Dat zei ik ook al jaquote:Op zondag 13 november 2005 13:34 schreef Missy-B. het volgende:
"Te oud voor kinderen voor kinderen"!!!!!
En dan die vriend van d'r die vastzit. Ze wilde er niet teveel over kwijt omdat het onderzoek nog loopt, maar het was niks ergs hoor.
Tuurlijk, daarom zit ie al 9 maanden in voorarrest!!!!!!!![]()
Naar? Dat is niet bepaald de omschrijving die ik haar mee wil geven.quote:Op zondag 13 november 2005 14:12 schreef mrsj het volgende:
Ik vond haar zo naar!
Dat stemmetje ..dat deed´t´m wel..quote:Op zondag 13 november 2005 16:10 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Naar? Dat is niet bepaald de omschrijving die ik haar mee wil geven.
Hoezo dan?
Jaaaaah, dat viel mij ook heel erg op!quote:
Ik vind Reese ietsquote:
quote:Op maandag 14 november 2005 15:08 schreef GI het volgende:
OMG! Die ken ik
De verhalen die over haar te vertellen zijn
Laat horen dan.quote:Op maandag 14 november 2005 15:08 schreef GI het volgende:
OMG! Die ken ik
Ze had Idols nog nooit gezien. Is opgegeven door een vriendin en voor de grap maar gegaan. Nam het geheel al helemaal niet serieus en ziet er normaal toch echt veel leuker uit.quote:Op zondag 13 november 2005 17:00 schreef fratsman het volgende:
En na 2 jaar Idols nog niet begrijpen dat het not done is om de jury een hand te geven!![]()
Het leek me wel leuk als ze verder was gekomen. Je kan zowel de Prive, de Story als de Weekend met haar vullenquote:Op maandag 14 november 2005 15:08 schreef GI het volgende:
OMG! Die ken ik
Onder welke steen is ze dan vandaan gekropen ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze had Idols nog nooit gezien. Is opgegeven door een vriendin en voor de grap maar gegaan. Nam het geheel al helemaal niet serieus en ziet er normaal toch echt veel leuker uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |