voor jou welquote:Op woensdag 16 november 2005 18:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
kan je de lijst aanpassen?
Ik heb ze ook een vraag gemaild, maar ze reageren maar nietquote:Op woensdag 16 november 2005 22:06 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb HI.nl gemaild wat ik met mn kapotte joystick kan doen...
Dat betekend volgens mij dat je er mee kan MSN'en, maar is volgens mij wel duur.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:04 schreef infra-roodborstje het volgende:
Ik zie trouwens bij de specs staan:
Instant messaging:
Wireless Instant Messaging
Is dat een soort chat via BT?
Wat is het precies en hoe werkt het??
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:47 schreef Skv het volgende:
Ik wil een supersimpel, vlekkeloos uitgevoerde firmware update
De fotokwaliteit is beter, maar mp3's enzo kan je niet meer van je pc op je telefoon zetten omdat die memorycard loopt te kutten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:07 schreef Kriebbel het volgende:
Is dat een "must"? die firmware update? ZOja, waarom? wat werkt er niet, of nietlekker zonder die update?
ruk die mem.card er eens uit en start m op.. mss is je mem.card naar de rattentering netzoals de mijne..quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:43 schreef The_Hives het volgende:
wat een kuttelefoon. Die van mij moet ik morgen naar de winkel terugbrengen. Software fout.
Als hij opstart doet hij na het beginscherm niets meer. Of staat de hele tijd op: bezig met zoeken. En na een tijdje start hij dan opnieuw op, enzovoort
Op de SE site zit een 'recovery' optie.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:43 schreef The_Hives het volgende:
wat een kuttelefoon. Die van mij moet ik morgen naar de winkel terugbrengen. Software fout.
Als hij opstart doet hij na het beginscherm niets meer. Of staat de hele tijd op: bezig met zoeken. En na een tijdje start hij dan opnieuw op, enzovoort
nou, als ik bij het beginscherm kom, kun je kiezen tussen telefoon starten of meteen muziek luisteren. Als ik dan voor de muziek koos, deed hij dat wel zonder problemen. Maar ik zal het vanavond inderdaad even proberen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:05 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
ruk die mem.card er eens uit en start m op.. mss is je mem.card naar de rattentering netzoals de mijne..
ik zit te kijken op de site, maar ik wordt er niet veel wijzer van.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Op de SE site zit een 'recovery' optie.
Probeer die dan?
Je moet die disc2phone software ook in geen geval gebruiken, helemaal ruk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:54 schreef Skv het volgende:
[..]
De fotokwaliteit is beter, maar mp3's enzo kan je niet meer van je pc op je telefoon zetten omdat die memorycard loopt te kutten.
Heel erg fucking irritant.
Pff,quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik zit te kijken op de site, maar ik wordt er niet veel wijzer van.
Jow, dat weet ik wel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:15 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Je moet die disc2phone software ook in geen geval gebruiken, helemaal ruk.
Zet je mp3 gewoon rechtstreeks op je mem.stick via de verkenner.
Doe ik ook, en dat gaat prima.
Je moet wel OF je mp3'tjes los in de map MP3 gooien, OF in een mapje MP3 > mapnaam > mapnaam (dus mapje artiest en mapje album, zoals de disc2phone software het zou doen.)
Gooi je je MP3's bijv in de map MP3 > BLAAT dan werkt het niet..
nouja, ik ben net aan het kijken bij de updates ed. Recovery kan alleen wanneer je je software al een keer geupdated hebt gebruiken. Ik heb dus nog geen updates in het verleden gedaan.quote:
ja, daar was ik net gekomen. Maar thnxquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:46 schreef Skv het volgende:
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=4000&template=ps1_1_3_2&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10245
Modus selecteren
Deze service kan in twee modi worden uitgevoerd. De modus Automatical verification is de standaardmodus.
Modus Automatical verification - wordt aanbevolen als je het bovenstaande automatisch wilt uitvoeren nadat je de nodige voorbereidingen hebt getroffen.
Opmerking: je ontvangt geen informatie over de software.
Modus Recovery - mag uitsluitend worden gebruikt als je telefoon niet-operationeel is en je Sony Ericsson Update Service al eerder hebt gebruikt.
Probeer die dan
Heb ik ook hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Jow, dat weet ik wel.
Maar ik heb firmware R1N035, en die heeft dus deze communicatieproblemen.
Ik was laatst ook al mn filmpjes en heel veel foto's kwijt door die kutbugs.
En mp3's er op zetten wil helemaal niet.
bij mij kwam het dus nadat ik een word en een text bestand in mn telefoon had gezet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:06 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor.
Waarom heb ik er geen problemen mee? / Weet je zeker dat je niet de enige bent die het probleem hebt?
Het verdwijnen van foto's en filmpjes gebeurde bij mij ook alleen maar als ik gebruik maakte van die disc2-fucking-phone meuk...
Sony Ericsson geeft zelf toe dat er problemen zijn met het overzetten van data van en naar de MS, via de USB kabel met de w800i.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:06 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor.
Waarom heb ik er geen problemen mee? / Weet je zeker dat je niet de enige bent die het probleem hebt?
Het verdwijnen van foto's en filmpjes gebeurde bij mij ook alleen maar als ik gebruik maakte van die disc2-fucking-phone meuk...
Vandaag naar de Primafoon gebracht, max 2 weken weg, kreeg jammer genoeg geen leentoetsel...quote:Op woensdag 16 november 2005 22:06 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb HI.nl gemaild wat ik met mn kapotte joystick kan doen...
Dat zijn toch dingetjes die je vantevoren ook zelf wel even kunt bekijkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:31 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Vandaag naar de Primafoon gebracht, max 2 weken weg, kreeg jammer genoeg geen leentoetsel...
Hij vroeg of der ook vocht in was gekomen. Ik. Hij simkaart eruit. Vage plakkende bruine substantie erop...
![]()
Gebruik je foon dan ook niet inwendigquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:31 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Vandaag naar de Primafoon gebracht, max 2 weken weg, kreeg jammer genoeg geen leentoetsel...
Hij vroeg of der ook vocht in was gekomen. Ik. Hij simkaart eruit. Vage plakkende bruine substantie erop...
![]()
Verwacht maar dat het iets langer duurt. Dat baggerbedrijf van een SE heeft problemen met leveren en reapatiequote:Op vrijdag 18 november 2005 18:31 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Neej KPN ging em repareren ofzo... en die gast daar had zelf ook een SE en had em ook binnen 2 weken terug. zei ie tenminstequote:Op vrijdag 18 november 2005 23:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Verwacht maar dat het iets langer duurt. Dat baggerbedrijf van een SE heeft problemen met leveren en reapatie
Neem een stofvrije, zacht doekje (bijv. die je gebruikt om je (zonne)bril) te poetsen) en veeg de stof voorzichtig weg.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:19 schreef obl het volgende:
Weet er iemand hoe ik die lens kan reinigen?
Want hij gaat vaak open in me zak. Kwam er net achter dat er 'wat' stof is. Niet veel weliswaar, maar die lens is natuurlijk gevoelig daarvoor?
Dus suggesties? Zonder dat ik iets speciaals voor die tele hoef te kopen graag
donequote:Hartelijk dank voor je belangstelling in Sony Ericsson.
ik kan dat geluid dus gewoon uitzetten he, ik weet echt niet wat iedereen zeurtquote:Op zondag 20 november 2005 14:57 schreef Ravje het volgende:
Ik heb dit toestel ook.
Werkt prima, ziet er gelikt uit, genoeg voor mij om ermee door te kunnen.
Maar, zucht, dat je dat geluid niet uit kan zetten van de camera, vind ik toch wel een beetje irritant.
ik heb dus precies hetzelfde.. geen enkel apparaat kan de kaart meer lezen..quote:Op zondag 20 november 2005 18:17 schreef darkshadow83 het volgende:
Ik ben nu sinds 1 dag in het bezit van deze foon.. Allemaal leuk en aardig, totdat ik de firmware geupdate had.. Het ergste wat ik mijn telefoon aan kon doen
Ik zit nu dus met een overleden MSIk kan er helemaal niets meer mee, geen enkel apparaat wil de MS nog lezen. Dus een format zit er ook niet in. Gelukkig heb ik nog een MS van mn psp, dan misbruik ik die maar zolang. De usb datakabel mag voorlopig niet binnen een straal van een kilometer bij mijn pc en W800i komen
Morgen maar ff de leverancier mailen of ik de MS mag omwisselen zonder het complete toestel mee te zenden. Kan hem nu al niet meer missen, tis echt een fijn ding
Waar kon je 'm weghalen? hier istie overal uitverkochtquote:Op zondag 20 november 2005 18:17 schreef darkshadow83 het volgende:
Ik ben nu sinds 1 dag in het bezit van deze foon.. Allemaal leuk en aardig, totdat ik de firmware geupdate had.. Het ergste wat ik mijn telefoon aan kon doen
blablabla weggehaald
Ook geprobeerd via een externe reader?quote:Op zondag 20 november 2005 18:30 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
ik heb dus precies hetzelfde.. geen enkel apparaat kan de kaart meer lezen..
maar ik ben naar vodafone citypoint gegaan (heb t kreng gekocht via inet) en heb de kaart weer ingeleverd en verwacht binnen niet al te lange tijd een nieuwe ms te mogen ontvangen
Join the clubquote:Op maandag 21 november 2005 19:04 schreef vannilesoep het volgende:
M'n memorykaart is wss kapot (nog geen 6 uur na de aankoop :S:S ) want m'n psp, waar nu die kaart in zit, zegt alleen maar : Checking Memory Stick Duo
En er zit geen garantie op dat ding omdat het een assesoire (omg wat verkeerde gespeld:P) is?
Orange wees morgen liever aardig als ik met het ding trugkom![]()
FF voor de duidelijkheid? Hoe kan het i godsnaam dat een (dure) memorycard in no-time naar de knoppen is, zonder dat je er echt wat mee gedaan hebt?quote:
Kan best dat zijn broer er nooit problemen mee heeft, als hij de eerste firmware er nog op heeft en niet heeft lopen updaten. Die update is prima, alleen de communicatie tussen je w800i MS en je pc via USB werkt niet meer.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:18 schreef Snatched het volgende:
[..]
FF voor de duidelijkheid? Hoe kan het i godsnaam dat een (dure) memorycard in no-time naar de knoppen is, zonder dat je er echt wat mee gedaan hebt?
Ik moet het ding nog afhalen, dus ik wil graag even weten waar het bij jullie fout is gegaan?
De verkoper was namelijk alleen maar het toestel aan het ophemelen, tot ik over de Firmware-update begon. Toen begon 'ie toch een beetje te hakkelen, en toverde ineens een broer uit zijn hoge hoed die ook de W800i had, en die had 'nog nooit' problemen gehad met updates, bla bla.
Maar als je Memory Card stuk is, heb je gewoon dikke vette pech?
Nee natuurlijk heb je geen pechquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:18 schreef Snatched het volgende:
[..]
FF voor de duidelijkheid? Hoe kan het i godsnaam dat een (dure) memorycard in no-time naar de knoppen is, zonder dat je er echt wat mee gedaan hebt?
Ik moet het ding nog afhalen, dus ik wil graag even weten waar het bij jullie fout is gegaan?
De verkoper was namelijk alleen maar het toestel aan het ophemelen, tot ik over de Firmware-update begon. Toen begon 'ie toch een beetje te hakkelen, en toverde ineens een broer uit zijn hoge hoed die ook de W800i had, en die had 'nog nooit' problemen gehad met updates, bla bla.
Maar als je Memory Card stuk is, heb je gewoon dikke vette pech?
Of een nieuwe van 2 gig kopen....quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:17 schreef infra-roodborstje het volgende:
het is dat, of geen MS.
dat wil ik ook doen, maar jezus wat zijn die krengen duurquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Of een nieuwe van 2 gig kopen....
Ik wil ook een update, ook al heb ik nog steeds de eerste firmware er opzittenquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:51 schreef Skv het volgende:
Ik wil weer een update
En mp3s op mn telefoon die ik wél leuk vind
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:30 schreef ChillyWilly het volgende:
Mijn konijn heeft mijn HPM-70 opgegeten...![]()
![]()
Bedoel je dat de belcompany dus geen se w800i binnenkrijgen op 12 december?? Want ik wacht al 2 maand bijna en als het dus nog later word dan eet ik ze op daarquote:Op woensdag 23 november 2005 23:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Sprak vandaag de man van SE. Voor januari hoef ik geen W800i meer te verwachten in de winkel
Dat klopt idd... (hoezo ook alweer?)quote:Op woensdag 23 november 2005 23:32 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Bedoel je dat de belcompany dus geen se w800i binnenkrijgen op 12 december?? Want ik wacht al 2 maand bijna en als het dus nog later word dan eet ik ze op daar![]()
Ik wacht nog steeds op goedkeuring van Vodafone en Telfort... maar goed, hij ligt op me te wachten bij the Phone House.quote:Op donderdag 24 november 2005 08:02 schreef Kriebbel het volgende:
Ik heb 'm sinds gister![]()
Lekker toestel, ziet er bijzonder goed uit
Dit is de w800i topicquote:Op donderdag 24 november 2005 18:33 schreef Gerard-Joling het volgende:
Ik heb de D600 al een tijdje, maar vind de MP3 speler behoorlijk matig klinken, waar is die Bass?????
Klooien met die equalizer helpt ook niks. Zie ik iets over het hoofd?
En daar komt nog eens bij dat wij niks te klagen hebben over Bassquote:
Matig. Hij/zij kon er ook omheen draaien, maar daar heb je weinig aan. nee is nee..quote:Op donderdag 24 november 2005 17:16 schreef Skv het volgende:
Behulpzame medewerker van de Belcompany:
Nee, kan niet.
Moet je nieuwe kopen.
Doei.
SE bellen of mailen? Vaak doen grote bedrijven niet zo moeilijk om vervanging van dopjes of rubbertjes...quote:Op donderdag 24 november 2005 23:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Matig. Hij/zij kon er ook omheen draaien, maar daar heb je weinig aan. nee is nee..
Dat kan niet...quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:13 schreef neluskrelus het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik het sluitergeluid kan uitschakelen van m'n w800i???
bij mij kan dat weheeelllquote:
quote:Geachte heer Laanstra,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
het is niet mogelijk om de sms op te slaan op uw memory stick. Enkel op het
telefoongeheugen en op de sim kaart.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:11 schreef darkshadow83 het volgende:
Ik heb mijn memorystick probleem eindelijk opgelost!![]()
Niet echt via de juiste weg, maar goed.. het komt uiteindelijk toch allemaal bij Sandisk terecht.
Wat ik gedaan heb:
1) Naar mediamarkt gegaan en exact dezelfde memorystick gekocht voor ¤ 62,99
2) Afgerekend en meteen naar de winkel ernaast gelopen om een schaar te vragen
3) verpakking open gemaakt en de memorystick gewisseld met de defecte
4) 5 minuten later naar de service desk van de media markt gegaan met de defecte memorystick
5) zonder vragen en zeuren de stick ingeleverd en contant uitbetaald gekregen![]()
Dit alles binnen 20 minuten, dus niet 4 weken wachten![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:11 schreef darkshadow83 het volgende:
Niet echt via de juiste weg, maar goed.. het komt uiteindelijk toch allemaal bij Sandisk terecht.
Wat ik gedaan heb:
4) 5 minuten later naar de service desk van de media markt gegaan met de defecte memorystick
5) zonder vragen en zeuren de stick ingeleverd en contant uitbetaald gekregen![]()
Hahaha fantastischquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:11 schreef darkshadow83 het volgende:
Wat ik gedaan heb:
Idd, gewoon een cardreader kopen en je mp3 via je verkenner op je kaart knikkeren. Dat disc to phone is in mijn ogen een I-tunes aftreksel (en dat werkt wel top).quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:01 schreef Snatched het volgende:
[..]
Hahaha fantastisch![]()
Ik heb nu eindelijk mijn W800i, en me like a lot!
Maar broeder, wat is dat Disc2Phone traaaaaaaaaaaaaaaag... en die indeling zuigt ook rotte eieren.
Cardreader kopen en een mapje MP3 aanmaken ging een stuk beter, hoorde ik?
Volgens mij kon dat alleen met de eerste lichting W800 toestellen met de eerste firmware.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:13 schreef neluskrelus het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan als ik vragen mag???
heb ik even gelukquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Volgens mij kon dat alleen met de eerste lichting W800 toestellen met de eerste firmware.
Nu zou je het kunnen doen door een gratis (klantenservice?) te bellen, en dan te fotograferen.
tijdje terug lag ie bij de lidl voor een euro of 12.. meer moet je dus ook niet uit willen gevenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:37 schreef Skv het volgende:
Wat kost zown cardreader-ding?
E'tje of 15?
Logisch dat het niet werkt, gezien de fout ligt in de W800i zelf.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:06 schreef Snatched het volgende:
Jammer,
wat Infra-roodborstje aanraadde, werkt voor mij ook niet
Als ik mijn MP3's via de Verkenner naar de telefoon sleept, en ze in de MP3 map drop, dan kopiëert hij er 1, en geeft daarna aan dat hij het opslagmedium niet kan vinden.
Als ik een mapje aanmaak met <Naam.> en daarin een nieuw mapje met <Naam> (zoals hij de telefoon de nummers zelf ook rangschikt) dan kopiëert hij alle tracks (wat trouwens achterlijk lang duurt, heb nog USB 1.1), maar als ik dan mijn toestel loskoppel, staat er maar 1 track op de telefoon.
Dat Disc2Phone wil ik niet eens gebruiken, kutprogramma... een Cardreader zou dus uitkomst moeten brengen?
Cool, ik ga maar een cardreader zoeken dan (op zich ook fucked up, aangezien de fout bij SE ligt, en het update van de firmware alleen maar meer problemen veroorzaakt. Leuk visitekaartje ...quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Logisch dat het niet werkt, gezien de fout ligt in de W800i zelf.
Die zorgt er voor dat de aangeleverde software niet goed op de MS komt te staan.
Als je de W800i uitsluit van het overzet-proces (dmv een cardreader), dan werkt het wel.
Ja, maar daar heb ik nu niks aanquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:17 schreef Skv het volgende:
ja, maar over een week of 2 (week 49 las ik) komt er weer een firmware update waarmee het wél moet werken.
weet iemand of je een videofragment van je pc naar de w800i kunt laten afspelen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:40 schreef Gippo het volgende:
weet iemand of je een videofragment van je pc naar de w800i kunt laten afspelen?![]()
dus gewoon tijdens het bellen naar een 0800 nummer een foto maken?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Volgens mij kon dat alleen met de eerste lichting W800 toestellen met de eerste firmware.
Nu zou je het kunnen doen door een gratis (klantenservice?) te bellen, en dan te fotograferen.
Je belt een willekeurig 0800 nummer (wel zeker weten dat je eerst een bandje krijgtquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:03 schreef neluskrelus het volgende:
[..]
dus gewoon tijdens het bellen naar een 0800 nummer een foto maken?paas me dan aub een 0800 nummer die ik de komende tijd kan lastig vallen
![]()
![]()
Ik denk dat het dan het beste is om je drivers/software van je pc te halen, en de drivers voor je kabel opnieuw te installeren!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik heb nu telkens als ik de telefoon via USB aan de computer koppel dat ik hem niet kan afkoppelen, dan geeft die een error.
Alleen speelt hij ze bij een te hoge bitrate, te langzaam of helemaal niet af.quote:Op zondag 27 november 2005 12:10 schreef Skv het volgende:
Of 'ie schokkerig speelt ligt aan de bitrate van het filmpje ofzo
pvRecorder downloadenquote:Op zondag 27 november 2005 13:34 schreef Dr_Crouton het volgende:
Dat kan ik niet zelf bepalen, kan wel met het kleine gratis programma 3gp Converter kiezen tussen midden mono, midden stereo of hoog stereo, allen 15fps en te kiezen uit vga, qcif. De laatste optie deed het wel, vga niet. Ook kon ik uit verschillende soorten 3gp-opties kiezen in de configuratie, omdat ik een ontzettende n00b ben, was het natte vinger werk, '3gpp' ofzo.
quote:Op zondag 27 november 2005 14:28 schreef Skv het volgende:
Moet je ff op tweakers kijken in de w800i topics naar imTOO ofzo.
Koop dan gewoon een setje phillips dopjes voor een tientje, knip de helft van het snoer er tussen uit dan kom je een heel end...quote:Op maandag 28 november 2005 08:52 schreef Snatched het volgende:
Ik vind de meegeleverde headset echt irritant; het zit voor geen meter, zo diep in je oor, en als je dat niet doet, verlies je alle diepte van het geluid. Ik weet dat je alle andere headsets kunt aansluiten (je hebt wel meteen meters snoer) maar ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met andere headsets, en welke?
Hoe was de kwaliteit van het geluid? Ik ben wel muziekfreak, dus het moet wel echt een rijk geluid blijven, veel bass etc...
Ik durf het bijna niet te vragen, maar heb je wel de bijgeleverde adapter gebruikt?quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:22 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hmm, de cardreader die ik al bijna twee jaar heb, wil niet werken met de ms, terwijl er wel een slot voor vrij is...
Flikker je multimedia nou gewoon onder je ringtones, en er is niets aan het handjequote:Op maandag 28 november 2005 14:17 schreef Snatched het volgende:
Nog iets: ik heb geprobeerd wat games te downloaden van de site van Sony (http://www.sonyericsson.nl/fun), o.a. California Games. Eerst duurt het uren voor je de sms krijgt met de WAP link. Vervolgens download je de game netjes, je telefoon geeft heel mooi aan dat de game wordt geinstalleerd. Als je dan fijn wil spelen, is de game nergens meer te vinden ... gewoon spoorloos verdwenen. Heb de klacht bij SE neergelegd, maar daar zal voorlopig wel geen reply op komen.
Vanochtend geprobeerd Worms te bestellen, maar ik heb een uurtje of 4 later nog steeds geen SMS ontvangen, terwijl ik de bestel-smsjes wel verzonden heb
Heeft iemand het probleem met de MS en het kopiëren van MP3's naar de telefoon al eens aangekaart bij Sony Ericsson? Ben wel benieuwd naar de reactie!
Daar vroeg dat klereding niet naarquote:Op maandag 28 november 2005 15:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Flikker je multimedia nou gewoon onder je ringtones, en er is niets aan het handje![]()
Jazeker.quote:Op maandag 28 november 2005 12:49 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar heb je wel de bijgeleverde adapter gebruikt?![]()
Staan je games niet onder "applicaties" ?!quote:Op maandag 28 november 2005 15:43 schreef Snatched het volgende:
[..]
Daar vroeg dat klereding niet naarhij installeerde hem gewoon, en weg game
Die telefoon moet niet veel meer nadelen gaan krijgen, want dan wordt het snel vervelend. Ik ga straks langs de MyCom voor die cardreader, en dat er maar beter een sloot MP3tjes op die foon staan vanavond
Neinquote:Op maandag 28 november 2005 18:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Staan je games niet onder "aplicaties" ?!
Want als je een spel installeert, kun je kiezen tussen games en apps![]()
Readertje van de Mycom, die Apacer?quote:Op maandag 28 november 2005 18:38 schreef Snatched het volgende:
[..]
Neinding is gewoon echt verdwenen... heel raar
Maareh, on the good side: ik heb een cardreader, gekocht, en de MP3's doen het! Transferen gaat veel sneller, dus da's reden tot blijdschap #1.
Reden tot blijdschap #2 is de Sennheiser headset die ik er bijgekocht heb; wat een geluid zit er in die telefoon zeg! Ik ben echt kortstondig gelukkig op dit moment
Nee, die was helemaal uitverkocht, in beide Utrechtse filialen... het is de Digiconnect geworden, 2 euro duurder ... maar evengoed bedankt voor de tip! Worth a millionquote:Op maandag 28 november 2005 18:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Readertje van de Mycom, die Apacer?
Nee da's niet waar... ik heb mijn T610 afgelopen vrijdag ook in de kast gelegd, en met die cardreader helemaal blij met mijn W800i.quote:Op maandag 28 november 2005 20:27 schreef timbob het volgende:
ja hoi
ik had eerst de SE T610, en die beviel mij erg. dus ik wil zowiezo weer een SE telefoon als met sintermeklaas m'n abbo afloopt. en deze leek mij wel wat.
al lees ik wel heel wat problemen hier en daar
Ik hoorde ook van iemand dat het geluid (muziek) erg zacht was... dat je niet ff lekker kon blazen op je oren
klopt dat?
quote:Op maandag 28 november 2005 20:33 schreef timbob het volgende:
nouja, alles is sowieso beter dan een nokia
Ja hij is alleen niet leverbaar, maar ik heb dezelfde stap genomen (t610 -> W800i) en ik kan het je aanraden!quote:Op maandag 28 november 2005 20:33 schreef timbob het volgende:
nouja, alles is sowieso beter dan een nokia
ik zal ff kijken waneer ik precies een nieuw abbo moet. ik ga vast omhoog in maandprijs, dus een gratis W800 zit er denkik wel in
Je zet ze in de map "overige" op je geheugenkaart.quote:Op maandag 28 november 2005 20:21 schreef Kriebbel het volgende:
Oké ik heb ook zo'n cardreader, en als ik bv een game download (via de pc) in welke directory zet ik 'm dan?
ik kan totaal niet werken met nokia's. ik snap die menu's gewoon nietquote:Op maandag 28 november 2005 20:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]op dit moment nog niet
Nokia nooit problemen mee gehad. SE na 3 weken kapot
http://maestro.intramail.ru/files/java/index.php?name=Aquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:02 schreef Snatched het volgende:
Waar downloaden jullie over het algemeen je Games, Ringtones, thema's etc?
Top! Bedankt!quote:Op maandag 28 november 2005 21:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je zet ze in de map "overige" op je geheugenkaart.
Kaart in je telefoon doen, naar je bestandsbeheer---->> overige en dan kun je de spellen installeren!
Hij is weer open ... meteen maar ff 20 games gedownloadquote:
Maak je die map aan op je geheugenkaart, of staat die onder een map die standaard op je geheugenkaart staat?quote:Op maandag 28 november 2005 21:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kaart in je telefoon doen, naar je bestandsbeheer---->> overige en dan kun je de spellen installeren!
Die map staat standaard op je kaart. Alleen bij mij was het "other"quote:Op woensdag 30 november 2005 09:32 schreef Snatched het volgende:
[..]
Maak je die map aan op je geheugenkaart, of staat die onder een map die standaard op je geheugenkaart staat?
Of zet je 'm rechtstreeks over via Bluetooth of Infrarood? Ik heb namelijk alleen een USB aansluiting, en die cardreader
En weer closedquote:Op woensdag 30 november 2005 09:30 schreef Snatched het volgende:
[..]
Hij is weer open ... meteen maar ff 20 games gedownloadmoet wel wat goeds tussen zitten
Hm, dan moet ik even kijken ... ik heb alleen DCIM / MP3 / BLABLA (zal wel voor video's zijn). FF door de mappen bladeren, misschien op een subniveau.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:53 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Die map staat standaard op je kaart. Alleen bij mij was het "other"
quote:En weer closed![]()
Subniveau inderdaad, kan het zo niet voor je opzoeken waar precies, want zit nu op stage. Wil vanavond wel even kijken! (als jehet nog niet hebt kunnen vinden)quote:Op woensdag 30 november 2005 10:03 schreef Snatched het volgende:
[..]
Hm, dan moet ik even kijken ... ik heb alleen DCIM / MP3 / BLABLA (zal wel voor video's zijn). FF door de mappen bladeren, misschien op een subniveau.
Thanks anyway!
Ik ga vanavond wel even neuzen ... dat 3e mapje zal hem wel wezenquote:Op woensdag 30 november 2005 10:17 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Subniveau inderdaad, kan het zo niet voor je opzoeken waar precies, want zit nu op stage. Wil vanavond wel even kijken! (als jehet nog niet hebt kunnen vinden)
Hij werkt hier nu ookquote:Op woensdag 30 november 2005 10:32 schreef Snatched het volgende:
Bij mij doet die site het gewoon, btw.
Ik wil je de games wel doormailen, die ik heb?
Dat was 'mquote:Op woensdag 30 november 2005 10:33 schreef jan55en het volgende:
De map "MSSEMC/Media Files/other"
De site is weer open!quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:17 schreef Skv het volgende:
[..]
http://maestro.intramail.ru/files/java/index.php?name=A
Honderden
quote:Op maandag 28 november 2005 21:29 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:33 schreef jan55en het volgende:
De map "MSSEMC/Media Files/other"
Downloaden, opslaan in mapje "Overig"quote:Op woensdag 30 november 2005 11:02 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
De site is weer open!
Ik heb mezelf weer voor de komende maand voorzien van games
maar kan er iemand een korte handleiding geven van hoe te installeren? Danku![]()
'k Wil niet vervelend zijn, maar euhhh....quote:Op woensdag 30 november 2005 11:51 schreef Skv het volgende:
Ik ook.
Wie een leuke heeft mag het hier ff melden, ik heb alleen brakke kutgames.
Minigolf Castle en Beach Minigolf zijn wel vet (en 3D), zown puzzelspelletje is wel vet.
Ancient Empires I & II zijn ook wel tof, maar duren te lang
Bubblegun al 100 keer uitgespeeld
Fantasy warrior Good en Fantasy warrior Evil zijn ook wel lache, maar ook al uit.
Lemmings is leuk totdat je bij levels bent waarop het pookje te langzaam is
Prince of Persia is ook wel te doen, maar uitgespeeld. En die Arena is níet te halen, nóóit.
Splinterseel Pandora Tomorrow is ook wel leuk en 3D, maar saai.
TDE - Swamp nogwat is een text based game, al uitgespeeld, maar wel tof. Als iemand nog zoiets heeft hou ik me aanbevolen.
Top Gun - Saai
Xyanide - Saai
De rest is te kut om op te schrijven.
Waaromquote:Op woensdag 30 november 2005 13:26 schreef jan55en het volgende:
[..]
'k Wil niet vervelend zijn, maar euhhh....
het zijn gsm games, die zijn (per definitie) snel uitgespeeld.
Wat wil met maar een minder dan een halve MB![]()
Ik ook ... ik heb er 20 gedownload, daar moet toch een leuke tussen zitten. Super Mario op je telefoonquote:
Op die spelletjes site staan ook enkele thema's.. bovenaan ergens op thema's klikkenquote:Op woensdag 30 november 2005 18:18 schreef Hanzel_lane het volgende:
weet iemand ook nog een site voor thema's en handige programmatjes?
www.k750i.netquote:Op woensdag 30 november 2005 18:18 schreef Hanzel_lane het volgende:
weet iemand ook nog een site voor thema's en handige programmatjes?
dankjequote:Op woensdag 30 november 2005 19:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
www.k750i.net
www.myw800.lasyk.net ( In het forum staan er ook tig)
www.esato.com
www.mobile9.com
![]()
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:10 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
dankje![]()
kan je eigenlijk ook die lelijke filenames van die spellen veranderen?
nah de spellen in mn telefoon hebben namen als W_oRmS23_32_3 enzo en niet gewoon Wormsquote:
Dus het spel Worms, heet W_oRmS23_32_3 in het mapje gamesquote:Op woensdag 30 november 2005 19:42 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
nah de spellen in mn telefoon hebben namen als W_oRmS23_32_3 enzo en niet gewoon Worms
en de tag die de telefoon weergeeft is niet gelijk aan de filename (filename.jar) dus kan je dze ook veranderen?
Als je een beetje terugleest kun je zien dat jij (en ik) ons kunnen aansluiten bij een stel gedupeerde W800 eigenaren. Ik ben bang dat het wachten wordt op een software update van die wazige lui bij SE. Tot die tijd; leg je kabel op een leuk plekje en geniet van de nummers die nog op je phone staan om (nog meer) irritaties te voorkomen..quote:Op woensdag 30 november 2005 21:36 schreef greatgonzo het volgende:
Vaag... ik kan geen mp3 files meer op de memorystick kopieren. Enkele lukt nog wel, maar als ie eenmaal goed gevuld raakt zeg maar, lijkt hij alles te verwijderen. De nummers die er nog wel op staan, kan hij dan niet afspelen.
En of je nu zelf kopieert of disc2phone gebruikt maakt niets uit. Wat kan ik hier aan doen?
Sudoku heb ik ookquote:Op woensdag 30 november 2005 22:03 schreef Nathox het volgende:
[..]
Als je een beetje terugleest kun je zien dat jij (en ik) ons kunnen aansluiten bij een stel gedupeerde W800 eigenaren. Ik ben bang dat het wachten wordt op een software update van die wazige lui bij SE. Tot die tijd; leg je kabel op een leuk plekje en geniet van de nummers die nog op je phone staan om (nog meer) irritaties te voorkomen..
Over games: Ik vul mijn tijd aardig op met een Java Sudoku versie. Als er interesse is zoek ik die site wel weer op.
de reeks is aardig lang ondertussenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:03 schreef Nathox het volgende:
[..]
Als je een beetje terugleest kun je zien dat jij (en ik) ons kunnen aansluiten bij een stel gedupeerde W800 eigenaren. Ik ben bang dat het wachten wordt op een software update van die wazige lui bij SE. Tot die tijd; leg je kabel op een leuk plekje en geniet van de nummers die nog op je phone staan om (nog meer) irritaties te voorkomen..
Over games: Ik vul mijn tijd aardig op met een Java Sudoku versie. Als er interesse is zoek ik die site wel weer op.
Het is een tripple-band toestel, dus de telefoon heeft er geen problemen mee. Wat betreft vodafone prepay weet ik niet. Maar een kijkje op vodafone.nl lijkt me voldoende.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:59 schreef Botje96 het volgende:
Ik ben ook van plan om deze telefoon aan te schaffen. Ik vraag alleen af of ik met deze telefoon ook bereik heb in landen buiten Europa (Canada, V.S., Australië, Japan, etc., etc.). Ik gebruik Vodafone prepaid, want een abbonement is voor mij niet rendabel.
Prepaid bellen in het buitenland?quote:Op donderdag 1 december 2005 09:28 schreef Nathox het volgende:
[..]
Het is een tripple-band toestel, dus de telefoon heeft er geen problemen mee. Wat betreft vodafone prepay weet ik niet. Maar een kijkje op vodafone.nl lijkt me voldoende.
Zou heel fijn zijn. Ik ben nu wel benieuwd naar wat er zo verslavend aan is. En het lijkt me een goede start het zaakje op mobiel te hebben!quote:Op woensdag 30 november 2005 22:16 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Sudoku heb ik ook![]()
Kan 'm eventueel wel online zetten als er belang bij is..
Hee...quote:
Da's eigenlijk een kerelquote:Op donderdag 1 december 2005 17:00 schreef jan55en het volgende:
[..]
Hee...
'k Wist niet dat Mario heumeu was
Hij rent toch altijd achter een princesje (Daisy of Peach) aan?
Wat doe je hier dan nogquote:
Hijs wegquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:10 schreef Skv het volgende:
Ga dan.!
In de VS doet 'ie het gewoon zonder problemenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:59 schreef Botje96 het volgende:
Ik ben ook van plan om deze telefoon aan te schaffen. Ik vraag alleen af of ik met deze telefoon ook bereik heb in landen buiten Europa (Canada, V.S., Australië, Japan, etc., etc.). Ik gebruik Vodafone prepaid, want een abbonement is voor mij niet rendabel.
Moet kunnen met mijn belgedragquote:Op donderdag 1 december 2005 09:40 schreef Snatched het volgende:
[..]
Prepaid bellen in het buitenland?![]()
of wachten op de nieuwe FW, en er is een vodafone branded "gelekt", dus zal een algemene nieuwe wel snel komenquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:17 schreef FRNNR het volgende:
De telefoon is een leuk dingetje wordt alleen gek van die MS, ik kan nu ineens geen 3gp filmpjes meer afspelen alleen verzenden. gister kon ik ze nog wel afspelen. MP4 speeltie wel af trouwens ook zoiets doms.
en me foto's gemaakt met de camera zijn ook wegcardreader kopen dus
in ieder geval bedankt
www.telecomvergelijker.nlquote:Op maandag 5 december 2005 00:32 schreef firecow het volgende:
Zijn der nog leuke acties met deze telefoon ?? (lees waar kan ik hem het goedkoopst halen nu)
?![]()
en wanneer is die nieuwe firmware er dan? want anders gooi ik hem bij de orange shop door de ruitquote:Op zondag 4 december 2005 21:09 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
of wachten op de nieuwe FW, en er is een vodafone branded "gelekt", dus zal een algemene nieuwe wel snel komen
ja ok en zonder reader?quote:Op maandag 5 december 2005 19:29 schreef Skv het volgende:
Ik heb helemaal geen problemen met mn MS via die reader
Ram 'm dr in, herkent direct.
Mp3's overzetten gaat ook Fucking supersnel
Tuurlijk is dit gewoon garantie, ook zonder extra verzekeringen ed.quote:Op maandag 5 december 2005 19:00 schreef femmerink het volgende:
Oke ik heb deze telefoon dus vrijdag gekocht en hij reageert nu al niet meer als ik hem aanzet met memory card er in. Heb hem gekocht icm Hi 20, wat kan ik nu het beste doen? En dat mediamarkt trucje lijkt me niet echt een optie, dus behalve dat :p.
*edit*
en valt dit binnen me garantie of moet je hier een verzekering voor hebben?
GVH Slowchat deel 84quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:06 schreef Skv het volgende:
Ik heb een vraagje.
Ik zoek een programma.
Het moet als volgt werken:
Je ramt je MS in je pc, zodat ie al extern opslagmedium werkt.
Je opent een liedje in winamp
Met control-E en control C kopieer je de gehele url van het liedje
Deze url pak je in het programma dat ik zoek.
Je drukt op enter
De mp3 word automatisch naar f:\mp3\all\all gekopieerd
Klaar.
Dus dat je niet in de hele lijst hoeft te kijken, maar gewoon dmv een url kan kopieëren.
Moet toch wel bestaan of maakbaar zijn?
Klopt helemaal.quote:Op maandag 5 december 2005 20:29 schreef Nathox het volgende:
[..]
Tuurlijk is dit gewoon garantie, ook zonder extra verzekeringen ed.
Maar je zult bij de winkel wel te horen krijgen dat ze 'm op moeten sturen, en dat kan wel s langer dan 2 weken duren heb ik begrepen. Misschien heb je geluk en krijg je een leentoestel, of gewoon een nieuwe, maar als je pech hebt ben je dus meteen je nieuwe gadget kwijt...
Dat zal heel mooi zijn als die binnenkort uitkomtquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:13 schreef darkshadow83 het volgende:
De nieuwe firmware zal niet lang op zich laten wachten. Op mijn werkplek gebruiken ze hem al... R1NA008 is het geloof ik.
Ik heb het even uitgeprobeerd, maar bij mij gebeurd het niet. Als ik op een letter druk in een mp3 lijst in de filemanager is t overigens niet te voorspellen waar ie heen zal gaan. In ieder geval niet naar de overeenkomstige mp3/letter die ik intoets en ook niet naar hetzelfde getal. Snap d'r niks van lolquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:56 schreef ploderus het volgende:
Even een vraagje tussendoor; zijn er meer met het volgende probleem:
ik ga naar bestandsbeheer, dan naar geluiden en druk dan de eerste letter van een mp3 nummer in. Normaal heb je als je op een mp3'tje staat de opties 'afspelen' en 'meer'. Door het intoetsen van de eerste letter van het nummer staan er de opties 'ga naar' en 'meer'. Wanneer ik nu 'Ga naar' kies schakelt de telefoon zich uit![]()
Ik neem aan dat dit op te lossen van d.m.v. nieuwe firmware?
Waar werk je dan darkshadow83? Ik denk dat veel van ons hier namelijk niet kunnen wachten op die FW... Is er een manier om m anders dan via de SE support site te flashen met die nieuwe versie?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:13 schreef darkshadow83 het volgende:
De nieuwe firmware zal niet lang op zich laten wachten. Op mijn werkplek gebruiken ze hem al... R1NA008 is het geloof ik.
Ik werk bij een gsm reparatie centrum. Maar wat ik daar gehoord heb over de nieuwe firmware is dat deze op dit moment alleen in het Engels en Frans beschikbaar is. Nederlands zal komende dagen ergens volgen. Wat precies de veranderingen zijn durf ik niet te zeggen, ik zal het eens navragen op het werk.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:44 schreef Nathox het volgende:
Waar werk je dan darkshadow83? Ik denk dat veel van ons hier namelijk niet kunnen wachten op die FW... Is er een manier om m anders dan via de SE support site te flashen met die nieuwe versie?
Als je dat ff zou willen posten danquote:Op woensdag 7 december 2005 17:11 schreef darkshadow83 het volgende:
[..]
Ik werk bij een gsm reparatie centrum. Maar wat ik daar gehoord heb over de nieuwe firmware is dat deze op dit moment alleen in het Engels en Frans beschikbaar is. Nederlands zal komende dagen ergens volgen. Wat precies de veranderingen zijn durf ik niet te zeggen, ik zal het eens navragen op het werk.
Ook met de oordopjeskabel erin?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:04 schreef Slicky het volgende:
laat die shutter sound nou is opzouten, ik kan nooit stiekem foto's maken van chickies in de trein
yep...quote:Op donderdag 8 december 2005 11:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook met de oordopjeskabel erin?
Dat gaat inderdaad nu niet al te snelquote:Op woensdag 7 december 2005 20:20 schreef Nathox het volgende:
Damn, ik kan niet wachten!! Ik heb even geprobeerd om via de Amerikaanse site de updateservice te doen, maar dat werkt niet. Krijg ik evengoed de melding dat mn phone al up to date is. Nog even afwachten dan maar...
Ben echt benieuwd of ie merkbaar sneller is met foto's inzoomen en doorkijken, zou echt te chill zijn
een lotgenoot!!! dat heb ik nou ook...quote:Op donderdag 8 december 2005 15:13 schreef Skv het volgende:
Waar kan je zo'n batterijklepje kopen?
Mijne tyft er veel te snel af
Ik vind het echt kutquote:Op donderdag 8 december 2005 20:48 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
een lotgenoot!!! dat heb ik nou ook...![]()
jammer dat ik blut ben...quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:59 schreef Skv het volgende:
De Sandisk 2GB kaartjes kosten nog maar 150 euri
Binnenkort maar eens aanschaffen.
Wat moet je nou met 2 GB?quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:59 schreef Skv het volgende:
De Sandisk 2GB kaartjes kosten nog maar 150 euri
Binnenkort maar eens aanschaffen.
Deze misschien bruikbaar: http://myw800.lasyk.net/p(...)Euro-Calculator.html ?quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:25 schreef bugelplayer het volgende:
Heeft iemand een euroconverter om op mijn GSM te plaatsen, waarvoor dank
Je wilt toch niet zeggen dat je nogsteeds omrekend naar guldens?quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:25 schreef bugelplayer het volgende:
Heeft iemand een euroconverter om op mijn GSM te plaatsen, waarvoor dank
MP3'squote:Op vrijdag 9 december 2005 13:26 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Wat moet je nou met 2 GB?
Ik heb voorlopig aan 512 wel genoeg..
Die hoef ik niet meer te zoeken hoor, maar waarom vin jij het dan kut dat er een shutter sound op zit? Nou lul je jezelf klemquote:Op donderdag 8 december 2005 12:30 schreef Skv het volgende:
Dan zoek je een vriendin
Door mensen die zoals jou doen komen er rechtzaken en mag de SE geen shuttersound meer hebben
Ik denk dat je juist het tegen overgestelde bedoeld:quote:Op donderdag 8 december 2005 12:30 schreef Skv het volgende:
Dan zoek je een vriendin
Door mensen die zoals jou doen komen er rechtzaken en mag de SE geen shuttersound meer hebben
Vind't0 zelf ook erg irrie.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:30 schreef Slicky het volgende:
[..]
Die hoef ik niet meer te zoeken hoor, maar waarom vin jij het dan kut dat er een shutter sound op zit? Nou lul je jezelf klem![]()
Ik vind het irritant als ik ergens (niet perse sneaky van een ofa nder wijf dus, maar gewoon bijv een foto van een gebouw of iets), dat er dan een halve orkaan uit komt, en de hele omgeving je zo aan gaat lopen staren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:30 schreef Slicky het volgende:
[..]
Die hoef ik niet meer te zoeken hoor, maar waarom vin jij het dan kut dat er een shutter sound op zit? Nou lul je jezelf klem![]()
Nee, als je op reis bent is het toch gemakkelijk om bv turkse lira om te zetten naar euro en omgekeerdquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:36 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je nogsteeds omrekend naar guldens?
Of is het voor om te rekenen naar Duitse euro's?![]()
Bedankt, deze werkt, maar spijtig kan men geen andere valuta toevoegen, dus geen Tukse lira te gebruiken. Het zijn alleen de landen die overgeschakeld zijn naar de euro die werken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Deze misschien bruikbaar: http://myw800.lasyk.net/p(...)Euro-Calculator.html ?
Ik heb de de gms op het werk laten updaten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:33 schreef Nathox het volgende:
Camera 4.5 is bij die van mij ook al (R1NA005), en dat heb ik niet zien veranderen bij eerdere updates.
Probeer eens te door je foto's heen te bladeren en in te zoomen, gaat dat sneller?
En heb je het gewoon op de SE site gedaan?
Dat is al een beter excuus dan het fotograferen van openhangende decolletés in de busquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:18 schreef jan55en het volgende:
[..]
Ik denk dat je juist het tegen overgestelde bedoeld:
Dat de SE de mogelijkheid van het (aan- en) uitschakelen van de shuttersound niet mag hebben. En deze dus altijd aan staat.
[..]
Vind't0 zelf ook erg irrie.
Ik wil nl. regelmatig van mijn katten maken, als ze b.v. weer eens in een debiele houding liggen te slapen.
Maar dan worden ze dus wakker van de autofocus- en shuttersound.
Gevolg dat de foto compleet mislukt.![]()
Mijn vriendin heeft er ook 1quote:Op zondag 11 december 2005 22:51 schreef smvs het volgende:
Ik heb er ook één.
Volgens mij is het echt een wijventelefoon of heb ik dat mis. Zie er bijna alleen maar vrouwen mee.
Mee eensquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:38 schreef Skv het volgende:
Ze moeten gewoon opfucken met hun kutgeluidje.
Als ik dat graag wil, zet ik dat zelf wel aan.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:09 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Dat is al een beter excuus dan het fotograferen van openhangende decolletés in de bus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |