quote:Op maandag 14 november 2005 22:45 schreef whitef0x het volgende:
ik ga ook een poging doen om te slapen hopelijk zonder BB bewoners die men nachtrust komen verstoren![]()
![]()
Misschien komt dewel wat in men schoentje doen
![]()
![]()
Ik moet die foto nog ergens hebben. Ik ga even zoeken.quote:Op maandag 14 november 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van die buitensporige woede-aanval waarbij ze haar hoofd 360 graden draaide en in drie minuten haar stembanden even stuk krijste als de huidige bewoners in 24 uur?![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 22:45 schreef whitef0x het volgende:
ik ga ook een poging doen om te slapen hopelijk zonder BB bewoners die men nachtrust komen verstoren![]()
![]()
![]()
![]()
ja maar die heb ik een tijdje geleden al eens geplaatstquote:Op maandag 14 november 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
Heb je ook foto's van die buitensporige woede-aanval waarbij ze haar hoofd 360 graden draaide en in drie minuten haar stembanden even stuk krijste als de huidige bewoners in 24 uur?![]()
Truste!quote:Op maandag 14 november 2005 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar bed. Veel plezier nog allemaal!
Net nu ik had besloten om mijn lever deze week wat rust te gunnenquote:Op maandag 14 november 2005 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee!!!!
Gewoon voor de gezellig!![]()
Ik wil me er niet direct mee bemoeien, maar heb je misschien ook een glaasje port, ik vind Tia Maria niet echt lekker.quote:Op maandag 14 november 2005 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
I'll try.
Even voor alle duidelijkheid: is dit nog lief, of is dit al slijmen?![]()
[afbeelding]
Ja, Linda kwam even op visite. Dook meteen met een fles rose in haar hand bovenop Roel. Daar kwam een ware bitchfight van, want Dido kon dat niet op zich laten zitten natuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2005 22:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
Aangezien ze al in bed liggen, zal het wel een hoerenfeest geweest zijn
quote:Op maandag 14 november 2005 22:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, Linda kwam even op visite. Dook meteen met een fles rose in haar hand bovenop Roel. Daar kwam een ware bitchfight van, want Dido kon dat niet op zich laten zitten natuurlijk.
De rest is mee gaan knokken, resultaat liggen allemaal ko op bed en Linda is als overwinnaarvan het gevecht met fles rose naar buiten gelopen.
quote:Op maandag 14 november 2005 22:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, Linda kwam even op visite. Dook meteen met een fles rose in haar hand bovenop Roel. Daar kwam een ware bitchfight van, want Dido kon dat niet op zich laten zitten natuurlijk.
De rest is mee gaan knokken, resultaat liggen allemaal ko op bed en Linda is als overwinnaarvan het gevecht met fles rose naar buiten gelopen.
Ach nu we toch bezig zijn. Een lekkere vintage, alstu:quote:Op maandag 14 november 2005 22:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik wil me er niet direct mee bemoeien, maar heb je misschien ook een glaasje port, ik vind Tia Maria niet echt lekker.
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 november 2005 22:45 schreef whitef0x het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach nu we toch bezig zijn. Een lekkere vintage, alstu:
[afbeelding]
En Wicked, qua lever: het mag wel, maar je hoéft de fles natuurlijk niet in één avondje te ledigen hè.
volgens mij is het saai op de streams.![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 22:53 schreef Gert het volgende:
En Wicked, qua lever: het mag wel, maar je hoéft de fles natuurlijk niet in één avondje te ledigen hè.
quote:Op maandag 14 november 2005 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb 'm, niet schrikken. Het is wel een soort fake.
[[url=http://img4.picsplace.to/img4/11/thumbs/dianablair.gif]afbeelding][/url]
En ze had al t gewonnen geld van de bewoners meegenomen.quote:Op maandag 14 november 2005 22:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 november 2005 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb 'm, niet schrikken. Het is wel een soort fake.
[[url=http://img4.picsplace.to/img4/11/thumbs/dianablair.gif]afbeelding][/url]
Wil je een foto van GJ misschien, for old time's sake?quote:Op maandag 14 november 2005 22:58 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
dat waren nog eens tijden
![]()
eigenlijk word ik er toch ook een beetje nostalgisch verdrietig van![]()
robquote:Op maandag 14 november 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Kijk... we hebben weer een mannelijke bloot foto
[afbeelding]
Maar er mist een stukjequote:Op maandag 14 november 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Wie is het dan?quote:Op maandag 14 november 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Mist Roel ook een stuk been dan?quote:Op maandag 14 november 2005 23:02 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Wie is het dan?
Roel met zijn poes?
quote:Op maandag 14 november 2005 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wil je een foto van GJ misschien, for old time's sake?
Verrek, nu zie ik het. En Roel mist geen stuk been nee. Hij mist wel een piemel. Nu heeft hij een kromme inimini-pinda.quote:Op maandag 14 november 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mist Roel ook een stuk been dan?
quote:Op maandag 14 november 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ik heb wel zin om nog even ouderwets te griezelen.quote:Op maandag 14 november 2005 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wil je een foto van GJ misschien, for old time's sake?
quote:Op maandag 14 november 2005 23:04 schreef Wup het volgende:
nou vooruit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 november 2005 23:04 schreef Wup het volgende:
nou vooruit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 november 2005 23:05 schreef cuall het volgende:
[..]
staat ie daar nou tegen de muur te pissen
![]()
Behalve dat hij meisjes af en toe drogeert met pilletjes... niet zo veelquote:
Echt smerig gewoonquote:Op maandag 14 november 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Rob gaat Lieske nog even verder bewerken, met het oog op woensdagavond?
't Is net Chuckie!quote:Op maandag 14 november 2005 23:04 schreef Wup het volgende:
nou vooruit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch geloof ik nog steeds niet dat het zo gegaan is..quote:Op maandag 14 november 2005 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve dat hij meisjes af en toe drogeert met pilletjes... niet zo veel
Ik heb dat verhaal nooit geloofd. Maar dat hij na BB een tijdje volledig de weg kwijt was, is wel duidelijk.quote:Op maandag 14 november 2005 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve dat hij meisjes af en toe drogeert met pilletjes... niet zo veel
Zoals Gert ook schrijft, hij is er wel voor veroordeeld.quote:Op maandag 14 november 2005 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal nooit geloofd. Maar dat hij na BB een tijdje volledig de weg kwijt was, is wel duidelijk.
Ook tijdens...hij had echt last van waanideeenquote:Op maandag 14 november 2005 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal nooit geloofd. Maar dat hij na BB een tijdje volledig de weg kwijt was, is wel duidelijk.
In BB zelf was GJ ook wel eens de weg kwijtquote:Op maandag 14 november 2005 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
tja...veroordeeld he...quote:Op maandag 14 november 2005 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op 11 september bijvoorbeeldquote:Op maandag 14 november 2005 23:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook tijdens...hij had echt last van waanideeen![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 23:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook tijdens...hij had echt last van waanideeen![]()
zou wel een stunt zijnquote:Op maandag 14 november 2005 23:11 schreef teamlead het volgende:
Dido gaat volgens mij Roel nomineren
quote:Op maandag 14 november 2005 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Is GJ écht veroordeeld?
Ze gaan er nog steeds van uit dat het 15 december de finale isquote:Op maandag 14 november 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat idd weer over de nominaties. Een één op één gesprek met Rob gaat tegenwoordig altijd over de nominaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |