Zit er geen optie van de antivirus als rechtermuisknop op de prullenbak doet? (Empty Norton Protected Files)quote:
ik mag je wel hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kom nou, elke keer dat ik toevallig een keer kijk, gebruikt die randdebiel alles wat hij kan vinden op Fok! tegen mij, nu weer die Fok!awards. Dit terwijl ik absoluut nooit populair ben geweest op Fok! en nooit op Pol. Mag me toch ook wel verdedigen? En anyway, als dat niet mag, dan moet yvonne me maar een permban geven, ik zit absoluut niet vast aan Fok! hoor..
Doe het lekker zelf.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:02 schreef Ryan3 het volgende:
Hee Sizzler, waarom probeer je Sj. niet terug te krijgen en mij te permbannen bij yvonne joh...?
Ach maak je er niet druk om. Die lui zijn je aandacht toch niet werkelijk waard? Hoe lang speelt het al? Een half jaar en dat volk is nog steeds zo wappie dat ze schijnbaardagelijks de onzin in de POL SC doornemen om te kijken of er nog wat in staat. Zover kom ik als vaste gebruiker al niet eens meerquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kom nou, elke keer dat ik toevallig een keer kijk, gebruikt die randdebiel alles wat hij kan vinden op Fok! tegen mij, nu weer die Fok!awards. Dit terwijl ik absoluut nooit populair ben geweest op Fok! en nooit op Pol. Mag me toch ook wel verdedigen? En anyway, als dat niet mag, dan moet yvonne me maar een permban geven, ik zit absoluut niet vast aan Fok! hoor..
Wat alleen maar de meesterlijke aanzet was om Sjuuun en Luuucida weg te krijgen, kun je nagaan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:02 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik mag je wel hoorvond het een meesterlijke grap toen in dat bos
www.web-log.nlquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat een gave userid heb jij!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:00 schreef DionysuZ het volgende:
Daar heb ik me ook prima om kunnen vermakenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:02 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik mag je wel hoorvond het een meesterlijke grap toen in dat bos
jahwel die is er wel. Maar de prullenbak is leeg, omdat ik altijd files remove met shift+deletequote:Op dinsdag 15 november 2005 00:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zit er geen optie van de antivirus als rechtermuisknop op de prullenbak doet? (Empty Norton Protected Files)
prachtig hequote:Op dinsdag 15 november 2005 00:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat een gave userid heb jij!32768
215
Dat klopt, zoals SCH als eens zei over je, Je bent een lul, maar wel zijn lulquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
www.web-log.nl
FOK was al geen podium om persoonlijke vetes uit te vechten, en al helemaal niet als de ene helft van de vete hier niet kan posten. Dat andere mensen iets naar FOK schreeuwen betekent niet automatisch dat je hier terug kan schreeuwen. Dan blijf je bezig en laten wij dan de 'volwassenen' zijn.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat een gave userid heb jij!32768
215
Niet echt een gedachte om zo lekker mee te slapen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:11 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat klopt, zoals SCH als eens zei over je, Je bent een lul, maar wel zijn lul
Volgens mij ben ik bijna een week weggeweest en las Sjuuuuneke's commentaar weer vanavond en werd toch weer een beetje kwaad, zo weinig rationeel ben ik dan wel weer. Maar zal je nog wel mailen van de week wat nog meer speelde dankzij die goorlappen.... Kijk en dan denk ik 1. ik ben sws nooit populair geweest bij Fok!kers in het algemeen (vraag maar aan Duderinnetje). 2. en überhaupt nooit bij Pollers en 3. zeker tegenwoordig niet bij rechtse users op Pol, die in de meerderjeid zijn en 4. bij veel linkse users niet, omdat ik niet eens links ben. Maar goed ik vind dat ik best af en toe een boodschapje mag verzenden op Fok! naar de hunchback of the notre dame Sj. op Fok!.... Ik bedoel, je mag van mij niet verwachten dat ik me ga reggen op die site...quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach maak je er niet druk om. Die lui zijn je aandacht toch niet werkelijk waard? Hoe lang speelt het al? Een half jaar en dat volk is nog steeds zo wappie dat ze schijnbaardagelijks de onzin in de POL SC doornemen om te kijken of er nog wat in staat. Zover kom ik als vaste gebruiker al niet eens meer.
Hoe minder aandacht hoe beter het gaat vanzelf wel weer een keer voorbij (hoop ik dan)
Denk aan Polen voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:14 schreef sizzler het volgende:
Niet echt een gedachte om zo lekker mee te slapen.
*huivert*
Respect.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:10 schreef DionysuZ het volgende:
prachtig heen dat voor n informatica student ;P
Ehm dan zal ik ook even een werkend emailadres in m'n profiel zettenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar zal je nog wel mailen van de week wat nog meer speelde dankzij die goorlappen.... Kijk en dan denk ik
Ben jij nou bezorgder over die ene helft of over die andere helft die nog wel hier zit, vraag ik me af...quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
www.web-log.nl
FOK was al geen podium om persoonlijke vetes uit te vechten, en al helemaal niet als de ene helft van de vete hier niet kan posten. Dat andere mensen iets naar FOK schreeuwen betekent niet automatisch dat je hier terug kan schreeuwen. Dan blijf je bezig en laten wij dan de 'volwassenen' zijn.
Komop SCh is er na twee posts geband. Je bent er van harte welkom zolang je mening meneer Speedfreak een beetje bevalt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:17 schreef MrX1982 het volgende:
Ryan3 plaats jezelf niet in de slachtofferrol.
Waarom registreer je jezelf niet op dat andere forum? Modder gooien van het ene forum naar het andere is zo omslachtig en vermoeiend voor mensen die er niet in geïnteresseerd zijn.
Je doet wat je wilt doen... maar niet op FOK!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:15 schreef Ryan3 het volgende:
[...]
Ik bedoel, je mag van mij niet verwachten dat ik me ga reggen op die site...
Ja, ehm mijn werkend email is idd ook anders.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ehm dan zal ik ook even een werkend emailadres in m'n profiel zetten![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |