quote:Op donderdag 17 november 2005 15:19 schreef Luchtbel het volgende:
Fanik ben iemand vergeten
Ik wil hier graag even iemand nomineren voor de troost-troostaward, namelijk Maggie. Voor het opzetten van mijn fanclub, waar ze ook nog eens penningmeester, notulist, voorzitter, secretaris en het enige lid van is!![]()
snoop zo voel ik het echt hoor. Je bent net zo'n engeltje wat af en toe om de hoek komt om me even een knuffel te gevenquote:
Met exact hetzelfde zat ik dus ook in mijn hoofd, maar ik zat dus ook met die twijfels van "zal ik er wat over zeggen of niet"quote:Op maandag 21 november 2005 12:40 schreef _evenstar_ het volgende:
idem zo als dat de bevalling van phlupppy ( sorry als ik het verkeerd spel) al paar keer genoemd staat als memorabele bevalling..
Alle respect voor haar en haar gezin.. maar die hoort niet in 2005 toch.. ?
Weet niet zo goed wat ik daar mee aan moet.. want ik wil niet iemand voor het hoofd stoten..
Is ook een idee, inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2005 12:48 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik heb wel het idee dat jij de awards wel erg serieus opneemt hoor. Relax! Als iemand phluphy noemt als meest memorabel, prima toch! Dan was dat blijkbaar zo memorabel dat alle andere bevallingen van 2005 niet op kunnen wegen tegen die van 2004. Je hoeft er dus niets mee aan, gewoon lekker laten stemmen en de meeste stemmen gelden. Klaar
Je bedoelde denk ik Janneke en Bo, dat lijkt namelijk best op Luuke tochquote:Op maandag 21 november 2005 12:49 schreef Sugar het volgende:
Oh, ik zag nog iets: Githa, je hebt bij: " leukste kids uit een gezin" Luuke neergezet. Luuke is wel érg leuk, maar geen meervoud, toch?
quote:Op maandag 21 november 2005 13:02 schreef dutchie het volgende:
En het is niet eens (een) schimmel!
slaapmeisje hmm te serieus nemen.. mwoah niet serieuzer als een ander denk ik..quote:Op maandag 21 november 2005 12:51 schreef dutchie het volgende:
Evenstar, ik zou het mooi laten zo. Ik heb er ook even aan gedacht, maar het zit nog bij veel mensen in het geheugen en het hart gegrifd. Ik weet niet of je er toen al was, maar het was zo heftig. En persoonlijk denk ik dat Phluphy en haar gezin alle steun kunnen gebruiken die ze krijgen. Neemt niet weg dat er dit jaar ook bevallingen zijn geweest waar je kippenvel van krijgt.
Geen punt van maken, volgend jaar gewoon even iets anders doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |