abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32229227

Wat een afgrijselijke doos was dat! Met die hoed en d'r Gooische RRRrrrrRRR. En het dan gek vinden dat ze niet doorgaat.
  zondag 13 november 2005 @ 13:25:58 #2
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32229419
Fotoboek van Wousje Schijnt d'r te zijn. .

Mwah, vond d'r wel grappig. Vooral haar reactie achteraf, ze kon er zelf ook wel om lachen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_32229639
"Te oud voor kinderen voor kinderen"!!!!!

En dan die vriend van d'r die vastzit. Ze wilde er niet teveel over kwijt omdat het onderzoek nog loopt, maar het was niks ergs hoor.

Tuurlijk, daarom zit ie al 9 maanden in voorarrest!!!!!!!
pi_32230345
Ik vind haar best wel leuk. Ze neemt zichzelf tenminste niet al te serieus.

En ze kleedt zich grappig.
pi_32230623
Ik vond haar zo naar!
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_32230754
ToverRRRen
pi_32230764
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:34 schreef Missy-B. het volgende:
"Te oud voor kinderen voor kinderen"!!!!!

En dan die vriend van d'r die vastzit. Ze wilde er niet teveel over kwijt omdat het onderzoek nog loopt, maar het was niks ergs hoor.

Dat zei ik ook al ja .
pi_32234014
quote:
Op zondag 13 november 2005 14:12 schreef mrsj het volgende:
Ik vond haar zo naar!
Naar? Dat is niet bepaald de omschrijving die ik haar mee wil geven.

Hoezo dan?
pi_32234795
quote:
Op zondag 13 november 2005 16:10 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Naar? Dat is niet bepaald de omschrijving die ik haar mee wil geven.

Hoezo dan?
Dat stemmetje ..dat deed´t´m wel..
Heerlijk eigenwijs ook
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_32235317
En na 2 jaar Idols nog niet begrijpen dat het not done is om de jury een hand te geven!
  zondag 13 november 2005 @ 17:42:39 #11
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32236372
Ze leek op Reese Witherspoon
  zondag 13 november 2005 @ 17:45:42 #12
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_32236436
Ik vond die ketting die ze om had wel leuk
Maar ik heb dan ook totaal geen gevoel voor mode en styling enzo
...as always
  zondag 13 november 2005 @ 18:28:47 #13
120664 Fleurtjebloem
Zet de bloemetjes buiten
pi_32237521
quote:
Op zondag 13 november 2005 17:42 schreef Christine het volgende:
Jaaaaah, dat viel mij ook heel erg op!
Honey, I'd suck the alcohol out of a deodorant stick, so you're asking the wrong gal.
pi_32258879
quote:
Ik vind Reese iets 'eriger
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 14 november 2005 @ 15:08:00 #15
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_32259140
OMG! Die ken ik
De verhalen die over haar te vertellen zijn
pi_32259155
wat een kuthoer
  maandag 14 november 2005 @ 15:33:01 #17
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32259854
quote:
Op maandag 14 november 2005 15:08 schreef GI het volgende:
OMG! Die ken ik

Ik vond haar echt eng.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32262867
quote:
Ja, vond ik ook!
En haar stem was net die van Georgina Verbaan
Verder vrij irritant mens.
  maandag 14 november 2005 @ 18:24:39 #19
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32264645
quote:
OMG! Die ken ik
Laat horen dan. .
pi_32281645
quote:
Op zondag 13 november 2005 17:00 schreef fratsman het volgende:
En na 2 jaar Idols nog niet begrijpen dat het not done is om de jury een hand te geven!
Ze had Idols nog nooit gezien. Is opgegeven door een vriendin en voor de grap maar gegaan. Nam het geheel al helemaal niet serieus en ziet er normaal toch echt veel leuker uit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32281701

[ Bericht 100% gewijzigd door Isabeau op 17-11-2005 09:00:04 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32281721
quote:
OMG! Die ken ik
Het leek me wel leuk als ze verder was gekomen. Je kan zowel de Prive, de Story als de Weekend met haar vullen
pi_32281738
Ik lag helemaal dubbel zaterdag , die Baantjer-tune er bij....
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_32281771
Ik lag ook in een deuk hoor
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:48:49 #25
21321 IAMUSEMUSE
It's You That I Adore!
pi_32281801
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze had Idols nog nooit gezien. Is opgegeven door een vriendin en voor de grap maar gegaan. Nam het geheel al helemaal niet serieus en ziet er normaal toch echt veel leuker uit.
Onder welke steen is ze dan vandaan gekropen ?
Is toch moeilijk omheen te leven lijkt mij. Tenzij ze geen kranten leest, tv kijkt en lange afstandspunniken als een dagtaak beschouwt.
The human heart feels things the eyes cannot see, and knows what the mind cannot understand..
pi_32281840
Ze kijkt geen tv, haar leven is best druk en sociaal. Is toch niet raar als je geen tv kijkt? Het zou me niets verbazen als ze het zaterdag zelf niet eens heeft gekeken.
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:53:06 #27
21321 IAMUSEMUSE
It's You That I Adore!
pi_32281904
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Ze kijkt geen tv, haar leven is best druk en sociaal. Is toch niet raar als je geen tv kijkt? Het zou me niets verbazen als ze het zaterdag zelf niet eens heeft gekeken.
Bullshit! Elke krant heeft er aandacht aan geschonken in Nederland. Alle losse bladen ook. Je moet nu ongeveer wel een "heel" apart leven leiden als je er nog niets van meegekregen hebt.
The human heart feels things the eyes cannot see, and knows what the mind cannot understand..
pi_32282021
Ja inderdaad, dan zou ze wel erg veel missen ook.
That's all folks!
pi_32283575
Geloof me: ze leidt een heel apart leven. Dat iedereen met een gewoon leven dat niet begrijpt, daar kan zij ook niets aan doen

Ze mist niets hoor. Haar leven is 10x boeiender dan het mijne en ik volg braaf journaal, krant en tv.
  dinsdag 15 november 2005 @ 13:13:31 #30
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32284046
Sinds haar heb ik continu dat liedje van Herman van Veen in mijn kop !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32284083
Ik hoop niet in de "Kinderen voor Kinderen" stand?
pi_32291950
" Nou, mijn honden vinden het wel leuk, ze blaffen altijd mee ''

Nee.
  woensdag 16 november 2005 @ 23:11:44 #33
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_32329630
quote:

Mijn beste vriend heeft ook 10 maanden in de gevangenis gezeten zonder een duidelijke reden...
Hij heeft met iets een beetje gesjoemeld en de politie kon geen echt bewijs vinden, maar hij moest toch lang wachten op de uitspraak van de rechter en in de bak zitten.
ha ha ha ha ha
  woensdag 16 november 2005 @ 23:16:49 #34
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32329801
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 18:16 schreef Jelleee het volgende:
" Nou, mijn honden vinden het wel leuk, ze blaffen altijd mee ''

Geweldig. .
  woensdag 16 november 2005 @ 23:30:03 #35
88233 Steve
Still the best.
pi_32330213
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:58 schreef Isabeau het volgende:
Geloof me: ze leidt een heel apart leven. Dat iedereen met een gewoon leven dat niet begrijpt, daar kan zij ook niets aan doen

Ze mist niets hoor. Haar leven is 10x boeiender dan het mijne en ik volg braaf journaal, krant en tv.
Zo zag ze er ook uit.

Ze was best grappig. Echt zo'n "gek op een leuke manier" iemand.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  donderdag 17 november 2005 @ 17:37:33 #36
5024 Wousje
Perfectly MAD
pi_32348933
Wow...Wát een sensatie, Geweldig!!! Ik voel me zowaar gevleid, dat er zóveel mensen zijn die op hun vrije zaterdagavond als tijdsbesteding hebben om naar dit programma te kijken en het zó serieus nemen. Leuk, leuk, leuk. Desalniettemin voel ik me toch geroepen om op een paar uitlatingen te reageren.

Ik vond het niet gek dat ik niet door ging naar een volgende ronde, ik vond het buitengewoon amusant dat ik door de eerste voorronde ben gekomen.

Ik zou mij grappig kleden. Ja, ik heb er mijn best voor gedaan, in de brief stond dress to impress, duidelijk gelukt. Ik woon in een gedeelte des lands waar carnaval niet gevierd wordt en heb me uitgeleefd, heb geprobeerd mijn meest in het oog springende outfit te kiezen en dat is kennelijk gelukt. En een lol dat ik had!!

Nee, ik wist inderdaad niet dat het not done is om bepaalde mensen geen hand te geven. Ik denk dat dat het minimum aan fatsoen is op het moment van een nieuwe kennismaking, maar wie ben ik. Ik ben amper of niet bekend met het programma.

Ik zou lijken op Reese Witherspoon met de stem van Georgina Verbaan. Ik beschouw dat als een compliment waarvoor dank.

Falco vindt mij eng. Ik ben best benieuwd op basis waarvan, misschien is het de kinderstem?

GI zou mij kennen. Misschien, het spijt me je te moeten mededelen dat jij op mij een iets minder onuitwisbare indruk hebt gemaakt. Echter zelfs geen slechte, dus dat scheelt dan weer

Pony-lover noemt mij een kuthoer. Negatieve aandacht is ook aandacht.

Het vast-zittende vriendje....... Ja, ik kom voor hem uit. Ja, hij zit vast. Ja, ik heb mijn Idols liedje aan hem opgedragen. Zouden jullie geliefden dat doen? En hij die zonder zonden is, werpe de eerste steen.

Al met al heb ik een ontzettend grappige tweetal dagen beleefd met het complete Idols-avontuur, ben beslist van plan volgend jaar weer mee te doen en kijk uit naar de reacties.
In het verleden behaalde rendementen bieden geen garantie voor de toekomst.
  donderdag 17 november 2005 @ 17:51:26 #37
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32349349

Ik vond je eng vanwege alles eigenlijk .
  donderdag 17 november 2005 @ 17:53:41 #38
5024 Wousje
Perfectly MAD
pi_32349421
Prachtige motivatie, ik ben van mening dat er een groot schrijver in jou verloren is gegaan.

Ik ben stiekem ook heel eng, jij hebt best mensenkennis, helaas dat mijn vermomming niet geholpen heeft. lol
pi_32349619
Ik hoor je die tekst gewoon oplezen ! Je stem heeft wel indruk gemaakt dus
pi_32349644
En je komt nog uit Hoogeveen ook !
pi_32349677
OMG you're so popular! Whahaha hele verhalen worden er over je geschreven, wat dat betreft had je dus ook niet door hoeven gaan (Weekend, Privé, Story...) want lullen doen ze toch wel, lees ik. Echt super super super. Heb een verbod op het woord "gewéééééldig" gekregen en mijn schaterlach vond ik ook niet zo denderend overkomen op de TV (ik was het vriendinnetje met de rode sjaal), echter wat hebben we gelachen die dagen en even hebben we ons heeeeeel beroemd gevoeld. Af-schu-we-lijk, wat een show, wat een ijdelheid en wat een fun fun fun. Een boeiend leven heb je zeker, Reese WItherspoon hebben ze je ook al vaker genoemd en met die RRrrrrrr moet je echt ophouden maar dat zal ik er wel niet meer uit weten te slaan

Ik heb ergens het vage vermoeden dat je je met die Roze Hoed (gevleugeld!!!) niet meer hoeft te vertonen, alhoewel jou kennende zal je dan juist dat ding nog vaker van de kast trekken. IK heb het leuk gehad, volgend jaar gaan we GEWOON weer! Dikke kus!
pi_32349798
Ach je kunt nog altijd achter het raam gaan zitten in Amsterdam.
pi_32349906
Namens Wousje (Toverdoos): stiekem toch jouw type, he?!
  donderdag 17 november 2005 @ 18:13:39 #44
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32349970
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:01 schreef Svensational het volgende:
Ik hoor je die tekst gewoon oplezen ! Je stem heeft wel indruk gemaakt dus
Ik had hetzelfde .

Ach, ik vond je nuchtere kijk op dat hele gebeuren juist erg leuk. . Dat je het niet te serieus nam en gewoon voor de lol meedeed... Ook je opmerkingen en je reactie achteraf vond ik leuk. .
  donderdag 17 november 2005 @ 18:15:21 #45
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32350016
hmmm Hoogeveen. Ik heb niet echt een idee

Het is dus een ex huisgenote van je isabeau?
pi_32357123

k heb al maanden niet meer op Fok gereageerd, maar ik moet even iets kwijt:

Allereerst verbazing over de reacties, en aan de andere kant kan ik het me indenken. Het is makkelijk om op deze wijze vanalles te zeggen over iemand die wel het lef/ de lol/ de ambitie/ de gekte heeft om aan Idols mee te doen. Ik vind het weinig zeggen over die persoon.

Ik vraag me ook af of ik me wel zo zou willen profileren op de tv, en ik weet ook niet of ík er blij mee zou zijn als zoiets aan mij opgedragen zou worden.

Verder is het voor zover ik weet géén huisgenoot van Isa (wel de zoete inval geweest), en heb ik erg gelachen om haar deelname. Niet alleen omdat ze voor schut ging (dat kon je aan zien komen) maar vooral vanwege de humor die ik er in zag.

(Nooit gedacht dat ik nog zo dicht bij het verdedigen van Wousje zou komen)

Als laatste: Ik heb wel ergere personen langs zien komen in het melkkoetje Idols. Herman bijvoorbeeld.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_32357218
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:10 schreef Atrimar het volgende:

Allereerst verbazing over de reacties, en aan de andere kant kan ik het me indenken. Het is makkelijk om op deze wijze vanalles te zeggen over iemand die wel het lef/ de lol/ de ambitie/ de gekte heeft om aan Idols mee te doen. Ik vind het weinig zeggen over die persoon.

Ik vraag me ook af of ik me wel zo zou willen profileren op de tv, en ik weet ook niet of ík er blij mee zou zijn als zoiets aan mij opgedragen zou worden.

Verder is het voor zover ik weet géén huisgenoot van Isa (wel de zoete inval geweest), en heb ik erg gelachen om haar deelname. Niet alleen omdat ze voor schut ging (dat kon je aan zien komen) maar vooral vanwege de humor die ik er in zag.

Als laatste: Ik heb wel ergere personen langs zien komen in het melkkoetje Idols. Herman bijvoorbeeld.
Ben je nog steeds PABO-student?
  donderdag 17 november 2005 @ 22:16:25 #48
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32357288
quote:

De meeste van de vervelende reacties moeten met dezelfde knipoog gelezen worden als haar deelname aan het programma natuurlijk he.
  donderdag 17 november 2005 @ 22:58:44 #49
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32358619
quote:

Maar Atrimir....die jongen is zwakzinnig.

Wat een vergelijking
pi_32359256
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Maar Atrimir....die jongen is zwakzinnig.

Wat een vergelijking
Is zeer zeker een goede vergelijking!!!!!
Herman is niet dom hoor, en zij ook niet.
Herman is zijn kaarten slim aan het uitspelen en verdient er een aardiger stuiver erbij, als zij net zo SLIM is kan zij dat ook aan jullie reacties te zien, mits dat ze het wil.
Goed gedaan hoor meissie !!!!! Heb respect voor je!!!! De meesten hier op FOK hebben een grote bek maar een heeeeeeeeeel klein hartje.

Iedereen met een grote bek daag ik uit om volgend jaar mee te doen aan Idols !!!! Maar daar zullen jullie wel géén ballen voor hebben.
Het is zo gemakkelijk om iemand af te zeiken die het ondertussen wel gedurfd heeft!!!!

NU JULLIE NOG, ALLEMAAL INSCHRIJVEN VOLGEND JAAR EN ALS JE MET JE KOP OP TV BENT GEWEEST HEB JE RECHT VAN SPREKEN........dit in de aardigste zin van het woord natuurlijk (sarcastisch).......

Ik vind het erg slaapverwekkend de meeste commentaar van jullie
pi_32360393
Leuk dat Wousje hier nog even heeft gereageerd op het een en ander, ik lees het nu pas.
That's all folks!
pi_32364069
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:17 schreef benniebon het volgende:

[..]

Is zeer zeker een goede vergelijking!!!!!
Herman is niet dom hoor, en zij ook niet.
Herman is zijn kaarten slim aan het uitspelen en verdient er een aardiger stuiver erbij, als zij net zo SLIM is kan zij dat ook aan jullie reacties te zien, mits dat ze het wil.
Goed gedaan hoor meissie !!!!! Heb respect voor je!!!! De meesten hier op FOK hebben een grote bek maar een heeeeeeeeeel klein hartje.

Iedereen met een grote bek daag ik uit om volgend jaar mee te doen aan Idols !!!! Maar daar zullen jullie wel géén ballen voor hebben.
Het is zo gemakkelijk om iemand af te zeiken die het ondertussen wel gedurfd heeft!!!!

NU JULLIE NOG, ALLEMAAL INSCHRIJVEN VOLGEND JAAR EN ALS JE MET JE KOP OP TV BENT GEWEEST HEB JE RECHT VAN SPREKEN........dit in de aardigste zin van het woord natuurlijk (sarcastisch).......

Ik vind het erg slaapverwekkend de meeste commentaar van jullie
Zoals Zhenar het een keertje mooi wist te verwoorden:
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:51 schreef Zhenar het volgende:
Maak het ff! Omdat wij de tegenwoordigheid van geest hebben niet onszelf te laten uitbaten op de commerciële televisie betekent nog niet dat wij ons niet mogen uitlaten over de stakkers die dat wel doen!

Of mag je ook geen commentaar hebben op politici als je zelf niet in de Tweede Kamer, gemeenteraad oid hebt gezeten?

Wat een poep argument zeg. Als iemand zichzelf voor lul zet, leeft hij maar met de gevolgen. Je kunt je toch niet verschuilen achter het argument "maar jullie hebben je niet voor lul gezet, dus je mag niet opmerken dat ik dat wel heb gedaan!"
pi_32366586
Ben het wel eens met je vergelijking, Sven. Voor beide kanten valt wat te zeggen. Net zozeer als Wousje de complimenten (op welke manier dan ook) ter harte neemt, legt ze de kritiek naast zich neer en volgens mij is dat een uitstekende manier om zo ermee om te gaan. Natuurlijk kan je kritiek verwachten, wanneer je tere hartje daar niet tegen kan, moet je thuisblijven. So face it, deal with it and get it over with, wat mij betreft!!!
pi_32367554
toch blijf ik erbij dat ze met een ander nummer wel een mooiere stem had gehad, maar toveren was speciaal voor haar grootste lief...ook heel erg lief natuurlijk
pi_32377925
Ik heb door haar, de hele week dat nummer van Herman van Veen in m'n kop gehad
pi_32377970
En het is best een leuk nummer
  vrijdag 18 november 2005 @ 17:27:30 #57
3767 Herald
Come get some
pi_32377985
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:02 schreef Svensational het volgende:
En je komt nog uit Hoogeveen ook !
de zus van Djeez!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_32378085
Tja, het zal vast een heel aardige meid zijn hoor, maar ik vond haar toch vooral overkomen als een naief en lelijk wijf met grootheidswaanzin die haar gebrek aan intelligentie probeerde te verbloemen door met een semi-intellectuele woordenschat te schermen...

Ik bedoel, heel leuk haar verhaaltje over 'dress to impress' en het feit dat ze het maar als geintje zag, maar iemand die ondanks haar ronduit lelijke voorkomen en idem kleding voor het optreden toch nog zo serieus praat over haar leventje en ook uitkijkt tijdens het zingen, die is gewoon ronduit debiel.
I was an atheist until I realized I was God
pi_32378102
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:27 schreef Herald het volgende:

[..]

de zus van Djeez!
WTF ! Nog meer Hoogeveners !
  vrijdag 18 november 2005 @ 17:35:05 #60
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32378192
Hoogeveen is the city man

je weet tog
  vrijdag 18 november 2005 @ 17:37:44 #61
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32378251
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb door haar, de hele week dat nummer van Herman van Veen in m'n kop gehad
Jij ook al
pi_32378430
Wie het niet heeft gezien: http://www.rtl.nl/shows/idols3/audities/zwolle/
Ze is gratis

Ach, Kastanova. Wat een prachtige analyse zonder iemand echt te kennen. Wat knap van je. Zou je geld voor moeten vragen
pi_32378535
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Ach, Kastanova. Wat een prachtige analyse zonder iemand echt te kennen. Wat knap van je. Zou je geld voor moeten vragen
"Ghihihih, ik ben tuinman, kok, schoonmaakster, boekhouder, bladieblad..'

Ja tuurlijk, je vent in de bak, zelf thuiszitten met een uitkering en dan met zo'n olijk riedeltje komen, dan ben je echt een aanwinst voor de samenleving .

En dat lulverhaal over haar oh zo onschuldige vent, die niks gedaan heeft, maar toch 9 maanden in de bak zit, dan scoor je punten op de IQ meter .

"Ja, ze is een beetje anders dan normale mensen, maar héél slim en leuk"

Dat soort slimme leuke mensen werden enkele eeuwen nog op de brandstapel gegooid.. Terecht overigens... .
  vrijdag 18 november 2005 @ 17:50:07 #64
5024 Wousje
Perfectly MAD
pi_32378542
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:30 schreef kastanova het volgende:
Tja, het zal vast een heel aardige meid zijn hoor, maar ik vond haar toch vooral overkomen als een naief en lelijk wijf met grootheidswaanzin die haar gebrek aan intelligentie probeerde te verbloemen door met een semi-intellectuele woordenschat te schermen...

Ik bedoel, heel leuk haar verhaaltje over 'dress to impress' en het feit dat ze het maar als geintje zag, maar iemand die ondanks haar ronduit lelijke voorkomen en idem kleding voor het optreden toch nog zo serieus praat over haar leventje en ook uitkijkt tijdens het zingen, die is gewoon ronduit debiel.
....En daar kijk jij naar..... voor je lol. Hahaaaa!!!

Nee, even serieus, (nog serieuzer) , dat ik zoveel aandacht heb voor dit topic en me er een klein beetje druk over maak, lijkt me begrijpelijk, ik ben met mijn hoofd op tv geweest en heb het ronduit leuk gevonden. De aandacht, de onzin, de gelegenheid me eens mallotig uit te dossen, super, was als een kind zo blij, (ja, kop die maar in).
Maar ik ben wel heel benieuwd naar de reden waarom je mij met zoveel verve afkraakt. Ben je in staat en bereid dat te motiveren?
pi_32378643
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:50 schreef Wousje het volgende:
....En daar kijk jij naar..... voor je lol. Hahaaaa!!!

Nee, even serieus, (nog serieuzer) , dat ik zoveel aandacht heb voor dit topic en me er een klein beetje druk over maak, lijkt me begrijpelijk, ik ben met mijn hoofd op tv geweest en heb het ronduit leuk gevonden. De aandacht, de onzin, de gelegenheid me eens mallotig uit te dossen, super, was als een kind zo blij, (ja, kop die maar in).
Maar ik ben wel heel benieuwd naar de reden waarom je mij met zoveel verve afkraakt. Ben je in staat en bereid dat te motiveren?
De jostiband dost zich ook uit, ze gedragen zich ook als debielen, hebben zelf ook inderdaad niet door dat ze voor lul staan vanwege hun beperkte verstandelijke vermogens en krijgen desondanks net zoals jij behoorlijk wat aandacht en komen ook regelmatig met hun koppen op tv.

De overeenkomst loopt echter op 1 punt spaak, zij gedragen zich niet als een omhoog gevallen Oprah Winfrey kijkend stuk vee...
pi_32378653
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:50 schreef Wousje het volgende:

Omdat dat vanachter je pc heel erg makkelijk is. Dat is eigenlijk de voornaamste reden.
pi_32378691
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:54 schreef kastanova het volgende:
De jostiband dost zich ook uit, ze gedragen zich ook als debielen, hebben zelf ook inderdaad niet door dat ze voor lul staan vanwege hun beperkte verstandelijke vermogens en krijgen desondanks net zoals jij behoorlijk wat aandacht en komen ook regelmatig met hun koppen op tv.

De overeenkomst loopt echter op 1 punt spaak, zij gedragen zich niet als een omhoog gevallen Oprah Winfrey kijkend stuk vee...
De jostiband heeft ook plezier. Moet je eens proberen: plezier hebben in de dingen die je doet.

En ik vrees dat ze ook Oprah nog nooit heeft gekeken, sorry voor je beeldvorming
pi_32378717
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:54 schreef Isabeau het volgende:
Omdat dat vanachter je pc heel erg makkelijk is. Dat is eigenlijk de voornaamste reden.
In real life is het toch ook vrij makkelijk hoor, kijk bijvoorbeeld eens naar Henk-Jan...

In tegenstelling tot hem had ik echter hélemaal niks heel gelaten van dat zichzelf schromelijk overschattende gedrocht...
pi_32378754
Wie zegt dat ze zichzelf overschat? Ze heeft geen seconde gedacht door de voorrondes te komen hoor.
pi_32378762
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:56 schreef Isabeau het volgende:
De jostiband heeft ook plezier. Moet je eens proberen: plezier hebben in de dingen die je doet.
Als m'n gehele levensinvulling bestond uit het handje ophouden bij het UWV, bezoeken van de plaatselijke gevangenis en het mezelf voor lul zetten op nationale tv zonder het zelf door te hebben, dan zou ik vast een heel wat makkelijker leven hebben, maar dat is kennelijk alleen weggelegd voor de maatschappelijke onderlaag van deze samenleving...
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:01:44 #71
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32378784
mja Isabeau waarom is de tendens toch dat als je iemand in het echt kent of iemand zich op fok vertoond dat het dan ineens minder erg is en er geen woord van kritiek meer mag zijn

Mensen doen mee voor de aandacht. Als je die krijgt moet je maar tevreden zijn of het nou positief of negatief is.
pi_32378799
Oh, het is er 1 uit de kringen van Isabeau.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2005 18:02:40 ]
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:04:05 #73
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32378830
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:02 schreef gelly het volgende:
Oh, het is er 1 uit de kringen van Isabeau.
nog iemand van een jaar of 30 die nog geen fatsoenlijke baan heeft
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:05:03 #74
5024 Wousje
Perfectly MAD
pi_32378847
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

Als m'n gehele levensinvulling bestond uit het handje ophouden bij het UWV, bezoeken van de plaatselijke gevangenis en het mezelf voor lul zetten op nationale tv zonder het zelf door te hebben, dan zou ik vast een heel wat makkelijker leven hebben, maar dat is kennelijk alleen weggelegd voor de maatschappelijke onderlaag van deze samenleving...
Je klinkt jaloers.....
pi_32378872
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Wie zegt dat ze zichzelf overschat? Ze heeft geen seconde gedacht door de voorrondes te komen hoor.
Zal ik met het complete lijstje komen?

- Denken dat ze daadwerkelijk iets toevoegt aan de maatschappij door de gehele dag met haar reet op de bank te zitten
- Het opdragen van het lied aan haar crimineeltje; immers, een lied draag je normaliter op uit liefde, in haar geval, gezien het gezang, leek het er meer op alsof ze hem uit de grond van haar hart haat...
- De vperplexe blik toen haar verteld werd dat ze totaal niet kon zingen
- Het 'helaas' toen ze op haar mede-UWV-ganger afliep
- En last but not least; haar tenenkrommende, met plaatsvervangende schaamte vervullende 'verweer' in dit topic
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:06:43 #76
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32378875
Waarom gaat iemand in hemelsnaam naar Idols om daar een idioot in een apepakkie vertolkt nr voor een bajesklant te zingen

Leg me dat nog eens uit.
pi_32378898
Och, kritiek is prima hoor, maar Kasta roept dat ze semi-intellectuele taal bezigt en vervolgens doet hij dat zelf ook. Maar je hebt wel gelijk, Plae, er worden hier constant mensen afgekraakt en daar spring ik ook niet voor in de bres. Tenzij ik het te erg vind worden (met name in het BB forum dan). Het is toch een vriendin en een vriendin die allesbehalve dom is, allesbehalve saai ( ) en allesbehalve lelijk (of er lopen in Nederland hordes mannen zonder smaak). Ik mag toch wel voor een vriendin opkomen? Hoe gek ze ook doet en hoe erg ze zichzelf ook voor schut zet.
pi_32378919
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:06 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom gaat iemand in hemelsnaam naar Idols om daar een idioot in een apepakkie vertolkt nr voor een bajesklant te zingen
De auditieruimtes lagen waarschijnlijk naast het CWI...
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:08:48 #79
5024 Wousje
Perfectly MAD
pi_32378923
Jongens, jongens......even chillen. je kunt mij afkraken, je kunt mijn uiterlijk afkraken, enz, enz, maar Toveren van Herman van Veen is toch geen idioot nummer, ik kan niet zingen en kennelijk niet optreden, maar dat kan hij niet helpen.
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:09:30 #80
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_32378941
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:08 schreef Wousje het volgende:
Jongens, jongens......even chillen. je kunt mij afkraken, je kunt mijn uiterlijk afkraken, enz, enz, maar Toveren van Herman van Veen is toch geen idioot nummer, ik kan niet zingen en kennelijk niet optreden, maar dat kan hij niet helpen.
Inderdaad niks mis met Herman van Veen!
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_32378996
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:07 schreef Isabeau het volgende:
Och, kritiek is prima hoor, maar Kasta roept dat ze semi-intellectuele taal bezigt en vervolgens doet hij dat zelf ook.
Maar bij mij is er geen sprake van een chronisch gebrek aan intelligentie...

Hetgeen bij haar toch overduidelijk wel het geval was...
For fuck's sake, bij die vraag over emancipatie keek en reageerde ze alsof ze water zag branden...
pi_32379062
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:08 schreef Wousje het volgende:
Het valt me allang mee dat hij nog geen rechtzaak tegen je aangespannen heeft vanwege de verkrachting van zijn nummer...

Beperk jij je nu maar gewoon tot het smurfenlied ofzo, dat kun je waarschijnlijk ook stukken geloofwaardiger brengen..
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:14:18 #83
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32379103
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:07 schreef Isabeau het volgende:
Och, kritiek is prima hoor, maar Kasta roept dat ze semi-intellectuele taal bezigt en vervolgens doet hij dat zelf ook. Maar je hebt wel gelijk, Plae, er worden hier constant mensen afgekraakt en daar spring ik ook niet voor in de bres. Tenzij ik het te erg vind worden (met name in het BB forum dan). Het is toch een vriendin en een vriendin die allesbehalve dom is, allesbehalve saai ( ) en allesbehalve lelijk (of er lopen in Nederland hordes mannen zonder smaak). Ik mag toch wel voor een vriendin opkomen? Hoe gek ze ook doet en hoe erg ze zichzelf ook voor schut zet.
true
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:14:59 #84
5024 Wousje
Perfectly MAD
pi_32379135
kijk en huiver. hahaaaa.

pi_32379159
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:11 schreef kastanova het volgende:

For fuck's sake, bij die vraag over emancipatie keek en reageerde ze alsof ze water zag branden...
Tsja, ik begrijp ook niet dat ze niet geëmancipeerd is. Zou je eerder verwachten bij een zwaar gristelijk iemand, maar goed. Maar is haar goed recht natuurlijk. Ik vond dat altijd wel wat voor een vriendin van jou, Kasta. Totaal niet geëmancipeerd zijn
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:17:12 #86
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32379232
Overigens wousje. Er komen 3 catagorieen door die eerste ronde (voor een andere jury)

Mensen die goed genoeg zijn, mensen die uiteindelijk net niet goed genoeg zijn, en de gekken die goed voor de kijkcijfers zijn. Die mogen de volgende dag (als ik t goed heb) terugkomen voor de echte jury.
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 november 2005 @ 18:17:18 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_32379237
Hoe lang zit ie dan vast ? 'Ongeveer 9 maanden en 23 dagen.' Geweldig.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_32379278
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:17 schreef PLAE@ het volgende:

Overigens wousje. Er komen 3 catagorieen door die eerste ronde (voor een andere jury)

Mensen die goed genoeg zijn, mensen die uiteindelijk net niet goed genoeg zijn, en de gekken die goed voor de kijkcijfers zijn. Die mogen de volgende dag (als ik t goed heb) terugkomen voor de echte jury.
Ik denk dat ze in die categorie viel
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:21:35 #89
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32379342
tja als je daarvoor komt moet je achteraf ook wat kritiek kunnen slikken hehe
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 november 2005 @ 18:21:46 #90
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_32379345
Ik snap deze hele heisa niet. Ik heb genoten van Wousjes optreden. Heb samen met Marchien erg gelachen, en dat zal Wousje zelf ook hebben gedaan denk ik. Ik denk niet dat ik, als ik was opgegeven, daar daadwerkelijk was gaan staan. Wat dat betreft heb ik er ook best respect voor. Maar nu wordt Wousje op zo'n persoonlijk vlak afgekraakt dat ik het persoonlijk te ver vind gaan. Niet alleen omdat ik Wousje ken, dat had voor ieder ander kunnen gelden.
Feit is wel, dat omdat enkelen hier Wousje daadwerkelijk kennen, deze persoonlijke dingen er makkelijker bijgehaald kunnen worden. (Ik zou ook daarom nooit mee moeten doen, aangezien er daarna echt van alles over mij bij gehaald zou worden).
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_32379381
Het was wel leuke tv inderdaad
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 november 2005 @ 18:23:54 #92
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_32379402
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:21 schreef PLAE@ het volgende:

tja als je daarvoor komt moet je achteraf ook wat kritiek kunnen slikken hehe
Kritiek OK, maar het feit dat ze wel of geen uitkering heeft, heeft bijvoorbeeld niets te maken met haar opreden in Idols.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:24:37 #93
5024 Wousje
Perfectly MAD
pi_32379413
Aandacht. Ik heb de aandacht getrokken. Klopt. Eens in de zoveel tijd heeft een mens aandacht nodig, bij voorkeur positief, indien noodzakelijk is negatieve aandacht ook aandacht (zie sommige reacties). Ik heb met mijn deelname aan Idols duidelijk de aandacht getrokken en hoe, we hebben het er met zijn allen zoveel dagen na dato nog over. Is dat verkeerd? Ik heb een liedje gezongen, ik heb me verkleed, ik ben op tv geweest, maar ik denk dat ik niemand gekwetst heb. Dat mijn optreden wordt afgekraakt kan ik begrijpen en sta ik ten dele achter, laten we wel wezen, ik kan niet echt zingen. Wat ik een klein beetje jammer vind, is het feit dat er een paar mensen zijn die dermate negatief over komen dat het op verbale agressie begint te lijken. Lachen om is begrijpelijk, ik zelf zou degene zijn die het hardste mee zou lachen, uitlachen daarentegen getuigt van veroordelen en wie is de ander om mij te veroordelen? Gelukkig woon ik in een gedeelte van de wereld waar je inderdaad af en toe de aandacht mag trekken op een onschuldige manier, ik heb daar gebruik van gemaakt en zou het zo weer doen.
pi_32379439
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond dat altijd wel wat voor een vriendin van jou, Kasta. Totaal niet geëmancipeerd zijn
Ik ga alleen relaties aan met alleen vrouwen die minimaal HBO geschoold zijn, dus dergelijke simplistische wijven vallen sowieso al af..
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:26:55 #95
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32379459
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Kritiek OK, maar het feit dat ze wel of geen uitkering heeft, heeft bijvoorbeeld niets te maken met haar opreden in Idols.
Hoe weet kasta dat in hemelsnaam.
Ik dacht dat het een gok was
pi_32379484
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:25 schreef kastanova het volgende:

Ik ga alleen relaties aan met alleen vrouwen die minimaal HBO geschoold zijn, dus dergelijke simplistische wijven vallen sowieso al af..
Ja, ze is helaas ook alleen maar universitair geschoold.
pi_32379538
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Niet alleen omdat ik Wousje ken, dat had voor ieder ander kunnen gelden.
Uhuh .

En die uitkering is wel degelijk van belang...

Een mens dat vol (valse) trots op nationale tv gaat verkondigen dat ze zoveel werkzaamheden heeft, terwijl haar gehele daginvulling bestaat hij het opstaan, gaan slapen en de maandelijkse gang naar de uitkeringsinstanties, die moeten ze direct op water en brood zetten...
pi_32379554
Maar goed, ik hou er hier mee op. Ik heb genoten van het komische optreden en Wousje zelf heeft genoten van de lol er omheen. Wat andere mensen dan vinden doet er eigenlijk ook niet toe.

Ik ga even verder in het BBforum een paar mij verder niet bekende bewoners afkraken
pi_32379557
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ze is helaas ook alleen maar universitair geschoold.
Alrighty then, welke studie en belangrijker, wat voor een baan heeft ze nu dan? .
pi_32379595
Ze heeft geschiedenis gestudeerd en dat vragen naar een baan is vragen naar de bekende weg als ze zelf al zei dat ze huisvrouw is. Net heb je het nog over het hebben van een bepaald niveau en nu is blijkbaar het hebben van een bepaalde baan het belangrijkst.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 november 2005 @ 18:32:46 #101
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_32379597
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:30 schreef kastanova het volgende:

[..]

Welke studie en belangrijker, wat voor een baan heeft ze nu? .
Je bent wel heel erg geinteresseerd in het verleden van een Idols-kandidate he. Gezonde interesse?
pi_32379670
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:32 schreef Isabeau het volgende:
Ze heeft geschiedenis gestudeerd en dat vragen naar een baan is vragen naar de bekende weg als ze zelf al zei dat ze huisvrouw is. Net heb je het nog over het hebben van een bepaald niveau en nu is blijkbaar het hebben van een bepaalde baan het belangrijkst.
Tja, iemand die op kosten van de staat een aantal jaren studeert en vervolgens de rest van haar leven ook gaat teren op de zak van de belastingbetalers, dat zegt toch wel voldoende over haar maatschappelijke bijdrages en levensinvulling.
Maar ga dan ook niet op tv lopen verkondigen dat je oh zo veel taken hebt; kom er dan gewoon voor uit dat je een grote lamzak bent die te lui is om te werken, maar wel tijd heeft/maakt om aan dergelijke kolderprogramma's als Idols mee te doen...

In dergelijke verschoppelingen zou ik m'n lul inderdaad niet hangen...
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:36:47 #103
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32379683
Hij vindt d'r gewoon lekka lekka tara

pi_32379697
Je trekt wel heel veel conclusies die niet kloppen.

Maar ik zou hier ophouden.
pi_32379730
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:37 schreef Isabeau het volgende:
Je trekt wel heel veel conclusies die niet kloppen.

Maar ik zou hier ophouden.
Nou, vertel, welke kloppen er niet...

Sowieso frappant dat ik slechts aan 1 simpel interviewtje toch al zoveel wél juiste informatie kan afleiden natuurlijk...
pi_32380401
Ik wist niet of ik moest lachen of huilen..
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_32387029
Ahum...

Dat je een mening over iemand hebt is prima, vrijheid van meningsuiting, Theo van Gogh etc etc etc. Echter wil ik hier vooral toch even mededelen dat ik GEEN uitkering trek maar netjes elke 8 weken mijn studiepunten op het HBO behaal teneinde mijn diploma te kunnen ontvangen binnen een jaar of 2.
Ja, ik ben die vriendin die luidkeels "gewéééééldig"staat te schreeuwen om lieve Wous vervolgens in mijn armen te sluiten.

Wederom: dat je een mening hebt is echt prima hoor, maar laat die dan gegrond zijn, for god's sake!!!
Wat ik me hierbij wel afvraag is: het feit dat je zoveel tijd en energie in het reageren steekt en je reacties ook nog eens probeert te onderbouwen (niet geheel waarheidsgetrouw, maar toch!) doet bij mij het vermoeden rijzen dat je meer gefascineerd bent door haar dan je doet uitdragen.

Met vriendelijke groet, dat wel hoor!
  vrijdag 18 november 2005 @ 23:01:56 #108
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32387096
Het is meer dat jij m niet kent als poster denk ik.
pi_32387298
Thnx Plae, dergelijke uitleg was nodig
pi_32387927
Ok, ok, ik beken, ik ben verliefd op haar .
pi_32398273
Hahahaha, Kasta! STIJL noemen we dat.
pi_32403290
Ach ja, na het zien van haar foto besefte ik dat de gelijkenis met een varken niet slechts beperkt is gebleven tot haar innerlijk en tja, aangezien ik uit Twente kom is de keus dan al snel gemaakt...
pi_32410459
Dat is dan weer jammer. Waarom doe je zo lelijk eigenlijk?
pi_32417516
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 21:58 schreef Sjembekje het volgende:
Waarom doe je zo lelijk eigenlijk?
Zij begon.
pi_32417598
quote:
Op zondag 20 november 2005 02:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zij begon.
Hóe basisschool!
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_32417773
quote:
Op zondag 20 november 2005 02:53 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Hóe basisschool!
Ik had het in dit geval toch echt voornamelijk over lelijkheid...
pi_32417834
quote:
Op zondag 20 november 2005 03:09 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik had het in dit geval toch echt voornamelijk over lelijkheid...
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_32445816
Die stem !
  maandag 21 november 2005 @ 14:14:30 #119
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_32452268
Na die post vind ik het alleen maar enger.. Hahaha.. Het leuke is dat sommige mensen dóór hebben dat ze gewoon geen kans maken, maar aan de andere kant geilen sommige mensen op de aandacht.. opzich ook prima..
pi_32465373
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 18:06 schreef kastanova het volgende:
Ach ja, na het zien van haar foto besefte ik dat de gelijkenis met een varken niet slechts beperkt is gebleven tot haar innerlijk en tja, aangezien ik uit Twente kom is de keus dan al snel gemaakt...
Voor iemand die kastanova heet weet je erg weinig van vrouwen en heb je erg weinig respect ervoor, en volgens mij heb je de middelbare school niet eens afgemaakt aan je reacties te lezen.
Het is wel een lachertje hoor.......
pi_32466166
Kastanova komt altijd om aandacht vragen wanneer er een semi-bekendheid op Fok! rondlurkt.
Zoals gezegd negatieve aandacht is ook aandacht.
pi_32467951
quote:
Op maandag 21 november 2005 22:30 schreef benniebon het volgende:
Voor iemand die kastanova heet weet je erg weinig van vrouwen

Oh? Vanwaar die conclusie? .
quote:
en volgens mij heb je de middelbare school niet eens afgemaakt aan je reacties te lezen.
Oh?² De 1 zegt dat ik intellectueel lul, jij noemt het dom? Laat ons eens lachen en beargumenteer het eens .
pi_32468135
quote:
Op maandag 21 november 2005 23:56 schreef kastanova het volgende:
Laat ons eens lachen en beargumenteer het eens .
mwoah...
pi_32473721
Kijk daar heb je het alweer.....ik zeg niet dat ik slim ben en als jij denkt dat als ik hierover ga discussiëren en dat je dan kunt lachen zegt eigenlijk genoeg.

"Tja, het zal vast een heel aardige meid zijn hoor, maar ik vond haar toch vooral overkomen als een naief en lelijk wijf met grootheidswaanzin die haar gebrek aan intelligentie probeerde te verbloemen door met een semi-intellectuele woordenschat te schermen..."

Dat soort slimme leuke mensen werden enkele eeuwen nog op de brandstapel gegooid.. Terecht overigens...

In tegenstelling tot hem had ik echter hélemaal niks heel gelaten van dat zichzelf schromelijk overschattende gedrocht...

In dergelijke verschoppelingen zou ik m'n lul inderdaad niet hangen...

Ok, ok, ik beken, ik ben verliefd op haar

quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:58 schreef Sjembekje het volgende:
Waarom doe je zo lelijk eigenlijk?
Zij begon.

Je zult wel erg eenzaam zijn als je alleen maar hbo vrouwen wil, want met zulke uitspraken zal géén ene hbo-opgeleide je willen, sowieso dom om te denken dat als je hbo hebt dat iemand dan slim is.....Je eigen uitspraken zijn overtuigend genoeg.....mensen met een beetje verstand weten dan toch genoeg, jij blijkbaar niet.
Het zit vol met domme uitspraken en vooroordelen, misschien ben je in het echt niet zo (hoop het voor je) maar hier op fok sla je de plank goed mis......
pi_32474124
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:01 schreef benniebon het volgende:
Je zult wel erg eenzaam zijn als je alleen maar hbo vrouwen wil, want met zulke uitspraken zal géén ene hbo-opgeleide je willen
Guess again .
quote:
sowieso dom om te denken dat als je hbo hebt dat iemand dan slim is.....
Het is (naast uiteraard een IQ-test) toch echt wel de meeste relevante graadmeter; ik ben dan ook benieuwd aan de hand van welk criterium jij intelligentie afleidt
Maar hé, gezien je postgedrag zal de belangrijkste graadmeter waarschijnlijk zijn tot welke ronde iemand bij Idols komt, hetgeen direct al aantoont dat je eigenlijk blij mag zijn dat ik uberhaupt aandacht aan je besteed aangezien ik je in real life waarschijnlijk alleen aan zou spreken om m'n tuin te harken...
quote:
Je eigen uitspraken zijn overtuigend genoeg.....mensen met een beetje verstand weten dan toch genoeg, jij blijkbaar niet.
Het zit vol met domme uitspraken en vooroordelen, misschien ben je in het echt niet zo (hoop het voor je) maar hier op fok sla je de plank goed mis......
Mijn 'vooroordelen' werden, zover mogelijk, voor een deel bevestigd; hetgeen je geweten zou hebben als je het gehele topic ook daadwerkelijk doorgelezen zou hebben, dus wie slaat hier de plan nu mis? .
pi_32475301

[ Bericht 93% gewijzigd door Radobe op 22-11-2005 11:27:10 ]
  dinsdag 22 november 2005 @ 23:32:17 #127
5024 Wousje
Perfectly MAD
pi_32494922
....Pakt inmiddels nieuwe zak pop-corn en leest nog immer geinteresseerd mee....
  woensdag 23 november 2005 @ 10:05:03 #128
129124 BeautifulXSecrets
Love me if you can!
pi_32501126
ghehe

Wat een gezeur om eigelijk net nix
enne...wous...ik vind het ook echt wel koel wat je deed ik bedoel..heb eerst het lef maar eens om je zo op den beeldbuis te laten zien Tuurlijk, ik moest ook lachen maar meer omdat ik het zo koel vond.

Je zou recreatiewerk moeten gaan doen en dat outfit gebruiken voor je meeleeftypetje
www.debbykrans.nl ...mijnfotografie website
Usericon made by Xilantof
<||..Nobody is Perfect...Nobody is Imperfect..||>
pi_32502886
Haha.. ik vond het nogmaals uitermate kansloos. En achteraf lullen dat het maar als geintje was is natuurlijk makkelijk praten..
pi_32532320
ik vind het lef hebben om aan idol mee tedoen.
en zij is een aardige meid
morgen is vaak de drukste dag van de week
pi_32537420
1-0 voor goeiste en dat ben jij wousje
pi_32537476
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:37 schreef Wousje het volgende:
Wow...Wát een sensatie, Geweldig!!! Ik voel me zowaar gevleid, dat er zóveel mensen zijn die op hun vrije zaterdagavond als tijdsbesteding hebben om naar dit programma te kijken en het zó serieus nemen. Leuk, leuk, leuk. Desalniettemin voel ik me toch geroepen om op een paar uitlatingen te reageren.

Ik vond het niet gek dat ik niet door ging naar een volgende ronde, ik vond het buitengewoon amusant dat ik door de eerste voorronde ben gekomen.

Ik zou mij grappig kleden. Ja, ik heb er mijn best voor gedaan, in de brief stond dress to impress, duidelijk gelukt. Ik woon in een gedeelte des lands waar carnaval niet gevierd wordt en heb me uitgeleefd, heb geprobeerd mijn meest in het oog springende outfit te kiezen en dat is kennelijk gelukt. En een lol dat ik had!!

Nee, ik wist inderdaad niet dat het not done is om bepaalde mensen geen hand te geven. Ik denk dat dat het minimum aan fatsoen is op het moment van een nieuwe kennismaking, maar wie ben ik. Ik ben amper of niet bekend met het programma.

Ik zou lijken op Reese Witherspoon met de stem van Georgina Verbaan. Ik beschouw dat als een compliment waarvoor dank.

Falco vindt mij eng. Ik ben best benieuwd op basis waarvan, misschien is het de kinderstem?

GI zou mij kennen. Misschien, het spijt me je te moeten mededelen dat jij op mij een iets minder onuitwisbare indruk hebt gemaakt. Echter zelfs geen slechte, dus dat scheelt dan weer

Pony-lover noemt mij een kuthoer. Negatieve aandacht is ook aandacht.

Het vast-zittende vriendje....... Ja, ik kom voor hem uit. Ja, hij zit vast. Ja, ik heb mijn Idols liedje aan hem opgedragen. Zouden jullie geliefden dat doen? En hij die zonder zonden is, werpe de eerste steen.

Al met al heb ik een ontzettend grappige tweetal dagen beleefd met het complete Idols-avontuur, ben beslist van plan volgend jaar weer mee te doen en kijk uit naar de reacties.
1-0 voor de goeiste en dat ben jij wousje
  donderdag 24 november 2005 @ 15:54:30 #133
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_32539213
Ow, je kent mij zeker wel. Alleen niet onder deze naam. Vraag maar aan saskia wat de andere naam is
pi_32539575
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:54 schreef GI het volgende:
Ow, je kent mij zeker wel. Alleen niet onder deze naam. Vraag maar aan saskia wat de andere naam is
Dat had ze al gedaan
  donderdag 24 november 2005 @ 23:10:24 #135
5024 Wousje
Perfectly MAD
pi_32551862
Ja, iets met vijvers en zo, er ging al een belletje rinkelen.
pi_32552216
buuv, ga je lekker ?
pi_32557952
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
buuv, ga je lekker ?
heerlijk hoezo ??????????????????????????
  vrijdag 25 november 2005 @ 07:54:24 #138
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_32557956
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat had ze al gedaan
En ze kent me niet meer
  vrijdag 25 november 2005 @ 07:55:58 #139
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_32557967
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef Wousje het volgende:
Ja, iets met vijvers en zo, er ging al een belletje rinkelen.
Ow, wel.
pi_32558659
  vrijdag 25 november 2005 @ 09:21:08 #141
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32558831
Brrr, ik moet nog steeds griezelen van haar!
pi_32558901
Gheghe
Dit meisje was (of is nogsteeds) n prositue aka hoertje (i love betrouwbare bronnen)
Dus niet zo gek dat ze dit liedje, zo kansloos als de pest, deed!
Reden: Tis gewoon een Iqloos sletje
pi_32559048
Dat soort reacties hoeven niet hoor IzzaMie.
pi_32559094
wousje is wel een aparte naam ahhaha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_32562640
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:24 schreef IzzaMie het volgende:
Gheghe
Dit meisje was (of is nogsteeds) n prositue aka hoertje (i love betrouwbare bronnen)
Dus niet zo gek dat ze dit liedje, zo kansloos als de pest, deed!
Reden: Tis gewoon een Iqloos sletje
ik denk dat dit meer over jou zegt dan over haar
pi_32563205
En daar heeft die IzzaMie zich speciaal voor geregistreerd op fok. Over kansloos gesproken
pi_32563329
Wousje, ga je nog verder met muziek?
pi_32563965
ja ze gaat er vast wel verder in volgend jaar weer idols
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:51:48 #149
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32565409
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:30 schreef Isabeau het volgende:
En daar heeft die IzzaMie zich speciaal voor geregistreerd op fok. Over kansloos gesproken
Maar er zit blijkbaar een kern van waarheid in?
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:17:01 #150
5024 Wousje
Perfectly MAD
pi_32566247
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:35 schreef Svensational het volgende:
Wousje, ga je nog verder met muziek?
Ik was eerlijk gezegd niet echt bezig met muziek. Ben van mezelf vrij expressief, mag erg graag zingen, dansen, vreemdsoortige kledij dragen, enz, enz. Zodoende is dit Idols avontuur ook ontstaan. Tijdens één van mijn spring-en-dans-buien heeft een vriendin gedreigd me op te geven voor Idols, waarop ik -voor de meelezers die mij persoonlijk kennen vanzelfsprekend- geantwoord heb met de woorden "Je gaat je goddelijke gang maar". Ik zo gezegd,zij zo gedaan. Vervolgens kreeg ik een brief toegestuurd met daarin een uitnodiging auditie te doen voor Idols. Natuurlijk deed ik mee!! Leuk, was ik beslist voor te porren. Echter, ik heb geen moment, maar dan ook geen moment geloofd dat ik ver zou komen in dit programma.

Eénmaal aangekomen in Zwolle heb ik een dermate leuke dag gehad dat mij dat enigszins heeft besmet met de Idols-koorts, dus ja, volgend jaar geef ik mezelf op en ga ik weer meedoen, zo niet met de tv-ronde, dan toch zeer zeker met de voorronde. Hopelijk heb ik dan net zoveel plezier als ik dit jaar aan de auditie beleefd heb.

Wat mij wel leuk lijkt, is ooit nog eens iets met die vreemde stem en die bijbehorende RRR te doen, denk daarbij aan het inspreken van bijvoorbeeld tekenfilms. Ik denk dat ik daar geknipt voor zou zijn, niet alleen doordat ik de nederlandse taal uitstekend beheers, echter die vaardigheid wordt zeer zeker aangevuld met het nodige enthousiasme.
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:18:18 #151
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32566288
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:51 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Maar er zit blijkbaar een kern van waarheid in?
ja dus. Anders werd het wel tegengesproken.
pi_32566671
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:18 schreef PLAE@ het volgende:

Ga je nu jezelf antwoorden, Plae

Wousje is geen hoer. Punt. Jezus, moet ze zich daar ook nog tegen gaan verdedigen
pi_32566789
Ik weet iets leuks. Laten we het over Wousjes optreden bij Idols gaan hebben, niet over al die andere stomme dingen. .
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:34:34 #154
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32566863
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:33 schreef Svensational het volgende:
Ik weet iets leuks. Laten we het over Wousjes optreden bij Idols gaan hebben, niet over al die andere stomme dingen. .
Je gaat je goddelijke gang maar!
pi_32569045
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:18 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

ik snap niet dat je dat wil weten dit gaat over haar optreden in idols. en niet over het feit dat ze wel of niet een hoer is of was .
wat mij sterk lijkt maar goed .
als iedereen niet zo loopt te speculeren maar het gewoon vraagt wie weet krijg je dan een normaal antwoordt inplaats van zo over mensen te roddelen

[ Bericht 1% gewijzigd door buuv op 25-11-2005 16:08:40 ]
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:09:48 #156
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_32569728
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:17 schreef Wousje het volgende:

Wat mij wel leuk lijkt, is ooit nog eens iets met die vreemde stem en die bijbehorende RRR te doen, denk daarbij aan het inspreken van bijvoorbeeld tekenfilms. Ik denk dat ik daar geknipt voor zou zijn, niet alleen doordat ik de nederlandse taal uitstekend beheers, echter die vaardigheid wordt zeer zeker aangevuld met het nodige enthousiasme.
Dear God.
Wil je Nickelodeon failliet krijgen?
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_32571857
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:09 schreef Poncho het volgende:

[..]

Dear God.
Wil je Nickelodeon failliet krijgen?
ik denk dat er wel vraag is naar dat soort stemmen
pi_32571911
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 17:18 schreef buuv het volgende:

[..]

ik denk dat er wel vraag is naar dat soort stemmen
Ouders die hun kind willen straffen of logopedisten die voorbeelden nodig hebben van hoe het níet moet...
  vrijdag 25 november 2005 @ 17:45:34 #159
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32572621
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:47 schreef buuv het volgende:

[..]

ik snap niet dat je dat wil weten dit gaat over haar optreden in idols. en niet over het feit dat ze wel of niet een hoer is of was .
wat mij sterk lijkt maar goed .
als iedereen niet zo loopt te speculeren maar het gewoon vraagt wie weet krijg je dan een normaal antwoordt inplaats van zo over mensen te roddelen
Ik snap niet dat dat figuur zo'n troepenmacht opgetrommeld krijgt in dit topic om d'r te gaan verdedigen
pi_32572772
Nou, het is wel leuk geweest, het gaat allang niet meer over haar Idols-optreden. .
pi_32577051
En weer open, maar deze keer graag normaal posten of niet.
pi_32590013
tuurlijk houden we het netjes maar ik snap niet dat mensen zich zo bezig houden met andere dingen over haar terwijl het hier duidelijk over haar optreden gaat.
en daar kan ik maar een ding over zeggen LEF ik bedoel de meeste mensen hebben nu wel comentaar op haar maar doen het haar niet na.
ik zou tegen al die mensen willen zeggen doe volgend jaar lekker zelf mee en dan pas heb je recht van spreken.
pi_32590063
OFF-TOPIC: nogmaals de bevestiging: ze is geen hoer.
ON-TOPIC: ZE zou zo beugelbekkie over kunnen nemen!
pi_32590615
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:29 schreef buuv het volgende:

ik zou tegen al die mensen willen zeggen doe volgend jaar lekker zelf mee en dan pas heb je recht van spreken.
Die discussie is hier al talloze malen gevoerd, natuurlijk mogen we het wel over haar optreden hebben, ondanks dat we niet hebben meegedaan. Wat zou het IDO-forum anders nog voor nut hebben .
pi_32594178
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:10 schreef Svensational het volgende:

[..]

Die discussie is hier al talloze malen gevoerd, natuurlijk mogen we het wel over haar optreden hebben, ondanks dat we niet hebben meegedaan. Wat zou het IDO-forum anders nog voor nut hebben .
tuurlijk mag dat , maar ik bedoel meer de mensen die haar voledig afkraken.
ze kennen haar niet en baseren hun mening op 5 min tv
pi_32601111
Ik vond het een afgrijselijk dom kind... mini tante Til met een ongelofelijk kutaccent
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 26 november 2005 @ 21:37:13 #167
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_32604623
Laat maar. Het was haar dus wel?
Ik dacht dat Wousje een twents accent had. Of iig iets uit die buurt.

[ Bericht 47% gewijzigd door SEMTEX op 26-11-2005 21:45:06 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 26 november 2005 @ 21:40:25 #168
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32604716
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:10 schreef buuv het volgende:

[..]

Wat een slap gezeik. Er zijn over andere Idols-kandidaten nog veel meer plus ergere dingen gezegd.
  zondag 27 november 2005 @ 10:40:37 #169
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_32613121
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:40 schreef Falco het volgende:

[..]

Wat een slap gezeik. Er zijn over andere Idols-kandidaten nog veel meer plus ergere dingen gezegd.
Vergeleken met dit is die kritiek onterecht
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_32614275
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 17:45 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Ik snap niet dat dat figuur zo'n troepenmacht opgetrommeld krijgt in dit topic om d'r te gaan verdedigen
Idd, wat een kneusjes
  zondag 27 november 2005 @ 13:46:49 #171
17796 Zun
Moet eens minder TV kijken.
pi_32616378
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:10 schreef buuv het volgende:

[..]

Beste buuv, dat is een beetje het idee van deze thread, dat je juist alleen maar die 5 minuten tv hebt gezien. Het zou hier een beetje doods worden als alleen de mensen die haar goed kennen hier mogen posten.

That being said...

Om op een forum te reageren op de kots die vrouwonvriendelijke alter ego's van muurbloempjes over je eigen persoon uitstrooien is een zekere vorm van zelfverminking, omdat je toch niks ermee bereikt. Zit je wel lekker in je vel, Wousje?
  zondag 27 november 2005 @ 13:55:22 #172
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32616621
Is Wousje ook geen prostituee geweest in het verleden? Dat ze het op dit moment niet is zegt mij niet zoveel
pi_32616702
quote:
Op zondag 27 november 2005 13:55 schreef PLAE@ het volgende:

Is Wousje ook geen prostituee geweest in het verleden? Dat ze het op dit moment niet is zegt mij niet zoveel
ik snap niet dat je dat wilt weten dit gaat over idols en niet over haar verleden
pi_32616713
PLAE@, kap eens met dat uitlokken.
  zondag 27 november 2005 @ 14:03:09 #175
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32616812
In feite is Wousje gewoon erg onzeker, aangezien ze haar vriendinnen Buuv (die zich speciaal registreet voor dit topic )en die Sjembek optrommelt om haar in dit topic te verdedigen

En of ze prostituee geweest is, interesseert me overigens weer totaal niet .
pi_32616815
Wousje, kijk, voor mij zat het zo:

Nu ik dit topic heb doorgelezen zie ik dat het echt als grap bedoeld was, en ik geloof gerust dat jullie er erg om konden lachen
Voor mij was het probleem daarentegen, dat ik het niet van de echtheid kon onderscheiden!
Als je ziet wat voor kansloze figuren daar de revu passeerden, dan paste jij met je roze hoed outfit daar prachtig tussen!

Het leek allemaal vrij serieus bedoeld, wat het dus grotendeels niet was.. als je je normale kleding had aangedaan, dan was de sensatie veel kleiner geweest natuurlijk
pi_32617675
From now on I'm off... Ik ga hier niet meer Wous, maar zeker en bovenal mezelf lopen verdedigen. Wous heeft me niet opgetrommeld, ik was even daarvoor al lid van Fok.nl geworden, maar dat terzijde. I've had enough, ik weet beter
  zondag 27 november 2005 @ 15:17:51 #178
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_32618957
Dat niet meedoen, wel lullen argument slaat natuurlijk helemaal nergens op. Sommige mensen hebben gewoon inzicht in eigen kunnen, en weten waar hun sterkte zit.. Niet in het zingen, zekere andere personen missen dit inzicht..
pi_32731930
I FOKforum!!!!!

HAHAHAHAAAAHAHHAAAA wat een meuk komt hier voorbij!!!!!!
pi_33200637
Ik ken wousje (of spekje voor intimie) persoonlijk en intiem.
Het is een grappig meisje, die NOOIT naar idols had moeten gaan, want ze weet dat ze niet kan zingen.
Dus een negentje voor het poginkje en een drietje voor het uitvoerinkje.
Verder moet ik een dingetje wel over haar kwijt: in haar profieltje verteld ze een leugentje.
Ze verteld in haar profieltje dat ze 1 meter 64 is, ik die het meisje al een tijdje tot vriendinnetje mag rekenen weet dat dit meisje 1meter 62 HALF is.
Maar dit leugentje kan je dit meisje dit euvelduiden. Toch?
En dan het verledentje van dit meisje zou nergens toe mogen doen.
Zoals reeds gezegd: Ik ken dit meisje persoonlijk en ik was altijd graag in haar aanwezigheidje.

Ongetwijfeld weet wousje door mijn gebruik van verkleinwoordjes wie ik ben.

Meisje ik heb nog steeds gedachtengangetjes over je.
  zondag 18 december 2005 @ 21:47:47 #181
5024 Wousje
Perfectly MAD
pi_33202690
Yo, ik ben 1.64 EN WAT WISSELGELD, en op hakken ben ik nog groter!!!, maar voeg me even toe op msn, dan praten we bij en vervelen we de rest niet. mijn voor en achternaam aan elkaar en dan @ hotmail. tot sprekens
  zondag 18 december 2005 @ 21:54:24 #182
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33202919
Je kan wel merken dat ze uit een milieu komen waar het nog heel erg bijzonder is als er iets over je op internet geschreven wordt
nou vraag ik me wel af welk kroegbaasje dit is. Die kneus van de lijst toevallig?
pi_33202952
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:54 schreef PLAE@ het volgende:

Je kan wel merken dat ze uit een milieu komen waar het nog heel erg bijzonder is als er iets over je op internet geschreven wordt
nou vraag ik me wel af welke kroegbaasje dit is. Die kneus van de lijst toevallig?
Die met die tattoos en piercings !
  zondag 18 december 2005 @ 21:55:54 #184
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33202970
Rik ja
  zondag 18 december 2005 @ 21:56:39 #185
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33202999
Maar hoe gaat t met je broer? Hij zit in Weesp is het niet? Doe m de groeten

[ Bericht 6% gewijzigd door Svensational op 18-12-2005 22:22:40 (naam weg :)) ]
pi_33203094
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:56 schreef PLAE@ het volgende:
Maar hoe gaat t met je broer? Hij zit in Weesp is het niet? Doe m de groeten
Hij zit inmiddels al in Amsterdam.

[ Bericht 4% gewijzigd door Svensational op 18-12-2005 22:22:21 ]
  zondag 18 december 2005 @ 22:00:51 #187
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33203126
Kijk dat gaat nog eens de goeie kant op (geografisch gezien)
pi_33203190
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:00 schreef PLAE@ het volgende:

Kijk dat gaat nog eens de goeie kant op (geografisch gezien)
[SC] Blue Room #3 Met Christon, Floortje, Charissa en I-Jay
  zondag 18 december 2005 @ 22:21:37 #189
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_33203919
Beetje sneu dat NU nog mensen zich speciaal registreren voor een Idols-kandidaat, die er eigenlijk geen flikker van kon . Geeft toch te denken...
pi_33204170
nou nou Plae@, of moet ik gewoon plee zeggen?

Ik zou toch wat voorzichtiger zijn met wie ik kneus noem.

Jenever know!!!!!!!!!
pi_33205041
Temper Temper 1 meter 62 half.

Dat wisselgeld is wel bij je blijven hangen, die uitspraak is niet van jouw, MAAR VAN MIJ.

Mijn uitspraak gebruiken: Okee, daar heb ik vrede mee.
Maar mij mij vergeten: Nee dat kan er bij mij niet in.

Nou, ik heb mijn account aangemaakt, maar jij bent off-line.

Ik wacht daar op je.
  zondag 18 december 2005 @ 22:53:58 #192
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_33205131
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:51 schreef Kroegbaas666 het volgende:
Temper Temper 1 meter 62 half.

Dat wisselgeld is wel bij je blijven hangen, die uitspraak is niet van jouw, MAAR VAN MIJ.

Mijn uitspraak gebruiken: Okee, daar heb ik vrede mee.
Maar mij mij vergeten: Nee dat kan er bij mij niet in.

Nou, ik heb mijn account aangemaakt, maar jij bent off-line.

Ik wacht daar op je.
Dude, ga lekker MSN gebruiken ofzo
pi_33205175
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:53 schreef Falco het volgende:

[..]

Dude, ga lekker MSN gebruiken ofzo
Dat zegt ie toch ook . En de rest die daar behoefte aan heeft kan ook gaan MSN'en met Wousje. Doe ik hier een mooi slotje op, want dit gaat allang niet meer over Idols .
  Admin maandag 19 december 2005 @ 21:41:17 #194
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_33227539
, het is dicht!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')