Hij is zo vaak verbannen dat hij daar toch al enig besef van zou moeten hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:15 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Wel handig om dat bij de hand te we hebben bij zo'n reactie niet?![]()
[..]
Klopt, verbanningen.quote:Zo zie je maar weer waar een gebrek aan 'lief zijn' toe kan leiden.![]()
Laten we hopen dat klowjow hier snel komt en een verklaring geeftquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:15 schreef du_ke het volgende:
Niet lief geweest voor palli's
[Centraal] Conflict Palestina & Israel #55
Maar ben benieuwd wat de exacte verwoordingen waren.
Ja, ok dat valt ook niet meer na te gaan dan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:15 schreef du_ke het volgende:
Niet lief geweest voor palli's
[Centraal] Conflict Palestina & Israel #55
Maar ben benieuwd wat de exacte verwoordingen waren.
Van beide nooit gehoord. Ik zal eens kijken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:15 schreef Monidique het volgende:
Stichting Klimaat en Stichting Han.
Die zijn leuk inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Stichting Klimaat en Stichting Han.
Ja al sinds afgelopen vrijdag.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:16 schreef Mutant01 het volgende:
Issie binnen? En wie heeft hier nog meer Civ 4?!?!??!?!![]()
Niet eens het is namelijk wel de standaard 'wetenschappelijke' onderbouwing voor veel uitspraken van de burken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Van beide nooit gehoord. Ik zal eens kijken.
De financiering schijnt ook heel schimmig te zijn. Vage relaties met rare Amerikaanse pressiegroepen. Als een dergelijke financiering uit Saudi-Arabië zou komen ws Holland te kleinquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:18 schreef Monidique het volgende:
Voor de rest is het volgens mij wel een degelijke stichting.
Ouch!quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:20 schreef Mutant01 het volgende:
http://daynews.info/img_l/dl.php?f=liftaction.swf
ben ook Civ4 verslaafd inmiddelsquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja al sinds afgelopen vrijdag.
Volgens mij heeft voor de rest nog niemand Civ 4. M wacht erop en du_ke zijn pc is te oud
of dit:quote:Matteus 22 vers 36 t/m 39
36 ‘Meester, wat is het grootste gebod in de wet?’ 37 Hij antwoordde: ‘Heb de Heer, uw God, lief met heel uw hart en met heel uw ziel en met heel uw verstand. 38 Dat is het grootste en eerste gebod. 39 Het tweede is daaraan gelijk: heb uw naaste lief als uzelf.
Niet zonder reden want:quote:Matteus 18 vers 21 & 22
21 Daarop kwam Petrus bij hem staan en vroeg: ‘Heer, als mijn broeder of zuster tegen mij zondigt, hoe vaak moet ik dan vergeving schenken? Tot zevenmaal toe?’ 22 Jezus antwoordde: ‘Niet tot zevenmaal toe, zeg ik je, maar tot zeventig maal zeven.
quote:Romeinen 12 vers 19 t/m 21
19 Neem geen wraak, geliefde broeders en zusters, maar laat God uw wreker zijn, want er staat geschreven dat de Heer zegt: ‘Het is aan mij om wraak te nemen, ik zal vergelden.’ 20 Maar ‘als uw vijand honger heeft, geef hem dan te eten, als hij dorst heeft, geef hem dan te drinken. Dan stapelt u gloeiende kolen op zijn hoofd’. 21 Laat u niet overwinnen door het kwade, maar overwin het kwade door het goede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |