Dat denk ik ook. Afgekeken van Fokquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:09 schreef zakjapannertje het volgende:
hehe, ik ben er ook, hier dus ook met wanadoogmail adres werkte hier ook niet, wrs. hebben zij ook de buik vol van klonen
![]()
Wroar.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:20 schreef Mutant01 het volgende:
http://daynews.info/img_l/dl.php?f=liftaction.swf
Ja, maar, ik zit pas net hierquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Je kon geen nominatie verzinnen voor de Boris Dittrich trofee?
Jij had nota bene mijn foto gezien
![]()
Ik plaats nooit geen foto weer.
[ bron ]quote:Warmer, wetter weather brought on by global warming could increase outbreaks of the plague, which has killed millions down the ages and wiped out one third of Europe's population in the 14th century, academics said.
Migratory birds spreading avian flu from Asia today could also carry the plague bacteria westward from their source in Central Asia, Nils Stenseth, head of a three-day conference on the plague and how it spreads, told Reuters on Monday.
"Wetter, warmer weather conditions mean there are likely to be more of the bacteria around than normal and the chance of it spreading to humans is higher," he said.
The European Union-funded group has just finished analysing Soviet-era data from Kazakhstan which show a link between warmer weather and outbreaks of the plague.
This analysis was important as it had not previously been clear whether warmer conditions encouraged the bacteria, fleas and rats to grow or killed them off, Stenseth said. Plague bacteria are often carried by fleas on rats.
So? Is dat een excuusquote:
Ja, dus? Ik herhaal, jij had notabene die foto gezien. Als enige haha. Volgens mij stond er voornamelijk vlees opquote:Ik vond de Boris Dittrich-trofee zulks een vleeskeuringstrofee
quote:![]()
Nieuw in POL, dat wel ja.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:35 schreef sigme het volgende:
[..]
So? Is dat een excuus [afbeelding]?
Ben jij nieuw hier? Ik ben te nieuw om dat te weten![]()
Dat is waar jaquote:[..]
Ja, dus? Ik herhaal, jij had notabene die foto gezien. Als enige haha. Volgens mij stond er voornamelijk vlees op![]()
Zal ik dan maar mijn post aanpassen?quote:[..]
![]()
Ik kom nog wel wat melden in je Savannah-topic, zal wel morgen worden. OK?
Nee, ik vergeet het niet, maar ik vind verkiezingen moeilijk. Ik haat kiezen. Eigenlijk ben ik er te bomenknuffelig voor. Ik vind iederéén de beste enzo. (Nou nee, da's toch niet helemaal waar. Sommigen..quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:41 schreef RichardQuest het volgende:
Vergeet je jouw lijstje niet, Sigme?
Heb jij nu ook al zo'n belachelijke Sinterklaasaanpassing gedaan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:48 schreef du_ke het volgende:
Waarom werkt die muizenval niet mee. Krijg hem niet gespannen schiet steeds los. Rotding
Uiteraard.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb jij nu ook al zo'n belachelijke Sinterklaasaanpassing gedaan?
It's the season to be jollyquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb jij nu ook al zo'n belachelijke Sinterklaasaanpassing gedaan?
Nee, ik heb mijn ondertitel gewijzigd om aansluiting te zoeken bij bepaalde POL-users. Mijn icoon is hier ook een uiting van. Er waren nogal wat users met rookwaren in hun icoon. Het is overigens Carlos.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dus heb jij de super-Che maar van stal gehaald?
Hoi! En tot ziensquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:53 schreef Sickie het volgende:
Morge!
Ja, dat bedoelde ik met ''super-Che''.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:56 schreef kLowJow het volgende:
Het is overigens Carlos.
Tieten..stijfheid...ummm...is dit SEX?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:58 schreef sigme het volgende:
Hoi! En tot ziensSigme's kantoordag zit er weer op
![]()
Hoe is het met de stijfheid?
Tsk tsk..en dat voor een boomknuffelaar...ga je diep schamen!quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:04 schreef du_ke het volgende:
Muizenval aangepast gif gestrooid. Weg met die beesten.
Pffff, zal nog eens gedag komen zeggen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoi! En tot ziensSigme's kantoordag zit er weer op
![]()
Hoe is het met de stijfheid?
ongedierte he? Dat mag dood dus ook muggen, duiven en katten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tsk tsk..en dat voor een boomknuffelaar...ga je diep schamen!![]()
Zolang wij elkaar maar begrijpen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik met ''super-Che''.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
ongedierte he? Dat mag dood dus ook muggen, duiven en katten.
Testtopic #54quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:20 schreef Monidique het volgende:
Dit is een test om door middel van Word op Fok! te posten. Ik weet dat het heel irritant is, en dat is voor mij juist een reden om het te doen.
Stique.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:20 schreef Monidique het volgende:
Dit is een test om door middel van Word op Fok! te posten. Ik weet dat het heel irritant is, en dat is voor mij juist een reden om het te doen.
Hoe doe je dat dan, zo overnemen of invoeren?quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:20 schreef Monidique het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan, zo overnemen of invoeren?
Je gaat iets betekenen voor de FOK!-semi-analfabeet?quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
[[url=http://tinypic.com/fozkld_th.jpg]afbeelding][/url]
Sla mijn advies niet lichtzinnig in de wind, user.quote:
Visual Basic, ik snap het nu al niet meerquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
[[url=http://tinypic.com/fozkld_th.jpg]afbeelding][/url]
Daar is Coen al lang bekend.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een icon-extremist! Snel, bel de AIVD!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |