abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 november 2005 @ 13:53:33 #1
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_32177865
Ik heb dus op 6-10-2005 een bestelling gedaan op hun shop. Nu komt mijn probleem ik heb mijn bestelling nog steeds niet. Elke week beloven ze(mailtje) weer dat hij zal komen maar ook bijna elke week weer een mailtje dat het langer gaat duren. Ik heb al wel mijn simkaartje ontvangen, maar geen toestel.

Nu is het dus al een maand geleden en ze stuurden me vandaag weer een mail dat het dus nog langer gaat duren. Dus dan word het minimaal 2 maand en wellicht nog langer. Wat zouden jullie doen>??

Geachte klant,

Helaas moeten wij u mededelen dat de leveringsdatum van de W800i hoogst waarschijnlijk niet gaat lukken voor December.
De leverancier heeft alweer de leverdatum uitgesteld, dit maal naar december.
Wij hebben echter verschillende malen een mail uitgezonden naar alle klanten over de status van de bestelling en proberen hiermee iedereen zo goed mogelijk op de hoogte te houden.

Komt deze mail echter niet aan, zou de reden kunnen zijn dat deze tegengehouden wordt door een spam filter.
Daarintegen willen wij niet ontkennen dat de communicatie nog beter kan en daarom is hier ook een verontschuldiging op zijn plaats.

Wij staan echter machteloos tegenover dit probleem, daar de leverancier verschillende malen toegezegd heeft het toestel te leveren en dit steeds niet gebeurt.

De levering van dit toestel is een algemeen probleem en doet zich dus niet alleen voor bij ons.
Hadden wij dit van te voren voorzien, was dit nooit gebeurt. Het toestel is echter zo populair geworden, dat de leverancier tot overproductie over moet gaan.

Wij vinden het heel vervelend dat u hierdoor in een vervelende situatie terecht bent gekomen en hiervoor dan ook onze oprechte excuses.

Hopende u zo voldoende te hebben geinformeerd, heeft u nog vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

Een door belcompany.nl opgegeven levertijd is nimmer te beschouwen als een fatale termijn. De levertijd vangt eerst aan nadat alle benodigde gegevens in het bezit zijn van belcompany.nl, waarna belcompany.nl zal trachten om binnen 30 dagen levering te doen plaatsvinden.
4. Bij niet tijdige levering dient de cliënt belcompany.nl schriftelijk in gebreke te stellen en aan belcompany.nl een redelijke termijn te stellen waarin belcompany.nl alsnog haar verplichtingen kan nakomen.

http://www.belcompany.nl/NL/algemenevoorwaarden/belcompany.htm
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_32178104
DE W800i is idd moeilijk leverbaar, maar wij hebben hem gewoon op voorraad (werk niet in een belcompany).

Ik zou gewoon lekker die order annuleren en hem bij een andere shop bestellen.
pi_32179195
idd.. bij de phonehouse hadden ze ook leverings problemen (haarlem) maar ze hadden er wel nog een aantal op voorrraad!

Punt is als je meteen naar de winkel was gegaan had je em of meegekregen (indien voorradig) of 10 dagen moeten wachten (abo afhankelijk)

wat ik zou doen? weinig omdat je toch dat toestel wil hebben en niet meer je abo kan opzeggen...

succes iig

maw ze hadden em meteen opzij gezet voor je! nu gaan de klanten in de winkel voor jou en daarom heeft het zo lang geduurt! En daar boven op komt nog eens dat ze moeilijk te krijgen zijn die W800's

[ Bericht 0% gewijzigd door Pharell op 11-11-2005 14:56:43 ]
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:40:33 #4
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_32179248
Ik kan mij abbo wel annuleren, maar eht is een mooie aanbieding. Een ander toestel wilden ze niet geven
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:42:37 #5
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_32179302
Tsja, dan is het maar net de vraag wat jij wilt. Blijkbaar is de aanbieding mooi genoeg om te wachten, want eigenlijk wil je het niet annuleren. Het is vervelend dat het zo lang moet duren. Even afwegen wat je belangrijker vindt, het toestel snel hebben of van de aanbieding gebruik maken.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:54:21 #6
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_32184840
Ja, maar ze hadden tegelijk met mijn aktie dus inclusief w800i ook een samsung d600 en die is wel leverbaar maar moest ik 20 euro bijbetalen toen. Maar die willen ze niet aan mij geven. Ze zeggen van ja hoort bij je pakket,.. en die kan ik niet zomaar veranderen met een ander toestel. Ik heb mij sim al, moet alleen nog een telefoon... zo moeilijk is dat toch niet dan om een ander toestel te leveren. En zou ik gewoon een ander toestel of een leentoestel moeten kunnen krijgen of heb ik geen rechten en is het of wachten of annuleren>>?

Dit staat er bij hun voorwaarden

3.Een door belcompany.nl opgegeven levertijd is nimmer te beschouwen als een fatale termijn. De levertijd vangt eerst aan nadat alle benodigde gegevens in het bezit zijn van belcompany.nl, waarna belcompany.nl zal trachten om binnen 30 dagen levering te doen plaatsvinden.

4. Bij niet tijdige levering dient de cliënt belcompany.nl schriftelijk in gebreke te stellen en aan belcompany.nl een redelijke termijn te stellen waarin belcompany.nl alsnog haar verplichtingen kan nakomen.

Ze kunnen geen redelijke termijn stellen na over de 31 dagen al,..want het word steeds maar verlengt en dus kan ik een toestel eisen of niet?
pi_32190607
De wet zegt dat ze binnen 30 dagen *moeten* leveren...
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  vrijdag 11 november 2005 @ 22:28:19 #8
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32192030
welke wet? verder wil TS het toestel hebben, dus aan annuleren zal hij niet veel hebben, zou hij wellicht een tijdelijk vervangend toestel kunnen vragen/?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_32196719
Ik heb wel een simkaart gekregen, maar wat als ik geen simlock vrij toestel had... dan kan ik hem niet gebruiken. En toch betaal ik al een maand abbo geld.
pi_32198866
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 22:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
welke wet?
Koop op afstand. Artikel 46f geeft aan dat het verzuim dan intreedt zonder ingebrekestelling: het gevolg is dat de winkelier dan schadeplichtig is. (6:74; wanprestatie)
quote:
verder wil TS het toestel hebben, dus aan annuleren zal hij niet veel hebben, zou hij wellicht een tijdelijk vervangend toestel kunnen vragen/?
Dat lijkt me, gezien het feit dat 'ie z'n simkaart al heeft een heel reële eis.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  zaterdag 12 november 2005 @ 13:07:29 #11
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_32202540
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 08:58 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Koop op afstand. Artikel 46f geeft aan dat het verzuim dan intreedt zonder ingebrekestelling: het gevolg is dat de winkelier dan schadeplichtig is. (6:74; wanprestatie)
[..]

Of hij stuurt, als het abonnement nog niet ingegaan is, de sim terug, krijgt zijn geld terug en bestelt alsnog het pakket met de andere telefoon.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  zaterdag 12 november 2005 @ 16:56:21 #12
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_32207650
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 13:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Of hij stuurt, als het abonnement nog niet ingegaan is, de sim terug, krijgt zijn geld terug en bestelt alsnog het pakket met de andere telefoon.
Aktie is er niet meer helaas.
pi_32209819
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 16:56 schreef Alessandro het volgende:

[..]

Aktie is er niet meer helaas.
wat was de aktie dan?
  zaterdag 12 november 2005 @ 18:44:01 #14
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_32210491
Telfort 200 1 jaar abbo,... 10 maanden 10 euro korting. 40 euro bijbetalen voor de w800i en de samsung d600 was 60 euro bijbetalen.
pi_32216285
Ik zou vragen om een extra iets als coulance. Misschien willen ze niet over de brug komen met geld maar wel met een accesoire
  maandag 14 november 2005 @ 04:14:16 #16
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_32250426
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 01:46 schreef Alessandro het volgende:
Ik heb wel een simkaart gekregen, maar wat als ik geen simlock vrij toestel had... dan kan ik hem niet gebruiken. En toch betaal ik al een maand abbo geld.
die kun je ook annuleren, ook al is de overeenkomst ogenschijnlijk met de telco (je hebt hem namelijk via belcompany afgesloten en zij zijn daarmee verantwoordelijk voor het correct afhandelen van de *gehele order*), waarbij je dus ook de order kunt annuleren als ze niet nakomen (en zelfs schadevergoeding kunt vorderen).
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  maandag 14 november 2005 @ 04:37:43 #17
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_32250462
Heu.. Probeer eens BelBeter.nl ofzo, genoeg internetwinkels te vinden voor toestellen met of zonder abonnement. Bij de genoemde winkel heb ik na een telefonische vraag over de voorraad en bestelling nog dezelfde koopavond de W800i kunnen ophalen.

Er zijn altijd wel mooie acties, maar als je het toestel wilt hebben zou ik voor wat euro's extra het elders meteen ophalen.
The Internets, I needs it..
pi_32255677
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 08:58 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

[..]

Ik zou art 46j2 ook even lezen van dezelfde wet. Aan die bepaling voldoet die shop naar mijn idee (artikel 46j lid 1 is het enige artikel in de wet koop op afstand welke niet dwingend recht is, waar dus in algemene voorwaarden vanafgeweken kan worden)
  woensdag 23 november 2005 @ 23:48:41 #19
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_32524624
Je staat helaas niet al te stevig. Annuleren is niet mogelijk. Een ander toestel natuurlijk wel. Dat zou ik dan ook eisen, want dit is natuurlijk niet de bedoeling..
pi_32528797
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:48 schreef TimmyAsd het volgende:
Je staat helaas niet al te stevig. Annuleren is niet mogelijk. Een ander toestel natuurlijk wel. Dat zou ik dan ook eisen, want dit is natuurlijk niet de bedoeling..
Heb je het topic wel gelezen ? Annuleren is *wel* mogelijk, tenminste volgens de wet.
pi_32537536
Heb ze gebeld en aangegeven dat ik niet langer wil wachten. En nu krijg ik de Samsung d600. Die was op voorraad en die krijg ik als het goed is morgen binnen. Jammer van de SE w800i maar dan maar de d600.
pi_32539770
quote:
Op donderdag 24 november 2005 07:13 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Heb je het topic wel gelezen ? Annuleren is *wel* mogelijk, tenminste volgens de wet.
Wilde dus eerst annuleren en dat kon nog volgens hun,. omdat het mij te lang ging duren mocht dat. Ik gaf wel aan dat ik al 2 maand gebruik gemaakt had van mijn abbo. Ze wilden toen opeens een andere oplossing zoeken. Ik gaf dus aan dat ik eventueel wel de D600 wilde aangezien ze die wel op voorraad hadden. En na een kort overleg met de shop manager was het ok .
  vrijdag 25 november 2005 @ 20:11:04 #23
45511 TimmyAsd
pi_32577233
quote:
Op donderdag 24 november 2005 07:13 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Bel anders ff een willekeurige provider en vraag of je een 2 maanden oude contract kunt annuleren. Ze lachen je hard uit.
pi_32580663
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 20:11 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Bel anders ff een willekeurige provider en vraag of je een 2 maanden oude contract kunt annuleren. Ze lachen je hard uit.
Hij heeft toch een afspraak met Belcompany?

Niet met Telfort?
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:43:31 #25
45511 TimmyAsd
pi_32581805
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 22:04 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Hij heeft toch een afspraak met Belcompany?

Niet met Telfort?
Precies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')