Ik ga dit jaar niet stemmen want ik heb echt geen idee wie ik waar moet noemen.
Ondanks dat ik hier al jaren rondhuppel ben ik er te weinig om er een zinnig woord over te zeggen.
Tuurlijk heb ik hier en daar voorkeuren.
in de categorie familiekiekjes:Er zijn zoveel kindjes die ik leuk vind en nog meer foto's.
Ik heb wel een zwak voor een paar kindjes maar dat zijn er nog altijd meer dan 1. Filmpjes kijk ik niet omdat onze pc uit het jaar nul komt en het filmpjes kijken te moeizaam verloopt.
in de categorie meningen over users:Er zijn hier 3 dames met wie ik gevoelsmatig een band heb (om uiteenlopende redenen) maar dat kan ik niet kwijt in een award.
Wat betreft de reldellen: ik krijg de meeste rellen helemaal niet mee en als ik ze al meekrijg zijn ze alweer afgesloten en uitgepraat dus ik heb weer eens geen idee.
En ja, ik erger me weleens aan een reactie maar dat lijkt me niet meer dan logisch. In ieder geval niet genoeg om er een naam aan te hangen.
in de categorie herinnert u deze nog:De memorabele bevallingen/uitspraken/buiken:
Dat zijn er ook weer een paar. Prachtige buiken heb ik voorbij zien komen. Bevallingen dito. Uitspraken...tja..
in de categorie creativiteit:Ik ben zo creatief als een baksteen dus het creabea-topic (zo heet het toch?) lees ik helemaal niet.
in de categorie overig, maar zeker niet minder waardevol:- beste MOD award
ehm..
- De grote geduld award Voor diegene die al erg lang
wacht op een kindje...
Ik volg het 2de streepje topic ook met mate (net als alle andere topics) dus ik kan ook hier weer geen naam noemen. Ik gun het allen en ik heb geen idee wie het langst wacht...
- Troost award ( voor diegene van wie jij denkt dat die echt een award verdient)
tja, ik ben geneigd om hier dan toch een naam te noemen.
Daniman: omdat ik het altijd wel geinig heb gevonden dat een jonge knul hier tussen de kakelende, met hormonen gevulde kippen rondhangt en ondertussen heel wat gedoe om zijn oren krijgt maar toch steeds blijft terugkomen.
En anders noem ik mezelf om dat het me weer gelukt is om hier niet veel zinnigs uit te kramen...
Desondanks vind ik het award topic leuk om te lezen en als ik de namen van een van mijn kinderen langs zie komen glim ik natuurlijk van trots