Zou heel fijn zijn. Ik ben nu wel benieuwd naar wat er zo verslavend aan is. En het lijkt me een goede start het zaakje op mobiel te hebben!quote:Op woensdag 30 november 2005 22:16 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Sudoku heb ik ook![]()
Kan 'm eventueel wel online zetten als er belang bij is..
Hee...quote:
Da's eigenlijk een kerelquote:Op donderdag 1 december 2005 17:00 schreef jan55en het volgende:
[..]
Hee...
'k Wist niet dat Mario heumeu was
Hij rent toch altijd achter een princesje (Daisy of Peach) aan?
Wat doe je hier dan nogquote:
Hijs wegquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:10 schreef Skv het volgende:
Ga dan.!
In de VS doet 'ie het gewoon zonder problemenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:59 schreef Botje96 het volgende:
Ik ben ook van plan om deze telefoon aan te schaffen. Ik vraag alleen af of ik met deze telefoon ook bereik heb in landen buiten Europa (Canada, V.S., Australië, Japan, etc., etc.). Ik gebruik Vodafone prepaid, want een abbonement is voor mij niet rendabel.
Moet kunnen met mijn belgedragquote:Op donderdag 1 december 2005 09:40 schreef Snatched het volgende:
[..]
Prepaid bellen in het buitenland?![]()
of wachten op de nieuwe FW, en er is een vodafone branded "gelekt", dus zal een algemene nieuwe wel snel komenquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:17 schreef FRNNR het volgende:
De telefoon is een leuk dingetje wordt alleen gek van die MS, ik kan nu ineens geen 3gp filmpjes meer afspelen alleen verzenden. gister kon ik ze nog wel afspelen. MP4 speeltie wel af trouwens ook zoiets doms.
en me foto's gemaakt met de camera zijn ook wegcardreader kopen dus
in ieder geval bedankt
www.telecomvergelijker.nlquote:Op maandag 5 december 2005 00:32 schreef firecow het volgende:
Zijn der nog leuke acties met deze telefoon ?? (lees waar kan ik hem het goedkoopst halen nu)
?![]()
en wanneer is die nieuwe firmware er dan? want anders gooi ik hem bij de orange shop door de ruitquote:Op zondag 4 december 2005 21:09 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
of wachten op de nieuwe FW, en er is een vodafone branded "gelekt", dus zal een algemene nieuwe wel snel komen
ja ok en zonder reader?quote:Op maandag 5 december 2005 19:29 schreef Skv het volgende:
Ik heb helemaal geen problemen met mn MS via die reader
Ram 'm dr in, herkent direct.
Mp3's overzetten gaat ook Fucking supersnel
Tuurlijk is dit gewoon garantie, ook zonder extra verzekeringen ed.quote:Op maandag 5 december 2005 19:00 schreef femmerink het volgende:
Oke ik heb deze telefoon dus vrijdag gekocht en hij reageert nu al niet meer als ik hem aanzet met memory card er in. Heb hem gekocht icm Hi 20, wat kan ik nu het beste doen? En dat mediamarkt trucje lijkt me niet echt een optie, dus behalve dat :p.
*edit*
en valt dit binnen me garantie of moet je hier een verzekering voor hebben?
GVH Slowchat deel 84quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:06 schreef Skv het volgende:
Ik heb een vraagje.
Ik zoek een programma.
Het moet als volgt werken:
Je ramt je MS in je pc, zodat ie al extern opslagmedium werkt.
Je opent een liedje in winamp
Met control-E en control C kopieer je de gehele url van het liedje
Deze url pak je in het programma dat ik zoek.
Je drukt op enter
De mp3 word automatisch naar f:\mp3\all\all gekopieerd
Klaar.
Dus dat je niet in de hele lijst hoeft te kijken, maar gewoon dmv een url kan kopieëren.
Moet toch wel bestaan of maakbaar zijn?
Klopt helemaal.quote:Op maandag 5 december 2005 20:29 schreef Nathox het volgende:
[..]
Tuurlijk is dit gewoon garantie, ook zonder extra verzekeringen ed.
Maar je zult bij de winkel wel te horen krijgen dat ze 'm op moeten sturen, en dat kan wel s langer dan 2 weken duren heb ik begrepen. Misschien heb je geluk en krijg je een leentoestel, of gewoon een nieuwe, maar als je pech hebt ben je dus meteen je nieuwe gadget kwijt...
Dat zal heel mooi zijn als die binnenkort uitkomtquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:13 schreef darkshadow83 het volgende:
De nieuwe firmware zal niet lang op zich laten wachten. Op mijn werkplek gebruiken ze hem al... R1NA008 is het geloof ik.
Ik heb het even uitgeprobeerd, maar bij mij gebeurd het niet. Als ik op een letter druk in een mp3 lijst in de filemanager is t overigens niet te voorspellen waar ie heen zal gaan. In ieder geval niet naar de overeenkomstige mp3/letter die ik intoets en ook niet naar hetzelfde getal. Snap d'r niks van lolquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:56 schreef ploderus het volgende:
Even een vraagje tussendoor; zijn er meer met het volgende probleem:
ik ga naar bestandsbeheer, dan naar geluiden en druk dan de eerste letter van een mp3 nummer in. Normaal heb je als je op een mp3'tje staat de opties 'afspelen' en 'meer'. Door het intoetsen van de eerste letter van het nummer staan er de opties 'ga naar' en 'meer'. Wanneer ik nu 'Ga naar' kies schakelt de telefoon zich uit![]()
Ik neem aan dat dit op te lossen van d.m.v. nieuwe firmware?
Waar werk je dan darkshadow83? Ik denk dat veel van ons hier namelijk niet kunnen wachten op die FW... Is er een manier om m anders dan via de SE support site te flashen met die nieuwe versie?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:13 schreef darkshadow83 het volgende:
De nieuwe firmware zal niet lang op zich laten wachten. Op mijn werkplek gebruiken ze hem al... R1NA008 is het geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |