Dat zei ik ook al jaquote:Op zondag 13 november 2005 13:34 schreef Missy-B. het volgende:
"Te oud voor kinderen voor kinderen"!!!!!
En dan die vriend van d'r die vastzit. Ze wilde er niet teveel over kwijt omdat het onderzoek nog loopt, maar het was niks ergs hoor.
Tuurlijk, daarom zit ie al 9 maanden in voorarrest!!!!!!!![]()
Naar? Dat is niet bepaald de omschrijving die ik haar mee wil geven.quote:Op zondag 13 november 2005 14:12 schreef mrsj het volgende:
Ik vond haar zo naar!
Dat stemmetje ..dat deed´t´m wel..quote:Op zondag 13 november 2005 16:10 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Naar? Dat is niet bepaald de omschrijving die ik haar mee wil geven.
Hoezo dan?
Jaaaaah, dat viel mij ook heel erg op!quote:
Ik vind Reese ietsquote:
quote:Op maandag 14 november 2005 15:08 schreef GI het volgende:
OMG! Die ken ik
De verhalen die over haar te vertellen zijn
Laat horen dan.quote:Op maandag 14 november 2005 15:08 schreef GI het volgende:
OMG! Die ken ik
Ze had Idols nog nooit gezien. Is opgegeven door een vriendin en voor de grap maar gegaan. Nam het geheel al helemaal niet serieus en ziet er normaal toch echt veel leuker uit.quote:Op zondag 13 november 2005 17:00 schreef fratsman het volgende:
En na 2 jaar Idols nog niet begrijpen dat het not done is om de jury een hand te geven!![]()
Het leek me wel leuk als ze verder was gekomen. Je kan zowel de Prive, de Story als de Weekend met haar vullenquote:Op maandag 14 november 2005 15:08 schreef GI het volgende:
OMG! Die ken ik
Onder welke steen is ze dan vandaan gekropen ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze had Idols nog nooit gezien. Is opgegeven door een vriendin en voor de grap maar gegaan. Nam het geheel al helemaal niet serieus en ziet er normaal toch echt veel leuker uit.
Bullshit! Elke krant heeft er aandacht aan geschonken in Nederland. Alle losse bladen ook. Je moet nu ongeveer wel een "heel" apart leven leiden als je er nog niets van meegekregen hebt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Ze kijkt geen tv, haar leven is best druk en sociaal. Is toch niet raar als je geen tv kijkt? Het zou me niets verbazen als ze het zaterdag zelf niet eens heeft gekeken.
Mijn beste vriend heeft ook 10 maanden in de gevangenis gezeten zonder een duidelijke reden...quote:En dan die vriend van d'r die vastzit. Ze wilde er niet teveel over kwijt omdat het onderzoek nog loopt, maar het was niks ergs hoor.
Tuurlijk, daarom zit ie al 9 maanden in voorarrest!!!!!!!![]()
Geweldig.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:16 schreef Jelleee het volgende:
" Nou, mijn honden vinden het wel leuk, ze blaffen altijd mee''
Zo zag ze er ook uit.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:58 schreef Isabeau het volgende:
Geloof me: ze leidt een heel apart leven. Dat iedereen met een gewoon leven dat niet begrijpt, daar kan zij ook niets aan doen
Ze mist niets hoor. Haar leven is 10x boeiender dan het mijne en ik volg braaf journaal, krant en tv.
Ik had hetzelfdequote:Op donderdag 17 november 2005 18:01 schreef Svensational het volgende:
Ik hoor je die tekst gewoon oplezen! Je stem heeft wel indruk gemaakt dus
Ben je nog steeds PABO-student?quote:Op donderdag 17 november 2005 22:10 schreef Atrimar het volgende:
k heb al maanden niet meer op Fok gereageerd, maar ik moet even iets kwijt:
Allereerst verbazing over de reacties, en aan de andere kant kan ik het me indenken. Het is makkelijk om op deze wijze vanalles te zeggen over iemand die wel het lef/ de lol/ de ambitie/ de gekte heeft om aan Idols mee te doen. Ik vind het weinig zeggen over die persoon.
Ik vraag me ook af of ik me wel zo zou willen profileren op de tv, en ik weet ook niet of ík er blij mee zou zijn als zoiets aan mij opgedragen zou worden.
Verder is het voor zover ik weet géén huisgenoot van Isa (wel de zoete inval geweest), en heb ik erg gelachen om haar deelname. Niet alleen omdat ze voor schut ging (dat kon je aan zien komen) maar vooral vanwege de humor die ik er in zag.
(Nooit gedacht dat ik nog zo dicht bij het verdedigen van Wousje zou komen)
Als laatste: Ik heb wel ergere personen langs zien komen in het melkkoetje Idols. Herman bijvoorbeeld.
De meeste van de vervelende reacties moeten met dezelfde knipoog gelezen worden als haar deelname aan het programma natuurlijk he.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:10 schreef Atrimar het volgende:
k heb al maanden niet meer op Fok gereageerd, maar ik moet even iets kwijt:
Allereerst verbazing over de reacties, en aan de andere kant kan ik het me indenken. Het is makkelijk om op deze wijze vanalles te zeggen over iemand die wel het lef/ de lol/ de ambitie/ de gekte heeft om aan Idols mee te doen. Ik vind het weinig zeggen over die persoon.
Ik vraag me ook af of ik me wel zo zou willen profileren op de tv, en ik weet ook niet of ík er blij mee zou zijn als zoiets aan mij opgedragen zou worden.
Verder is het voor zover ik weet géén huisgenoot van Isa (wel de zoete inval geweest), en heb ik erg gelachen om haar deelname. Niet alleen omdat ze voor schut ging (dat kon je aan zien komen) maar vooral vanwege de humor die ik er in zag.
(Nooit gedacht dat ik nog zo dicht bij het verdedigen van Wousje zou komen)
Als laatste: Ik heb wel ergere personen langs zien komen in het melkkoetje Idols. Herman bijvoorbeeld.
Maar Atrimir....die jongen is zwakzinnig.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:10 schreef Atrimar het volgende:
Is zeer zeker een goede vergelijking!!!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Maar Atrimir....die jongen is zwakzinnig.
Wat een vergelijking![]()
Zoals Zhenar het een keertje mooi wist te verwoorden:quote:Op donderdag 17 november 2005 23:17 schreef benniebon het volgende:
[..]
Is zeer zeker een goede vergelijking!!!!!
Herman is niet dom hoor, en zij ook niet.
Herman is zijn kaarten slim aan het uitspelen en verdient er een aardiger stuiver erbij, als zij net zo SLIM is kan zij dat ook aan jullie reacties te zien, mits dat ze het wil.
Goed gedaan hoor meissie !!!!! Heb respect voor je!!!! De meesten hier op FOK hebben een grote bek maar een heeeeeeeeeel klein hartje.
Iedereen met een grote bek daag ik uit om volgend jaar mee te doen aan Idols !!!! Maar daar zullen jullie wel géén ballen voor hebben.
Het is zo gemakkelijk om iemand af te zeiken die het ondertussen wel gedurfd heeft!!!!
NU JULLIE NOG, ALLEMAAL INSCHRIJVEN VOLGEND JAAR EN ALS JE MET JE KOP OP TV BENT GEWEEST HEB JE RECHT VAN SPREKEN........dit in de aardigste zin van het woord natuurlijk (sarcastisch).......
Ik vind het erg slaapverwekkend de meeste commentaar van jullie![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 09:51 schreef Zhenar het volgende:Maak het ff! Omdat wij de tegenwoordigheid van geest hebben niet onszelf te laten uitbaten op de commerciële televisie betekent nog niet dat wij ons niet mogen uitlaten over de stakkers die dat wel doen!
Of mag je ook geen commentaar hebben op politici als je zelf niet in de Tweede Kamer, gemeenteraad oid hebt gezeten?
Wat een poep argument zeg.Als iemand zichzelf voor lul zet, leeft hij maar met de gevolgen.
Je kunt je toch niet verschuilen achter het argument "maar jullie hebben je niet voor lul gezet, dus je mag niet opmerken dat ik dat wel heb gedaan!"
![]()
de zus van Djeez!quote:Op donderdag 17 november 2005 18:02 schreef Svensational het volgende:
En je komt nog uit Hoogeveen ook!
WTFquote:
Jij ook alquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb door haar, de hele week dat nummer van Herman van Veen in m'n kop gehad
"Ghihihih, ik ben tuinman, kok, schoonmaakster, boekhouder, bladieblad..'quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Ach, Kastanova. Wat een prachtige analyse zonder iemand echt te kennen. Wat knap van je. Zou je geld voor moeten vragen![]()
....En daar kijk jij naar..... voor je lol. Hahaaaa!!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:30 schreef kastanova het volgende:
Tja, het zal vast een heel aardige meid zijn hoor, maar ik vond haar toch vooral overkomen als een naief en lelijk wijf met grootheidswaanzin die haar gebrek aan intelligentie probeerde te verbloemen door met een semi-intellectuele woordenschat te schermen...
Ik bedoel, heel leuk haar verhaaltje over 'dress to impress' en het feit dat ze het maar als geintje zag, maar iemand die ondanks haar ronduit lelijke voorkomen en idem kleding voor het optreden toch nog zo serieus praat over haar leventje en ook uitkijkt tijdens het zingen, die is gewoon ronduit debiel.
De jostiband dost zich ook uit, ze gedragen zich ook als debielen, hebben zelf ook inderdaad niet door dat ze voor lul staan vanwege hun beperkte verstandelijke vermogens en krijgen desondanks net zoals jij behoorlijk wat aandacht en komen ook regelmatig met hun koppen op tv.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:50 schreef Wousje het volgende:
....En daar kijk jij naar..... voor je lol. Hahaaaa!!!
Nee, even serieus, (nog serieuzer) , dat ik zoveel aandacht heb voor dit topic en me er een klein beetje druk over maak, lijkt me begrijpelijk, ik ben met mijn hoofd op tv geweest en heb het ronduit leuk gevonden. De aandacht, de onzin, de gelegenheid me eens mallotig uit te dossen, super, was als een kind zo blij, (ja, kop die maar in).
Maar ik ben wel heel benieuwd naar de reden waarom je mij met zoveel verve afkraakt. Ben je in staat en bereid dat te motiveren?
Omdat dat vanachter je pc heel erg makkelijk is. Dat is eigenlijk de voornaamste reden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:50 schreef Wousje het volgende:
Maar ik ben wel heel benieuwd naar de reden waarom je mij met zoveel verve afkraakt. Ben je in staat en bereid dat te motiveren?
De jostiband heeft ook plezier. Moet je eens proberen: plezier hebben in de dingen die je doet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:54 schreef kastanova het volgende:
De jostiband dost zich ook uit, ze gedragen zich ook als debielen, hebben zelf ook inderdaad niet door dat ze voor lul staan vanwege hun beperkte verstandelijke vermogens en krijgen desondanks net zoals jij behoorlijk wat aandacht en komen ook regelmatig met hun koppen op tv.
De overeenkomst loopt echter op 1 punt spaak, zij gedragen zich niet als een omhoog gevallen Oprah Winfrey kijkend stuk vee...
In real life is het toch ook vrij makkelijk hoor, kijk bijvoorbeeld eens naar Henk-Jan...quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:54 schreef Isabeau het volgende:
Omdat dat vanachter je pc heel erg makkelijk is. Dat is eigenlijk de voornaamste reden.
Als m'n gehele levensinvulling bestond uit het handje ophouden bij het UWV, bezoeken van de plaatselijke gevangenis en het mezelf voor lul zetten op nationale tv zonder het zelf door te hebben, dan zou ik vast een heel wat makkelijker leven hebben, maar dat is kennelijk alleen weggelegd voor de maatschappelijke onderlaag van deze samenleving...quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:56 schreef Isabeau het volgende:
De jostiband heeft ook plezier. Moet je eens proberen: plezier hebben in de dingen die je doet.
nog iemand van een jaar of 30 die nog geen fatsoenlijke baan heeftquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:02 schreef gelly het volgende:
Oh, het is er 1 uit de kringen van Isabeau.
Je klinkt jaloers.....quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als m'n gehele levensinvulling bestond uit het handje ophouden bij het UWV, bezoeken van de plaatselijke gevangenis en het mezelf voor lul zetten op nationale tv zonder het zelf door te hebben, dan zou ik vast een heel wat makkelijker leven hebben, maar dat is kennelijk alleen weggelegd voor de maatschappelijke onderlaag van deze samenleving...
Zal ik met het complete lijstje komen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Wie zegt dat ze zichzelf overschat? Ze heeft geen seconde gedacht door de voorrondes te komen hoor.
De auditieruimtes lagen waarschijnlijk naast het CWI...quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:06 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom gaat iemand in hemelsnaam naar Idols om daar een idioot in een apepakkie vertolkt nr voor een bajesklant te zingen![]()
Inderdaad niks mis met Herman van Veen!quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:08 schreef Wousje het volgende:
Jongens, jongens......even chillen. je kunt mij afkraken, je kunt mijn uiterlijk afkraken, enz, enz, maar Toveren van Herman van Veen is toch geen idioot nummer, ik kan niet zingen en kennelijk niet optreden, maar dat kan hij niet helpen.
Maar bij mij is er geen sprake van een chronisch gebrek aan intelligentie...quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:07 schreef Isabeau het volgende:
Och, kritiek is prima hoor, maar Kasta roept dat ze semi-intellectuele taal bezigt en vervolgens doet hij dat zelf ook.
Het valt me allang mee dat hij nog geen rechtzaak tegen je aangespannen heeft vanwege de verkrachting van zijn nummer...quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:08 schreef Wousje het volgende:
Jongens, jongens......even chillen. je kunt mij afkraken, je kunt mijn uiterlijk afkraken, enz, enz, maar Toveren van Herman van Veen is toch geen idioot nummer, ik kan niet zingen en kennelijk niet optreden, maar dat kan hij niet helpen.
truequote:Op vrijdag 18 november 2005 18:07 schreef Isabeau het volgende:
Och, kritiek is prima hoor, maar Kasta roept dat ze semi-intellectuele taal bezigt en vervolgens doet hij dat zelf ook. Maar je hebt wel gelijk, Plae, er worden hier constant mensen afgekraakt en daar spring ik ook niet voor in de bres. Tenzij ik het te erg vind worden (met name in het BB forum dan). Het is toch een vriendin en een vriendin die allesbehalve dom is, allesbehalve saai () en allesbehalve lelijk (of er lopen in Nederland hordes mannen zonder smaak). Ik mag toch wel voor een vriendin opkomen? Hoe gek ze ook doet en hoe erg ze zichzelf ook voor schut zet.
Tsja, ik begrijp ook niet dat ze niet geëmancipeerd is. Zou je eerder verwachten bij een zwaar gristelijk iemand, maar goed. Maar is haar goed recht natuurlijk. Ik vond dat altijd wel wat voor een vriendin van jou, Kasta. Totaal niet geëmancipeerd zijnquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:11 schreef kastanova het volgende:
For fuck's sake, bij die vraag over emancipatie keek en reageerde ze alsof ze water zag branden...
Ik denk dat ze in die categorie vielquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:17 schreef PLAE@ het volgende:
Overigens wousje. Er komen 3 catagorieen door die eerste ronde (voor een andere jury)
Mensen die goed genoeg zijn, mensen die uiteindelijk net niet goed genoeg zijn, en de gekken die goed voor de kijkcijfers zijn. Die mogen de volgende dag (als ik t goed heb) terugkomen voor de echte jury.
Kritiek OK, maar het feit dat ze wel of geen uitkering heeft, heeft bijvoorbeeld niets te maken met haar opreden in Idols.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:21 schreef PLAE@ het volgende:
tja als je daarvoor komt moet je achteraf ook wat kritiek kunnen slikken hehe![]()
Ik ga alleen relaties aan met alleen vrouwen die minimaal HBO geschoold zijn, dus dergelijke simplistische wijven vallen sowieso al af..quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond dat altijd wel wat voor een vriendin van jou, Kasta. Totaal niet geëmancipeerd zijn
Hoe weet kasta dat in hemelsnaam.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Kritiek OK, maar het feit dat ze wel of geen uitkering heeft, heeft bijvoorbeeld niets te maken met haar opreden in Idols.
Ja, ze is helaas ook alleen maar universitair geschoold.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:25 schreef kastanova het volgende:
Ik ga alleen relaties aan met alleen vrouwen die minimaal HBO geschoold zijn, dus dergelijke simplistische wijven vallen sowieso al af..
Uhuhquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Niet alleen omdat ik Wousje ken, dat had voor ieder ander kunnen gelden.
Alrighty then, welke studie en belangrijker, wat voor een baan heeft ze nu dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ze is helaas ook alleen maar universitair geschoold.
Je bent wel heel erg geinteresseerd in het verleden van een Idols-kandidate he. Gezonde interesse?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Welke studie en belangrijker, wat voor een baan heeft ze nu?.
Tja, iemand die op kosten van de staat een aantal jaren studeert en vervolgens de rest van haar leven ook gaat teren op de zak van de belastingbetalers, dat zegt toch wel voldoende over haar maatschappelijke bijdrages en levensinvulling.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:32 schreef Isabeau het volgende:
Ze heeft geschiedenis gestudeerd en dat vragen naar een baan is vragen naar de bekende weg als ze zelf al zei dat ze huisvrouw is. Net heb je het nog over het hebben van een bepaald niveau en nu is blijkbaar het hebben van een bepaalde baan het belangrijkst.
Nou, vertel, welke kloppen er niet...quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:37 schreef Isabeau het volgende:
Je trekt wel heel veel conclusies die niet kloppen.
Maar ik zou hier ophouden.![]()
Zij begon.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:58 schreef Sjembekje het volgende:
Waarom doe je zo lelijk eigenlijk?
Hóe basisschool!quote:
Ik had het in dit geval toch echt voornamelijk over lelijkheid...quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 03:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik had het in dit geval toch echt voornamelijk over lelijkheid...
Voor iemand die kastanova heet weet je erg weinig van vrouwen en heb je erg weinig respect ervoor, en volgens mij heb je de middelbare school niet eens afgemaakt aan je reacties te lezen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:06 schreef kastanova het volgende:
Ach ja, na het zien van haar foto besefte ik dat de gelijkenis met een varken niet slechts beperkt is gebleven tot haar innerlijk en tja, aangezien ik uit Twente kom is de keus dan al snel gemaakt...
quote:Op maandag 21 november 2005 22:30 schreef benniebon het volgende:
Voor iemand die kastanova heet weet je erg weinig van vrouwen
Oh?² De 1 zegt dat ik intellectueel lul, jij noemt het dom? Laat ons eens lachen en beargumenteer het eensquote:en volgens mij heb je de middelbare school niet eens afgemaakt aan je reacties te lezen.
mwoah...quote:Op maandag 21 november 2005 23:56 schreef kastanova het volgende:
Laat ons eens lachen en beargumenteer het eens.
Guess againquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:01 schreef benniebon het volgende:
Je zult wel erg eenzaam zijn als je alleen maar hbo vrouwen wil, want met zulke uitspraken zal géén ene hbo-opgeleide je willen
Het is (naast uiteraard een IQ-test) toch echt wel de meeste relevante graadmeter; ik ben dan ook benieuwd aan de hand van welk criterium jij intelligentie afleidtquote:sowieso dom om te denken dat als je hbo hebt dat iemand dan slim is.....
Mijn 'vooroordelen' werden, zover mogelijk, voor een deel bevestigd; hetgeen je geweten zou hebben als je het gehele topic ook daadwerkelijk doorgelezen zou hebben, dus wie slaat hier de plan nu mis?quote:Je eigen uitspraken zijn overtuigend genoeg.....mensen met een beetje verstand weten dan toch genoeg, jij blijkbaar niet.![]()
Het zit vol met domme uitspraken en vooroordelen, misschien ben je in het echt niet zo (hoop het voor je) maar hier op fok sla je de plank goed mis......
1-0 voor de goeiste en dat ben jij wousjequote:Op donderdag 17 november 2005 17:37 schreef Wousje het volgende:
Wow...Wát een sensatie, Geweldig!!! Ik voel me zowaar gevleid, dat er zóveel mensen zijn die op hun vrije zaterdagavond als tijdsbesteding hebben om naar dit programma te kijken en het zó serieus nemen. Leuk, leuk, leuk. Desalniettemin voel ik me toch geroepen om op een paar uitlatingen te reageren.
Ik vond het niet gek dat ik niet door ging naar een volgende ronde, ik vond het buitengewoon amusant dat ik door de eerste voorronde ben gekomen.
Ik zou mij grappig kleden. Ja, ik heb er mijn best voor gedaan, in de brief stond dress to impress, duidelijk gelukt. Ik woon in een gedeelte des lands waar carnaval niet gevierd wordt en heb me uitgeleefd, heb geprobeerd mijn meest in het oog springende outfit te kiezen en dat is kennelijk gelukt. En een lol dat ik had!!
Nee, ik wist inderdaad niet dat het not done is om bepaalde mensen geen hand te geven. Ik denk dat dat het minimum aan fatsoen is op het moment van een nieuwe kennismaking, maar wie ben ik. Ik ben amper of niet bekend met het programma.
Ik zou lijken op Reese Witherspoon met de stem van Georgina Verbaan. Ik beschouw dat als een compliment waarvoor dank.
Falco vindt mij eng. Ik ben best benieuwd op basis waarvan, misschien is het de kinderstem?
GI zou mij kennen. Misschien, het spijt me je te moeten mededelen dat jij op mij een iets minder onuitwisbare indruk hebt gemaakt. Echter zelfs geen slechte, dus dat scheelt dan weer
Pony-lover noemt mij een kuthoer. Negatieve aandacht is ook aandacht.
Het vast-zittende vriendje....... Ja, ik kom voor hem uit. Ja, hij zit vast. Ja, ik heb mijn Idols liedje aan hem opgedragen. Zouden jullie geliefden dat doen? En hij die zonder zonden is, werpe de eerste steen.
Al met al heb ik een ontzettend grappige tweetal dagen beleefd met het complete Idols-avontuur, ben beslist van plan volgend jaar weer mee te doen en kijk uit naar de reacties.
Dat had ze al gedaanquote:Op donderdag 24 november 2005 15:54 schreef GI het volgende:
Ow, je kent mij zeker wel. Alleen niet onder deze naam. Vraag maar aan saskia wat de andere naam is
Ow, wel.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef Wousje het volgende:
Ja, iets met vijvers en zo, er ging al een belletje rinkelen.
ik denk dat dit meer over jou zegt dan over haarquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:24 schreef IzzaMie het volgende:
Gheghe
Dit meisje was (of is nogsteeds) n prositue aka hoertje (i love betrouwbare bronnen)
Dus niet zo gek dat ze dit liedje, zo kansloos als de pest, deed!
Reden: Tis gewoon een Iqloos sletje
Maar er zit blijkbaar een kern van waarheid in?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:30 schreef Isabeau het volgende:
En daar heeft die IzzaMie zich speciaal voor geregistreerd op fok. Over kansloos gesproken![]()
Ik was eerlijk gezegd niet echt bezig met muziek. Ben van mezelf vrij expressief, mag erg graag zingen, dansen, vreemdsoortige kledij dragen, enz, enz. Zodoende is dit Idols avontuur ook ontstaan. Tijdens één van mijn spring-en-dans-buien heeft een vriendin gedreigd me op te geven voor Idols, waarop ik -voor de meelezers die mij persoonlijk kennen vanzelfsprekend- geantwoord heb met de woorden "Je gaat je goddelijke gang maar". Ik zo gezegd,zij zo gedaan. Vervolgens kreeg ik een brief toegestuurd met daarin een uitnodiging auditie te doen voor Idols. Natuurlijk deed ik mee!! Leuk, was ik beslist voor te porren. Echter, ik heb geen moment, maar dan ook geen moment geloofd dat ik ver zou komen in dit programma.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:35 schreef Svensational het volgende:
Wousje, ga je nog verder met muziek?
ja dus. Anders werd het wel tegengesproken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:51 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Maar er zit blijkbaar een kern van waarheid in?![]()
Ga je nu jezelf antwoorden, Plaequote:Op vrijdag 25 november 2005 14:18 schreef PLAE@ het volgende:
ja dus. Anders werd het wel tegengesproken.
Je gaat je goddelijke gang maar!quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:33 schreef Svensational het volgende:
Ik weet iets leuks. Laten we het over Wousjes optreden bij Idols gaan hebben, niet over al die andere stomme dingen..
ik snap niet dat je dat wil weten dit gaat over haar optreden in idols. en niet over het feit dat ze wel of niet een hoer is of was .quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:18 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ja dus. Anders werd het wel tegengesproken.
Dear God.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:17 schreef Wousje het volgende:
Wat mij wel leuk lijkt, is ooit nog eens iets met die vreemde stem en die bijbehorende RRR te doen, denk daarbij aan het inspreken van bijvoorbeeld tekenfilms. Ik denk dat ik daar geknipt voor zou zijn, niet alleen doordat ik de nederlandse taal uitstekend beheers, echter die vaardigheid wordt zeer zeker aangevuld met het nodige enthousiasme.
ik denk dat er wel vraag is naar dat soort stemmenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:09 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dear God.
Wil je Nickelodeon failliet krijgen?
Ouders die hun kind willen straffen of logopedisten die voorbeelden nodig hebben van hoe het níet moet...quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:18 schreef buuv het volgende:
[..]
ik denk dat er wel vraag is naar dat soort stemmen![]()
Ik snap niet dat dat figuur zo'n troepenmacht opgetrommeld krijgt in dit topic om d'r te gaan verdedigenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:47 schreef buuv het volgende:
[..]
ik snap niet dat je dat wil weten dit gaat over haar optreden in idols. en niet over het feit dat ze wel of niet een hoer is of was .
wat mij sterk lijkt maar goed .
als iedereen niet zo loopt te speculeren maar het gewoon vraagt wie weet krijg je dan een normaal antwoordt inplaats van zo over mensen te roddelen![]()
![]()
![]()
Die discussie is hier al talloze malen gevoerd, natuurlijk mogen we het wel over haar optreden hebben, ondanks dat we niet hebben meegedaan. Wat zou het IDO-forum anders nog voor nut hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:29 schreef buuv het volgende:
ik zou tegen al die mensen willen zeggen doe volgend jaar lekker zelf mee en dan pas heb je recht van spreken.
tuurlijk mag dat , maar ik bedoel meer de mensen die haar voledig afkraken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die discussie is hier al talloze malen gevoerd, natuurlijk mogen we het wel over haar optreden hebben, ondanks dat we niet hebben meegedaan. Wat zou het IDO-forum anders nog voor nut hebben.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:10 schreef buuv het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat , maar ik bedoel meer de mensen die haar voledig afkraken.
ze kennen haar niet en baseren hun mening op 5 min tv
Vergeleken met dit is die kritiek onterechtquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:40 schreef Falco het volgende:
[..]Wat een slap gezeik. Er zijn over andere Idols-kandidaten nog veel meer plus ergere dingen gezegd.
Idd, wat een kneusjesquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:45 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dat figuur zo'n troepenmacht opgetrommeld krijgt in dit topic om d'r te gaan verdedigen![]()
Beste buuv, dat is een beetje het idee van deze thread, dat je juist alleen maar die 5 minuten tv hebt gezien. Het zou hier een beetje doods worden als alleen de mensen die haar goed kennen hier mogen posten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:10 schreef buuv het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat , maar ik bedoel meer de mensen die haar voledig afkraken.
ze kennen haar niet en baseren hun mening op 5 min tv
ik snap niet dat je dat wilt weten dit gaat over idols en niet over haar verledenquote:Op zondag 27 november 2005 13:55 schreef PLAE@ het volgende:
Is Wousje ook geen prostituee geweest in het verleden? Dat ze het op dit moment niet is zegt mij niet zoveel
Die met die tattoos en piercingsquote:Op zondag 18 december 2005 21:54 schreef PLAE@ het volgende:
Je kan wel merken dat ze uit een milieu komen waar het nog heel erg bijzonder is als er iets over je op internet geschreven wordt![]()
nou vraag ik me wel af welke kroegbaasje dit is. Die kneus van de lijst toevallig?![]()
Hij zit inmiddels al in Amsterdam.quote:Op zondag 18 december 2005 21:56 schreef PLAE@ het volgende:
Maar hoe gaat t met je broer? Hij zit in Weesp is het niet? Doe m de groeten![]()
[SC] Blue Room #3 Met Christon, Floortje, Charissa en I-Jayquote:Op zondag 18 december 2005 22:00 schreef PLAE@ het volgende:
Kijk dat gaat nog eens de goeie kant op(geografisch gezien)
Dude, ga lekker MSN gebruiken ofzoquote:Op zondag 18 december 2005 22:51 schreef Kroegbaas666 het volgende:
Temper Temper 1 meter 62 half.
Dat wisselgeld is wel bij je blijven hangen, die uitspraak is niet van jouw, MAAR VAN MIJ.
Mijn uitspraak gebruiken: Okee, daar heb ik vrede mee.
Maar mij mij vergeten: Nee dat kan er bij mij niet in.
Nou, ik heb mijn account aangemaakt, maar jij bent off-line.
Ik wacht daar op je.
Dat zegt ie toch ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |