quote:Heb je al gestemd dan?![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:35 schreef melonovy het volgende:
De grootste reldel
Easy going Ze post niet veel meer, maar met relletjes zie je dr wel posten en de manier waarop vind ik niet zo.![]()
(Moussy is wel een coole reldel)
Zó had ik het nog niet gezienquote:Op donderdag 17 november 2005 20:54 schreef bixister het volgende:
zeg easy, wil jij soms beweren dat moussy en melonovy GEEN coole zoons hebben?![]()
![]()
(sven!!!8-
))
oja en ik ben er nog steeds niet uit hoor. ik vind eigenlijk dat er te weinig categorieën zijn voor iedereen die ik wil noemen, dus misschien voeg ik er lekker toch nog een aantal toe.
mwah, geen coole reldel neequote:
Kijk, dit is nu een subtiele campagnequote:Op vrijdag 18 november 2005 14:03 schreef lily het volgende:
Desondanks vind ik het award topic leuk om te lezen en als ik de namen van een van mijn kinderen langs zie komen glim ik natuurlijk van trots
Jij hebt hem hetzelfde geinterdingesmoeilijkwoord als ik dat heb! Ik zie het "zwarte Schaap" dus ook niet als een kotsitem, maar gewoon als een buitenbeentje die er toch bij hoort!quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:49 schreef livelink het volgende:
Ik kom er nu achter dat ik het Zwarte Schaap Award wat anders geinterpreteerd heb dan de bedoeling was.
Sorry Daniman, ik heb jou niet genomineerd om je uit te kotsen en dat hoort ook helemaal niet bij mijn beleving van de term "zwart schaap"
Excuses aanvaardquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:49 schreef livelink het volgende:
Ik kom er nu achter dat ik het Zwarte Schaap Award wat anders geinterpreteerd heb dan de bedoeling was.
Sorry Daniman, ik heb jou niet genomineerd om je uit te kotsen en dat hoort ook helemaal niet bij mijn beleving van de term "zwart schaap"
hehe nou mijn "leukste kids uit 1 gezin award" heb je in ieder geval alquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:09 schreef jessie het volgende:
Nog wat leuke foto-tjes voor de zwevende kiezers in t fototopic
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:19 schreef Luchtbel het volgende:
Fanik ben iemand vergeten
Ik wil hier graag even iemand nomineren voor de troost-troostaward, namelijk Maggie. Voor het opzetten van mijn fanclub, waar ze ook nog eens penningmeester, notulist, voorzitter, secretaris en het enige lid van is!![]()
snoop zo voel ik het echt hoor. Je bent net zo'n engeltje wat af en toe om de hoek komt om me even een knuffel te gevenquote:
Met exact hetzelfde zat ik dus ook in mijn hoofd, maar ik zat dus ook met die twijfels van "zal ik er wat over zeggen of niet"quote:Op maandag 21 november 2005 12:40 schreef _evenstar_ het volgende:
idem zo als dat de bevalling van phlupppy ( sorry als ik het verkeerd spel) al paar keer genoemd staat als memorabele bevalling..
Alle respect voor haar en haar gezin.. maar die hoort niet in 2005 toch.. ?
Weet niet zo goed wat ik daar mee aan moet.. want ik wil niet iemand voor het hoofd stoten..
Is ook een idee, inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2005 12:48 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik heb wel het idee dat jij de awards wel erg serieus opneemt hoor. Relax! Als iemand phluphy noemt als meest memorabel, prima toch! Dan was dat blijkbaar zo memorabel dat alle andere bevallingen van 2005 niet op kunnen wegen tegen die van 2004. Je hoeft er dus niets mee aan, gewoon lekker laten stemmen en de meeste stemmen gelden. Klaar
Je bedoelde denk ik Janneke en Bo, dat lijkt namelijk best op Luuke tochquote:Op maandag 21 november 2005 12:49 schreef Sugar het volgende:
Oh, ik zag nog iets: Githa, je hebt bij: " leukste kids uit een gezin" Luuke neergezet. Luuke is wel érg leuk, maar geen meervoud, toch?
quote:Op maandag 21 november 2005 13:02 schreef dutchie het volgende:
En het is niet eens (een) schimmel!
slaapmeisje hmm te serieus nemen.. mwoah niet serieuzer als een ander denk ik..quote:Op maandag 21 november 2005 12:51 schreef dutchie het volgende:
Evenstar, ik zou het mooi laten zo. Ik heb er ook even aan gedacht, maar het zit nog bij veel mensen in het geheugen en het hart gegrifd. Ik weet niet of je er toen al was, maar het was zo heftig. En persoonlijk denk ik dat Phluphy en haar gezin alle steun kunnen gebruiken die ze krijgen. Neemt niet weg dat er dit jaar ook bevallingen zijn geweest waar je kippenvel van krijgt.
Geen punt van maken, volgend jaar gewoon even iets anders doen.
quote:Op maandag 21 november 2005 13:18 schreef Luchtbel het volgende:
Edit: dit was een reactie op Evenstar, dat niemand op een opstandig Slaapmeisje zit te wahcten lijkt me duidelijk![]()
Dan zorg je maar dat je inspiratie krijgtquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb geen inspiratie meer
Dit ter informatie.
Lijkt me nou niet zo'n moeilijke opgave met zo'n prachtkind!quote:Op maandag 21 november 2005 13:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Dan zorg je maar dat je inspiratie krijgt![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 13:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Slaapmeisje, bedankt voor het stemmen! [afbeelding]
ja.. alleen post ze niet meer op fok! Havoc ( manlief) had laatst gepost dat het goed met haar gingquote:Op maandag 21 november 2005 13:45 schreef lcicle het volgende:
Dank voor de uitleg!
Wat goed inderdaad zeg, dat hun wens toch nog uitkwam!
Volgens mij is ze op dit moment nog zwanger? Ik kon haar alleen nog vinden in een paar oude lijstjes.
om dezelfde reden heb ik het zwarte schaap leeg gelaten, ik kan me wel eens ergeren hier maar het is niet zo dat ik iemand uitkots...quote:Op maandag 21 november 2005 12:48 schreef Slaapmeisje het volgende:
evenstar prima als jij het zo bedoelt, maar ik hou er niet van om iemand uit te kotsen. Iedereen heeft zijn goeie en minder goeie kanten en ik ben juist blij dat er af en toe meningsverschillen zijn. Anders wordt het wel een heel saai forum.
Oh dat wel hoor, alleen niet meer in OUDquote:Op maandag 21 november 2005 13:49 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ja.. alleen post ze niet meer op fok!
En dan wrsch ook niet meer als Tinkerbell want voor zover ik weet is die account inactief...quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:03 schreef beefcake het volgende:
Oh dat wel hoor, alleen niet meer in OUD
Uhuh, voor de "waarzijnzegeblevennominatie"quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:51 schreef jessie het volgende:
Maar is dit dan een "evalueer de reden van users hun vertrek" topic?
En wie liep er weken later zelf het hardst om dé foto's te gillen?! Lekker schijnheiligquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:33 schreef dutchie het volgende:
En ik kan Tinkerbell eigenlijk nog niet eens ongelijk geven nu ik het nog eens lees.
Tja, die heeft overduidelijk een periode forum afgeslotenquote:Die quote van Spindizzy echter druipt echt van de rancune, zo zuur.
Zijn die zo belangrijk dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:05 schreef jessie het volgende:
En beefcake kom jij alleen voor de awards ff buurten eigenlijk![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:18 schreef moussy het volgende:
[..]
En wie liep er weken later zelf het hardst om dé foto's te gillen?! Lekker schijnheilig![]()
[..]
quote:Op maandag 21 november 2005 13:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Dan zorg je maar dat je inspiratie krijgt![]()
Ik doe mijn best, echt waar.quote:Op maandag 21 november 2005 13:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lijkt me nou niet zo'n moeilijke opgave met zo'n prachtkind!![]()
Nee die wild enog even wachten ofzo stond ergens.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:36 schreef jessie het volgende:
Evenstar je hebt zelf nog niet gestemd
Lushquote:Op woensdag 30 november 2005 13:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Omkopen mag hoor jessiewat heb je in de aanbieding
?
Ik zie dat je mijn stemmen niet nodig hadquote:Op woensdag 30 november 2005 13:15 schreef bixister het volgende:
er zijn nog heel wat stemmen te winnen vergeven. ik noem een renzell, easy-going, randa_v, ingrid, djeez, bright, vicky, saffier, poemojn, ladyS, phileine, genuivere, bastardhost, grijs, jelief, wennie, tearsong, xanthe, suzanna, jdee, fuente, jonnetje, EW, lishe, daanbanaan, Leah, e.v.a!
doe je best mensen!![]()
![]()
Ja, hebbie altijd al gewild hč en nou is 't je eindelijk gelukt...quote:Op woensdag 30 november 2005 17:38 schreef Jelief het volgende:
Ik ben genomineerdhoor ik nou bij het kliekje dat geen kliekje is????
![]()
![]()
Ik ga hem uitprinten en er een button van maken en die lekker het hele jaar dragen nou goed?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:28 schreef Leah het volgende:
Enjoy, zou ik zeggen.
Ut koste mij een poetsbeurt om de koffiespetters van mijn monitor te krijgen!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:04 schreef Igraine het volgende:
Ik wilde hier alleen ff posten dat ik echt moest proesten om jouw opmerking over Edje34 in het stemtopic...![]()
Eehh.. ik zeg toch ook niet dat ik hardop moest lachen ofzo? Ik spoog alleen bij het lezen mijn koffie harder uit als dat ik het doorslikken kon? Khad die hele beredenatie gewoon nooit verwacht daar tegen te komen? In die bewoording. Kmoet zeggen dat ik het wel heel gewaagd vind om het uit te spreken als je er zo over denkt, maar ik persoonlijk had het iig niet gezegd, al was het bij wijze van spreke 100x waar.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:16 schreef jessie het volgende:
Ja echt? Ik vind dat eigenelijk heel gemeen omdat zo over een kindje te zeggen.
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:26 schreef beefcake het volgende:
En waarom heb ik gemist dat Duco een broertje heeft?Toen ik laatst op irc zat was er niemand, ik ruik een samenzwering
Maar gefeliciteerd natuurlijk!!
Ik lees het nou pas...quote:Op woensdag 30 november 2005 23:22 schreef jessie het volgende:
Nee Igraine en jij proesten dus niet van t lachen?
Dan moet de definitie van "lelijke koter" toch echt wel aangepast worden!quote:Op woensdag 30 november 2005 23:33 schreef snakelady het volgende:
ik dacht er hetzelfde over als jessie, maar dat komt omdat laatst iemand Demi een Lelijke koter noemde (niet hier hoor), vond ik niet zo leuk.
Maar ik heb eigenlijk een vermoeden dat Sanne gewoon zo kijkt zeg maar.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik lees het nou pas...
Ja ik moest wel proesten van het lachen, ik ga d'r niet onderuit draaien ofzo hoor.
Ik vond de opmerking wel meer slaan op Edje34 z'n fotografeertalent (Sanne heeft bijna op alle foto's haar oogjes dicht bijv) dan op het kindje zelf.
Je spreekt ons wel toe als een echte 'moeder' trouwens![]()
Thnx Ireth , doet mijn moederhartje weer even goed.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan moet de definitie van "lelijke koter" toch echt wel aangepast worden!![]()
(wat staat er nu waar te lezen over broertje van Duco?? ik nie zie nie?)
Volgens mij heb ik ook weleens een goedgelukte foto gezien, zeg maar, waarop ze wel haar oogjes open had.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar ik heb eigenlijk een vermoeden dat Sanne gewoon zo kijkt zeg maar.![]()
Dus dat er eigenlijk geen andere foto's gemaakt kunnen worden.
In de nominaties van Easy Going: Fok! OUD awards 2005 - stem topicquote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Ireth het volgende:
(wat staat er nu waar te lezen over broertje van Duco?? ik nie zie nie?)
Och'ja, met oogjes open, mooie blauwe ogen ook zeg.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:39 schreef poemojn het volgende:
Er staan best leuke foto's van Sanne onlinekinder foto topic deeltje 53 onderste foto
Ik heb haar ook nog nagezocht nav die opmerking
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In de nominaties van Easy Going: Fok! OUD awards 2005 - stem topic
Ik had er ook last van Loenaquote:Op woensdag 30 november 2005 23:42 schreef Loena-tik- het volgende:
Vinden jullie het heel erg dat ik nu wel onder te tafel heb gelegen van het lachenFoto`s zoeken waar ze wčl leuk op staat
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:42 schreef Loena-tik- het volgende:
Vinden jullie het heel erg dat ik nu wel onder te tafel heb gelegen van het lachenFoto`s zoeken waar ze wčl leuk op staat
![]()
Heel fok is geloof ik weer gebanned (zag zoiets voorbij komen in BB) van Imageshack. Ik kan ze overigens wel zien, maar das misschien omdat ik zelf een imageshack account heb?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:00 schreef bixister het volgende:
ik kan die foto's helemaal niet meer zien, krijg een melding dat hij gebanned is bij imageshack of hoe heet dat programma. of ben ik degene die daar gebanned is misschien?![]()
ik had edje ook een 'zwartschaap'nominatie gegeven, niet om hem uit te kotsen (vervelende omschrijving) maar omdat ik hem het meeste een buitenbeentje vind hier.
boehoe snif, wellus!quote:Op woensdag 30 november 2005 19:14 schreef snoopy het volgende:
Ik zie dat je mijn stemmen niet nodig had![]()
Zij had mijn gironummer en na gisteren online mijn Postbank rekening bekeken te hebben kon ik niet andersquote:Op donderdag 1 december 2005 00:02 schreef bixister het volgende:
en wat het broertje van Duco betreft... easy zit je nu nonick te pesten?zíj wilde toch per se niet dat 't op Fok! kwam te staan, althans zo heb ik het steeds begrepen!
Nou , dan krijg je die van mij Bix!quote:Op donderdag 1 december 2005 08:43 schreef bixister het volgende:
ooh jongens het is echt erg maar ik heb vannacht gedroomd dat ik een award gewonnen had.![]()
wel een hele gekke: iets als 'de vreemde vogel-award'.
![]()
![]()
't is wel een originele manier om de geboorte van Timo aan te kondigen!quote:Op donderdag 1 december 2005 09:00 schreef easy-going het volgende:
Zij had mijn gironummer en na gisteren online mijn Postbank rekening bekeken te hebben kon ik niet anders
Ik ben de moeilijkste nietquote:Op donderdag 1 december 2005 10:13 schreef snakelady het volgende:
Wel lief van je dat je Renzell zo wil helpen met haar beslissingen.![]()
![]()
Het zijn niet voor niets persoonlijke lijstjes! Ik denk trouwens dat velen wél wisten dat ze zwanger was. Het staat iedereen vrij degene te kiezen die hij/zij wil.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:22 schreef _evenstar_ het volgende:
ik vind het een beetje raar omdat de nadruk bij easy goings stemming erg ligt op nonick.. en ik dnek dat velen niet eens wisten dat ze zwanger was![]()
zo voel ik het ookquote:omdat wij elkaar volgens mij wel liggen, geen idee waarom
Ooooh moest je je persoonlijk voorkeur aangeven? Ik dacht dat je moest stemmen op wie er het meeste geld geeft voor steekpenningen enzoquote:Op donderdag 1 december 2005 10:23 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Het zijn niet voor niets persoonlijke lijstjes! Ik denk trouwens dat velen wél wisten dat ze zwanger was. Het staat iedereen vrij degene te kiezen die hij/zij wil.
nee, Troel denkt, kom op zeg, je hebt ruim de tijd gehad om te stemmen en de uitslag staat toch zo goed als vast en je moet echt heel selectief en bedenkend gaan stemmen om daar nog wat aan de veranderen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:10 schreef Leah het volgende:
Troel is bang dat de reldel award (met button) aan haar neus voorbij gaat. Die denkt, topic dicht, buit binnen
.
Ik wilde daar ook bijna Edje nomineren maar heb het niet gedaan omdat ik niet goed uit kon leggen waarom ik dat dan zou doen. Maar jij brengt het precies zoals ik dat dus wel bedoeldequote:Op donderdag 1 december 2005 14:15 schreef Jelief het volgende:
oh hemel! nou hoor ik echt bij het kliekje hoor, als mijn post uitgebreid wordt besproken![]()
Zal ik nog even uitleggen dat ik echt niets tegen Edje34 persoonlijk heb en dat ik Sanne echt geen varkentje vind. Het gaat echt alleen maar om zijn manier van foto's maken.
Ja, vooral die van het langste wachten duurde erg langquote:Op vrijdag 2 december 2005 08:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dan zijn jullie zeker de hele nacht opgeweest om stemmen te tellen Troel?![]()
Ik vinnum juist wel grappigquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, vooral die van het langste wachten duurde erg lang
Dit komt er rotter uit dan de bedoeling was, sorry.
Ik vind/vond Edje anders behoorlijk bot en ongevoelig overkomen, los van steeds dezelfde foto's.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:15 schreef Jelief het volgende:
oh hemel! nou hoor ik echt bij het kliekje hoor, als mijn post uitgebreid wordt besproken![]()
Zal ik nog even uitleggen dat ik echt niets tegen Edje34 persoonlijk heb en dat ik Sanne echt geen varkentje vind. Het gaat echt alleen maar om zijn manier van foto's maken.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
En ik had jou Merisse ook een ereplekje willen geven in het lijstje, maar jij hebt al een plekje in mijn hart
Wil ik best doen hoor. Maar waar? Dat vind ik altijd zo lastig in OUD (en is ook de reden dat ik niet vaak meer post hier). Voor Thomas moet ik in het ene topic posten, voor Indy in het andere, over hoe het met mij gaat in het moeder-topic en over mijn werk in WGR.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:00 schreef Sugar het volgende:
Tink, dat jurkje, hihi! Het is er ook helemaal niet het seizoen voor, joh, komt in de lente vast goed!
En wil je niet leuk even vertellen hoe het met jullie is? Met jou en je baan? je had toch iets gevonden toen? en met je kindjes?
Gossie, en ik had me nog zo voorgenomen vandaag eens niet te huilenquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
En ik had jou Merisse ook een ereplekje willen geven in het lijstje, maar jij hebt al een plekje in mijn hart
Geloof me, je wil het niet zienquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:25 schreef Merisse het volgende:
Sugar, nu maak je me helemaal nieuwsgierig![]()
dat wou ik net vragenquote:Op zondag 4 december 2005 13:37 schreef dutchie het volgende:
En hoeveel ruimte moet ik hier in de kast vrij maken voor alle awards?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |