Er is iets mis, de VS grijpt in en dan is het de schuld van de VS?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Uhm, interventie en bemoeienis door de VS ?
Liep een keer langs een lagereschooltje in A'dam, in het centrum. Groepje kinderen met een vader:quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:11 schreef RichardQuest het volgende:
Kinderlingo op 2. "Rukken, r.u.k.k.e.n.", zegt een zesjarig jochie.
even kijken wie er met kanker komtquote:
te laat.. die Jordyquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:16 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
even kijken wie er met kanker komt
Uh, ik doel meer op het omverwerpen van regime's of het installeren daarvan. Het steunen van een opstand tegen een democratisch gekozen regering en meer van dat fraais.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Er is iets mis, de VS grijpt in en dan is het de schuld van de VS?![]()
Ah, dat. Ja, min of meer eens, alhoewel het niet te zeggen is hoe eea anders verlopen zou zijn als ze dat niet gedaan hadden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Uh, ik doel meer op het omverwerpen van regime's of het installeren daarvan. Het steunen van een opstand tegen een democratisch gekozen regering en meer van dat fraais.
Er zijn nogal wat landen waarmee de VS zich ook zeer intensief bemoeit heeft, waaronder heel Europa, en die het nu geweldig goed hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Uhm, interventie en bemoeienis door de VS ?
Ondanks of dankzij de VS ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:21 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat landen waarmee de VS zich ook zeer intensief bemoeit heeft, waaronder heel Europa, en die het nu geweldig goed hebben.
Ik denk dat machtspolitiek en corruptie eerder ten grondslag liggen aan de puinhopen. Of de machocultuur of de kerk daarvoor gebruikt en misbruikt worden is niet erg relevant.quote:Nee, de oorzaak ligt ergens anders. Mischien is het die macho-cultuur, autoritaire sociale verhoudingen, dat soort dingen. trouwens, als er een instantie is die een negatieve invloed uitoefent op Zuid Amerika is het de katholieke kerk wel.
ja, wat nou vaders..quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:24 schreef RichardQuest het volgende:
Dat laatste woord was doorgestoken kaart.
zanger geloof ikquote:
Ik dacht dat ze altijd de eerste letter kregen, maar dat was dus ook niet zo.quote:
UT? Sweet, 10 minuten, heb je een servertje?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:32 schreef gelly het volgende:
Knallen Yildiz ?
Ja hallo, natuurlijk niet met zesletterwoordenkinderlingo.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze altijd de eerste letter kregen, maar dat was dus ook niet zo.
Dankzij.quote:
Machtspolitiek, corruptie vindt zijn voedingsbodem in een cultuur, in omgangsvormen. Maar ik weet het niet zo, mischien dat er ook gewoon te weinig gemeenschapszin heerst, te weinig onderlinge samenhang.quote:Ik denk dat machtspolitiek en corruptie eerder ten grondslag liggen aan de puinhopen. Of de machocultuur of de kerk daarvoor gebruikt en misbruikt worden is niet erg relevant.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:26 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ja, wat nou vaders..
[afbeelding]
Open een topic erover!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:26 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ja, wat nou vaders..
[afbeelding]
hoe moet ik dat nou weer weten, ik keek het voor het laatst bij mijn wijlen oma.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja hallo, natuurlijk niet met zesletterwoordenkinderlingo.
Ik gok dat jij het doet.quote:
Jij weet ook niks hè.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:39 schreef Yildiz het volgende:
[..]
hoe moet ik dat nou weer weten, ik keek het voor het laatst bij mijn wijlen oma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |