:12 schreef Leah het volgende:
En jullie vergeten Doe MaarOf ben ik nou zo oud dat ik niet meer op dit bankje mag?
Daar moest ik Rock'nRoll op afdansenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:19 schreef jessie het volgende:
Ja dat vond ik ook wel wat hoor. Whamen dan vooral die dansjes na doen. Stapje naar links knipbeweging met vingers voor rechterknie, stapbeweging naar rechts knipbeweging met vigners voor linkerknie. Wake me up before you gogo....
en matt dillonquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:22 schreef Leah het volgende:
Oeh, over sexy gesproken.... George Michael, toen we nog niet wisten dat ie het met jongens deed!
een jaar of 14-15 toen ik écht rookte en 1 pakkie shag in de week kreeg van mn oudersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |