Van MJ? Wat je blaft.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:36 schreef sr_firewire het volgende:
Ik zou mijn pik wel in dat pijpmondje willen stoppen hoor. Geen probleem....
ogen dicht, geen verschilquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:36 schreef sr_firewire het volgende:
Ik zou mijn pik wel in dat pijpmondje willen stoppen hoor. Geen probleem.... (van Keira dan he)
is dat E.T.?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:29 schreef thefunny het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik geef het je te doen.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:06 schreef Natalie het volgende:
Michael Jackson is daarentegen een griezel.
Ze is een afgeragte doorgepompte tyfushoer.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:01 schreef ShaoliN het volgende:
Staak je kruistocht tegen Keira eens.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:34 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ze is een afgeragte doorgepompte tyfushoer.
Jeweettoch.![]()
Nu je zegt...quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:00 schreef Sasandra het volgende:
Kiera Knightley lijkt meer op Winona Ryder.
Het hoofd heb ik het over. En dan niet het hoofd van Keira van een half jaar, 2 jaar of 4 jaar geleden, maar dat van de laatste maandenquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:58 schreef Revelation het volgende:
Keira en Michael, twee druppels water? [afbeelding]
Zonder dat laffe gelaat van Jackson is dit een topic met potentie...
jij vindt dat meisje dus maar niks? snap ik niet, ma goed.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Het hoofd heb ik het over. En dan niet het hoofd van Keira van een half jaar, 2 jaar of 4 jaar geleden, maar dat van de laatste maanden.
Kijk eens goed:quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij vindt dat meisje dus maar niks? snap ik niet, ma goed.
eigenlijk alles welquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Kijk eens goed:
[afbeelding]
Wat is hier mooi aan?
Dan vind je Marijke Helwegen ook een prachtige vrouwquote:
lol.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan vind je Marijke Helwegen ook een prachtige vrouw.
quote:
quote:
quote:
Of je leert schrijven. Wat een kutstreepjes ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:09 schreef --Tommy-- het volgende:
Keira is gwoon fukin geil
Knap heurquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:58 schreef Revelation het volgende:
Keira en Michael, twee druppels water? [afbeelding]
Zonder dat laffe gelaat van Jackson is dit een topic met potentie...
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:33 schreef pberends het volgende:
Stelletje conformisten, ga eens naar de Pearl opticien!
Dat heeft lippenstift, en komt in meerdere kleurenquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:04 schreef Ivatje het volgende:
[afbeelding]
Heeft zij iets met haar lippen gedaan? Het ziet er niet zo naturaal uit...![]()
Kijk eens heel goed:quote:Op maandag 5 december 2005 00:31 schreef Revelation het volgende:
Keira is toch een verdomd lekker vrouwtje gek!?
kom je haar de laatste maanden in het echt vaak tegen?quote:Op maandag 5 december 2005 16:30 schreef pberends het volgende:
Ik heb het ook niet over de Keira van een jaar geleden of over photosoeps, maar over hoe ze er in de laatste maanden in het echt uitziet. Fake as hell.
Op "Gala-foto's"quote:Op maandag 5 december 2005 16:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom je haar de laatste maanden in het echt vaak tegen?
Foto's zoals de zogenaamde "Gala-foto's" zijn slechts momentopnamens. Hier kan je niet vanaf lezen of iemand op Michael Jackson lijkt. Ook met de foto's waar jij mee kom opdraven zal je je gelijk niet halen, hoe spijtig dat ook voor jou zal zijn. Keira lijkt absoluut niet op onze "kindervriend" en dit is daarom een kansloos topic.quote:
Ach, flikker toch op man, homeauxquote:Op donderdag 8 december 2005 23:24 schreef DR878 het volgende:
Keira is zo'n beetje de downgraded versie van Natalie Portman
Ja, idd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:06 schreef Viking84 het volgende:
Neen. Rose McGowan lijkt op Michael Jackson, zo realiseerde ik me na het bekijken van Scream:
[afbeelding]
Eindelijk iemand met verstand van vrouwenquote:
Eerst Nederlandsch leren, daarna opbiechten dat je homeaux bent, en pas DAN mag jij wat zeggen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:06 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Sorry, maar die kop klopt gewoon niet voor iemand die iedereen zogenaamd mooi is. Wat een kuddegedrag weer.
Het is gewoon een ontzettend mooie vrouw. Denk je nou echt dat mensen collectief gaan roepen dat ze iemand mooi vinden als dat niet zo is? Het zou een uitkomst zijn voor lelijke actrices. De vraag is waarom jij in godsnaam zo obsessief jouw mening moet doordrukken. Je lijkt wel een extreem linkse radicaal.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:06 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Sorry, maar die kop klopt gewoon niet voor iemand die iedereen zogenaamd mooi vind. Wat een kuddegedrag weer.
edit:.
De mensen die haar mooi vinden, hebben vast alleen foto's gezien waar haar gezicht niet op staat ofzo. Wat een lelijk hoofd hey.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:06 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Sorry, maar die kop klopt gewoon niet voor iemand die iedereen zogenaamd mooi vind. Wat een kuddegedrag weer.
Hoi m021quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:43 schreef m021 het volgende:
[..]
De mensen die haar mooi vinden, hebben vast alleen foto's gezien waar haar gezicht niet op staat ofzo. Wat een lelijk hoofd hey.![]()
Wat vind jij nou in godsnaam mooi aan haar gezicht? Er is nog geen enkele foto in dit topic voorbij gekomen waar ze een beetje normaal op uitzag.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:58 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Hoi m021![]()
Dus jij vindt dit een lelijk hoofd?
[afbeelding]
quote:
Ach gossie, de newbie probeert 'homo' op fok!manier te schrijven.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:14 schreef Skinnymike het volgende:
m021 is homeaux.
En jij bent nogal wereldvreemdquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:19 schreef m021 het volgende:
[..]
![]()
Me voor iets uitmaken en het nog fout spellen ook.
Speciaal voor jou heb ik mijn post aangepast om hem wat denigrerender te maken. [14.gif]quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:40 schreef m021 het volgende:
[..]
Opmaak eekhoorn-stijl. De bladeren zitten om haar hals en de staart hangt over haar hoofd.
En dan ook nog zo'n spits neusje en open mond erbij.
Dit topic zou "Keira Knightley lijkt op een eekhoorn" moeten heten.
Hee, de TS leeft ook nog hoor! Zo jongen waar heb jij je de afgelopen week druk over lopen maken? Niet over Kiera in ieder geval, want het leek wel alsof je dood was gek! Nu er nog een nerdgay is die durft te beweren dat Keira op een eekhoorn lijkt kom jij ook weer te voorschijn... Een beetje laf als je het mij vraagt. Jammer, ik had een leuke discussie met je willen voeren, maar ben er reeds achter gekomen dat je een waardeloze noob bent!quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:07 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Zou ook nog kunnen inderdaad. Brrrrr, Keira, fake as hell.
Heaumeaux!quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:19 schreef m021 het volgende:
[..]
Ach gossie, de newbie probeert 'homo' op fok!manier te schrijven.
En faalt daar jammerlijk in.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 09:45 schreef m021 het volgende:
[..]
Kijk Skinnymike, zó schrijf je dat.
Je usericon doet het niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:07 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Bwaha, triestig figuur. Ga patsen met je aantal posts jongen en zorg dat je vanavond een lekkere mede-reetridder opscharrelt![]()
Prima. Ik heb wel een paar nootjes om zacht op te knabbelen in dat gevalquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:40 schreef m021 het volgende:
[..]
Opmaak eekhoorn-stijl. De bladeren zitten om haar hals en de staart hangt over haar hoofd.
En dan ook nog zo'n spits neusje en open mond erbij.
Dit topic zou "Keira Knightley lijkt op een eekhoorn" moeten heten.
ze mag wel aangifte doen, haar tieten zijn gestolen...quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:39 schreef twisteddlogic het volgende:
Een foto van 1 december.
http://keira.fan-sites.org/gallery/displayimage.php?pid=9756&fullsize=1
Ze blijft lekker
Misschien hebben de meeste Fok! users gewoon geen smaak. Iedereen die ik (buiten Fok!) ken vindt haar lelijk.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:04 schreef DoorBell het volgende:
Snap er de bekende ballen van. Waarom het gebash op die meid. Ze is niet super bijzonder maar lelijk zeer zekers niet. Best lekker eigenlijk. De vergelijking met MJ gaat helemaal spaak. Ja, misschien na een jointje of een paar potten bier.![]()
Die heb je nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:32 schreef Scalley het volgende:
Sorry.. maar Keira is lekker en MJ niet
De TS gaat mee in de oO/ naar Spanje.. enkele reis
Zie mn usericon
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:01 schreef Skinnymike het volgende:
Keira is gewoon lekker
Opgelost, slotje en nu allemaal ophoeren stelletje homo's
Klopt, deze foto is niet echt om vrolijk van te worden. Normaal gesproken vind ik er gewoon lekker.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Al moet ik toegeven dat dat niet d'r beste foto is
Omdat het topic jou niet aanstaat hoeft er geen slot op hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:52 schreef editor2 het volgende:
Wat een k*t TS zeg.Keira Knightley is gewoon vreselijk lekker en mooi.
vergeleken met haar is die MJ [afbeelding].
Mod...[afbeelding]
Lekkere wenkbrauwen...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:53 schreef pberends het volgende:
Vreemd dat jullie met oude gephotoshopte baggerfoto's aan komen zetten; zo ziet er tegenwoordig uit hoor:
[afbeelding]
Das toch duidelijk een zware verslechtering, en ze begint steeds meer op MJ te lijken.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:21 schreef Skinnymike het volgende:
Zeg Pberends, wanneer hou jij nou eens een keertje op? Ik stel voor dat jij eerst een foto van jouw mokkel moeder plaatst en daarna pas een vette klep over Keira mag hebben.
Das natuurlijk onzin. Staat totaal los van elkaar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:21 schreef Skinnymike het volgende:
Zeg Pberends, wanneer hou jij nou eens een keertje op? Ik stel voor dat jij eerst een foto van jouw mokkel plaatst en daarna pas een vette klep over Keira mag hebben.
Als je haar zo lelijk vind, waarom open je dan een topic in B&H over Jorinde Moll.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:43 schreef pberends het volgende:
Keira Knightley pretendeert een mokkel te zijn. Dat is een verschil. Maar goed, liefde maakt blind, dat blijkt wel weer uit de Keira-opgeil reacties. Kom op man, kijk eens goed naar die recente foto's![]()
.
Lees de posticons, dat topic is 100% sarcastisch bedoeld. Dat mag wel duidelijk zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je haar zo lelijk vind, waarom open je dan een topic in B&H over Jorinde Moll.![]()
Een eigen mening mag best van je, zolang het maar JOUW mening is.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:49 schreef pberends het volgende:
Allemaal D66 aanhangers hier? Een eigen mening is blijkbaar teveel voor jullie.
Heb nog nooit MJ met tieten gezien.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:45 schreef pberends het volgende:
Brr, ze transformeert gewoon in MJ met de dag:
[afbeelding]
Wat een onzin, ik zie geen gekke bekken (alhoewel Keira al een gekke bek heeft gezien de laatste foto's) of andere onzin. Gewoon een normaal genomen foto, en she's like damn MJ.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:00 schreef Lethe het volgende:
De 'lelijke' foto's zijn naar mijn mening gewoon foto's die op een verkeerd moment genomen zijn. Ik denk dat van iedereen wel zulke foto's te vinden zijn, hoe knap je ook bent.
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:18 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb nog nooit MJ met tieten gezien.
Verder vind ik wel allemaal mee vallen
Ik zou zeggen, stuur hem een brief. Misschien brengt het hem op ideëen.quote:
Hilary Duff in je icon, nou dat is pas bad taste.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:35 schreef Devrim_ het volgende:
pberends is gewoon homo
Wees wel: een jaar geleden was Keira nog prachtig. Maar nu is het net Michael Jackson. Ben je de eerste Keira-fan die dat gaat toegeven dat ze achteruit gaat? Of krijgen we nu de HilaryDuff-fase van onze Keira-fans, die pas na anderhalf jaar toegeven dat het zwaar achteruit is gegaan??quote:Op zondag 7 mei 2006 23:44 schreef Mikkie het volgende:
M'n Keira Knightley, wat doe je?!
Ik kies die avatars niet dus niet zeurenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Hilary Duff in je icon, nou dat is pas bad taste.
[afbeelding]
En jij hebt dat plaatje ook niet als keuze beschikbaar gesteld?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:47 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik kies die avatars niet dus niet zeuren
.
.
.
.
.
.
homo
Smaken verschillen. Kutopic slotje.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:48 schreef pberends het volgende:
Van een recente photoshoot:
[afbeelding]
[afbeelding]
....
Blinde vink, ga naar de Pearl opticien!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:03 schreef Q_Orianka het volgende:
Tering, tyf toch eens op met je kutkickHet is een lekker wijf, en als dat niet tot je doordringt, dan mag je je tantoe harde berenscheet gaan likken
![]()
En die onderkaken van der dan, Hollywood fucking Hogan heeft nog minder onderkaak.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ze heeft ook absoluut geen tieten.
De realiteit is hard. Zie je die onderkaken niet dan?quote:
Je zit duidelijk in de Keira-ontkenningsfase. Bekend fenomeen op dit forum.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:15 schreef Nosh het volgende:
Daarbij, dit topic heeft z'n kans gehad, het faalde jammerlijk, je hebt je eentonige argumenten nu allemaal afgewerkt en ook die raakten kant noch wal.
Geef het gewoon op, en open desnoods een talpa/wk/zomerweer bash topic. Die hebben we nog niet genoeg.
Ik kénde die hele Keira niet eens, voor dit topic.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Je zit duidelijk in de Keira-ontkenningsfase. Bekend fenomeen op dit forum.
Check the jaws, motherfucker!
[afbeelding]
Bemoei je er dan ook niet mee!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik kénde die hele Keira niet eens, voor dit topic.![]()
Doe ultiem normaal.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:58 schreef pberends het volgende:
Het ultieme bewijs:
[afbeelding]
Potverdomme, wat is ze toch lelijk met die gekke mannen kop van der. Mijn hoofd is nog vrouwlijker.
Ik bemoei me met ieder ultiem kuttopic dat ik wil. Zeker als eerdergenoemd kuttopic kunstmatig door de TS in leven gehouden wordtquote:
Ja. Als een onderwerp echt niemand iets kan boeien, is het vrij makkelijk om jezelf maar gelijk te geven.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:40 schreef pberends het volgende:
in het land der blinden is eenoog koning blijkt maar weer
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:40 schreef pberends het volgende:
in het land der blinden is eenoog koning blijkt maar weer
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:53 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
[afbeelding]
dit vind jij een mooie vrouw?
Het dubbele van de nog jonge Keira.quote:
Word up manquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ze heeft wel een aparte kaak, maar ik zou haar wel doen. In ieder geval beter dan Jennifer Aniston.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:40 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Word up manJennifer Aniston heeft een apenbek
"Kijk ik heb een kinderbeha maat 172, hihi hi"quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:49 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
"Kijk, ik ben een giraf met anorexia"
Eindelijk iemand die het wel zietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:27 schreef Mustard_Man het volgende:
keira heeft inderdaad een grafkop.
mijn tieten zijn nog dikker.
Blinde vink, je hebt niet eens een eigen mening, maar een mening naar de cockzuigende filmindustriequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |