Nouja, ik heb het gevoel dat repliek en de discussie die daar uit voortkomt verder weinig met de openingspost van LN te maken heeft. Als je inhoudelijk over zijn strekking verder wil discussieren dan lijkt het me handig om er een nieuw topic over te openen in FB en de repliek kan je hier in de slowchat kwijt. Of per mail of IRC oid. Anders wordt het zo'n een-op-een discussie waar verder niemand iets opschiet en dus niet in het feedbackforum past.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beiden, het 1 staat niet los van het ander..
Overigens ga ik afsluiten, zie het morgen wel, thanx iig.
Ben je aangeklaagd??quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:11 schreef McCarthy het volgende:
wat hoorde ik nou laatst, ik heb al een paar keer een klacht van meldpunt gegenereerd
nee, jullie natuurlijk. Omdat ik op jullie forumpje postquote:
Nee, dat was een geintje. Misschien wat onduidelijk gebracht, maar dat is wel wat het was.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:57 schreef McCarthy het volgende:
[..]
nee, jullie natuurlijk. Omdat ik op jullie forumpje post
jammerquote:Op zondag 4 december 2005 03:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, dat was een geintje. Misschien wat onduidelijk gebracht, maar dat is wel wat het was.
Gezien. Ik heb overigens jouw reacties op hem weer verwijderd ipv geedit.quote:Op zondag 4 december 2005 15:18 schreef Pracissor het volgende:
De SGP en de islam. Moslims gelijkwaardig; de islam niet.
Aanvallen op de TS, van het schandelijke soort. Dit soort lieden horen niet op POL thuis.
Ow, ik heb ook het eea verwijdert.quote:Op zondag 4 december 2005 15:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Gezien. Ik heb overigens jouw reacties op hem weer verwijderd ipv geedit.
Hehe, ik begon me al serieus af te vragen of ik nou gek was aangezien ik dacht dat ik wat Meki zei geedit had.quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 15:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hehe, ik begon me al serieus af te vragen of ik nou gek was aangezien ik dacht dat ik wat Meki zei geedit had.
Ok. Ik hou het wel in de gaten.quote:Maar goed, het nodige gebagger is er weer bij gekomen en ik moet er nu vandoor.
Ik denk dat politieke interesse (en dan met name de interesse om er inhoudelijk over te discussieren) en intelligentie idd positief gecorreleerd zijn.quote:Op zondag 4 december 2005 15:52 schreef McCarthy het volgende:
[...]
Kunnen we zeggen dat interesse in politiek een teken van intelligentie is?
Done.quote:Op maandag 5 december 2005 17:41 schreef pberends het volgende:
Kan een mod deze link/topic:
Het Heerlijke NOVA-avondje is gekomen -Deel 4-.
nog even spammen in het oude topic: Het Heerlijke NOVA-avondje is gekomen -Deel 3-.
Superquote:
Zakt vanzelf wel weer naar beneden.quote:Op maandag 5 december 2005 17:57 schreef Tijger_m het volgende:
Spam kick? Landbouwbeleid krijgt extra stupide dimensie
Is er verdorie wéér een Hirsi Ali FANtopicquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:52 schreef sigme het volgende:
Modjes, ik heb helemaal geen lust mijn AHA lofzang opnieuw te houden en haar te verdedigen tegen de brullers; mag deze http://forum.fok.nl/topic/786039 dicht danwel samengevoeg worden met deze: Steun Ayaan Hirsi Ali en Nederland wordt vanzelf beter ? De insteek van de OP is praktisch gelijk.
En wederom van Oversight. Hij is kennelijk nogal idolaat.quote:Op maandag 5 december 2005 21:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Is er verdorie wéér een Hirsi Ali FANtopicNu zelfs gewoon zónder OP.
Is het misschien handiger het originele topic van naam te veranderen?
Algra FAN topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |