Er is iets mis, de VS grijpt in en dan is het de schuld van de VS?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Uhm, interventie en bemoeienis door de VS ?
Liep een keer langs een lagereschooltje in A'dam, in het centrum. Groepje kinderen met een vader:quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:11 schreef RichardQuest het volgende:
Kinderlingo op 2. "Rukken, r.u.k.k.e.n.", zegt een zesjarig jochie.
even kijken wie er met kanker komtquote:
te laat.. die Jordyquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:16 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
even kijken wie er met kanker komt
Uh, ik doel meer op het omverwerpen van regime's of het installeren daarvan. Het steunen van een opstand tegen een democratisch gekozen regering en meer van dat fraais.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Er is iets mis, de VS grijpt in en dan is het de schuld van de VS?![]()
Ah, dat. Ja, min of meer eens, alhoewel het niet te zeggen is hoe eea anders verlopen zou zijn als ze dat niet gedaan hadden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Uh, ik doel meer op het omverwerpen van regime's of het installeren daarvan. Het steunen van een opstand tegen een democratisch gekozen regering en meer van dat fraais.
Er zijn nogal wat landen waarmee de VS zich ook zeer intensief bemoeit heeft, waaronder heel Europa, en die het nu geweldig goed hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Uhm, interventie en bemoeienis door de VS ?
Ondanks of dankzij de VS ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:21 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat landen waarmee de VS zich ook zeer intensief bemoeit heeft, waaronder heel Europa, en die het nu geweldig goed hebben.
Ik denk dat machtspolitiek en corruptie eerder ten grondslag liggen aan de puinhopen. Of de machocultuur of de kerk daarvoor gebruikt en misbruikt worden is niet erg relevant.quote:Nee, de oorzaak ligt ergens anders. Mischien is het die macho-cultuur, autoritaire sociale verhoudingen, dat soort dingen. trouwens, als er een instantie is die een negatieve invloed uitoefent op Zuid Amerika is het de katholieke kerk wel.
ja, wat nou vaders..quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:24 schreef RichardQuest het volgende:
Dat laatste woord was doorgestoken kaart.
zanger geloof ikquote:
Ik dacht dat ze altijd de eerste letter kregen, maar dat was dus ook niet zo.quote:
UT? Sweet, 10 minuten, heb je een servertje?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:32 schreef gelly het volgende:
Knallen Yildiz ?
Ja hallo, natuurlijk niet met zesletterwoordenkinderlingo.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze altijd de eerste letter kregen, maar dat was dus ook niet zo.
Dankzij.quote:
Machtspolitiek, corruptie vindt zijn voedingsbodem in een cultuur, in omgangsvormen. Maar ik weet het niet zo, mischien dat er ook gewoon te weinig gemeenschapszin heerst, te weinig onderlinge samenhang.quote:Ik denk dat machtspolitiek en corruptie eerder ten grondslag liggen aan de puinhopen. Of de machocultuur of de kerk daarvoor gebruikt en misbruikt worden is niet erg relevant.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:26 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ja, wat nou vaders..
[afbeelding]
Open een topic erover!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:26 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ja, wat nou vaders..
[afbeelding]
hoe moet ik dat nou weer weten, ik keek het voor het laatst bij mijn wijlen oma.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja hallo, natuurlijk niet met zesletterwoordenkinderlingo.
Ik gok dat jij het doet.quote:
Jij weet ook niks hè.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:39 schreef Yildiz het volgende:
[..]
hoe moet ik dat nou weer weten, ik keek het voor het laatst bij mijn wijlen oma.
ja, die drugsobsessie is bizar. Desondanks heb ik mensen meerdere malen horen beweren dat in een land als Colombia de drugs en de handel erin niet het probleem is. Het is de verdeling van grond, en welvaart.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:23 schreef Yildiz het volgende:
Ik moet zeggen dat de drugswereld in Zuid Amerika hét mikpunt zijn van de DEA.
Het is een miljardenbusiness, en de DEA financierde volgens mij zichzelf.
Volgens mij heb ik dan al genoeg gezegd.
Want laten we de 'war on marihuana' niet vergeten. Drugs are bad, mkay?
Ligt eraan natuurlijk hoe de dieren dood worden gemaakt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:43 schreef Yildiz het volgende:
'Het is maar een eend, vanwaar al die ophef in de media, je eet zelf toch ook wel eens eendenborst?'
[afbeelding]
Eend zwaar mishandeld in Beverwaard
'De eend vloog richting Friesland, men kon geen risico nemen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Ligt eraan natuurlijk hoe de dieren dood worden gemaakt.
Ik vind een verschil tussen een professionele dierenbeul en een lustige dierenbeul wel van belang. Ik slacht mijn schaapjesquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:45 schreef gelly het volgende:
Nou ja, zo'n ontsnavelde eend is natuurlijk harstikke sneu, maar z'n kippenvriendjes in de batterij hebben er dagelijks mee te maken. Ik vind het soort reacties "hang die dierenbeul op aan z'n ballen !" getuigen van weinig realiteitsbesef.
Het zal het dier spreekwoordelijk worst zijn wat de motieven zijn om hem of haar retour schepper te sturen natuurlijk. Wij mensen hangen er een waardeoordeel aan welke geheel cultureel bepaald is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind een verschil tussen een professionele dierenbeul en een lustige dierenbeul wel van belang. Ik slacht mijn schaapjes(niet zelf natuurlijk, maar erg veel van het proces ben ik zelf direct bij. Maandag ga ik ze uitbenen
).
Maakt dat mij zelfs maar *vergelijkbaar* met iemand die een schaap de dood in martelt?
Doe jij maar, een lesje ethiek kan er wel vanafquote:
Het zal wel met dit topic te maken hebben: De moord op Louis Sévèke - deel 2quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:17 schreef Tafkahs het volgende:
Hee, SCH is gebanned. Hij zal wel een smakeloos spandoek hebben gemaakt..![]()
Eh ja. Ik vraag dan ook niet de mening van mijn schaapjes.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Het zal het dier spreekwoordelijk worst zijn wat de motieven zijn om hem of haar retour schepper te sturen natuurlijk. Wij mensen hangen er een waardeoordeel aan welke geheel cultureel bepaald is.
ah, de zelfingenomenheid van sizzler die gevoed wordt door SCH..quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:22 schreef freako het volgende:
[..]
Het zal wel met dit topic te maken hebben: De moord op Louis Sévèke - deel 2
Het is half 9quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:31 schreef sigme het volgende:
Ik ga m'n schaapjes maar eens spreekwoordelijk tellen. 1, 2, ...![]()
![]()
Schoonheidsslaapjes duren lang bij haar.quote:
Die werden toch geslacht?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:31 schreef sigme het volgende:
Ik ga m'n schaapjes maar eens spreekwoordelijk tellen. 1, 2, ...![]()
![]()
SCHapen in SCHaapskleren wel.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:12 schreef _Predator het volgende:
11 mensen en een mus om gebracht,
Rita bedankt![]()
Mwach, ten aanzien van het gezeik wel, ten aanzien van de diversiteit in meningen niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:23 schreef MrX1982 het volgende:
Goed nieuws dat SCH gebanned is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |