Jacob en het Jolige hondje. Ik wen er al aan.quote:Op maandag 14 november 2005 21:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[afbeelding] -je blijft nu een tijdjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 14 november 2005 21:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jacob en het Jolige hondje. Ik wen er al aan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yes, wanneer kan ze beginnen, volgende week?quote:Op maandag 14 november 2005 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb haar al voorgedragen om de nieuwe presentatrice te worden van Candlelightom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 14 november 2005 21:50 schreef Wickedangel het volgende:
Avondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Versatel is problematisch maar garnier en xs4all doen het...quote:Op maandag 14 november 2005 21:52 schreef Wickedangel het volgende:
Doen jullie streams het wel?
Jazeker.. maar troost je. Je miest hélemaal niets.quote:Op maandag 14 november 2005 21:52 schreef Wickedangel het volgende:
Doen jullie streams het wel?
De karaoke is iig voorbij. God zij geloofd.quote:Op maandag 14 november 2005 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jazeker.. maar troost je. Je miest hélemaal niets.
Mooi, dan kan ik ook weer eens de streams aanzettenquote:Op maandag 14 november 2005 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De karaoke is iig voorbij. God zij geloofd.
Ik zou zeggen, klik er eens op. Tijd zat.quote:Op maandag 14 november 2005 22:01 schreef Bocaj het volgende:
Waarom heb ik eigenlijk James Bond boven aan mijn scherm staan?
Er schijnt een actie te zijn op games.fok.nlquote:Op maandag 14 november 2005 22:01 schreef Bocaj het volgende:
Waarom heb ik eigenlijk James Bond boven aan mijn scherm staan?
je bent gewaarschuwd bij deze.Het geluid is nu nog erger met al die schorre kelen..quote:Op maandag 14 november 2005 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik ook weer eens de streams aanzettenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aha. thx.quote:Op maandag 14 november 2005 22:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er schijnt een actie te zijn op games.fok.nl
Maar dat kan je aan de banner niet zien.
quote:Op maandag 14 november 2005 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
Hallo allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zingen is eindelijk achter de rug, de streams zijn weer veilig.
quote:Op maandag 14 november 2005 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
Hallo allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zingen is eindelijk achter de rug, de streams zijn weer veilig.
Nee, weinig infoquote:Op maandag 14 november 2005 22:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er schijnt een actie te zijn op games.fok.nl
Maar dat kan je aan de banner niet zien.
Dat is pijn lijden, dat is nou weer wel leukquote:Op maandag 14 november 2005 22:06 schreef essie05 het volgende:
[..]
je bent gewaarschuwd bij deze.Het geluid is nu nog erger met al die schorre kelen..
quote:Op maandag 14 november 2005 22:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, weinig infoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 november 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
Ze tafelen nog behoorlijk lang na eigenlijk..
Klinkt er eigenlijk ook iemand béter, dankzij die schorre keel, nee hè?
Ehmm ik vind het bijna eng om toe te geven, maar Rob klinkt wel lekker zo.quote:Op maandag 14 november 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
Ze tafelen nog behoorlijk lang na eigenlijk..
Klinkt er eigenlijk ook iemand béter, dankzij die schorre keel, nee hè?
Die Joling kan wel zingen iig. Hij kwam toen ook langs bij BB3. Nergens te beroerd voor.quote:Op maandag 14 november 2005 22:11 schreef Jappie het volgende:
Gerard deed het wel aardig vond ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij heeft ook commentaar gegeven....quote:Op maandag 14 november 2005 22:11 schreef Jappie het volgende:
Gerard deed het wel aardig vond ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 14 november 2005 22:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij heeft ook commentaar gegeven....
http://bigbrother.fok.nl/blog/993/
Die doet alles voor poen.quote:Op maandag 14 november 2005 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die Joling kan wel zingen iig. Hij kwam toen ook langs bij BB3. Nergens te beroerd voor.
Eej Wicked.quote:Op maandag 14 november 2005 22:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben je nou klaar met dat gezemel in het puntentopic of hoe zit dat?quote:Op maandag 14 november 2005 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Eej Wicked.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Absoluut gelijk in, maahaar...als je hem huurt dan heb je ook wat...hij is echt een goede entertainer...hij zingt zijn riedeltjes niet alleen leuk, maar hij maakt er echt een leuke show van....quote:
Het ziet er nu uit alsof Dido achter Roel aanloopt.quote:Op maandag 14 november 2005 22:14 schreef melke het volgende:
Ben wel benieuwd hoe zich de 'relatie' van Roel en Dido nu verder gaat ontwikkelen. Zou het voorbij zijn of was het alleen maar dramatiserende praat
Het is toch al lang weer goed?quote:Op maandag 14 november 2005 22:14 schreef melke het volgende:
Ben wel benieuwd hoe zich de 'relatie' van Roel en Dido nu verder gaat ontwikkelen. Zou het voorbij zijn of was het alleen maar dramatiserende praat
Een gezamenlijke exit, graag zo snel mogelijk.quote:Op maandag 14 november 2005 22:14 schreef melke het volgende:
Ze pesten me nog steeds.quote:Op maandag 14 november 2005 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben je nou klaar met dat gezemel in het puntentopic of hoe zit dat?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo deed de vroegere f-side ook naar mekaar toe!quote:Op maandag 14 november 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
"Stommerd"
"Houten Klaas"
"Nou zoentje dan."
"OK."
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga je steunen...liever een bondgenoot van zuid dan een ajacied in me allesbrander! ...euh...quote:Op maandag 14 november 2005 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze pesten me nog steeds.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik begin langzamerhand te denken dat je het misschien wel een beetje verdientquote:Op maandag 14 november 2005 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze pesten me nog steeds.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 14 november 2005 22:21 schreef BONG4002 het volgende:
Bewom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuke TT!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ze zitten allemaal nog behoorlijk druk te praten, had verwacht dat iedereen allang en breed in bed lag.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind Gerard ook leuk, ben niet direct zo,n fan van zijn liedjes, maar bij de tv-show met Gorden (TALPA), vind ik hem veel leuker en sympathieker dan Gorden hoor.quote:Op maandag 14 november 2005 22:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Absoluut gelijk in, maahaar...als je hem huurt dan heb je ook wat...hij is echt een goede entertainer...hij zingt zijn riedeltjes niet alleen leuk, maar hij maakt er echt een leuke show van....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
APK IS DE BRON VAN AL HET KWAAD!quote:Op maandag 14 november 2005 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begin langzamerhand te denken dat je het misschien wel een beetje verdientom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En ik ben erin getrapt door APK minpunten te geven.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lijkt mij geen slecht ideequote:Op maandag 14 november 2005 22:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een gezamenlijke exit, graag zo snel mogelijk.
Iedereen is leuker dan Gordonquote:Op maandag 14 november 2005 22:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind Gerard ook leuk, ben niet direct zo,n fan van zijn liedjes, maar bij de tv-show met Gorden (TALPA), vind ik hem veel leuker en sympathieker dan Gorden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop