quote:Op maandag 14 november 2005 22:54 schreef RichardQuest het volgende:
Titties 'n beer. Titties 'n beer. Titties 'n beer. Titties 'n beer.
Boehoehoequote:Op maandag 14 november 2005 22:49 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Nope. Iedereen dient imho gelijk gestraft te worden. Of het nou gewone vandalen betreft of voetbalhooligans, ze dienen voor hetzelfde vergrijp hetzelfde gestraft te worden.
Dat jij vind dat mensen harder gestraft moeten worden, omdat ze een bepaalde afkomst hebben, doet mij denken aan bepaalde meningen begin vorige eeuw.. alleen betrof het toen mensen met een bepaald geloof.
Hoeveel paspoorten heeft hij?quote:Op maandag 14 november 2005 22:56 schreef du_ke het volgende:.
En jongens moeten geadopteerde kinderen die een misdaad begaan ook naar land van herkomst uitgezet worden?
en Marokkanen.quote:
Jou sowieso.quote:Ik zou een Marokkaans paspoort direct accepteren. Scheelt me een hoop gezeik aan de grens daar. Lever je mij dan ook uit?
quote:
Hoe relevant is dat? Iemand die medio jaren '80 uit Zuid Korea is geimporteerd kan vast zonder problemen een koreaans paspoort aanvragen.quote:
it sucks to be youquote:Op maandag 14 november 2005 23:18 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga ook *ploppen*... maar dan in de kroeg...
Bier is op
Zou hij zich geen jenever kunnen veroorloven denk je?quote:Op maandag 14 november 2005 23:23 schreef RichardQuest het volgende:
Een echte Frans Weisglas zorgt wel dat z'n bier nooit op is...
Cognac,quote:Op maandag 14 november 2005 23:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Zou hij zich geen jenever kunnen veroorloven denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |