Lushquote:Op woensdag 30 november 2005 13:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Omkopen mag hoor jessiewat heb je in de aanbieding
?
Ik zie dat je mijn stemmen niet nodig hadquote:Op woensdag 30 november 2005 13:15 schreef bixister het volgende:
er zijn nog heel wat stemmen te winnen vergeven. ik noem een renzell, easy-going, randa_v, ingrid, djeez, bright, vicky, saffier, poemojn, ladyS, phileine, genuivere, bastardhost, grijs, jelief, wennie, tearsong, xanthe, suzanna, jdee, fuente, jonnetje, EW, lishe, daanbanaan, Leah, e.v.a!
doe je best mensen!![]()
![]()
Ja, hebbie altijd al gewild hè en nou is 't je eindelijk gelukt...quote:Op woensdag 30 november 2005 17:38 schreef Jelief het volgende:
Ik ben genomineerdhoor ik nou bij het kliekje dat geen kliekje is????
![]()
![]()
Ik ga hem uitprinten en er een button van maken en die lekker het hele jaar dragen nou goed?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:28 schreef Leah het volgende:
Enjoy, zou ik zeggen.
Ut koste mij een poetsbeurt om de koffiespetters van mijn monitor te krijgen!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:04 schreef Igraine het volgende:
Ik wilde hier alleen ff posten dat ik echt moest proesten om jouw opmerking over Edje34 in het stemtopic...![]()
Eehh.. ik zeg toch ook niet dat ik hardop moest lachen ofzo? Ik spoog alleen bij het lezen mijn koffie harder uit als dat ik het doorslikken kon? Khad die hele beredenatie gewoon nooit verwacht daar tegen te komen? In die bewoording. Kmoet zeggen dat ik het wel heel gewaagd vind om het uit te spreken als je er zo over denkt, maar ik persoonlijk had het iig niet gezegd, al was het bij wijze van spreke 100x waar.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:16 schreef jessie het volgende:
Ja echt? Ik vind dat eigenelijk heel gemeen omdat zo over een kindje te zeggen.
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:26 schreef beefcake het volgende:
En waarom heb ik gemist dat Duco een broertje heeft?Toen ik laatst op irc zat was er niemand, ik ruik een samenzwering
Maar gefeliciteerd natuurlijk!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |