Idd ik had even geen helder moment, misschien wel door de ineens zo zacht aangename stem van chantal.quote:Op maandag 14 november 2005 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kijk er niet van op hoor. Gaat precies volgens verwachting.
quote:Op maandag 14 november 2005 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig eten ze in het bb huis wel op normale tijden. Dat scheelt een hoop met het ritme enzo..
Denk dat ze morgen laat wakker worden gemaakt... 12.00 uur ofzo....quote:Op maandag 14 november 2005 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig eten ze in het bb huis wel op normale tijden. Dat scheelt een hoop met het ritme enzo..
lolquote:Op maandag 14 november 2005 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb haar al voorgedragen om de nieuwe presentatrice te worden van Candlelightquote:Op maandag 14 november 2005 21:44 schreef Lipgloss het volgende:
[..]
Idd ik had even geen helder moment, misschien wel door de ineens zo zacht aangename stem van chantal.
Volgens mij heb jij nog nooit pekingeend gehadquote:Op maandag 14 november 2005 21:47 schreef Bocaj het volgende:
Dat eten wat Rob gemaakt heeft, kun je dat ook niet halen bij de Chinees? (peking-eend)
Begrijpelijk, ben er ook niet dol op. Wel jammer dat ze zo'n kutleven leidt, had haar echt beter gegund.quote:Op maandag 14 november 2005 21:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De witte is een bullterrier, die wordt niet gezcht door de politie hoor
De zwarte heb ik mee in de bosjes gezeten, dat is een pitbull. Die zal ze niet snel meenemen naar een meeting oid.
Ze eten nu ook kipquote:Op maandag 14 november 2005 21:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit pekingeend gehad
Jacob en het Jolige hondje. Ik wen er al aan.quote:Op maandag 14 november 2005 21:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[afbeelding] -je blijft nu een tijdje![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 21:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jacob en het Jolige hondje. Ik wen er al aan.
Yes, wanneer kan ze beginnen, volgende week?quote:Op maandag 14 november 2005 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb haar al voorgedragen om de nieuwe presentatrice te worden van Candlelight
Versatel is problematisch maar garnier en xs4all doen het...quote:Op maandag 14 november 2005 21:52 schreef Wickedangel het volgende:
Doen jullie streams het wel?
Jazeker.. maar troost je. Je miest hélemaal niets.quote:Op maandag 14 november 2005 21:52 schreef Wickedangel het volgende:
Doen jullie streams het wel?
De karaoke is iig voorbij. God zij geloofd.quote:Op maandag 14 november 2005 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jazeker.. maar troost je. Je miest hélemaal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |