Staat elders in het topic.quote:Op maandag 14 november 2005 23:25 schreef Lipgloss het volgende:
[..]
Fóto! Iemand een foto van GJ please, nu wordt ik wel erg nieuwsgierig,
Kan me die man niet meer voor de geest halen....
Vorige pagina.quote:Op maandag 14 november 2005 23:25 schreef Lipgloss het volgende:
[..]
Fóto! Iemand een foto van GJ please, nu wordt ik wel erg nieuwsgierig,
Kan me die man niet meer voor de geest halen....
vreselijkquote:Op maandag 14 november 2005 23:24 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske gaat Menno ook maar een beetje afkraken
quote:Op maandag 14 november 2005 23:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Feitelijk is hij alleen veroordeelt vanwege het verstrekken van drugs aan een minderjarige.. de rest is niet bewezen.. dus je mag hem nog steeds leuk vinden
Als er één waanideeën heeft, is het Rob wel.quote:Op maandag 14 november 2005 23:25 schreef Day het volgende:
Tafkar denkt dus dat door zijn motivatie bij het nomineren Menno eruit ligt.
Ja whatever joh, het was ook je dochter die YES riep in de studio, Tafkar. Gewoon in je eigen bullshit blijven geloven.
Jaha, twee pagina's geleden dan. Kan ik het helpen dat het hier opeens zo snel gaat.quote:
Ik begin langzaam aan te geloven dat tafkar een waanidee is. Hij zit niet echt in dat huis.. dat verbeelden we ons alleen maarquote:Op maandag 14 november 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als er één waanideeën heeft, is het Rob wel.
quote:Op maandag 14 november 2005 23:21 schreef CARPIN het volgende:
Zeg open even een ander topic over Gert-Jan de Boer
Neej, kat en viool! Ik was (weer eens) drie seconden eerder.quote:Op maandag 14 november 2005 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaha, twee pagina's geleden dan. Kan ik het helpen dat het hier opeens zo snel gaat.
mmmmmm, een duidelijke communicatiestoornisquote:Op maandag 14 november 2005 23:26 schreef regenworm het volgende:
vreselijk![]()
![]()
![]()
Lieske spreekt er positief over menno
Ja hij wordt hoe langer hoe achterparanoiadochtigquote:Op maandag 14 november 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als er één waanideeën heeft, is het Rob wel.
als dat de hele dag mn verbeelding is, moet ik toch ff na kijken wat ze in mn pak drinken hebben gedaan in de superquote:Op maandag 14 november 2005 23:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik begin langzaam aan te geloven dat tafkar een waanidee is. Hij zit niet echt in dat huis.. dat verbeelden we ons alleen maar
quote:Op maandag 14 november 2005 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaha, twee pagina's geleden dan. Kan ik het helpen dat het hier opeens zo snel gaat.
Ooohhh... zeg dat dan...quote:Op maandag 14 november 2005 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Neej, kat en viool! Ik was (weer eens) drie seconden eerder.![]()
Dan is dit wel een erg langdurige slechte trip. Een erg slechte trip zelfsquote:Op maandag 14 november 2005 23:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik begin langzaam aan te geloven dat tafkar een waanidee is. Hij zit niet echt in dat huis.. dat verbeelden we ons alleen maar
LOL.. hoezo? Omdat ze Menno een raar spel vond spelen en hem dus niet zo mocht?quote:
Maar we vroegen het jou nietquote:Op maandag 14 november 2005 23:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
...Tis meer een..."me Tarzan..You Jane" post als je het mij vraagt...
![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. hoezo? Omdat ze Menno een raar spel vond spelen en hem dus niet zo mocht?
Ik denk alleen dat Lieske zich niet laat sturen. Misschien komt ze zo over alsof dat wel mogelijk is, maar als puntje bij paaltje komt bepaalt ze gewoon zelf wie ze nomineert en dat soort dingen. Dat ze Dido nomineerde zag ook niemand aankomen, terwijl Menno de makkelijkste weg was geweest natuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2005 23:30 schreef Day het volgende:
Lieske zit nu te bashen op Menno, maar heeft ondertussen niet door dat ze nu wordt ingepakt door Tafkar. Dit is voor het eerst dat ik hem een 'serieus' gesprek met haar zie voeren, waarbij haar mening ineens belangrijk is.
Oh dat is nog niet eens zo erg.quote:Op maandag 14 november 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 november 2005 23:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan is dit wel een erg langdurige slechte trip. Een erg slechte trip zelfs
Hee, grappig, dat wilde ík net posten.quote:
Ik hoop dat je gelijk hebt.. ik zou het heel jammer vinden als tafkar nu lieske zo manipuleert dat ze doet wat hij wil...quote:Op maandag 14 november 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat Lieske zich niet laat sturen. Misschien komt ze zo over alsof dat wel mogelijk is, maar als puntje bij paaltje komt bepaald ze gewoon zelf wie ze nomineert en dat soort dingen. Dat ze Dido nomineerde zag ook niemand aankomen, terwijl Menno de makkelijkste weg was geweest natuurlijk.
Ik zou zelf exact hetzelfde hebben gedaan, dus ik heb hier geen problemen mee. Ik zou het pas kwalijk vinden als ze nu opeens lief en aardig over Menno zou gaan praten.quote:Op maandag 14 november 2005 23:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
...ze praat en trapt na...een
verklaarde Lieske waar ik
op zou kunnen worden...zou zoites
nooit doen
Ze zei vanmiddag ook al dat ze het erg vond dat ze zelf niet afdoende opgemaakt wasquote:Op maandag 14 november 2005 23:32 schreef teamlead het volgende:
Lieske:" Dan komt Gerard Joling en dan is het huis echt een teringzooi, dat vind ik echt erg"
quote:Op maandag 14 november 2005 23:32 schreef teamlead het volgende:
Lieske:" Dan komt Gerard Joling en dan is het huis echt een teringzooi, dat vind ik echt erg"
Maar dat iedere idioot met een pc het 24 uur per dag kan zien is blijkbaar niet zo boeiend
Okay....thats my cue...ik ken mijn plaats en weet wanneer ik het derde wiel aan de wagen ben...dag droevige wereld...dag......................dagquote:
We zijn een Siamese tweelingquote:Op maandag 14 november 2005 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, grappig, dat wilde ík net posten.![]()
Ze zit gewoon Menno te bashen om maar niet genomineerd te worden door Rob. Tenminste dat idee heb ik. Zeker Rob zit nu een tactisch steekspel te spelen en ik zie Lieske er niet voor aan om Robs genieperigheid niet door te hebben. Vandaar om in een goed blaadje te komen bij Rob en dus zo een nominatie van hem te ontlopen...quote:Op maandag 14 november 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 november 2005 23:33 schreef teamlead het volgende:
[..]en als ik er achterkom waardoor die trip veroorzaakt wordt, gebruik ik dat spul nooit meer.. tis nu niet meer grappig
Het rare is dat in het begin van BB ik een paar dagen had dat ik dacht dat hij weg was....![]()
Owwww Jappie... kusje dan maar.quote:Op maandag 14 november 2005 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Okay....thats my cue...ik ken mijn plaats en weet wanneer ik het derde wiel aan de wagen ben...dag droevige wereld...dag......................dag![]()
Als dát zo is, kan ik haar alleen maar gelijk geven.. dan speelt ze het spelletje beter dan de restquote:Op maandag 14 november 2005 23:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Ze zit gewoon Menno te bashen om maar niet genomineerd te worden door Rob. Tenminste dat idee heb ik. Zeker Rob zit nu een tactisch steekspel te spelen en ik zie Lieske er niet voor aan om Robs genieperigheid niet door te hebben. Vandaar om in een goed blaadje te komen bij Rob en dus zo een nominatie van hem te ontlopen...
Dat gevoel heb ik ookquote:Op maandag 14 november 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat Lieske zich niet laat sturen. Misschien komt ze zo over alsof dat wel mogelijk is, maar als puntje bij paaltje komt bepaald ze gewoon zelf wie ze nomineert en dat soort dingen. Dat ze Dido nomineerde zag ook niemand aankomen, terwijl Menno de makkelijkste weg was geweest natuurlijk.
Ze alsjeblieft dat je dat niet echt gelooft? Kom op zeg, ze herhaalt gewoon haar mening, die ze al vaker heeft uitgesproken.quote:Op maandag 14 november 2005 23:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Ze zit gewoon Menno te bashen om maar niet genomineerd te worden door Rob.
Hmmm zo kun je het ook weer zien jaquote:Op maandag 14 november 2005 23:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als dát zo is, kan ik haar alleen maar gelijk geven.. dan speelt ze het spelletje beter dan de rest
Als dat zo is, doet ze het idd slim.quote:Op maandag 14 november 2005 23:35 schreef Falco het volgende:
Ze zit gewoon Menno te bashen om maar niet genomineerd te worden door Rob.
Volgens mij zie je spokenquote:Op maandag 14 november 2005 23:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Ze zit gewoon Menno te bashen om maar niet genomineerd te worden door Rob. Tenminste dat idee heb ik. Zeker Rob zit nu een tactisch steekspel te spelen en ik zie Lieske er niet voor aan om Robs genieperigheid niet door te hebben. Vandaar om in een goed blaadje te komen bij Rob en dus zo een nominatie van hem te ontlopen...
Rob praat nu meer met Lieske mee dan andersom, heb ik het idee.quote:Op maandag 14 november 2005 23:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als dat zo is, doet ze het idd slim.
Maar ik denk dat het meepraten met Rob voortkomt uit het willen vermijden van onenigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |