Zoals Zhenar het een keertje mooi wist te verwoorden:quote:Op donderdag 17 november 2005 23:17 schreef benniebon het volgende:
[..]
Is zeer zeker een goede vergelijking!!!!!
Herman is niet dom hoor, en zij ook niet.
Herman is zijn kaarten slim aan het uitspelen en verdient er een aardiger stuiver erbij, als zij net zo SLIM is kan zij dat ook aan jullie reacties te zien, mits dat ze het wil.
Goed gedaan hoor meissie !!!!! Heb respect voor je!!!! De meesten hier op FOK hebben een grote bek maar een heeeeeeeeeel klein hartje.
Iedereen met een grote bek daag ik uit om volgend jaar mee te doen aan Idols !!!! Maar daar zullen jullie wel géén ballen voor hebben.
Het is zo gemakkelijk om iemand af te zeiken die het ondertussen wel gedurfd heeft!!!!
NU JULLIE NOG, ALLEMAAL INSCHRIJVEN VOLGEND JAAR EN ALS JE MET JE KOP OP TV BENT GEWEEST HEB JE RECHT VAN SPREKEN........dit in de aardigste zin van het woord natuurlijk (sarcastisch).......
Ik vind het erg slaapverwekkend de meeste commentaar van jullie![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 09:51 schreef Zhenar het volgende:Maak het ff! Omdat wij de tegenwoordigheid van geest hebben niet onszelf te laten uitbaten op de commerciële televisie betekent nog niet dat wij ons niet mogen uitlaten over de stakkers die dat wel doen!
Of mag je ook geen commentaar hebben op politici als je zelf niet in de Tweede Kamer, gemeenteraad oid hebt gezeten?
Wat een poep argument zeg.Als iemand zichzelf voor lul zet, leeft hij maar met de gevolgen.
Je kunt je toch niet verschuilen achter het argument "maar jullie hebben je niet voor lul gezet, dus je mag niet opmerken dat ik dat wel heb gedaan!"
![]()
de zus van Djeez!quote:Op donderdag 17 november 2005 18:02 schreef Svensational het volgende:
En je komt nog uit Hoogeveen ook!
WTFquote:
Jij ook alquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb door haar, de hele week dat nummer van Herman van Veen in m'n kop gehad
"Ghihihih, ik ben tuinman, kok, schoonmaakster, boekhouder, bladieblad..'quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Ach, Kastanova. Wat een prachtige analyse zonder iemand echt te kennen. Wat knap van je. Zou je geld voor moeten vragen![]()
....En daar kijk jij naar..... voor je lol. Hahaaaa!!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:30 schreef kastanova het volgende:
Tja, het zal vast een heel aardige meid zijn hoor, maar ik vond haar toch vooral overkomen als een naief en lelijk wijf met grootheidswaanzin die haar gebrek aan intelligentie probeerde te verbloemen door met een semi-intellectuele woordenschat te schermen...
Ik bedoel, heel leuk haar verhaaltje over 'dress to impress' en het feit dat ze het maar als geintje zag, maar iemand die ondanks haar ronduit lelijke voorkomen en idem kleding voor het optreden toch nog zo serieus praat over haar leventje en ook uitkijkt tijdens het zingen, die is gewoon ronduit debiel.
De jostiband dost zich ook uit, ze gedragen zich ook als debielen, hebben zelf ook inderdaad niet door dat ze voor lul staan vanwege hun beperkte verstandelijke vermogens en krijgen desondanks net zoals jij behoorlijk wat aandacht en komen ook regelmatig met hun koppen op tv.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:50 schreef Wousje het volgende:
....En daar kijk jij naar..... voor je lol. Hahaaaa!!!
Nee, even serieus, (nog serieuzer) , dat ik zoveel aandacht heb voor dit topic en me er een klein beetje druk over maak, lijkt me begrijpelijk, ik ben met mijn hoofd op tv geweest en heb het ronduit leuk gevonden. De aandacht, de onzin, de gelegenheid me eens mallotig uit te dossen, super, was als een kind zo blij, (ja, kop die maar in).
Maar ik ben wel heel benieuwd naar de reden waarom je mij met zoveel verve afkraakt. Ben je in staat en bereid dat te motiveren?
Omdat dat vanachter je pc heel erg makkelijk is. Dat is eigenlijk de voornaamste reden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:50 schreef Wousje het volgende:
Maar ik ben wel heel benieuwd naar de reden waarom je mij met zoveel verve afkraakt. Ben je in staat en bereid dat te motiveren?
De jostiband heeft ook plezier. Moet je eens proberen: plezier hebben in de dingen die je doet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:54 schreef kastanova het volgende:
De jostiband dost zich ook uit, ze gedragen zich ook als debielen, hebben zelf ook inderdaad niet door dat ze voor lul staan vanwege hun beperkte verstandelijke vermogens en krijgen desondanks net zoals jij behoorlijk wat aandacht en komen ook regelmatig met hun koppen op tv.
De overeenkomst loopt echter op 1 punt spaak, zij gedragen zich niet als een omhoog gevallen Oprah Winfrey kijkend stuk vee...
In real life is het toch ook vrij makkelijk hoor, kijk bijvoorbeeld eens naar Henk-Jan...quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:54 schreef Isabeau het volgende:
Omdat dat vanachter je pc heel erg makkelijk is. Dat is eigenlijk de voornaamste reden.
Als m'n gehele levensinvulling bestond uit het handje ophouden bij het UWV, bezoeken van de plaatselijke gevangenis en het mezelf voor lul zetten op nationale tv zonder het zelf door te hebben, dan zou ik vast een heel wat makkelijker leven hebben, maar dat is kennelijk alleen weggelegd voor de maatschappelijke onderlaag van deze samenleving...quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:56 schreef Isabeau het volgende:
De jostiband heeft ook plezier. Moet je eens proberen: plezier hebben in de dingen die je doet.
nog iemand van een jaar of 30 die nog geen fatsoenlijke baan heeftquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:02 schreef gelly het volgende:
Oh, het is er 1 uit de kringen van Isabeau.
Je klinkt jaloers.....quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als m'n gehele levensinvulling bestond uit het handje ophouden bij het UWV, bezoeken van de plaatselijke gevangenis en het mezelf voor lul zetten op nationale tv zonder het zelf door te hebben, dan zou ik vast een heel wat makkelijker leven hebben, maar dat is kennelijk alleen weggelegd voor de maatschappelijke onderlaag van deze samenleving...
Zal ik met het complete lijstje komen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Wie zegt dat ze zichzelf overschat? Ze heeft geen seconde gedacht door de voorrondes te komen hoor.
De auditieruimtes lagen waarschijnlijk naast het CWI...quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:06 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom gaat iemand in hemelsnaam naar Idols om daar een idioot in een apepakkie vertolkt nr voor een bajesklant te zingen![]()
Inderdaad niks mis met Herman van Veen!quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:08 schreef Wousje het volgende:
Jongens, jongens......even chillen. je kunt mij afkraken, je kunt mijn uiterlijk afkraken, enz, enz, maar Toveren van Herman van Veen is toch geen idioot nummer, ik kan niet zingen en kennelijk niet optreden, maar dat kan hij niet helpen.
Maar bij mij is er geen sprake van een chronisch gebrek aan intelligentie...quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:07 schreef Isabeau het volgende:
Och, kritiek is prima hoor, maar Kasta roept dat ze semi-intellectuele taal bezigt en vervolgens doet hij dat zelf ook.
Het valt me allang mee dat hij nog geen rechtzaak tegen je aangespannen heeft vanwege de verkrachting van zijn nummer...quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:08 schreef Wousje het volgende:
Jongens, jongens......even chillen. je kunt mij afkraken, je kunt mijn uiterlijk afkraken, enz, enz, maar Toveren van Herman van Veen is toch geen idioot nummer, ik kan niet zingen en kennelijk niet optreden, maar dat kan hij niet helpen.
truequote:Op vrijdag 18 november 2005 18:07 schreef Isabeau het volgende:
Och, kritiek is prima hoor, maar Kasta roept dat ze semi-intellectuele taal bezigt en vervolgens doet hij dat zelf ook. Maar je hebt wel gelijk, Plae, er worden hier constant mensen afgekraakt en daar spring ik ook niet voor in de bres. Tenzij ik het te erg vind worden (met name in het BB forum dan). Het is toch een vriendin en een vriendin die allesbehalve dom is, allesbehalve saai () en allesbehalve lelijk (of er lopen in Nederland hordes mannen zonder smaak). Ik mag toch wel voor een vriendin opkomen? Hoe gek ze ook doet en hoe erg ze zichzelf ook voor schut zet.
Tsja, ik begrijp ook niet dat ze niet geëmancipeerd is. Zou je eerder verwachten bij een zwaar gristelijk iemand, maar goed. Maar is haar goed recht natuurlijk. Ik vond dat altijd wel wat voor een vriendin van jou, Kasta. Totaal niet geëmancipeerd zijnquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:11 schreef kastanova het volgende:
For fuck's sake, bij die vraag over emancipatie keek en reageerde ze alsof ze water zag branden...
Ik denk dat ze in die categorie vielquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:17 schreef PLAE@ het volgende:
Overigens wousje. Er komen 3 catagorieen door die eerste ronde (voor een andere jury)
Mensen die goed genoeg zijn, mensen die uiteindelijk net niet goed genoeg zijn, en de gekken die goed voor de kijkcijfers zijn. Die mogen de volgende dag (als ik t goed heb) terugkomen voor de echte jury.
Kritiek OK, maar het feit dat ze wel of geen uitkering heeft, heeft bijvoorbeeld niets te maken met haar opreden in Idols.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:21 schreef PLAE@ het volgende:
tja als je daarvoor komt moet je achteraf ook wat kritiek kunnen slikken hehe![]()
Ik ga alleen relaties aan met alleen vrouwen die minimaal HBO geschoold zijn, dus dergelijke simplistische wijven vallen sowieso al af..quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond dat altijd wel wat voor een vriendin van jou, Kasta. Totaal niet geëmancipeerd zijn
Hoe weet kasta dat in hemelsnaam.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Kritiek OK, maar het feit dat ze wel of geen uitkering heeft, heeft bijvoorbeeld niets te maken met haar opreden in Idols.
Ja, ze is helaas ook alleen maar universitair geschoold.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:25 schreef kastanova het volgende:
Ik ga alleen relaties aan met alleen vrouwen die minimaal HBO geschoold zijn, dus dergelijke simplistische wijven vallen sowieso al af..
Uhuhquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Niet alleen omdat ik Wousje ken, dat had voor ieder ander kunnen gelden.
Alrighty then, welke studie en belangrijker, wat voor een baan heeft ze nu dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ze is helaas ook alleen maar universitair geschoold.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |