vanwege al zijn stemafspraken mag hij zijn eigen galgenmaal bereiden. Na het eten hoort hij dat hij te ver is gegaan en dat hij stantepede het huis dient te verlaten. Andere bewoners moeten zorg dragen voor zijn spullen en die inpakken, hij mag geen afscheid nemen , niet langs start, verliest al zijn premies en daggeld en Menno en Linda mogen het huis in omdat ze mede door zijn valse nominaties het huis uit moesten.quote:Op maandag 14 november 2005 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het ook een beetje een vreemde keuze van BB om Rob uitgerekend vanavond zijn lievelingsgerecht te laten maken...
quote:Op maandag 14 november 2005 21:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
vanwege al zijn stemafspraken mag hij zijn eigen galgenmaal bereiden. Na het eten hoort hij dat hij te ver is gegaan en dat hij stantepede het huis dient te verlaten. Andere bewoners moeten zorg dragen voor zijn spullen en die inpakken, hij mag geen afscheid nemen , niet langs start, verliest al zijn premies en daggeld en Menno en Linda mogen het huis in omdat ze mede door zijn valse nominaties het huis uit moesten.
![]()
Helaas is tafkar het lieverdje van mummie.quote:Op maandag 14 november 2005 21:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
vanwege al zijn stemafspraken mag hij zijn eigen galgenmaal bereiden. Na het eten hoort hij dat hij te ver is gegaan en dat hij stantepede het huis dient te verlaten. Andere bewoners moeten zorg dragen voor zijn spullen en die inpakken, hij mag geen afscheid nemen , niet langs start, verliest al zijn premies en daggeld en Menno en Linda mogen het huis in omdat ze mede door zijn valse nominaties het huis uit moesten.
![]()
Hij had ook kunnen voorstellen om het morgen maar te doen....quote:Op maandag 14 november 2005 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het ook een beetje een vreemde keuze van BB om Rob uitgerekend vanavond zijn lievelingsgerecht te laten maken...
Dat is weer de onzekerheid, hè?quote:Op maandag 14 november 2005 21:26 schreef melke het volgende:
Is ze nu met de 2 zogenaamde vijandige dames over de Roel situatie aan het praten? Raar hoor..
Ik dacht dat dat Joost was.quote:Op maandag 14 november 2005 21:30 schreef frizti het volgende:
Helaas is tafkar het lieverdje van mummie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Joost weer moeite met het vertrek van Menno?quote:Op maandag 14 november 2005 21:25 schreef Muerte het volgende:
[..]
Plaatje van vanmorgen.
[afbeelding]
Dat kan je zeker het is alleen te hopen dat dido en roel snel gaan slapen.quote:Op maandag 14 november 2005 21:32 schreef CartWOman het volgende:
TT![]()
Ik word echt moe als ik naar ze kijk. Volgens mij kunnen we vroeg naar bed vanavond.![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 21:32 schreef whitef0x het volgende:
mmzz lijken aan tafel misschien moet ik ook maar aanschuiven
Nee, op dat moment was hij erg moe van het zingen en had even een dipje.quote:Op maandag 14 november 2005 21:32 schreef Lipgloss het volgende:
[..]
Joost weer moeite met het vertrek van Menno?
Ik denk als ze hun buikje vol hebben dat ze dan plat neervallen.... afwas doen ze morgen denk ik....quote:Op maandag 14 november 2005 21:32 schreef CartWOman het volgende:
TT![]()
Ik word echt moe als ik naar ze kijk. Volgens mij kunnen we vroeg naar bed vanavond.![]()
De hele relatie in 1 foto samengevatquote:Op maandag 14 november 2005 21:33 schreef lament het volgende:
Wat een hartstocht, wat een passie!![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 november 2005 21:33 schreef lament het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 november 2005 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Rararara!! Wie oh wie staat er nog in de douche voor de spiegel?Om over een uur alles er weer af te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow Isaik zag je verhalen over Wous... heb nooit geweten dat het om haar ging. En prompt kom ik net een foto van haar tegen op m'n PC, met dé hond uit de bosjes.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
De zwarte of de witte?quote:Op maandag 14 november 2005 21:34 schreef CartWOman het volgende:
Ow Isaik zag je verhalen over Wous... heb nooit geweten dat het om haar ging. En prompt kom ik net een foto van haar tegen op m'n PC, met dé hond uit de bosjes.
Lekkersimpel zit goed die kan misschien straks wel aanschuiven.quote:Op maandag 14 november 2005 21:32 schreef whitef0x het volgende:
mmzz lijken aan tafel misschien moet ik ook maar aanschuiven
Ze verkrampt gewoon?quote:Op maandag 14 november 2005 21:33 schreef lament het volgende:
[afbeelding]
ja, snap er niks meer van.quote:Op maandag 14 november 2005 21:34 schreef melke het volgende:
Is het nu weer goed tussen Roel en Dido?
Wat vind je van mijnquote:Op maandag 14 november 2005 21:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Om over een uur alles er weer af te halen.![]()
Wat zou mummie met m gedaan hebben die twee eerste dagen dat ie in het hok zat: "Jij wilt n**ken in het huis, dan gaan we nu n**ken!!"quote:Op maandag 14 november 2005 21:30 schreef frizti het volgende:
[..]
Helaas is tafkar het lieverdje van mummie.
Lief.quote:Op maandag 14 november 2005 21:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn [afbeelding] -je ???
O, ze heeft twee?quote:
Ik kijk er niet van op hoor. Gaat precies volgens verwachting.quote:Op maandag 14 november 2005 21:39 schreef Lipgloss het volgende:
Waarom kijk ik daar uberhaupt van op, het is eigenlijk gewoon een normale Dido reactie, toch?
Krijgt nog wel een staartje hoor, ik denk dat Dido Roel gaat pushen om een beslissing te nemen, dan heeft híj het gedaan en kan zij de verongelijkte diva uithangen.quote:
De witte is een bullterrier, die wordt niet gezcht door de politie hoorquote:
quote:Op maandag 14 november 2005 21:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lief.
Je wisselt alleen te vaak, moet aldoor weer kijken, normaal herken ik vanuit m'n ooghoek de user wel.
Idd ik had even geen helder moment, misschien wel door de ineens zo zacht aangename stem van chantal.quote:Op maandag 14 november 2005 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kijk er niet van op hoor. Gaat precies volgens verwachting.
quote:Op maandag 14 november 2005 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig eten ze in het bb huis wel op normale tijden. Dat scheelt een hoop met het ritme enzo..
Denk dat ze morgen laat wakker worden gemaakt... 12.00 uur ofzo....quote:Op maandag 14 november 2005 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig eten ze in het bb huis wel op normale tijden. Dat scheelt een hoop met het ritme enzo..
lolquote:Op maandag 14 november 2005 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb haar al voorgedragen om de nieuwe presentatrice te worden van Candlelightquote:Op maandag 14 november 2005 21:44 schreef Lipgloss het volgende:
[..]
Idd ik had even geen helder moment, misschien wel door de ineens zo zacht aangename stem van chantal.
Volgens mij heb jij nog nooit pekingeend gehadquote:Op maandag 14 november 2005 21:47 schreef Bocaj het volgende:
Dat eten wat Rob gemaakt heeft, kun je dat ook niet halen bij de Chinees? (peking-eend)
Begrijpelijk, ben er ook niet dol op. Wel jammer dat ze zo'n kutleven leidt, had haar echt beter gegund.quote:Op maandag 14 november 2005 21:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De witte is een bullterrier, die wordt niet gezcht door de politie hoor
De zwarte heb ik mee in de bosjes gezeten, dat is een pitbull. Die zal ze niet snel meenemen naar een meeting oid.
Ze eten nu ook kipquote:Op maandag 14 november 2005 21:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit pekingeend gehad
Jacob en het Jolige hondje. Ik wen er al aan.quote:Op maandag 14 november 2005 21:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[afbeelding] -je blijft nu een tijdje![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 21:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jacob en het Jolige hondje. Ik wen er al aan.
Yes, wanneer kan ze beginnen, volgende week?quote:Op maandag 14 november 2005 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb haar al voorgedragen om de nieuwe presentatrice te worden van Candlelight
Versatel is problematisch maar garnier en xs4all doen het...quote:Op maandag 14 november 2005 21:52 schreef Wickedangel het volgende:
Doen jullie streams het wel?
Jazeker.. maar troost je. Je miest hélemaal niets.quote:Op maandag 14 november 2005 21:52 schreef Wickedangel het volgende:
Doen jullie streams het wel?
De karaoke is iig voorbij. God zij geloofd.quote:Op maandag 14 november 2005 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jazeker.. maar troost je. Je miest hélemaal niets.
Mooi, dan kan ik ook weer eens de streams aanzettenquote:Op maandag 14 november 2005 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De karaoke is iig voorbij. God zij geloofd.
Ik zou zeggen, klik er eens op. Tijd zat.quote:Op maandag 14 november 2005 22:01 schreef Bocaj het volgende:
Waarom heb ik eigenlijk James Bond boven aan mijn scherm staan?
Er schijnt een actie te zijn op games.fok.nlquote:Op maandag 14 november 2005 22:01 schreef Bocaj het volgende:
Waarom heb ik eigenlijk James Bond boven aan mijn scherm staan?
je bent gewaarschuwd bij deze.Het geluid is nu nog erger met al die schorre kelen..quote:Op maandag 14 november 2005 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik ook weer eens de streams aanzetten![]()
Aha. thx.quote:Op maandag 14 november 2005 22:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er schijnt een actie te zijn op games.fok.nl
Maar dat kan je aan de banner niet zien.
quote:Op maandag 14 november 2005 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
Hallo allemaal
zingen is eindelijk achter de rug, de streams zijn weer veilig.
quote:Op maandag 14 november 2005 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
Hallo allemaal
zingen is eindelijk achter de rug, de streams zijn weer veilig.
Nee, weinig infoquote:Op maandag 14 november 2005 22:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er schijnt een actie te zijn op games.fok.nl
Maar dat kan je aan de banner niet zien.
Dat is pijn lijden, dat is nou weer wel leukquote:Op maandag 14 november 2005 22:06 schreef essie05 het volgende:
[..]
je bent gewaarschuwd bij deze.Het geluid is nu nog erger met al die schorre kelen..
quote:Op maandag 14 november 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
Ze tafelen nog behoorlijk lang na eigenlijk..
Klinkt er eigenlijk ook iemand béter, dankzij die schorre keel, nee hè?
Ehmm ik vind het bijna eng om toe te geven, maar Rob klinkt wel lekker zo.quote:Op maandag 14 november 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
Ze tafelen nog behoorlijk lang na eigenlijk..
Klinkt er eigenlijk ook iemand béter, dankzij die schorre keel, nee hè?
Die Joling kan wel zingen iig. Hij kwam toen ook langs bij BB3. Nergens te beroerd voor.quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 22:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij heeft ook commentaar gegeven....
http://bigbrother.fok.nl/blog/993/
Die doet alles voor poen.quote:Op maandag 14 november 2005 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die Joling kan wel zingen iig. Hij kwam toen ook langs bij BB3. Nergens te beroerd voor.
Eej Wicked.quote:
Ben je nou klaar met dat gezemel in het puntentopic of hoe zit dat?quote:
Absoluut gelijk in, maahaar...als je hem huurt dan heb je ook wat...hij is echt een goede entertainer...hij zingt zijn riedeltjes niet alleen leuk, maar hij maakt er echt een leuke show van....quote:
Het ziet er nu uit alsof Dido achter Roel aanloopt.quote:Op maandag 14 november 2005 22:14 schreef melke het volgende:
Ben wel benieuwd hoe zich de 'relatie' van Roel en Dido nu verder gaat ontwikkelen. Zou het voorbij zijn of was het alleen maar dramatiserende praat
Het is toch al lang weer goed?quote:Op maandag 14 november 2005 22:14 schreef melke het volgende:
Ben wel benieuwd hoe zich de 'relatie' van Roel en Dido nu verder gaat ontwikkelen. Zou het voorbij zijn of was het alleen maar dramatiserende praat
Een gezamenlijke exit, graag zo snel mogelijk.quote:Op maandag 14 november 2005 22:14 schreef melke het volgende:
Ze pesten me nog steeds.quote:Op maandag 14 november 2005 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben je nou klaar met dat gezemel in het puntentopic of hoe zit dat?![]()
Zo deed de vroegere f-side ook naar mekaar toe!quote:Op maandag 14 november 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
"Stommerd"
"Houten Klaas"
"Nou zoentje dan."
"OK."
![]()
Ik ga je steunen...liever een bondgenoot van zuid dan een ajacied in me allesbrander! ...euh...quote:
Ik begin langzamerhand te denken dat je het misschien wel een beetje verdientquote:
quote:Op maandag 14 november 2005 22:21 schreef BONG4002 het volgende:
Bew
Leuke TT!Ze zitten allemaal nog behoorlijk druk te praten, had verwacht dat iedereen allang en breed in bed lag.
Ik vind Gerard ook leuk, ben niet direct zo,n fan van zijn liedjes, maar bij de tv-show met Gorden (TALPA), vind ik hem veel leuker en sympathieker dan Gorden hoor.quote:Op maandag 14 november 2005 22:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Absoluut gelijk in, maahaar...als je hem huurt dan heb je ook wat...hij is echt een goede entertainer...hij zingt zijn riedeltjes niet alleen leuk, maar hij maakt er echt een leuke show van....![]()
APK IS DE BRON VAN AL HET KWAAD!quote:Op maandag 14 november 2005 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begin langzamerhand te denken dat je het misschien wel een beetje verdientEn ik ben erin getrapt door APK minpunten te geven.
Lijkt mij geen slecht ideequote:Op maandag 14 november 2005 22:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een gezamenlijke exit, graag zo snel mogelijk.
Iedereen is leuker dan Gordonquote:Op maandag 14 november 2005 22:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind Gerard ook leuk, ben niet direct zo,n fan van zijn liedjes, maar bij de tv-show met Gorden (TALPA), vind ik hem veel leuker en sympathieker dan Gorden hoor.
Ik dacht dat wij vriendjes waren.quote:Op maandag 14 november 2005 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begin langzamerhand te denken dat je het misschien wel een beetje verdientEn ik ben erin getrapt door APK minpunten te geven.
quote:Op maandag 14 november 2005 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
APK IS DE BRON VAN AL HET KWAAD!
DooTquote:Op maandag 14 november 2005 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij vriendjes waren.![]()
Wat een KUTDAG!![]()
Het komt allemaal door de neuzen, dat is zeker. Doot moeten ze.
Je weet hoe het spreekwoord is he: Het is altijd de schuld van de neuzen!quote:Op maandag 14 november 2005 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een KUTDAG!![]()
Hij is het spelletje gestart, is ie in ieder geval de bron van dat kwaadquote:
Ja dat andere is meteen zo definitief.quote:
Natuurlijk zijn we vriendjesquote:Op maandag 14 november 2005 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een KUTDAG!![]()
Tja, dat was niet zo moeilijk. Wat een verschrikkelijke vent die Gordon, viel vooral op tijdens die show. Onbeschofet tegen de mensen waar ze te gast zijn, te beroerd om ook maar 1 poot uit te steken. Kreunen, puffen en zeiken (en vragen waar de prada winkels zijn) is het enige wat die relnicht kan.quote:Op maandag 14 november 2005 22:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind Gerard ook leuk, ben niet direct zo,n fan van zijn liedjes, maar bij de tv-show met Gorden (TALPA), vind ik hem veel leuker en sympathieker dan Gorden hoor.
O gelukkig.quote:Op maandag 14 november 2005 22:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn we vriendjes![]()
Maar jij en anderen nemen die punten veel te serieus, houd toch op.
Ja, door die show komt hij er wel duidelijk op te staan...........3x niks dusquote:Op maandag 14 november 2005 22:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
.. Gordon,........
Jeches eng verwend ventje
zit in de dames slaapkamer dus even geen last van Rob.quote:Op maandag 14 november 2005 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
O gelukkig.![]()
En ik neem het niet écht serieus hoor. Dat zijn die anderen.Lees het maar met een dikke knipoog. Ik vind het geouwehoer er omheen gewoon leuk.
![]()
En.... ze moeten me verdomme niet in het slijk trappen door me minpunten aan te smeren.![]()
Ja Rob ga Old Mac Donald lekker fluiten.
MUTE!
Laat ze dan de text weer op het scherm gooienquote:Op maandag 14 november 2005 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja Rob ga Old Mac Donald lekker fluiten.
MUTE!
BB3? Is dat niet Child Play 3?quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar bed. Veel plezier nog allemaal!
Dat bedoel ik nou.quote:Op maandag 14 november 2005 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En.... ze moeten me verdomme niet in het slijk trappen door me minpunten aan te smeren.![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 november 2005 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 november 2005 22:37 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2005 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
OMG Diane... Ik had haar verdrongen![]()
Jaaaaquote:
I'll try.quote:Op maandag 14 november 2005 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel liev doen![]()
Wup houd nou op, of ik vraag een ban voor je aanquote:Op maandag 14 november 2005 22:42 schreef Wup het volgende:
[..]
aha, speciaal voor jou nog eentje
[afbeelding]
Kut iedereen is moequote:Op maandag 14 november 2005 22:44 schreef teamlead het volgende:
zo.. csi Tarantino-style was.. nu weer naar serieuze zaken.. Hoe staat het in het huis?
In het huis? Hetzelfde als altijdquote:Op maandag 14 november 2005 22:44 schreef teamlead het volgende:
zo.. csi Tarantino-style was.. nu weer naar serieuze zaken.. Hoe staat het in het huis?
Dit riekt naar omkopingquote:Op maandag 14 november 2005 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
I'll try.
Even voor alle duidelijkheid: is dit nog lief, of is dit al slijmen?![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 november 2005 22:42 schreef Wup het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is daar een super dolle boel. net een feestje gehad. Net opgeruimd, goh wat jammer nu dat je dat gemist hebtquote:Op maandag 14 november 2005 22:44 schreef teamlead het volgende:
Heb je ook foto's van die buitensporige woede-aanval waarbij ze haar hoofd 360 graden draaide en in drie minuten haar stembanden even stuk krijste als de huidige bewoners in 24 uur?quote:Op maandag 14 november 2005 22:42 schreef Wup het volgende:
[..]
[afbeelding]
Neeeeeeeeeeeee!!!!quote:Op maandag 14 november 2005 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit riekt naar omkopingEen fles Tia in ruil voor punten??
quote:Op maandag 14 november 2005 22:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het is daar een super dolle boel. net een feestje gehad. Net opgeruimd, goh wat jammer nu dat je dat gemist hebt![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 22:45 schreef whitef0x het volgende:
ik ga ook een poging doen om te slapen hopelijk zonder BB bewoners die men nachtrust komen verstoren![]()
![]()
Misschien komt dewel wat in men schoentje doen
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 22:44 schreef teamlead het volgende:
ik ga ook een poging doen om te slapen hopelijk zonder BB bewoners die men nachtrust komen verstoren![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet die foto nog ergens hebben. Ik ga even zoeken.quote:Op maandag 14 november 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van die buitensporige woede-aanval waarbij ze haar hoofd 360 graden draaide en in drie minuten haar stembanden even stuk krijste als de huidige bewoners in 24 uur?![]()
![]()
![]()
![]()
ja maar die heb ik een tijdje geleden al eens geplaatstquote:Op maandag 14 november 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
Heb je ook foto's van die buitensporige woede-aanval waarbij ze haar hoofd 360 graden draaide en in drie minuten haar stembanden even stuk krijste als de huidige bewoners in 24 uur?![]()
Truste!quote:Op maandag 14 november 2005 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Net nu ik had besloten om mijn lever deze week wat rust te gunnenquote:Op maandag 14 november 2005 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee!!!!
Gewoon voor de gezellig!![]()
Ik wil me er niet direct mee bemoeien, maar heb je misschien ook een glaasje port, ik vind Tia Maria niet echt lekker.quote:Op maandag 14 november 2005 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
I'll try.
Even voor alle duidelijkheid: is dit nog lief, of is dit al slijmen?![]()
[afbeelding]
Ja, Linda kwam even op visite. Dook meteen met een fles rose in haar hand bovenop Roel. Daar kwam een ware bitchfight van, want Dido kon dat niet op zich laten zitten natuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2005 22:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
Aangezien ze al in bed liggen, zal het wel een hoerenfeest geweest zijn
quote:Op maandag 14 november 2005 22:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, Linda kwam even op visite. Dook meteen met een fles rose in haar hand bovenop Roel. Daar kwam een ware bitchfight van, want Dido kon dat niet op zich laten zitten natuurlijk.
De rest is mee gaan knokken, resultaat liggen allemaal ko op bed en Linda is als overwinnaarvan het gevecht met fles rose naar buiten gelopen.
quote:Op maandag 14 november 2005 22:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, Linda kwam even op visite. Dook meteen met een fles rose in haar hand bovenop Roel. Daar kwam een ware bitchfight van, want Dido kon dat niet op zich laten zitten natuurlijk.
De rest is mee gaan knokken, resultaat liggen allemaal ko op bed en Linda is als overwinnaarvan het gevecht met fles rose naar buiten gelopen.
Ach nu we toch bezig zijn. Een lekkere vintage, alstu:quote:Op maandag 14 november 2005 22:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik wil me er niet direct mee bemoeien, maar heb je misschien ook een glaasje port, ik vind Tia Maria niet echt lekker.
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 november 2005 22:45 schreef whitef0x het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach nu we toch bezig zijn. Een lekkere vintage, alstu:
[afbeelding]
En Wicked, qua lever: het mag wel, maar je hoéft de fles natuurlijk niet in één avondje te ledigen hè.
volgens mij is het saai op de streams.![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 22:53 schreef Gert het volgende:
En Wicked, qua lever: het mag wel, maar je hoéft de fles natuurlijk niet in één avondje te ledigen hè.
quote:Op maandag 14 november 2005 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb 'm, niet schrikken. Het is wel een soort fake.
[[url=http://img4.picsplace.to/img4/11/thumbs/dianablair.gif]afbeelding][/url]
En ze had al t gewonnen geld van de bewoners meegenomen.quote:Op maandag 14 november 2005 22:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 november 2005 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb 'm, niet schrikken. Het is wel een soort fake.
[[url=http://img4.picsplace.to/img4/11/thumbs/dianablair.gif]afbeelding][/url]
Wil je een foto van GJ misschien, for old time's sake?quote:Op maandag 14 november 2005 22:58 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
dat waren nog eens tijden
![]()
eigenlijk word ik er toch ook een beetje nostalgisch verdrietig van![]()
robquote:Op maandag 14 november 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Kijk... we hebben weer een mannelijke bloot foto
[afbeelding]
Maar er mist een stukjequote:Op maandag 14 november 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Wie is het dan?quote:Op maandag 14 november 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Mist Roel ook een stuk been dan?quote:Op maandag 14 november 2005 23:02 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Wie is het dan?
Roel met zijn poes?
quote:Op maandag 14 november 2005 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wil je een foto van GJ misschien, for old time's sake?
Verrek, nu zie ik het. En Roel mist geen stuk been nee. Hij mist wel een piemel. Nu heeft hij een kromme inimini-pinda.quote:Op maandag 14 november 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mist Roel ook een stuk been dan?
quote:Op maandag 14 november 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ik heb wel zin om nog even ouderwets te griezelen.quote:Op maandag 14 november 2005 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wil je een foto van GJ misschien, for old time's sake?
quote:Op maandag 14 november 2005 23:04 schreef Wup het volgende:
nou vooruit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 november 2005 23:04 schreef Wup het volgende:
nou vooruit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 november 2005 23:05 schreef cuall het volgende:
[..]
staat ie daar nou tegen de muur te pissen
![]()
Behalve dat hij meisjes af en toe drogeert met pilletjes... niet zo veelquote:
Echt smerig gewoonquote:Op maandag 14 november 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Rob gaat Lieske nog even verder bewerken, met het oog op woensdagavond?
't Is net Chuckie!quote:Op maandag 14 november 2005 23:04 schreef Wup het volgende:
nou vooruit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch geloof ik nog steeds niet dat het zo gegaan is..quote:Op maandag 14 november 2005 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve dat hij meisjes af en toe drogeert met pilletjes... niet zo veel
Ik heb dat verhaal nooit geloofd. Maar dat hij na BB een tijdje volledig de weg kwijt was, is wel duidelijk.quote:Op maandag 14 november 2005 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve dat hij meisjes af en toe drogeert met pilletjes... niet zo veel
Zoals Gert ook schrijft, hij is er wel voor veroordeeld.quote:Op maandag 14 november 2005 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal nooit geloofd. Maar dat hij na BB een tijdje volledig de weg kwijt was, is wel duidelijk.
Ook tijdens...hij had echt last van waanideeenquote:Op maandag 14 november 2005 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal nooit geloofd. Maar dat hij na BB een tijdje volledig de weg kwijt was, is wel duidelijk.
In BB zelf was GJ ook wel eens de weg kwijtquote:Op maandag 14 november 2005 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
tja...veroordeeld he...quote:Op maandag 14 november 2005 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op 11 september bijvoorbeeldquote:Op maandag 14 november 2005 23:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook tijdens...hij had echt last van waanideeen![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 23:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook tijdens...hij had echt last van waanideeen![]()
zou wel een stunt zijnquote:Op maandag 14 november 2005 23:11 schreef teamlead het volgende:
Dido gaat volgens mij Roel nomineren
quote:Op maandag 14 november 2005 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Is GJ écht veroordeeld?
Ze gaan er nog steeds van uit dat het 15 december de finale isquote:Op maandag 14 november 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat idd weer over de nominaties. Een één op één gesprek met Rob gaat tegenwoordig altijd over de nominaties.
WTF! Een leuke grap van Chantal! Het is mogelijkquote:Op maandag 14 november 2005 23:16 schreef teamlead het volgende:
Dido: Ik ben echt wel gek op hem hoor. Als ik bij hem in bed lig voel ik dat ook wel in mijn buik
chantal: niet in iets anders? GNAGNAGNA
Op de site van RTL Boulevard is te lezen dat ex-Big Brother deelnemer Gert-Jan de Boer ook in hoger beroep is veroordeeld voor het toedienen van de verkrachtingsdrug GHB aan een minderjarig meisje. Hij is afgelopen donderdag veroordeeld voor een gevangenisstraf van vijf maanden waarvan 4 maanden voorwaardelijk en daarbovenop kreeg hij een geldboete van 500 euro. Gert-Jan kwam vorig jaar in opspraak toen bleek dat hij een meisje mee naar huis nam na een avondje stappen in Amsterdam, hij gaf haar bij thuiskomst een glas drinken met daarin de drugs GHB. Voor dit misdrijf werd hij al veroordeeld tot een gevangenisstraf van 2 maanden. Doordat hij toen in voorarrest heeft gezeten, en zijn voorarrest zelfs met 30 dagen werd verlengd zal hij waarschijnlijk zijn straf die hij nu kreeg in hoger beroep niet hoeven uitzitten.quote:
ik kan zo snel alleen dit vindenquote:
Nee, maar ik heb wel een wc vlak naast de douchequote:Op maandag 14 november 2005 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]Volgens mij wel ja.
Plas jij nooit in de douche dan?![]()
Yep, maar.....HIJ speelt geen spelletjes.quote:Op maandag 14 november 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat idd weer over de nominaties. Een één op één gesprek met Rob gaat tegenwoordig altijd over de nominaties.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)_maanden_voor_gj.xmlquote:Op maandag 14 november 2005 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Is GJ écht veroordeeld? Heeft iemand een linkje of zo? Ik kan me namelijk niet herinneren hoe dat na het voorarrest is afgelopen.
Ach jee, dat wist ik dus niet.quote:Op maandag 14 november 2005 23:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Op de site van RTL Boulevard is te lezen dat ex-Big Brother deelnemer Gert-Jan de Boer ook in hoger beroep is veroordeeld voor het toedienen van de verkrachtingsdrug GHB aan een minderjarig meisje. Hij is afgelopen donderdag veroordeeld voor een gevangenisstraf van vijf maanden waarvan 4 maanden voorwaardelijk en daarbovenop kreeg hij een geldboete van 500 euro. Gert-Jan kwam vorig jaar in opspraak toen bleek dat hij een meisje mee naar huis nam na een avondje stappen in Amsterdam, hij gaf haar bij thuiskomst een glas drinken met daarin de drugs GHB. Voor dit misdrijf werd hij al veroordeeld tot een gevangenisstraf van 2 maanden. Doordat hij toen in voorarrest heeft gezeten, en zijn voorarrest zelfs met 30 dagen werd verlengd zal hij waarschijnlijk zijn straf die hij nu kreeg in hoger beroep niet hoeven uitzitten.
Hoe dan ook, wie fout is, zal evengoed op de blaren zitten.
quote:Op maandag 14 november 2005 23:13 schreef teamlead het volgende:Dido:
Roel had ingecalculeerd dat zij binnen een bepaalde tijd verliefd op hem zou zijn, en nu dat niet gelukt is vindt hij dat een afknapper....
Sinds wanneer kun je dat timen??
Onduidelijk, maar gisteren bleek wel dat ze erg geschrokken was van Dido`s felle reaktiequote:Op maandag 14 november 2005 23:20 schreef Lamon het volgende:
Gaat Lieske nu Roel nomineren?
Alleen heeft hij het niet ZO gezegd. Dat maakt zij ervan.quote:Op maandag 14 november 2005 23:20 schreef cuall het volgende:
[..]
..wat een eikel om dat tegen haar te zeggen
![]()
![]()
Ik verwacht Joost. Daar heeft ze op dit moment de minste band mee.quote:Op maandag 14 november 2005 23:19 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, maar.....HIJ speelt geen spelletjes.
Edit: wie ging Lieske misschien nomineren?
Die is vreselijk bezig, ook al in de uitzending vanavond.quote:Op maandag 14 november 2005 23:16 schreef Lamon het volgende:
Rob is weer lekker aan het lobbyen, zeg.
Ben je nu aan het trollen of meen je dit serieus?quote:Op maandag 14 november 2005 23:21 schreef CARPIN het volgende:
Zeg open even een ander topic over Gert-Jan de Boer
Ik was er al helemaal klaar mee.quote:Op maandag 14 november 2005 23:21 schreef CARPIN het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2005 23:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik kan zo snel alleen dit vinden
Feitelijk is hij alleen veroordeelt vanwege het verstrekken van drugs aan een minderjarige.. de rest is niet bewezen.. dus je mag hem nog steeds leuk vindenquote:Op maandag 14 november 2005 23:22 schreef cuall het volgende:
[..]
ik wil het niet horen..lezen..
wat niet weet wat niet deert
Ik vond hem toch leuk![]()
Dat heeft ze inderdaad gezegd, maar met lieske weet je het nooitquote:Op maandag 14 november 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht Joost. Daar heeft ze op dit moment de minste band mee.
Fóto! Iemand een foto van GJ please, nu wordt ik wel erg nieuwsgierig,quote:Op maandag 14 november 2005 23:21 schreef CARPIN het volgende:
Blijf t een raar mannetje vindenquote:Op maandag 14 november 2005 23:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Feitelijk is hij alleen veroordeelt vanwege het verstrekken van drugs aan een minderjarige.. de rest is niet bewezen.. dus je mag hem nog steeds leuk vinden
Het Dido groepje is in de meerderheid, dus zou de rest er eigenlijk stelselmatig uit kunnen werken. Alleen het groepje is niet hecht genoeg, Roel en Joost worden nu door Rob bewerkt om elkaar met rust te laten, maar of dat lukt?quote:Op maandag 14 november 2005 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is vreselijk bezig, ook al in de uitzending vanavond.
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen.
Met name de positie van Nathalie zal er om gaan spannen.
Zoals Sjaan al aangaf, trekt ze meer naar het damestrio toe, nu Roel en Dido veel kleffen.
Zeker als zij op Joost gaat stemmen. Daarmee verzwakt ze "Dido's groepje" potentieel.
Staat elders in het topic.quote:Op maandag 14 november 2005 23:25 schreef Lipgloss het volgende:
[..]
Fóto! Iemand een foto van GJ please, nu wordt ik wel erg nieuwsgierig,
Kan me die man niet meer voor de geest halen....
Vorige pagina.quote:Op maandag 14 november 2005 23:25 schreef Lipgloss het volgende:
[..]
Fóto! Iemand een foto van GJ please, nu wordt ik wel erg nieuwsgierig,
Kan me die man niet meer voor de geest halen....
vreselijkquote:Op maandag 14 november 2005 23:24 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske gaat Menno ook maar een beetje afkraken
quote:Op maandag 14 november 2005 23:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Feitelijk is hij alleen veroordeelt vanwege het verstrekken van drugs aan een minderjarige.. de rest is niet bewezen.. dus je mag hem nog steeds leuk vinden
Als er één waanideeën heeft, is het Rob wel.quote:Op maandag 14 november 2005 23:25 schreef Day het volgende:
Tafkar denkt dus dat door zijn motivatie bij het nomineren Menno eruit ligt.
Ja whatever joh, het was ook je dochter die YES riep in de studio, Tafkar. Gewoon in je eigen bullshit blijven geloven.
Jaha, twee pagina's geleden dan. Kan ik het helpen dat het hier opeens zo snel gaat.quote:
Ik begin langzaam aan te geloven dat tafkar een waanidee is. Hij zit niet echt in dat huis.. dat verbeelden we ons alleen maarquote:Op maandag 14 november 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als er één waanideeën heeft, is het Rob wel.
quote:Op maandag 14 november 2005 23:21 schreef CARPIN het volgende:
Neej, kat en viool! Ik was (weer eens) drie seconden eerder.quote:Op maandag 14 november 2005 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaha, twee pagina's geleden dan. Kan ik het helpen dat het hier opeens zo snel gaat.
mmmmmm, een duidelijke communicatiestoornisquote:Op maandag 14 november 2005 23:26 schreef regenworm het volgende:
vreselijk![]()
![]()
![]()
Lieske spreekt er positief over menno
Ja hij wordt hoe langer hoe achterparanoiadochtigquote:Op maandag 14 november 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als er één waanideeën heeft, is het Rob wel.
als dat de hele dag mn verbeelding is, moet ik toch ff na kijken wat ze in mn pak drinken hebben gedaan in de superquote:Op maandag 14 november 2005 23:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik begin langzaam aan te geloven dat tafkar een waanidee is. Hij zit niet echt in dat huis.. dat verbeelden we ons alleen maar
quote:Op maandag 14 november 2005 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaha, twee pagina's geleden dan. Kan ik het helpen dat het hier opeens zo snel gaat.
Ooohhh... zeg dat dan...quote:Op maandag 14 november 2005 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Neej, kat en viool! Ik was (weer eens) drie seconden eerder.![]()
Dan is dit wel een erg langdurige slechte trip. Een erg slechte trip zelfsquote:Op maandag 14 november 2005 23:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik begin langzaam aan te geloven dat tafkar een waanidee is. Hij zit niet echt in dat huis.. dat verbeelden we ons alleen maar
LOL.. hoezo? Omdat ze Menno een raar spel vond spelen en hem dus niet zo mocht?quote:
Maar we vroegen het jou nietquote:Op maandag 14 november 2005 23:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
...Tis meer een..."me Tarzan..You Jane" post als je het mij vraagt...
![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. hoezo? Omdat ze Menno een raar spel vond spelen en hem dus niet zo mocht?
Ik denk alleen dat Lieske zich niet laat sturen. Misschien komt ze zo over alsof dat wel mogelijk is, maar als puntje bij paaltje komt bepaalt ze gewoon zelf wie ze nomineert en dat soort dingen. Dat ze Dido nomineerde zag ook niemand aankomen, terwijl Menno de makkelijkste weg was geweest natuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2005 23:30 schreef Day het volgende:
Lieske zit nu te bashen op Menno, maar heeft ondertussen niet door dat ze nu wordt ingepakt door Tafkar. Dit is voor het eerst dat ik hem een 'serieus' gesprek met haar zie voeren, waarbij haar mening ineens belangrijk is.
Oh dat is nog niet eens zo erg.quote:Op maandag 14 november 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 november 2005 23:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan is dit wel een erg langdurige slechte trip. Een erg slechte trip zelfs
Hee, grappig, dat wilde ík net posten.quote:
Ik hoop dat je gelijk hebt.. ik zou het heel jammer vinden als tafkar nu lieske zo manipuleert dat ze doet wat hij wil...quote:Op maandag 14 november 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat Lieske zich niet laat sturen. Misschien komt ze zo over alsof dat wel mogelijk is, maar als puntje bij paaltje komt bepaald ze gewoon zelf wie ze nomineert en dat soort dingen. Dat ze Dido nomineerde zag ook niemand aankomen, terwijl Menno de makkelijkste weg was geweest natuurlijk.
Ik zou zelf exact hetzelfde hebben gedaan, dus ik heb hier geen problemen mee. Ik zou het pas kwalijk vinden als ze nu opeens lief en aardig over Menno zou gaan praten.quote:Op maandag 14 november 2005 23:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
...ze praat en trapt na...een
verklaarde Lieske waar ik
op zou kunnen worden...zou zoites
nooit doen
Ze zei vanmiddag ook al dat ze het erg vond dat ze zelf niet afdoende opgemaakt wasquote:Op maandag 14 november 2005 23:32 schreef teamlead het volgende:
Lieske:" Dan komt Gerard Joling en dan is het huis echt een teringzooi, dat vind ik echt erg"
quote:Op maandag 14 november 2005 23:32 schreef teamlead het volgende:
Lieske:" Dan komt Gerard Joling en dan is het huis echt een teringzooi, dat vind ik echt erg"
Maar dat iedere idioot met een pc het 24 uur per dag kan zien is blijkbaar niet zo boeiend
Okay....thats my cue...ik ken mijn plaats en weet wanneer ik het derde wiel aan de wagen ben...dag droevige wereld...dag......................dagquote:
We zijn een Siamese tweelingquote:Op maandag 14 november 2005 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, grappig, dat wilde ík net posten.![]()
Ze zit gewoon Menno te bashen om maar niet genomineerd te worden door Rob. Tenminste dat idee heb ik. Zeker Rob zit nu een tactisch steekspel te spelen en ik zie Lieske er niet voor aan om Robs genieperigheid niet door te hebben. Vandaar om in een goed blaadje te komen bij Rob en dus zo een nominatie van hem te ontlopen...quote:Op maandag 14 november 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 november 2005 23:33 schreef teamlead het volgende:
[..]en als ik er achterkom waardoor die trip veroorzaakt wordt, gebruik ik dat spul nooit meer.. tis nu niet meer grappig
Het rare is dat in het begin van BB ik een paar dagen had dat ik dacht dat hij weg was....![]()
Owwww Jappie... kusje dan maar.quote:Op maandag 14 november 2005 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Okay....thats my cue...ik ken mijn plaats en weet wanneer ik het derde wiel aan de wagen ben...dag droevige wereld...dag......................dag![]()
Als dát zo is, kan ik haar alleen maar gelijk geven.. dan speelt ze het spelletje beter dan de restquote:Op maandag 14 november 2005 23:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Ze zit gewoon Menno te bashen om maar niet genomineerd te worden door Rob. Tenminste dat idee heb ik. Zeker Rob zit nu een tactisch steekspel te spelen en ik zie Lieske er niet voor aan om Robs genieperigheid niet door te hebben. Vandaar om in een goed blaadje te komen bij Rob en dus zo een nominatie van hem te ontlopen...
Dat gevoel heb ik ookquote:Op maandag 14 november 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat Lieske zich niet laat sturen. Misschien komt ze zo over alsof dat wel mogelijk is, maar als puntje bij paaltje komt bepaald ze gewoon zelf wie ze nomineert en dat soort dingen. Dat ze Dido nomineerde zag ook niemand aankomen, terwijl Menno de makkelijkste weg was geweest natuurlijk.
Ze alsjeblieft dat je dat niet echt gelooft? Kom op zeg, ze herhaalt gewoon haar mening, die ze al vaker heeft uitgesproken.quote:Op maandag 14 november 2005 23:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Ze zit gewoon Menno te bashen om maar niet genomineerd te worden door Rob.
Hmmm zo kun je het ook weer zien jaquote:Op maandag 14 november 2005 23:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als dát zo is, kan ik haar alleen maar gelijk geven.. dan speelt ze het spelletje beter dan de rest
Als dat zo is, doet ze het idd slim.quote:Op maandag 14 november 2005 23:35 schreef Falco het volgende:
Ze zit gewoon Menno te bashen om maar niet genomineerd te worden door Rob.
Volgens mij zie je spokenquote:Op maandag 14 november 2005 23:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Ze zit gewoon Menno te bashen om maar niet genomineerd te worden door Rob. Tenminste dat idee heb ik. Zeker Rob zit nu een tactisch steekspel te spelen en ik zie Lieske er niet voor aan om Robs genieperigheid niet door te hebben. Vandaar om in een goed blaadje te komen bij Rob en dus zo een nominatie van hem te ontlopen...
Rob praat nu meer met Lieske mee dan andersom, heb ik het idee.quote:Op maandag 14 november 2005 23:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als dat zo is, doet ze het idd slim.
Maar ik denk dat het meepraten met Rob voortkomt uit het willen vermijden van onenigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |