quote:Heb je al gestemd dan?![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:35 schreef melonovy het volgende:
De grootste reldel
Easy going Ze post niet veel meer, maar met relletjes zie je dr wel posten en de manier waarop vind ik niet zo.![]()
(Moussy is wel een coole reldel)
Zó had ik het nog niet gezienquote:Op donderdag 17 november 2005 20:54 schreef bixister het volgende:
zeg easy, wil jij soms beweren dat moussy en melonovy GEEN coole zoons hebben?![]()
![]()
(sven!!!8-
))
oja en ik ben er nog steeds niet uit hoor. ik vind eigenlijk dat er te weinig categorieën zijn voor iedereen die ik wil noemen, dus misschien voeg ik er lekker toch nog een aantal toe.
mwah, geen coole reldel neequote:
Kijk, dit is nu een subtiele campagnequote:Op vrijdag 18 november 2005 14:03 schreef lily het volgende:
Desondanks vind ik het award topic leuk om te lezen en als ik de namen van een van mijn kinderen langs zie komen glim ik natuurlijk van trots
Jij hebt hem hetzelfde geinterdingesmoeilijkwoord als ik dat heb! Ik zie het "zwarte Schaap" dus ook niet als een kotsitem, maar gewoon als een buitenbeentje die er toch bij hoort!quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:49 schreef livelink het volgende:
Ik kom er nu achter dat ik het Zwarte Schaap Award wat anders geinterpreteerd heb dan de bedoeling was.
Sorry Daniman, ik heb jou niet genomineerd om je uit te kotsen en dat hoort ook helemaal niet bij mijn beleving van de term "zwart schaap"
Excuses aanvaardquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:49 schreef livelink het volgende:
Ik kom er nu achter dat ik het Zwarte Schaap Award wat anders geinterpreteerd heb dan de bedoeling was.
Sorry Daniman, ik heb jou niet genomineerd om je uit te kotsen en dat hoort ook helemaal niet bij mijn beleving van de term "zwart schaap"
hehe nou mijn "leukste kids uit 1 gezin award" heb je in ieder geval alquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:09 schreef jessie het volgende:
Nog wat leuke foto-tjes voor de zwevende kiezers in t fototopic
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:19 schreef Luchtbel het volgende:
Fanik ben iemand vergeten
Ik wil hier graag even iemand nomineren voor de troost-troostaward, namelijk Maggie. Voor het opzetten van mijn fanclub, waar ze ook nog eens penningmeester, notulist, voorzitter, secretaris en het enige lid van is!![]()
snoop zo voel ik het echt hoor. Je bent net zo'n engeltje wat af en toe om de hoek komt om me even een knuffel te gevenquote:
Met exact hetzelfde zat ik dus ook in mijn hoofd, maar ik zat dus ook met die twijfels van "zal ik er wat over zeggen of niet"quote:Op maandag 21 november 2005 12:40 schreef _evenstar_ het volgende:
idem zo als dat de bevalling van phlupppy ( sorry als ik het verkeerd spel) al paar keer genoemd staat als memorabele bevalling..
Alle respect voor haar en haar gezin.. maar die hoort niet in 2005 toch.. ?
Weet niet zo goed wat ik daar mee aan moet.. want ik wil niet iemand voor het hoofd stoten..
Is ook een idee, inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2005 12:48 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik heb wel het idee dat jij de awards wel erg serieus opneemt hoor. Relax! Als iemand phluphy noemt als meest memorabel, prima toch! Dan was dat blijkbaar zo memorabel dat alle andere bevallingen van 2005 niet op kunnen wegen tegen die van 2004. Je hoeft er dus niets mee aan, gewoon lekker laten stemmen en de meeste stemmen gelden. Klaar
Je bedoelde denk ik Janneke en Bo, dat lijkt namelijk best op Luuke tochquote:Op maandag 21 november 2005 12:49 schreef Sugar het volgende:
Oh, ik zag nog iets: Githa, je hebt bij: " leukste kids uit een gezin" Luuke neergezet. Luuke is wel érg leuk, maar geen meervoud, toch?
quote:Op maandag 21 november 2005 13:02 schreef dutchie het volgende:
En het is niet eens (een) schimmel!
slaapmeisje hmm te serieus nemen.. mwoah niet serieuzer als een ander denk ik..quote:Op maandag 21 november 2005 12:51 schreef dutchie het volgende:
Evenstar, ik zou het mooi laten zo. Ik heb er ook even aan gedacht, maar het zit nog bij veel mensen in het geheugen en het hart gegrifd. Ik weet niet of je er toen al was, maar het was zo heftig. En persoonlijk denk ik dat Phluphy en haar gezin alle steun kunnen gebruiken die ze krijgen. Neemt niet weg dat er dit jaar ook bevallingen zijn geweest waar je kippenvel van krijgt.
Geen punt van maken, volgend jaar gewoon even iets anders doen.
quote:Op maandag 21 november 2005 13:18 schreef Luchtbel het volgende:
Edit: dit was een reactie op Evenstar, dat niemand op een opstandig Slaapmeisje zit te wahcten lijkt me duidelijk![]()
Dan zorg je maar dat je inspiratie krijgtquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb geen inspiratie meer
Dit ter informatie.
Lijkt me nou niet zo'n moeilijke opgave met zo'n prachtkind!quote:Op maandag 21 november 2005 13:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Dan zorg je maar dat je inspiratie krijgt![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 13:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Slaapmeisje, bedankt voor het stemmen! [afbeelding]
ja.. alleen post ze niet meer op fok! Havoc ( manlief) had laatst gepost dat het goed met haar gingquote:Op maandag 21 november 2005 13:45 schreef lcicle het volgende:
Dank voor de uitleg!
Wat goed inderdaad zeg, dat hun wens toch nog uitkwam!
Volgens mij is ze op dit moment nog zwanger? Ik kon haar alleen nog vinden in een paar oude lijstjes.
om dezelfde reden heb ik het zwarte schaap leeg gelaten, ik kan me wel eens ergeren hier maar het is niet zo dat ik iemand uitkots...quote:Op maandag 21 november 2005 12:48 schreef Slaapmeisje het volgende:
evenstar prima als jij het zo bedoelt, maar ik hou er niet van om iemand uit te kotsen. Iedereen heeft zijn goeie en minder goeie kanten en ik ben juist blij dat er af en toe meningsverschillen zijn. Anders wordt het wel een heel saai forum.
Oh dat wel hoor, alleen niet meer in OUDquote:Op maandag 21 november 2005 13:49 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ja.. alleen post ze niet meer op fok!
En dan wrsch ook niet meer als Tinkerbell want voor zover ik weet is die account inactief...quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:03 schreef beefcake het volgende:
Oh dat wel hoor, alleen niet meer in OUD
Uhuh, voor de "waarzijnzegeblevennominatie"quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:51 schreef jessie het volgende:
Maar is dit dan een "evalueer de reden van users hun vertrek" topic?
En wie liep er weken later zelf het hardst om dé foto's te gillen?! Lekker schijnheiligquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:33 schreef dutchie het volgende:
En ik kan Tinkerbell eigenlijk nog niet eens ongelijk geven nu ik het nog eens lees.
Tja, die heeft overduidelijk een periode forum afgeslotenquote:Die quote van Spindizzy echter druipt echt van de rancune, zo zuur.
Zijn die zo belangrijk dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:05 schreef jessie het volgende:
En beefcake kom jij alleen voor de awards ff buurten eigenlijk![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:18 schreef moussy het volgende:
[..]
En wie liep er weken later zelf het hardst om dé foto's te gillen?! Lekker schijnheilig![]()
[..]
quote:Op maandag 21 november 2005 13:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Dan zorg je maar dat je inspiratie krijgt![]()
Ik doe mijn best, echt waar.quote:Op maandag 21 november 2005 13:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lijkt me nou niet zo'n moeilijke opgave met zo'n prachtkind!![]()
Nee die wild enog even wachten ofzo stond ergens.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:36 schreef jessie het volgende:
Evenstar je hebt zelf nog niet gestemd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |