Goed plan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:25 schreef Mutant01 het volgende:
Zak en Mrx, een keertje een potje spelen?
Vertel liever wat er voor de edit stondquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:26 schreef kLowJow het volgende:
Zie ik hier nu een ban besproken worden op het forum?.
Simpel, of via de lobby, of via IPquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Goed plan.
Maar hoe werkt dat multiplayer.
Het is weinig consequent een post te editten om deze later zelf te herhalen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vertel liever wat er voor de edit stond![]()
ik denk dat je dit beter in de WFL SC kan posten bv., als je het tegen F_E_T hebtquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:26 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Maar Wolf, hoe sta je hier tegenover dan, en belangrijker, hoe concretiseer je dit?
[..]
of dit:
[..]
Niet zonder reden want:
[..]
ik moet me dan nog eerst registreren geloof ikquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat klinkt simpel. Ik start de game op en post hier verder op Fok via mijn laptop.![]()
Dat is misschien wel zo. Maar de mens is nieuwsgierigquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:31 schreef kLowJow het volgende:
Het is weinig consequent een post te editten om deze later zelf te herhalen.
Met een beetje mazzel beantwoordt hij de vraag wat hij nou weer heeft gedaan elders wel. Waar hij wel kan posten. Je weet welquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:31 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Je kan je kont ook niet keren of er valt weer een ban![]()
De reden staat er niet eens bij.![]()
Die views zijn misschien wel het resultaat van het constant spammen van je topic.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:32 schreef Yildiz het volgende:
Zaak Savanna vs. digitaal dossier 2007 , nu al tientallen views, en nog steeds geen posters, waarom niet
Ik krijg alleen een pagina met reactiemogelijkheid te zien.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:32 schreef Yildiz het volgende:
Zaak Savanna vs. digitaal dossier 2007 , nu al tientallen views, en nog steeds geen posters, waarom niet
Sigme!quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel beantwoordt hij de vraag wat hij nou weer heeft gedaan elders wel. Waar hij wel kan posten. Je weet wel
Ssst, dit is pas de 2e keerquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Die views zijn misschien wel het resultaat van het constant spammen van je topic..
Wolfjes onderschrift is terreur propageren.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel beantwoordt hij de vraag wat hij nou weer heeft gedaan elders wel. Waar hij wel kan posten. Je weet wel
Kickje naar >> GAM : Civilisation 4 [deel 243]quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:38 schreef MrX1982 het volgende:
Ik probeer te registreren en krijg The login attempt has failed.
Ik heb hierover geen mening, laat staan een deskundige (mening). Mij te complex om inhoudelijke discussie over te beginnen. Misschien als de discussie op gang komt, en er wat meningen geventileerd zijn, dat ik me er dan wel bij een kan aansluiten of eentje bestrijden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:32 schreef Yildiz het volgende:
Bij mij helpt omhoogscrollen (Firefox). Boven de reactiemogelijkheid blijkt zich opeens tóch het topic te bevinden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik krijg alleen een pagina met reactiemogelijkheid te zien.
De openingspost zelf is verdwenen.
Ik heb dat vaker op Fok. Misschien is mijn firewall verkeerd afgesteld ?
Dat ga ik eens doen danquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb hierover geen mening, laat staan een deskundige (mening). Mij te complex om inhoudelijke discussie over te beginnen. Misschien als de discussie op gang komt, en er wat meningen geventileerd zijn, dat ik me er dan wel bij een kan aansluiten of eentje bestrijden.
Het helpt denk ik als je zelf alvast er een mening bij plaatst, in plaats van voornamelijk informatie.
Ik heb IE.. er valt niks omhoog te scrollen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij mij helpt omhoogscrollen (Firefox). Boven de reactiemogelijkheid blijkt zich opeens tóch het topic te bevinden.
quote:
Wat lukt niet kerelquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:50 schreef MrX1982 het volgende:
Ja het lukt hier nog niet echt.
Maar ik geef de moed niet op![]()
ik dus ook maar ik moet iets updaten van gamespy denk ikquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:45 schreef MrX1982 het volgende:
Oh ik had blijkbaar al een account op mijn gmail adres![]()
Het inloggen werkt niet ondanks dat ik een gamespy account heb. Moet je ook gamespy software downloaden?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:53 schreef Mutant01 het volgende:
Wat lukt niet kerelJe bent toch geen analfabeet he?
Nee, gewoon game opstarten, multiplayer, internet games, account naam intypen (CORRECT< dus ook hoofdletters, vervolges password of whatever) en loginquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het inloggen werkt niet ondanks dat ik een gamespy account heb. Moet je ook gamespy software downloaden?
Maar eens even in de gaten houden dan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:33 schreef sigme het volgende:
Je hebt dus ook een nieuwe account proberen aan te maken via de game zelf?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:02 schreef MrX1982 het volgende:
Dat werkt ook niet. The login attempt has failed krijg ik dan terwijl mijn pc gewoon verbonden is met Internet en dat een rare foutmelding is als je registreert.
Jep.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:04 schreef George-Butters het volgende:
Civ IV?
Join dan iig alvast mijn gamequote:Op dinsdag 15 november 2005 15:04 schreef MrX1982 het volgende:
Belachelijk ik registreer met mijn planet adres en dat werkt meteen.
Eerst even een sigaretje en dan gamen
Muizen dienen zo nu en dan uitgeroeid te wordenquote:
hehe, ik ben er ook, hier dus ook met wanadooquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:04 schreef MrX1982 het volgende:
Belachelijk ik registreer met mijn planet adres en dat werkt meteen.
Eerst even een sigaretje en dan gamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |