Behalve dat hij meisjes af en toe drogeert met pilletjes... niet zo veelquote:
Echt smerig gewoonquote:Op maandag 14 november 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Rob gaat Lieske nog even verder bewerken, met het oog op woensdagavond?
't Is net Chuckie!quote:Op maandag 14 november 2005 23:04 schreef Wup het volgende:
nou vooruit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch geloof ik nog steeds niet dat het zo gegaan is..quote:Op maandag 14 november 2005 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve dat hij meisjes af en toe drogeert met pilletjes... niet zo veel
Ik heb dat verhaal nooit geloofd. Maar dat hij na BB een tijdje volledig de weg kwijt was, is wel duidelijk.quote:Op maandag 14 november 2005 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve dat hij meisjes af en toe drogeert met pilletjes... niet zo veel
Zoals Gert ook schrijft, hij is er wel voor veroordeeld.quote:Op maandag 14 november 2005 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal nooit geloofd. Maar dat hij na BB een tijdje volledig de weg kwijt was, is wel duidelijk.
Ook tijdens...hij had echt last van waanideeenquote:Op maandag 14 november 2005 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal nooit geloofd. Maar dat hij na BB een tijdje volledig de weg kwijt was, is wel duidelijk.
In BB zelf was GJ ook wel eens de weg kwijtquote:Op maandag 14 november 2005 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
tja...veroordeeld he...quote:Op maandag 14 november 2005 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op 11 september bijvoorbeeldquote:Op maandag 14 november 2005 23:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook tijdens...hij had echt last van waanideeen![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 23:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook tijdens...hij had echt last van waanideeen![]()
zou wel een stunt zijnquote:Op maandag 14 november 2005 23:11 schreef teamlead het volgende:
Dido gaat volgens mij Roel nomineren
quote:Op maandag 14 november 2005 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Is GJ écht veroordeeld?
Ze gaan er nog steeds van uit dat het 15 december de finale isquote:Op maandag 14 november 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat idd weer over de nominaties. Een één op één gesprek met Rob gaat tegenwoordig altijd over de nominaties.
WTF! Een leuke grap van Chantal! Het is mogelijkquote:Op maandag 14 november 2005 23:16 schreef teamlead het volgende:
Dido: Ik ben echt wel gek op hem hoor. Als ik bij hem in bed lig voel ik dat ook wel in mijn buik
chantal: niet in iets anders? GNAGNAGNA
Op de site van RTL Boulevard is te lezen dat ex-Big Brother deelnemer Gert-Jan de Boer ook in hoger beroep is veroordeeld voor het toedienen van de verkrachtingsdrug GHB aan een minderjarig meisje. Hij is afgelopen donderdag veroordeeld voor een gevangenisstraf van vijf maanden waarvan 4 maanden voorwaardelijk en daarbovenop kreeg hij een geldboete van 500 euro. Gert-Jan kwam vorig jaar in opspraak toen bleek dat hij een meisje mee naar huis nam na een avondje stappen in Amsterdam, hij gaf haar bij thuiskomst een glas drinken met daarin de drugs GHB. Voor dit misdrijf werd hij al veroordeeld tot een gevangenisstraf van 2 maanden. Doordat hij toen in voorarrest heeft gezeten, en zijn voorarrest zelfs met 30 dagen werd verlengd zal hij waarschijnlijk zijn straf die hij nu kreeg in hoger beroep niet hoeven uitzitten.quote:
ik kan zo snel alleen dit vindenquote:
Nee, maar ik heb wel een wc vlak naast de douchequote:Op maandag 14 november 2005 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]Volgens mij wel ja.
Plas jij nooit in de douche dan?![]()
Yep, maar.....HIJ speelt geen spelletjes.quote:Op maandag 14 november 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat idd weer over de nominaties. Een één op één gesprek met Rob gaat tegenwoordig altijd over de nominaties.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)_maanden_voor_gj.xmlquote:Op maandag 14 november 2005 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Is GJ écht veroordeeld? Heeft iemand een linkje of zo? Ik kan me namelijk niet herinneren hoe dat na het voorarrest is afgelopen.
Ach jee, dat wist ik dus niet.quote:Op maandag 14 november 2005 23:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Op de site van RTL Boulevard is te lezen dat ex-Big Brother deelnemer Gert-Jan de Boer ook in hoger beroep is veroordeeld voor het toedienen van de verkrachtingsdrug GHB aan een minderjarig meisje. Hij is afgelopen donderdag veroordeeld voor een gevangenisstraf van vijf maanden waarvan 4 maanden voorwaardelijk en daarbovenop kreeg hij een geldboete van 500 euro. Gert-Jan kwam vorig jaar in opspraak toen bleek dat hij een meisje mee naar huis nam na een avondje stappen in Amsterdam, hij gaf haar bij thuiskomst een glas drinken met daarin de drugs GHB. Voor dit misdrijf werd hij al veroordeeld tot een gevangenisstraf van 2 maanden. Doordat hij toen in voorarrest heeft gezeten, en zijn voorarrest zelfs met 30 dagen werd verlengd zal hij waarschijnlijk zijn straf die hij nu kreeg in hoger beroep niet hoeven uitzitten.
Hoe dan ook, wie fout is, zal evengoed op de blaren zitten.
quote:Op maandag 14 november 2005 23:13 schreef teamlead het volgende:Dido:
Roel had ingecalculeerd dat zij binnen een bepaalde tijd verliefd op hem zou zijn, en nu dat niet gelukt is vindt hij dat een afknapper....
Sinds wanneer kun je dat timen??
Onduidelijk, maar gisteren bleek wel dat ze erg geschrokken was van Dido`s felle reaktiequote:Op maandag 14 november 2005 23:20 schreef Lamon het volgende:
Gaat Lieske nu Roel nomineren?
Alleen heeft hij het niet ZO gezegd. Dat maakt zij ervan.quote:Op maandag 14 november 2005 23:20 schreef cuall het volgende:
[..]
..wat een eikel om dat tegen haar te zeggen
![]()
![]()
Ik verwacht Joost. Daar heeft ze op dit moment de minste band mee.quote:Op maandag 14 november 2005 23:19 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, maar.....HIJ speelt geen spelletjes.
Edit: wie ging Lieske misschien nomineren?
Die is vreselijk bezig, ook al in de uitzending vanavond.quote:Op maandag 14 november 2005 23:16 schreef Lamon het volgende:
Rob is weer lekker aan het lobbyen, zeg.
Ben je nu aan het trollen of meen je dit serieus?quote:Op maandag 14 november 2005 23:21 schreef CARPIN het volgende:
Zeg open even een ander topic over Gert-Jan de Boer
Ik was er al helemaal klaar mee.quote:Op maandag 14 november 2005 23:21 schreef CARPIN het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2005 23:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik kan zo snel alleen dit vinden
Feitelijk is hij alleen veroordeelt vanwege het verstrekken van drugs aan een minderjarige.. de rest is niet bewezen.. dus je mag hem nog steeds leuk vindenquote:Op maandag 14 november 2005 23:22 schreef cuall het volgende:
[..]
ik wil het niet horen..lezen..
wat niet weet wat niet deert
Ik vond hem toch leuk![]()
Dat heeft ze inderdaad gezegd, maar met lieske weet je het nooitquote:Op maandag 14 november 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht Joost. Daar heeft ze op dit moment de minste band mee.
Fóto! Iemand een foto van GJ please, nu wordt ik wel erg nieuwsgierig,quote:Op maandag 14 november 2005 23:21 schreef CARPIN het volgende:
Blijf t een raar mannetje vindenquote:Op maandag 14 november 2005 23:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Feitelijk is hij alleen veroordeelt vanwege het verstrekken van drugs aan een minderjarige.. de rest is niet bewezen.. dus je mag hem nog steeds leuk vinden
Het Dido groepje is in de meerderheid, dus zou de rest er eigenlijk stelselmatig uit kunnen werken. Alleen het groepje is niet hecht genoeg, Roel en Joost worden nu door Rob bewerkt om elkaar met rust te laten, maar of dat lukt?quote:Op maandag 14 november 2005 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is vreselijk bezig, ook al in de uitzending vanavond.
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen.
Met name de positie van Nathalie zal er om gaan spannen.
Zoals Sjaan al aangaf, trekt ze meer naar het damestrio toe, nu Roel en Dido veel kleffen.
Zeker als zij op Joost gaat stemmen. Daarmee verzwakt ze "Dido's groepje" potentieel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |