quote:Op maandag 14 november 2005 22:54 schreef RichardQuest het volgende:
Titties 'n beer. Titties 'n beer. Titties 'n beer. Titties 'n beer.
Boehoehoequote:Op maandag 14 november 2005 22:49 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Nope. Iedereen dient imho gelijk gestraft te worden. Of het nou gewone vandalen betreft of voetbalhooligans, ze dienen voor hetzelfde vergrijp hetzelfde gestraft te worden.
Dat jij vind dat mensen harder gestraft moeten worden, omdat ze een bepaalde afkomst hebben, doet mij denken aan bepaalde meningen begin vorige eeuw.. alleen betrof het toen mensen met een bepaald geloof.
Hoeveel paspoorten heeft hij?quote:Op maandag 14 november 2005 22:56 schreef du_ke het volgende:.
En jongens moeten geadopteerde kinderen die een misdaad begaan ook naar land van herkomst uitgezet worden?
en Marokkanen.quote:
Jou sowieso.quote:Ik zou een Marokkaans paspoort direct accepteren. Scheelt me een hoop gezeik aan de grens daar. Lever je mij dan ook uit?
quote:
Hoe relevant is dat? Iemand die medio jaren '80 uit Zuid Korea is geimporteerd kan vast zonder problemen een koreaans paspoort aanvragen.quote:
it sucks to be youquote:Op maandag 14 november 2005 23:18 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga ook *ploppen*... maar dan in de kroeg...
Bier is op
Zou hij zich geen jenever kunnen veroorloven denk je?quote:Op maandag 14 november 2005 23:23 schreef RichardQuest het volgende:
Een echte Frans Weisglas zorgt wel dat z'n bier nooit op is...
Cognac,quote:Op maandag 14 november 2005 23:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Zou hij zich geen jenever kunnen veroorloven denk je?
daar doopt ie z'n sigaren inquote:
Is het niet heerlijk die hypocrisie. Aan de ene kant roken ontmoedigen aan de andere kant subsidie geven. Niet dat dit nieuw is maar toch.quote:EU geeft miljoenen aan tabaksindustrie
De Nederlandse vestiging van sigarettenfabrikant Philip Morris ontving 6,5 miljoen euro Europese landbouwsubsidies. Philip Morris gebruikte het geld om suiker op de Europese markt in te kopen om de sigaretten op smaak te brengen. Dit blijkt uit een onderzoek van de Evert Vermeer stichting, die nauwe banden heeft met de PvdA.
In september kwam het ministerie met een lijst van grote bedrijven die Europese landbouwsubsidies kregen. De stichting onderzocht vervolgens waarom deze bedrijven het geld ontvingen. Europese producenten die suiker of graan nodig hebben als grondstof zijn verplicht deze op de Europese markt in te kopen. De prijs van suiker is volgens de stichting drie of vier keer zo duur als op de wereldmarkt.
Om de concurrentie op de wereldmarkt aan te kunnen gaan krijgen Europese landbouwers direct of indirect subsidies van de Europese Unie. Volgens Tweede Kamerlid Harm Evert Waalkens van de PvdA verstoren de subsidies de wereldmarkt en moeten daarom per direct worden afgeschaft.
quote:Op maandag 14 november 2005 23:32 schreef DionysuZ het volgende:
Het aansteken van de sigaar
Bij het aansteken wordt uitsluitend het vuureind met een lucifer (als eerst de zwavel is verbrand!!), een gasaansteker of voor de ware genieter een stukje cederhout voorverwarmd. De sigaar wordt daarbij een centimeter boven de vlam gehouden en langzaam rondgedraaid, waardoor geen zwarte roetslag ontstaat.
Wanneer aangenomen kan worden dat de sigaar gaat branden kunnen langzaam enige zachte trekjes worden genomen. Van groot belang is dat het gehele vuureinde bij een niet te hoge temperatuur gelijkmatig begint te gloeien.
Eerst dan ontplooit zich het volle aroma.
Te haastig en te hard trekken zal uw rookgenot onaangenaam beïnvloeden.
Gebruik van benzineaanstekers, kaarsen of andere reukafgevende vuurmakers is uit den boze.
Sodeju! Drugshond, wat een site! Geen wonder dat de vrouwtjes er in de VS zo uitzien. Ik ga ook zo'n winkel in NL beginnen!quote:Op maandag 14 november 2005 22:53 schreef Drugshond het volgende:
Welkom bij het topic voor virtuoos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder religieuze justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet de joviale complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, vooral rijpe boerinnekes van het platte land. Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer is er nu ook een IRC-kanaal of MSN.
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Game on![]()
neuh vorig jaar laten doen. Van die knakkers die dat leuk vinden. Het origineel is overigens door DoGquote:
Oh ja daar is zo'n thread voor. Mss mijn avatar ook eens laten doen.quote:Op maandag 14 november 2005 23:41 schreef du_ke het volgende:
neuh vorig jaar laten doen. Van die knakkers die dat leuk vinden. Het origineel is overigens door DoGgemaakt.
Heb ook nog ergens een sint-Che zal hem eens opzoeken
Eerst een permban voor Ryan3 dan maar.quote:Op maandag 14 november 2005 23:51 schreef Ryan3 het volgende:
(Ik hoop dat Sizzler dit laat staan..)
=Edit: nee, het is mooi geweest. Registreer je daar maar.=
Interesseert me geen onderbroek hoor.quote:Op maandag 14 november 2005 23:54 schreef DionysuZ het volgende:
ben je wel populair onder de linkse fokkertjes?
twas maar een vraag hoorquote:Op maandag 14 november 2005 23:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Interesseert me geen onderbroek hoor.
Prullenbak leeggooienquote:Op maandag 14 november 2005 23:56 schreef DionysuZ het volgende:
:p godsamme... nog maar 1 mb ruimte vrij op station cdus ik pakweg 2.6 gig weggemieterd, nog steeds maar 10 mb beschikbaar? wat is dit voor gezeik
Heb je Norton Antivirus?quote:Op maandag 14 november 2005 23:56 schreef DionysuZ het volgende:
:p godsamme... nog maar 1 mb ruimte vrij op station cdus ik pakweg 2.6 gig weggemieterd, nog steeds maar 10 mb beschikbaar? wat is dit voor gezeik
Jah maar die staat uit.quote:
Kom nou, elke keer dat ik toevallig een keer kijk, gebruikt die randdebiel alles wat hij kan vinden op Fok! tegen mij, nu weer die Fok!awards. Dit terwijl ik absoluut nooit populair ben geweest op Fok! en nooit op Pol. Mag me toch ook wel verdedigen? En anyway, als dat niet mag, dan moet yvonne me maar een permban geven, ik zit absoluut niet vast aan Fok! hoor.quote:Op maandag 14 november 2005 23:55 schreef du_ke het volgende:
Ach ja de frustraties komen onderhand van beide kanten. De overkant is zielig/ sneu maar dit is ook niks ryan.
Zit er geen optie van de antivirus als rechtermuisknop op de prullenbak doet? (Empty Norton Protected Files)quote:
ik mag je wel hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kom nou, elke keer dat ik toevallig een keer kijk, gebruikt die randdebiel alles wat hij kan vinden op Fok! tegen mij, nu weer die Fok!awards. Dit terwijl ik absoluut nooit populair ben geweest op Fok! en nooit op Pol. Mag me toch ook wel verdedigen? En anyway, als dat niet mag, dan moet yvonne me maar een permban geven, ik zit absoluut niet vast aan Fok! hoor..
Doe het lekker zelf.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:02 schreef Ryan3 het volgende:
Hee Sizzler, waarom probeer je Sj. niet terug te krijgen en mij te permbannen bij yvonne joh...?
Ach maak je er niet druk om. Die lui zijn je aandacht toch niet werkelijk waard? Hoe lang speelt het al? Een half jaar en dat volk is nog steeds zo wappie dat ze schijnbaardagelijks de onzin in de POL SC doornemen om te kijken of er nog wat in staat. Zover kom ik als vaste gebruiker al niet eens meerquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kom nou, elke keer dat ik toevallig een keer kijk, gebruikt die randdebiel alles wat hij kan vinden op Fok! tegen mij, nu weer die Fok!awards. Dit terwijl ik absoluut nooit populair ben geweest op Fok! en nooit op Pol. Mag me toch ook wel verdedigen? En anyway, als dat niet mag, dan moet yvonne me maar een permban geven, ik zit absoluut niet vast aan Fok! hoor..
Wat alleen maar de meesterlijke aanzet was om Sjuuun en Luuucida weg te krijgen, kun je nagaan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:02 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik mag je wel hoorvond het een meesterlijke grap toen in dat bos
www.web-log.nlquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat een gave userid heb jij!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:00 schreef DionysuZ het volgende:
Daar heb ik me ook prima om kunnen vermakenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:02 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik mag je wel hoorvond het een meesterlijke grap toen in dat bos
jahwel die is er wel. Maar de prullenbak is leeg, omdat ik altijd files remove met shift+deletequote:Op dinsdag 15 november 2005 00:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zit er geen optie van de antivirus als rechtermuisknop op de prullenbak doet? (Empty Norton Protected Files)
prachtig hequote:Op dinsdag 15 november 2005 00:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat een gave userid heb jij!32768
215
Dat klopt, zoals SCH als eens zei over je, Je bent een lul, maar wel zijn lulquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
www.web-log.nl
FOK was al geen podium om persoonlijke vetes uit te vechten, en al helemaal niet als de ene helft van de vete hier niet kan posten. Dat andere mensen iets naar FOK schreeuwen betekent niet automatisch dat je hier terug kan schreeuwen. Dan blijf je bezig en laten wij dan de 'volwassenen' zijn.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat een gave userid heb jij!32768
215
Niet echt een gedachte om zo lekker mee te slapen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:11 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat klopt, zoals SCH als eens zei over je, Je bent een lul, maar wel zijn lul
Volgens mij ben ik bijna een week weggeweest en las Sjuuuuneke's commentaar weer vanavond en werd toch weer een beetje kwaad, zo weinig rationeel ben ik dan wel weer. Maar zal je nog wel mailen van de week wat nog meer speelde dankzij die goorlappen.... Kijk en dan denk ik 1. ik ben sws nooit populair geweest bij Fok!kers in het algemeen (vraag maar aan Duderinnetje). 2. en überhaupt nooit bij Pollers en 3. zeker tegenwoordig niet bij rechtse users op Pol, die in de meerderjeid zijn en 4. bij veel linkse users niet, omdat ik niet eens links ben. Maar goed ik vind dat ik best af en toe een boodschapje mag verzenden op Fok! naar de hunchback of the notre dame Sj. op Fok!.... Ik bedoel, je mag van mij niet verwachten dat ik me ga reggen op die site...quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach maak je er niet druk om. Die lui zijn je aandacht toch niet werkelijk waard? Hoe lang speelt het al? Een half jaar en dat volk is nog steeds zo wappie dat ze schijnbaardagelijks de onzin in de POL SC doornemen om te kijken of er nog wat in staat. Zover kom ik als vaste gebruiker al niet eens meer.
Hoe minder aandacht hoe beter het gaat vanzelf wel weer een keer voorbij (hoop ik dan)
Denk aan Polen voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:14 schreef sizzler het volgende:
Niet echt een gedachte om zo lekker mee te slapen.
*huivert*
Respect.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:10 schreef DionysuZ het volgende:
prachtig heen dat voor n informatica student ;P
Ehm dan zal ik ook even een werkend emailadres in m'n profiel zettenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar zal je nog wel mailen van de week wat nog meer speelde dankzij die goorlappen.... Kijk en dan denk ik
Ben jij nou bezorgder over die ene helft of over die andere helft die nog wel hier zit, vraag ik me af...quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
www.web-log.nl
FOK was al geen podium om persoonlijke vetes uit te vechten, en al helemaal niet als de ene helft van de vete hier niet kan posten. Dat andere mensen iets naar FOK schreeuwen betekent niet automatisch dat je hier terug kan schreeuwen. Dan blijf je bezig en laten wij dan de 'volwassenen' zijn.
Komop SCh is er na twee posts geband. Je bent er van harte welkom zolang je mening meneer Speedfreak een beetje bevalt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:17 schreef MrX1982 het volgende:
Ryan3 plaats jezelf niet in de slachtofferrol.
Waarom registreer je jezelf niet op dat andere forum? Modder gooien van het ene forum naar het andere is zo omslachtig en vermoeiend voor mensen die er niet in geïnteresseerd zijn.
Je doet wat je wilt doen... maar niet op FOK!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:15 schreef Ryan3 het volgende:
[...]
Ik bedoel, je mag van mij niet verwachten dat ik me ga reggen op die site...
Ja, ehm mijn werkend email is idd ook anders.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ehm dan zal ik ook even een werkend emailadres in m'n profiel zetten![]()
.
Maar Ryan3 probeert het blijkbaar niet eens.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:20 schreef du_ke het volgende:
Komop SCh is er na twee posts geband. Je bent er van harte welkom zolang je mening meneer Speedfreak een beetje bevalt.
Draag me maar voor voor een ban dan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Je doet wat je wilt doen... maar niet op FOK!
Kut voor je dat je hier niet gewaardeerd wordt, maar dat is geen reden om jou je gang te laten gaan terwijl ik het van iemand anders ook niet toe zou laten. Er op reageren vind ik sowieso niet verstandig. Laat ze lekker in hun waan. Zou ik dan zeggen. Maar als je per se wil happen: ga je gang. Mail, registreer je daar, open een website, of een weblog, of zelfs een eigen forum. Post geheime codes in contactadvertenties. Kijk maar. Als je het hier maar laat.
Kijk als die laatste bewering waar is dan heb je gelijk, maar dat is niet zo guy.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar Ryan3 probeert het blijkbaar niet eens.
Uitgemaakt worden voor pedofiel is inderdaad niet leuk maar aan de andere kant als je er aandacht aan blijft besteden blijf je bezig. Als je daar niet leest weet je ook niet wat ze posten en hoef je jezelf er ook niet druk om te maken.
Uiteindelijk is het maar Internet.
Ik kan best begrijpen dat het je raakt en dat je het niet leuk vindt. Maar als je er niet leest weet je toch niet wat ze zeggen en uiteindelijk zullen ze je wel met rust laten omdat je niet meer reageert via dit forum op hun valse beschuldigingen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:22 schreef Ryan3 het volgende:
Kijk als die laatste bewering waar is dan heb je gelijk, maar dat is niet zo guy.
Ik ga niet in discussie met die guys op die site. Heb het allang meerdere keren uitgelegd hoe het zit. Overigens daarbij heb ik nimmer met modder gegooid imho. En nee, ik plaats me daarbij ook niet in een slachtofferrol. Ook weer imho.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:17 schreef MrX1982 het volgende:
Ryan3 plaats jezelf niet in de slachtofferrol.
Waarom registreer je jezelf niet op dat andere forum? Modder gooien van het ene forum naar het andere is zo omslachtig en vermoeiend voor mensen die er niet in geïnteresseerd zijn.
Best.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Draag me maar voor voor een ban dan..
Bij deze dan nogmaals het verzoek dat niet te doen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En althans als ik geen permban verdien op Fok! zal ik die idioten af en toe wel beantwoorden,
Je wilt niet persoonlijk met ze in discussie gaan maar wel via dit forum. Dat is toch opzich vreemd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:27 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ga niet in discussie met die guys op die site. Heb het allang meerdere keren uitgelegd hoe het zit. Overigens daarbij heb ik nimmer met modder gegooid imho. En nee, ik plaats me daarbij ook niet in een slachtofferrol. Ook weer imho.
Maar waarom heb je wel de behoefte om daar te lezen als je voor jezelf weet dat het onzin en leugens zijn?quote:En althans als ik geen permban verdien op Fok! zal ik die idioten af en toe wel beantwoorden, wat daar voor waarheid door gaat is te gek voor worden...
Nee, is helaas niet waar hè, ben van de zomer 2 x ( 1x 1 week en 1 x ruim 2 weken) op vakantie geweest de eerste keer dat ik terug kwam was de ene op de andere beschuldiging geplaatsts de tweede keer idem. Nu ben ik bijna een week weer weg en weer de ene naar de andere beschuldiging.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik kan best begrijpen dat het je raakt en dat je het niet leuk vindt. Maar als je er niet leest weet je toch niet wat ze zeggen en uiteindelijk zullen ze je wel met rust laten omdat je niet meer reageert via dit forum op hun valse beschuldigingen.
Nu zit je een beetje in een vicieuze cirkel. Zij zeggen iets, jij reageert, dan zeggen zij weer iets etc etc.
Heb een compleet nieuw fok spamadresquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ehm mijn werkend email is idd ook anders..
Dat adres bij mij is overgenomen door spam idd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb een compleet nieuw fok spamadres.
Dat is voor jou On topic???quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:30 schreef Tijger_m het volgende:
Om weer on-topic te gaan; Waar zijn de tieten?
Alleen vrouwelijke aub, die van aahetc vind ik niet zo boeiend![]()
Dat je jezelf wilt verdedigen is logisch. Oer instinct oidquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:32 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, is helaas niet waar hè, ben van de zomer 2 x ( 1x 1 week en 1 x ruim 2 weken) op vakantie geweest de eerste keer dat ik terug kwam was de ene op de andere beschuldiging geplaatsts de tweede keer idem. Nu ben ik bijna een week weer weg en weer de ene naar de andere beschuldiging.
Ik had die weblogs al uit mijn bookmarks gesloopt, maar toevallig vanavond weer eens gekeken wat sjuuuuneke deed. Ik word er niet vrolijk van. Ik wil me op 1 of andere reden toch verdedigen tegen aantijgingen, noem me maar idioot.
Als het goed is staat mijn adres nu in m'n profiel deze is vers en nieuwquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat adres bij mij is overgenomen door spam idd..
Hoe doen we dat btw??? Ik kan jou niet mailen, jij mij niet???
Ryan, je kan 2 dingen doen. Of je gaat achter ze aan met alle middelen die open staan (Hosters contacteren en wijzen op overtredingen van hun policy, eventueel aangifte doen van laster e.d.) of je negeert dat stelletje ziekelijke randdebielen. Na rijp beraad heb ik voor mijzelf besloten dat ze nooit verder zullen gaan als ziekelijk gejank op het Internet omdat ze te impotent zijn om iets anders te doen en ze verder te negeren.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:32 schreef Ryan3 het volgende:
Ik had die weblogs al uit mijn bookmarks gesloopt, maar toevallig vanavond weer eens gekeken wat sjuuuuneke deed. Ik word er niet vrolijk van. Ik wil me op 1 of andere reden toch verdedigen tegen aantijgingen, noem me maar idioot.
Aha een vers mail adres om overal en nergens te gebruiken zodat je bergen spam krijgtquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:37 schreef du_ke het volgende:
Als het goed is staat mijn adres nu in m'n profiel deze is vers en nieuw. En zou dus moeten werken.
Nou ja, ik wil jou ook wel even mailen wat de gevolgen kunnen zijn van dit soort treiteretrijen. Ergens ben je ook wel een stuk redelijker toch.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat je jezelf wilt verdedigen is logisch. Oer instinct oid
Maar als je rationeel nadenkt los je er vrij weinig mee op. Je maakt het voor hun hooguit leuker omdat je blijft reageren.
Daarnaast maak je jezelf druk om mensen die je niet kennen. Nu sta ik niet in jouw schoenen en weet niet wat ze allemaal zeggen dus is het makkelijk praten voor mij maar ik zou het wat meer relativeren en je gewoon richten op Fok.
Tja, de topictitel doet mij tieten verwachten maar tot mijn grote droefenis is er geen tepel te zien...quote:
Okee, ik mail even, moment.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:38 schreef du_ke het volgende:
dukefok@gmail.com dus klaar voor al uw boeiende spam en mail.
Tja dat vond ik ook al lafjesquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, de topictitel doet mij tieten verwachten maar tot mijn grote droefenis is er geen tepel te zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |