Idd, gewoon een cardreader kopen en je mp3 via je verkenner op je kaart knikkeren. Dat disc to phone is in mijn ogen een I-tunes aftreksel (en dat werkt wel top).quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:01 schreef Snatched het volgende:
[..]
Hahaha fantastisch![]()
Ik heb nu eindelijk mijn W800i, en me like a lot!
Maar broeder, wat is dat Disc2Phone traaaaaaaaaaaaaaaag... en die indeling zuigt ook rotte eieren.
Cardreader kopen en een mapje MP3 aanmaken ging een stuk beter, hoorde ik?
Volgens mij kon dat alleen met de eerste lichting W800 toestellen met de eerste firmware.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:13 schreef neluskrelus het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan als ik vragen mag???
heb ik even gelukquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Volgens mij kon dat alleen met de eerste lichting W800 toestellen met de eerste firmware.
Nu zou je het kunnen doen door een gratis (klantenservice?) te bellen, en dan te fotograferen.
tijdje terug lag ie bij de lidl voor een euro of 12.. meer moet je dus ook niet uit willen gevenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:37 schreef Skv het volgende:
Wat kost zown cardreader-ding?
E'tje of 15?
Logisch dat het niet werkt, gezien de fout ligt in de W800i zelf.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:06 schreef Snatched het volgende:
Jammer,
wat Infra-roodborstje aanraadde, werkt voor mij ook niet
Als ik mijn MP3's via de Verkenner naar de telefoon sleept, en ze in de MP3 map drop, dan kopiëert hij er 1, en geeft daarna aan dat hij het opslagmedium niet kan vinden.
Als ik een mapje aanmaak met <Naam.> en daarin een nieuw mapje met <Naam> (zoals hij de telefoon de nummers zelf ook rangschikt) dan kopiëert hij alle tracks (wat trouwens achterlijk lang duurt, heb nog USB 1.1), maar als ik dan mijn toestel loskoppel, staat er maar 1 track op de telefoon.
Dat Disc2Phone wil ik niet eens gebruiken, kutprogramma... een Cardreader zou dus uitkomst moeten brengen?
Cool, ik ga maar een cardreader zoeken dan (op zich ook fucked up, aangezien de fout bij SE ligt, en het update van de firmware alleen maar meer problemen veroorzaakt. Leuk visitekaartje ...quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Logisch dat het niet werkt, gezien de fout ligt in de W800i zelf.
Die zorgt er voor dat de aangeleverde software niet goed op de MS komt te staan.
Als je de W800i uitsluit van het overzet-proces (dmv een cardreader), dan werkt het wel.
Ja, maar daar heb ik nu niks aanquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:17 schreef Skv het volgende:
ja, maar over een week of 2 (week 49 las ik) komt er weer een firmware update waarmee het wél moet werken.
weet iemand of je een videofragment van je pc naar de w800i kunt laten afspelen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:40 schreef Gippo het volgende:
weet iemand of je een videofragment van je pc naar de w800i kunt laten afspelen?![]()
dus gewoon tijdens het bellen naar een 0800 nummer een foto maken?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Volgens mij kon dat alleen met de eerste lichting W800 toestellen met de eerste firmware.
Nu zou je het kunnen doen door een gratis (klantenservice?) te bellen, en dan te fotograferen.
Je belt een willekeurig 0800 nummer (wel zeker weten dat je eerst een bandje krijgtquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:03 schreef neluskrelus het volgende:
[..]
dus gewoon tijdens het bellen naar een 0800 nummer een foto maken?paas me dan aub een 0800 nummer die ik de komende tijd kan lastig vallen
![]()
![]()
Ik denk dat het dan het beste is om je drivers/software van je pc te halen, en de drivers voor je kabel opnieuw te installeren!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik heb nu telkens als ik de telefoon via USB aan de computer koppel dat ik hem niet kan afkoppelen, dan geeft die een error.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |