Ik heb dus op 6-10-2005 een bestelling gedaan op hun shop. Nu komt mijn probleem ik heb mijn bestelling nog steeds niet. Elke week beloven ze(mailtje) weer dat hij zal komen maar ook bijna elke week weer een mailtje dat het langer gaat duren. Ik heb al wel mijn simkaartje ontvangen, maar geen toestel.
Nu is het dus al een maand geleden en ze stuurden me vandaag weer een mail dat het dus nog langer gaat duren. Dus dan word het minimaal 2 maand en wellicht nog langer. Wat zouden jullie doen>??
Geachte klant,
Helaas moeten wij u mededelen dat de leveringsdatum van de W800i hoogst waarschijnlijk niet gaat lukken voor December.
De leverancier heeft alweer de leverdatum uitgesteld, dit maal naar december.
Wij hebben echter verschillende malen een mail uitgezonden naar alle klanten over de status van de bestelling en proberen hiermee iedereen zo goed mogelijk op de hoogte te houden.
Komt deze mail echter niet aan, zou de reden kunnen zijn dat deze tegengehouden wordt door een spam filter.
Daarintegen willen wij niet ontkennen dat de communicatie nog beter kan en daarom is hier ook een verontschuldiging op zijn plaats.
Wij staan echter machteloos tegenover dit probleem, daar de leverancier verschillende malen toegezegd heeft het toestel te leveren en dit steeds niet gebeurt.
De levering van dit toestel is een algemeen probleem en doet zich dus niet alleen voor bij ons.
Hadden wij dit van te voren voorzien, was dit nooit gebeurt. Het toestel is echter zo populair geworden, dat de leverancier tot overproductie over moet gaan.
Wij vinden het heel vervelend dat u hierdoor in een vervelende situatie terecht bent gekomen en hiervoor dan ook onze oprechte excuses.
Hopende u zo voldoende te hebben geinformeerd, heeft u nog vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
Een door belcompany.nl opgegeven levertijd is nimmer te beschouwen als een fatale termijn. De levertijd vangt eerst aan nadat alle benodigde gegevens in het bezit zijn van belcompany.nl, waarna belcompany.nl zal trachten om binnen 30 dagen levering te doen plaatsvinden.
4. Bij niet tijdige levering dient de cliënt belcompany.nl schriftelijk in gebreke te stellen en aan belcompany.nl een redelijke termijn te stellen waarin belcompany.nl alsnog haar verplichtingen kan nakomen.
http://www.belcompany.nl/NL/algemenevoorwaarden/belcompany.htm
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen