Dat heeft lippenstift, en komt in meerdere kleurenquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:04 schreef Ivatje het volgende:
[afbeelding]
Heeft zij iets met haar lippen gedaan? Het ziet er niet zo naturaal uit...![]()
Kijk eens heel goed:quote:Op maandag 5 december 2005 00:31 schreef Revelation het volgende:
Keira is toch een verdomd lekker vrouwtje gek!?
kom je haar de laatste maanden in het echt vaak tegen?quote:Op maandag 5 december 2005 16:30 schreef pberends het volgende:
Ik heb het ook niet over de Keira van een jaar geleden of over photosoeps, maar over hoe ze er in de laatste maanden in het echt uitziet. Fake as hell.
Op "Gala-foto's"quote:Op maandag 5 december 2005 16:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom je haar de laatste maanden in het echt vaak tegen?
Foto's zoals de zogenaamde "Gala-foto's" zijn slechts momentopnamens. Hier kan je niet vanaf lezen of iemand op Michael Jackson lijkt. Ook met de foto's waar jij mee kom opdraven zal je je gelijk niet halen, hoe spijtig dat ook voor jou zal zijn. Keira lijkt absoluut niet op onze "kindervriend" en dit is daarom een kansloos topic.quote:
Ach, flikker toch op man, homeauxquote:Op donderdag 8 december 2005 23:24 schreef DR878 het volgende:
Keira is zo'n beetje de downgraded versie van Natalie Portman
Ja, idd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:06 schreef Viking84 het volgende:
Neen. Rose McGowan lijkt op Michael Jackson, zo realiseerde ik me na het bekijken van Scream:
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |