vanwege al zijn stemafspraken mag hij zijn eigen galgenmaal bereiden. Na het eten hoort hij dat hij te ver is gegaan en dat hij stantepede het huis dient te verlaten. Andere bewoners moeten zorg dragen voor zijn spullen en die inpakken, hij mag geen afscheid nemen , niet langs start, verliest al zijn premies en daggeld en Menno en Linda mogen het huis in omdat ze mede door zijn valse nominaties het huis uit moesten.quote:Op maandag 14 november 2005 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het ook een beetje een vreemde keuze van BB om Rob uitgerekend vanavond zijn lievelingsgerecht te laten maken...
quote:Op maandag 14 november 2005 21:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
vanwege al zijn stemafspraken mag hij zijn eigen galgenmaal bereiden. Na het eten hoort hij dat hij te ver is gegaan en dat hij stantepede het huis dient te verlaten. Andere bewoners moeten zorg dragen voor zijn spullen en die inpakken, hij mag geen afscheid nemen , niet langs start, verliest al zijn premies en daggeld en Menno en Linda mogen het huis in omdat ze mede door zijn valse nominaties het huis uit moesten.
![]()
Helaas is tafkar het lieverdje van mummie.quote:Op maandag 14 november 2005 21:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
vanwege al zijn stemafspraken mag hij zijn eigen galgenmaal bereiden. Na het eten hoort hij dat hij te ver is gegaan en dat hij stantepede het huis dient te verlaten. Andere bewoners moeten zorg dragen voor zijn spullen en die inpakken, hij mag geen afscheid nemen , niet langs start, verliest al zijn premies en daggeld en Menno en Linda mogen het huis in omdat ze mede door zijn valse nominaties het huis uit moesten.
![]()
Hij had ook kunnen voorstellen om het morgen maar te doen....quote:Op maandag 14 november 2005 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het ook een beetje een vreemde keuze van BB om Rob uitgerekend vanavond zijn lievelingsgerecht te laten maken...
Dat is weer de onzekerheid, hè?quote:Op maandag 14 november 2005 21:26 schreef melke het volgende:
Is ze nu met de 2 zogenaamde vijandige dames over de Roel situatie aan het praten? Raar hoor..
Ik dacht dat dat Joost was.quote:Op maandag 14 november 2005 21:30 schreef frizti het volgende:
Helaas is tafkar het lieverdje van mummie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Joost weer moeite met het vertrek van Menno?quote:Op maandag 14 november 2005 21:25 schreef Muerte het volgende:
[..]
Plaatje van vanmorgen.
[afbeelding]
Dat kan je zeker het is alleen te hopen dat dido en roel snel gaan slapen.quote:Op maandag 14 november 2005 21:32 schreef CartWOman het volgende:
TT![]()
Ik word echt moe als ik naar ze kijk. Volgens mij kunnen we vroeg naar bed vanavond.![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 21:32 schreef whitef0x het volgende:
mmzz lijken aan tafel misschien moet ik ook maar aanschuiven
Nee, op dat moment was hij erg moe van het zingen en had even een dipje.quote:Op maandag 14 november 2005 21:32 schreef Lipgloss het volgende:
[..]
Joost weer moeite met het vertrek van Menno?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |