Je wilt toch niet zeggen dat je nogsteeds omrekend naar guldens?quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:25 schreef bugelplayer het volgende:
Heeft iemand een euroconverter om op mijn GSM te plaatsen, waarvoor dank
MP3'squote:Op vrijdag 9 december 2005 13:26 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Wat moet je nou met 2 GB?
Ik heb voorlopig aan 512 wel genoeg..
Die hoef ik niet meer te zoeken hoor, maar waarom vin jij het dan kut dat er een shutter sound op zit? Nou lul je jezelf klemquote:Op donderdag 8 december 2005 12:30 schreef Skv het volgende:
Dan zoek je een vriendin
Door mensen die zoals jou doen komen er rechtzaken en mag de SE geen shuttersound meer hebben
Ik denk dat je juist het tegen overgestelde bedoeld:quote:Op donderdag 8 december 2005 12:30 schreef Skv het volgende:
Dan zoek je een vriendin
Door mensen die zoals jou doen komen er rechtzaken en mag de SE geen shuttersound meer hebben
Vind't0 zelf ook erg irrie.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:30 schreef Slicky het volgende:
[..]
Die hoef ik niet meer te zoeken hoor, maar waarom vin jij het dan kut dat er een shutter sound op zit? Nou lul je jezelf klem![]()
Ik vind het irritant als ik ergens (niet perse sneaky van een ofa nder wijf dus, maar gewoon bijv een foto van een gebouw of iets), dat er dan een halve orkaan uit komt, en de hele omgeving je zo aan gaat lopen staren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:30 schreef Slicky het volgende:
[..]
Die hoef ik niet meer te zoeken hoor, maar waarom vin jij het dan kut dat er een shutter sound op zit? Nou lul je jezelf klem![]()
Nee, als je op reis bent is het toch gemakkelijk om bv turkse lira om te zetten naar euro en omgekeerdquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:36 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je nogsteeds omrekend naar guldens?
Of is het voor om te rekenen naar Duitse euro's?![]()
Bedankt, deze werkt, maar spijtig kan men geen andere valuta toevoegen, dus geen Tukse lira te gebruiken. Het zijn alleen de landen die overgeschakeld zijn naar de euro die werken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Deze misschien bruikbaar: http://myw800.lasyk.net/p(...)Euro-Calculator.html ?
Ik heb de de gms op het werk laten updaten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:33 schreef Nathox het volgende:
Camera 4.5 is bij die van mij ook al (R1NA005), en dat heb ik niet zien veranderen bij eerdere updates.
Probeer eens te door je foto's heen te bladeren en in te zoomen, gaat dat sneller?
En heb je het gewoon op de SE site gedaan?
Dat is al een beter excuus dan het fotograferen van openhangende decolletés in de busquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:18 schreef jan55en het volgende:
[..]
Ik denk dat je juist het tegen overgestelde bedoeld:
Dat de SE de mogelijkheid van het (aan- en) uitschakelen van de shuttersound niet mag hebben. En deze dus altijd aan staat.
[..]
Vind't0 zelf ook erg irrie.
Ik wil nl. regelmatig van mijn katten maken, als ze b.v. weer eens in een debiele houding liggen te slapen.
Maar dan worden ze dus wakker van de autofocus- en shuttersound.
Gevolg dat de foto compleet mislukt.![]()
Mijn vriendin heeft er ook 1quote:Op zondag 11 december 2005 22:51 schreef smvs het volgende:
Ik heb er ook één.
Volgens mij is het echt een wijventelefoon of heb ik dat mis. Zie er bijna alleen maar vrouwen mee.
Mee eensquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:38 schreef Skv het volgende:
Ze moeten gewoon opfucken met hun kutgeluidje.
Als ik dat graag wil, zet ik dat zelf wel aan.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:09 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Dat is al een beter excuus dan het fotograferen van openhangende decolletés in de bus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |