abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32360393
Leuk dat Wousje hier nog even heeft gereageerd op het een en ander, ik lees het nu pas.
That's all folks!
pi_32364069
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:17 schreef benniebon het volgende:

[..]

Is zeer zeker een goede vergelijking!!!!!
Herman is niet dom hoor, en zij ook niet.
Herman is zijn kaarten slim aan het uitspelen en verdient er een aardiger stuiver erbij, als zij net zo SLIM is kan zij dat ook aan jullie reacties te zien, mits dat ze het wil.
Goed gedaan hoor meissie !!!!! Heb respect voor je!!!! De meesten hier op FOK hebben een grote bek maar een heeeeeeeeeel klein hartje.

Iedereen met een grote bek daag ik uit om volgend jaar mee te doen aan Idols !!!! Maar daar zullen jullie wel géén ballen voor hebben.
Het is zo gemakkelijk om iemand af te zeiken die het ondertussen wel gedurfd heeft!!!!

NU JULLIE NOG, ALLEMAAL INSCHRIJVEN VOLGEND JAAR EN ALS JE MET JE KOP OP TV BENT GEWEEST HEB JE RECHT VAN SPREKEN........dit in de aardigste zin van het woord natuurlijk (sarcastisch).......

Ik vind het erg slaapverwekkend de meeste commentaar van jullie
Zoals Zhenar het een keertje mooi wist te verwoorden:
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:51 schreef Zhenar het volgende:
Maak het ff! Omdat wij de tegenwoordigheid van geest hebben niet onszelf te laten uitbaten op de commerciële televisie betekent nog niet dat wij ons niet mogen uitlaten over de stakkers die dat wel doen!

Of mag je ook geen commentaar hebben op politici als je zelf niet in de Tweede Kamer, gemeenteraad oid hebt gezeten?

Wat een poep argument zeg. Als iemand zichzelf voor lul zet, leeft hij maar met de gevolgen. Je kunt je toch niet verschuilen achter het argument "maar jullie hebben je niet voor lul gezet, dus je mag niet opmerken dat ik dat wel heb gedaan!"
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_32366586
Ben het wel eens met je vergelijking, Sven. Voor beide kanten valt wat te zeggen. Net zozeer als Wousje de complimenten (op welke manier dan ook) ter harte neemt, legt ze de kritiek naast zich neer en volgens mij is dat een uitstekende manier om zo ermee om te gaan. Natuurlijk kan je kritiek verwachten, wanneer je tere hartje daar niet tegen kan, moet je thuisblijven. So face it, deal with it and get it over with, wat mij betreft!!!
pi_32367554
toch blijf ik erbij dat ze met een ander nummer wel een mooiere stem had gehad, maar toveren was speciaal voor haar grootste lief...ook heel erg lief natuurlijk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32377925
Ik heb door haar, de hele week dat nummer van Herman van Veen in m'n kop gehad
pi_32377970
En het is best een leuk nummer
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 18 november 2005 @ 17:27:30 #57
3767 Herald
Come get some
pi_32377985
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:02 schreef Svensational het volgende:
En je komt nog uit Hoogeveen ook !
de zus van Djeez!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_32378085
Tja, het zal vast een heel aardige meid zijn hoor, maar ik vond haar toch vooral overkomen als een naief en lelijk wijf met grootheidswaanzin die haar gebrek aan intelligentie probeerde te verbloemen door met een semi-intellectuele woordenschat te schermen...

Ik bedoel, heel leuk haar verhaaltje over 'dress to impress' en het feit dat ze het maar als geintje zag, maar iemand die ondanks haar ronduit lelijke voorkomen en idem kleding voor het optreden toch nog zo serieus praat over haar leventje en ook uitkijkt tijdens het zingen, die is gewoon ronduit debiel.
I was an atheist until I realized I was God
pi_32378102
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:27 schreef Herald het volgende:

[..]

de zus van Djeez!
WTF ! Nog meer Hoogeveners !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  vrijdag 18 november 2005 @ 17:35:05 #60
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32378192
Hoogeveen is the city man

je weet tog
  vrijdag 18 november 2005 @ 17:37:44 #61
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32378251
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb door haar, de hele week dat nummer van Herman van Veen in m'n kop gehad
Jij ook al
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32378430
Wie het niet heeft gezien: http://www.rtl.nl/shows/idols3/audities/zwolle/
Ze is gratis

Ach, Kastanova. Wat een prachtige analyse zonder iemand echt te kennen. Wat knap van je. Zou je geld voor moeten vragen
pi_32378535
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Ach, Kastanova. Wat een prachtige analyse zonder iemand echt te kennen. Wat knap van je. Zou je geld voor moeten vragen
"Ghihihih, ik ben tuinman, kok, schoonmaakster, boekhouder, bladieblad..'

Ja tuurlijk, je vent in de bak, zelf thuiszitten met een uitkering en dan met zo'n olijk riedeltje komen, dan ben je echt een aanwinst voor de samenleving .

En dat lulverhaal over haar oh zo onschuldige vent, die niks gedaan heeft, maar toch 9 maanden in de bak zit, dan scoor je punten op de IQ meter .

"Ja, ze is een beetje anders dan normale mensen, maar héél slim en leuk"

Dat soort slimme leuke mensen werden enkele eeuwen nog op de brandstapel gegooid.. Terecht overigens... .
  vrijdag 18 november 2005 @ 17:50:07 #64
5024 Wousje
Perfectly MAD
pi_32378542
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:30 schreef kastanova het volgende:
Tja, het zal vast een heel aardige meid zijn hoor, maar ik vond haar toch vooral overkomen als een naief en lelijk wijf met grootheidswaanzin die haar gebrek aan intelligentie probeerde te verbloemen door met een semi-intellectuele woordenschat te schermen...

Ik bedoel, heel leuk haar verhaaltje over 'dress to impress' en het feit dat ze het maar als geintje zag, maar iemand die ondanks haar ronduit lelijke voorkomen en idem kleding voor het optreden toch nog zo serieus praat over haar leventje en ook uitkijkt tijdens het zingen, die is gewoon ronduit debiel.
....En daar kijk jij naar..... voor je lol. Hahaaaa!!!

Nee, even serieus, (nog serieuzer) , dat ik zoveel aandacht heb voor dit topic en me er een klein beetje druk over maak, lijkt me begrijpelijk, ik ben met mijn hoofd op tv geweest en heb het ronduit leuk gevonden. De aandacht, de onzin, de gelegenheid me eens mallotig uit te dossen, super, was als een kind zo blij, (ja, kop die maar in).
Maar ik ben wel heel benieuwd naar de reden waarom je mij met zoveel verve afkraakt. Ben je in staat en bereid dat te motiveren?
In het verleden behaalde rendementen bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_32378643
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:50 schreef Wousje het volgende:
....En daar kijk jij naar..... voor je lol. Hahaaaa!!!

Nee, even serieus, (nog serieuzer) , dat ik zoveel aandacht heb voor dit topic en me er een klein beetje druk over maak, lijkt me begrijpelijk, ik ben met mijn hoofd op tv geweest en heb het ronduit leuk gevonden. De aandacht, de onzin, de gelegenheid me eens mallotig uit te dossen, super, was als een kind zo blij, (ja, kop die maar in).
Maar ik ben wel heel benieuwd naar de reden waarom je mij met zoveel verve afkraakt. Ben je in staat en bereid dat te motiveren?
De jostiband dost zich ook uit, ze gedragen zich ook als debielen, hebben zelf ook inderdaad niet door dat ze voor lul staan vanwege hun beperkte verstandelijke vermogens en krijgen desondanks net zoals jij behoorlijk wat aandacht en komen ook regelmatig met hun koppen op tv.

De overeenkomst loopt echter op 1 punt spaak, zij gedragen zich niet als een omhoog gevallen Oprah Winfrey kijkend stuk vee...
pi_32378653
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:50 schreef Wousje het volgende:

Omdat dat vanachter je pc heel erg makkelijk is. Dat is eigenlijk de voornaamste reden.
pi_32378691
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:54 schreef kastanova het volgende:
De jostiband dost zich ook uit, ze gedragen zich ook als debielen, hebben zelf ook inderdaad niet door dat ze voor lul staan vanwege hun beperkte verstandelijke vermogens en krijgen desondanks net zoals jij behoorlijk wat aandacht en komen ook regelmatig met hun koppen op tv.

De overeenkomst loopt echter op 1 punt spaak, zij gedragen zich niet als een omhoog gevallen Oprah Winfrey kijkend stuk vee...
De jostiband heeft ook plezier. Moet je eens proberen: plezier hebben in de dingen die je doet.

En ik vrees dat ze ook Oprah nog nooit heeft gekeken, sorry voor je beeldvorming
pi_32378717
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:54 schreef Isabeau het volgende:
Omdat dat vanachter je pc heel erg makkelijk is. Dat is eigenlijk de voornaamste reden.
In real life is het toch ook vrij makkelijk hoor, kijk bijvoorbeeld eens naar Henk-Jan...

In tegenstelling tot hem had ik echter hélemaal niks heel gelaten van dat zichzelf schromelijk overschattende gedrocht...
pi_32378754
Wie zegt dat ze zichzelf overschat? Ze heeft geen seconde gedacht door de voorrondes te komen hoor.
pi_32378762
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:56 schreef Isabeau het volgende:
De jostiband heeft ook plezier. Moet je eens proberen: plezier hebben in de dingen die je doet.
Als m'n gehele levensinvulling bestond uit het handje ophouden bij het UWV, bezoeken van de plaatselijke gevangenis en het mezelf voor lul zetten op nationale tv zonder het zelf door te hebben, dan zou ik vast een heel wat makkelijker leven hebben, maar dat is kennelijk alleen weggelegd voor de maatschappelijke onderlaag van deze samenleving...
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:01:44 #71
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32378784
mja Isabeau waarom is de tendens toch dat als je iemand in het echt kent of iemand zich op fok vertoond dat het dan ineens minder erg is en er geen woord van kritiek meer mag zijn

Mensen doen mee voor de aandacht. Als je die krijgt moet je maar tevreden zijn of het nou positief of negatief is.
pi_32378799
Oh, het is er 1 uit de kringen van Isabeau.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2005 18:02:40 ]
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:04:05 #73
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32378830
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:02 schreef gelly het volgende:
Oh, het is er 1 uit de kringen van Isabeau.
nog iemand van een jaar of 30 die nog geen fatsoenlijke baan heeft
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:05:03 #74
5024 Wousje
Perfectly MAD
pi_32378847
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

Als m'n gehele levensinvulling bestond uit het handje ophouden bij het UWV, bezoeken van de plaatselijke gevangenis en het mezelf voor lul zetten op nationale tv zonder het zelf door te hebben, dan zou ik vast een heel wat makkelijker leven hebben, maar dat is kennelijk alleen weggelegd voor de maatschappelijke onderlaag van deze samenleving...
Je klinkt jaloers.....
pi_32378872
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Wie zegt dat ze zichzelf overschat? Ze heeft geen seconde gedacht door de voorrondes te komen hoor.
Zal ik met het complete lijstje komen?

- Denken dat ze daadwerkelijk iets toevoegt aan de maatschappij door de gehele dag met haar reet op de bank te zitten
- Het opdragen van het lied aan haar crimineeltje; immers, een lied draag je normaliter op uit liefde, in haar geval, gezien het gezang, leek het er meer op alsof ze hem uit de grond van haar hart haat...
- De vperplexe blik toen haar verteld werd dat ze totaal niet kon zingen
- Het 'helaas' toen ze op haar mede-UWV-ganger afliep
- En last but not least; haar tenenkrommende, met plaatsvervangende schaamte vervullende 'verweer' in dit topic
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:06:43 #76
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32378875
Waarom gaat iemand in hemelsnaam naar Idols om daar een idioot in een apepakkie vertolkt nr voor een bajesklant te zingen

Leg me dat nog eens uit.
pi_32378898
Och, kritiek is prima hoor, maar Kasta roept dat ze semi-intellectuele taal bezigt en vervolgens doet hij dat zelf ook. Maar je hebt wel gelijk, Plae, er worden hier constant mensen afgekraakt en daar spring ik ook niet voor in de bres. Tenzij ik het te erg vind worden (met name in het BB forum dan). Het is toch een vriendin en een vriendin die allesbehalve dom is, allesbehalve saai ( ) en allesbehalve lelijk (of er lopen in Nederland hordes mannen zonder smaak). Ik mag toch wel voor een vriendin opkomen? Hoe gek ze ook doet en hoe erg ze zichzelf ook voor schut zet.
pi_32378919
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:06 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom gaat iemand in hemelsnaam naar Idols om daar een idioot in een apepakkie vertolkt nr voor een bajesklant te zingen
De auditieruimtes lagen waarschijnlijk naast het CWI...
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:08:48 #79
5024 Wousje
Perfectly MAD
pi_32378923
Jongens, jongens......even chillen. je kunt mij afkraken, je kunt mijn uiterlijk afkraken, enz, enz, maar Toveren van Herman van Veen is toch geen idioot nummer, ik kan niet zingen en kennelijk niet optreden, maar dat kan hij niet helpen.
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:09:30 #80
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_32378941
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:08 schreef Wousje het volgende:
Jongens, jongens......even chillen. je kunt mij afkraken, je kunt mijn uiterlijk afkraken, enz, enz, maar Toveren van Herman van Veen is toch geen idioot nummer, ik kan niet zingen en kennelijk niet optreden, maar dat kan hij niet helpen.
Inderdaad niks mis met Herman van Veen!
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_32378996
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:07 schreef Isabeau het volgende:
Och, kritiek is prima hoor, maar Kasta roept dat ze semi-intellectuele taal bezigt en vervolgens doet hij dat zelf ook.
Maar bij mij is er geen sprake van een chronisch gebrek aan intelligentie...

Hetgeen bij haar toch overduidelijk wel het geval was...
For fuck's sake, bij die vraag over emancipatie keek en reageerde ze alsof ze water zag branden...
pi_32379062
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:08 schreef Wousje het volgende:
Het valt me allang mee dat hij nog geen rechtzaak tegen je aangespannen heeft vanwege de verkrachting van zijn nummer...

Beperk jij je nu maar gewoon tot het smurfenlied ofzo, dat kun je waarschijnlijk ook stukken geloofwaardiger brengen..
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:14:18 #83
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32379103
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:07 schreef Isabeau het volgende:
Och, kritiek is prima hoor, maar Kasta roept dat ze semi-intellectuele taal bezigt en vervolgens doet hij dat zelf ook. Maar je hebt wel gelijk, Plae, er worden hier constant mensen afgekraakt en daar spring ik ook niet voor in de bres. Tenzij ik het te erg vind worden (met name in het BB forum dan). Het is toch een vriendin en een vriendin die allesbehalve dom is, allesbehalve saai ( ) en allesbehalve lelijk (of er lopen in Nederland hordes mannen zonder smaak). Ik mag toch wel voor een vriendin opkomen? Hoe gek ze ook doet en hoe erg ze zichzelf ook voor schut zet.
true
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:14:59 #84
5024 Wousje
Perfectly MAD
pi_32379135
kijk en huiver. hahaaaa.

pi_32379159
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:11 schreef kastanova het volgende:

For fuck's sake, bij die vraag over emancipatie keek en reageerde ze alsof ze water zag branden...
Tsja, ik begrijp ook niet dat ze niet geëmancipeerd is. Zou je eerder verwachten bij een zwaar gristelijk iemand, maar goed. Maar is haar goed recht natuurlijk. Ik vond dat altijd wel wat voor een vriendin van jou, Kasta. Totaal niet geëmancipeerd zijn
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:17:12 #86
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32379232
Overigens wousje. Er komen 3 catagorieen door die eerste ronde (voor een andere jury)

Mensen die goed genoeg zijn, mensen die uiteindelijk net niet goed genoeg zijn, en de gekken die goed voor de kijkcijfers zijn. Die mogen de volgende dag (als ik t goed heb) terugkomen voor de echte jury.
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 november 2005 @ 18:17:18 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_32379237
Hoe lang zit ie dan vast ? 'Ongeveer 9 maanden en 23 dagen.' Geweldig.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_32379278
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:17 schreef PLAE@ het volgende:

Overigens wousje. Er komen 3 catagorieen door die eerste ronde (voor een andere jury)

Mensen die goed genoeg zijn, mensen die uiteindelijk net niet goed genoeg zijn, en de gekken die goed voor de kijkcijfers zijn. Die mogen de volgende dag (als ik t goed heb) terugkomen voor de echte jury.
Ik denk dat ze in die categorie viel
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:21:35 #89
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32379342
tja als je daarvoor komt moet je achteraf ook wat kritiek kunnen slikken hehe
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 november 2005 @ 18:21:46 #90
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_32379345
Ik snap deze hele heisa niet. Ik heb genoten van Wousjes optreden. Heb samen met Marchien erg gelachen, en dat zal Wousje zelf ook hebben gedaan denk ik. Ik denk niet dat ik, als ik was opgegeven, daar daadwerkelijk was gaan staan. Wat dat betreft heb ik er ook best respect voor. Maar nu wordt Wousje op zo'n persoonlijk vlak afgekraakt dat ik het persoonlijk te ver vind gaan. Niet alleen omdat ik Wousje ken, dat had voor ieder ander kunnen gelden.
Feit is wel, dat omdat enkelen hier Wousje daadwerkelijk kennen, deze persoonlijke dingen er makkelijker bijgehaald kunnen worden. (Ik zou ook daarom nooit mee moeten doen, aangezien er daarna echt van alles over mij bij gehaald zou worden).
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_32379381
Het was wel leuke tv inderdaad
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 november 2005 @ 18:23:54 #92
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_32379402
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:21 schreef PLAE@ het volgende:

tja als je daarvoor komt moet je achteraf ook wat kritiek kunnen slikken hehe
Kritiek OK, maar het feit dat ze wel of geen uitkering heeft, heeft bijvoorbeeld niets te maken met haar opreden in Idols.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:24:37 #93
5024 Wousje
Perfectly MAD
pi_32379413
Aandacht. Ik heb de aandacht getrokken. Klopt. Eens in de zoveel tijd heeft een mens aandacht nodig, bij voorkeur positief, indien noodzakelijk is negatieve aandacht ook aandacht (zie sommige reacties). Ik heb met mijn deelname aan Idols duidelijk de aandacht getrokken en hoe, we hebben het er met zijn allen zoveel dagen na dato nog over. Is dat verkeerd? Ik heb een liedje gezongen, ik heb me verkleed, ik ben op tv geweest, maar ik denk dat ik niemand gekwetst heb. Dat mijn optreden wordt afgekraakt kan ik begrijpen en sta ik ten dele achter, laten we wel wezen, ik kan niet echt zingen. Wat ik een klein beetje jammer vind, is het feit dat er een paar mensen zijn die dermate negatief over komen dat het op verbale agressie begint te lijken. Lachen om is begrijpelijk, ik zelf zou degene zijn die het hardste mee zou lachen, uitlachen daarentegen getuigt van veroordelen en wie is de ander om mij te veroordelen? Gelukkig woon ik in een gedeelte van de wereld waar je inderdaad af en toe de aandacht mag trekken op een onschuldige manier, ik heb daar gebruik van gemaakt en zou het zo weer doen.
pi_32379439
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond dat altijd wel wat voor een vriendin van jou, Kasta. Totaal niet geëmancipeerd zijn
Ik ga alleen relaties aan met alleen vrouwen die minimaal HBO geschoold zijn, dus dergelijke simplistische wijven vallen sowieso al af..
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:26:55 #95
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32379459
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Kritiek OK, maar het feit dat ze wel of geen uitkering heeft, heeft bijvoorbeeld niets te maken met haar opreden in Idols.
Hoe weet kasta dat in hemelsnaam.
Ik dacht dat het een gok was
pi_32379484
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:25 schreef kastanova het volgende:

Ik ga alleen relaties aan met alleen vrouwen die minimaal HBO geschoold zijn, dus dergelijke simplistische wijven vallen sowieso al af..
Ja, ze is helaas ook alleen maar universitair geschoold.
pi_32379538
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Niet alleen omdat ik Wousje ken, dat had voor ieder ander kunnen gelden.
Uhuh .

En die uitkering is wel degelijk van belang...

Een mens dat vol (valse) trots op nationale tv gaat verkondigen dat ze zoveel werkzaamheden heeft, terwijl haar gehele daginvulling bestaat hij het opstaan, gaan slapen en de maandelijkse gang naar de uitkeringsinstanties, die moeten ze direct op water en brood zetten...
pi_32379554
Maar goed, ik hou er hier mee op. Ik heb genoten van het komische optreden en Wousje zelf heeft genoten van de lol er omheen. Wat andere mensen dan vinden doet er eigenlijk ook niet toe.

Ik ga even verder in het BBforum een paar mij verder niet bekende bewoners afkraken
pi_32379557
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ze is helaas ook alleen maar universitair geschoold.
Alrighty then, welke studie en belangrijker, wat voor een baan heeft ze nu dan? .
pi_32379595
Ze heeft geschiedenis gestudeerd en dat vragen naar een baan is vragen naar de bekende weg als ze zelf al zei dat ze huisvrouw is. Net heb je het nog over het hebben van een bepaald niveau en nu is blijkbaar het hebben van een bepaalde baan het belangrijkst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')