Ik gisteren. (verkapte "my post beats up your post")quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:05 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb vandaag al mooie dingen van de sint gekregen![]()
Oh hoeveel dingen heb jij gekregen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik gisteren. (verkapte "my post beats up your post")
[ bron ]quote:A catastrophic collapse in sea and bird life numbers along America's Northwest Pacific seaboard is raising fears that global warming is beginning to irreparably damage the health of the oceans.
Scientists say a dramatic rise in the ocean temperature led to unprecedented deaths of birds and fish this summer all along the coast from central California to British Columbia in Canada.
The population of seabirds, such as cormorants, auklets and murres, and fish, including salmon and rockfish, fell to record lows.
This ecological meltdown mirrors a similar development taking place thousands of miles away in the North Sea, which The Independent on Sunday first reported two years ago. Also caused by warming of the water, the increase in temperatures there has driven the plankton that form the base of the marine food chain hundreds of miles north, triggering a collapse in the number of sand eels on which many birds and large fish feed and causing a rapid decline in puffins, razorbills, kittiwakes and other birds.
Een flinke zak snoep, van die lieve sint.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh hoeveel dingen heb jij gekregen?![]()
Dan was mijn sint toch gulziger.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Een flinke zak snoep, van die lieve sint.![]()
![]()
Hallo allen!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:28 schreef MrX1982 het volgende:
Overigens wel 2 boeken van Theodore Dalrymple
Ik ben voorzover ik weet nog steeds lid hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:37 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Hallo allen!![]()
Waarom ben jij eigenlijk geen lid meer van de Burke stichting?
Ach die jongen wordt met elke ban dwazer en radicaler.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:56 schreef Monidique het volgende:
Wat heeft Wolfmans nu weer gedaan?
Lief zijn!quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach die jongen wordt met elke ban dwazer en radicaler.
Dan was ik verkeerd geinformeerd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:40 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben voorzover ik weet nog steeds lid hoor.
Foutje bedanktquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:07 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Dan was ik verkeerd geinformeerd.
Tja, daarvoor moet je zijn reacties lezenquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:07 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Lief zijn!![]()
Waar doel je in concreto op?![]()
Dat die jongen het nog wel eens vergeet dat bepaalde reacties hier op het forum 'niet gewenst' zijn. Welke dat in dit geval waren weet ik niet. Maar het blijkt voor mij wel dat hij bij elke ban dwazer lijkt te worden...quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:07 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Lief zijn!![]()
Waar doel je in concreto op?![]()
En hun financiën zijn nog waziger dan die van Milieudefensiequote:Op dinsdag 15 november 2005 14:10 schreef Monidique het volgende:
De Burke Stichting liëert zich met, eufemistisch gezegd, discutabele websites.
Zoals?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:10 schreef Monidique het volgende:
De Burke Stichting liëert zich met, eufemistisch gezegd, discutabele websites.
Wel handig om dat bij de hand te we hebben bij zo'n reactie niet?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:11 schreef du_ke het volgende:
Dat die jongen het nog wel eens vergeet dat bepaalde reacties hier op het forum 'niet gewenst' zijn. Welke dat in dit geval waren weet ik niet.
Zo zie je maar weer waar een gebrek aan 'lief zijn' toe kan leiden.quote:Maar het blijkt voor mij wel dat hij bij elke ban dwazer lijkt te worden...
Hij is zo vaak verbannen dat hij daar toch al enig besef van zou moeten hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:15 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Wel handig om dat bij de hand te we hebben bij zo'n reactie niet?![]()
[..]
Klopt, verbanningen.quote:Zo zie je maar weer waar een gebrek aan 'lief zijn' toe kan leiden.![]()
Laten we hopen dat klowjow hier snel komt en een verklaring geeftquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:15 schreef du_ke het volgende:
Niet lief geweest voor palli's
[Centraal] Conflict Palestina & Israel #55
Maar ben benieuwd wat de exacte verwoordingen waren.
Ja, ok dat valt ook niet meer na te gaan dan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:15 schreef du_ke het volgende:
Niet lief geweest voor palli's
[Centraal] Conflict Palestina & Israel #55
Maar ben benieuwd wat de exacte verwoordingen waren.
Van beide nooit gehoord. Ik zal eens kijken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:15 schreef Monidique het volgende:
Stichting Klimaat en Stichting Han.
Die zijn leuk inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Stichting Klimaat en Stichting Han.
Ja al sinds afgelopen vrijdag.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:16 schreef Mutant01 het volgende:
Issie binnen? En wie heeft hier nog meer Civ 4?!?!??!?!![]()
Niet eens het is namelijk wel de standaard 'wetenschappelijke' onderbouwing voor veel uitspraken van de burken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Van beide nooit gehoord. Ik zal eens kijken.
De financiering schijnt ook heel schimmig te zijn. Vage relaties met rare Amerikaanse pressiegroepen. Als een dergelijke financiering uit Saudi-Arabië zou komen ws Holland te kleinquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:18 schreef Monidique het volgende:
Voor de rest is het volgens mij wel een degelijke stichting.
Ouch!quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:20 schreef Mutant01 het volgende:
http://daynews.info/img_l/dl.php?f=liftaction.swf
ben ook Civ4 verslaafd inmiddelsquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja al sinds afgelopen vrijdag.
Volgens mij heeft voor de rest nog niemand Civ 4. M wacht erop en du_ke zijn pc is te oud
of dit:quote:Matteus 22 vers 36 t/m 39
36 ‘Meester, wat is het grootste gebod in de wet?’ 37 Hij antwoordde: ‘Heb de Heer, uw God, lief met heel uw hart en met heel uw ziel en met heel uw verstand. 38 Dat is het grootste en eerste gebod. 39 Het tweede is daaraan gelijk: heb uw naaste lief als uzelf.
Niet zonder reden want:quote:Matteus 18 vers 21 & 22
21 Daarop kwam Petrus bij hem staan en vroeg: ‘Heer, als mijn broeder of zuster tegen mij zondigt, hoe vaak moet ik dan vergeving schenken? Tot zevenmaal toe?’ 22 Jezus antwoordde: ‘Niet tot zevenmaal toe, zeg ik je, maar tot zeventig maal zeven.
quote:Romeinen 12 vers 19 t/m 21
19 Neem geen wraak, geliefde broeders en zusters, maar laat God uw wreker zijn, want er staat geschreven dat de Heer zegt: ‘Het is aan mij om wraak te nemen, ik zal vergelden.’ 20 Maar ‘als uw vijand honger heeft, geef hem dan te eten, als hij dorst heeft, geef hem dan te drinken. Dan stapelt u gloeiende kolen op zijn hoofd’. 21 Laat u niet overwinnen door het kwade, maar overwin het kwade door het goede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |