Ik denk als ze hun buikje vol hebben dat ze dan plat neervallen.... afwas doen ze morgen denk ik....quote:Op maandag 14 november 2005 21:32 schreef CartWOman het volgende:
TT![]()
Ik word echt moe als ik naar ze kijk. Volgens mij kunnen we vroeg naar bed vanavond.![]()
De hele relatie in 1 foto samengevatquote:Op maandag 14 november 2005 21:33 schreef lament het volgende:
Wat een hartstocht, wat een passie!![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 november 2005 21:33 schreef lament het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 november 2005 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Rararara!! Wie oh wie staat er nog in de douche voor de spiegel?Om over een uur alles er weer af te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow Isaik zag je verhalen over Wous... heb nooit geweten dat het om haar ging. En prompt kom ik net een foto van haar tegen op m'n PC, met dé hond uit de bosjes.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
De zwarte of de witte?quote:Op maandag 14 november 2005 21:34 schreef CartWOman het volgende:
Ow Isaik zag je verhalen over Wous... heb nooit geweten dat het om haar ging. En prompt kom ik net een foto van haar tegen op m'n PC, met dé hond uit de bosjes.
Lekkersimpel zit goed die kan misschien straks wel aanschuiven.quote:Op maandag 14 november 2005 21:32 schreef whitef0x het volgende:
mmzz lijken aan tafel misschien moet ik ook maar aanschuiven
Ze verkrampt gewoon?quote:Op maandag 14 november 2005 21:33 schreef lament het volgende:
[afbeelding]
ja, snap er niks meer van.quote:Op maandag 14 november 2005 21:34 schreef melke het volgende:
Is het nu weer goed tussen Roel en Dido?
Wat vind je van mijnquote:Op maandag 14 november 2005 21:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Om over een uur alles er weer af te halen.![]()
Wat zou mummie met m gedaan hebben die twee eerste dagen dat ie in het hok zat: "Jij wilt n**ken in het huis, dan gaan we nu n**ken!!"quote:Op maandag 14 november 2005 21:30 schreef frizti het volgende:
[..]
Helaas is tafkar het lieverdje van mummie.
Lief.quote:Op maandag 14 november 2005 21:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn [afbeelding] -je ???
O, ze heeft twee?quote:
Ik kijk er niet van op hoor. Gaat precies volgens verwachting.quote:Op maandag 14 november 2005 21:39 schreef Lipgloss het volgende:
Waarom kijk ik daar uberhaupt van op, het is eigenlijk gewoon een normale Dido reactie, toch?
Krijgt nog wel een staartje hoor, ik denk dat Dido Roel gaat pushen om een beslissing te nemen, dan heeft híj het gedaan en kan zij de verongelijkte diva uithangen.quote:
De witte is een bullterrier, die wordt niet gezcht door de politie hoorquote:
quote:Op maandag 14 november 2005 21:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lief.
Je wisselt alleen te vaak, moet aldoor weer kijken, normaal herken ik vanuit m'n ooghoek de user wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |