Van MJ? Wat je blaft.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:36 schreef sr_firewire het volgende:
Ik zou mijn pik wel in dat pijpmondje willen stoppen hoor. Geen probleem....
ogen dicht, geen verschilquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:36 schreef sr_firewire het volgende:
Ik zou mijn pik wel in dat pijpmondje willen stoppen hoor. Geen probleem.... (van Keira dan he)
is dat E.T.?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:29 schreef thefunny het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik geef het je te doen.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:06 schreef Natalie het volgende:
Michael Jackson is daarentegen een griezel.
Ze is een afgeragte doorgepompte tyfushoer.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:01 schreef ShaoliN het volgende:
Staak je kruistocht tegen Keira eens.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:34 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ze is een afgeragte doorgepompte tyfushoer.
Jeweettoch.![]()
Nu je zegt...quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:00 schreef Sasandra het volgende:
Kiera Knightley lijkt meer op Winona Ryder.
Het hoofd heb ik het over. En dan niet het hoofd van Keira van een half jaar, 2 jaar of 4 jaar geleden, maar dat van de laatste maandenquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:58 schreef Revelation het volgende:
Keira en Michael, twee druppels water? [afbeelding]
Zonder dat laffe gelaat van Jackson is dit een topic met potentie...
jij vindt dat meisje dus maar niks? snap ik niet, ma goed.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Het hoofd heb ik het over. En dan niet het hoofd van Keira van een half jaar, 2 jaar of 4 jaar geleden, maar dat van de laatste maanden.
Kijk eens goed:quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij vindt dat meisje dus maar niks? snap ik niet, ma goed.
eigenlijk alles welquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Kijk eens goed:
[afbeelding]
Wat is hier mooi aan?
Dan vind je Marijke Helwegen ook een prachtige vrouwquote:
lol.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan vind je Marijke Helwegen ook een prachtige vrouw.
quote:
quote:
quote:
Of je leert schrijven. Wat een kutstreepjes ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:09 schreef --Tommy-- het volgende:
Keira is gwoon fukin geil
Knap heurquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:58 schreef Revelation het volgende:
Keira en Michael, twee druppels water? [afbeelding]
Zonder dat laffe gelaat van Jackson is dit een topic met potentie...
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:33 schreef pberends het volgende:
Stelletje conformisten, ga eens naar de Pearl opticien!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |