Bullshit! Elke krant heeft er aandacht aan geschonken in Nederland. Alle losse bladen ook. Je moet nu ongeveer wel een "heel" apart leven leiden als je er nog niets van meegekregen hebt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Ze kijkt geen tv, haar leven is best druk en sociaal. Is toch niet raar als je geen tv kijkt? Het zou me niets verbazen als ze het zaterdag zelf niet eens heeft gekeken.
Mijn beste vriend heeft ook 10 maanden in de gevangenis gezeten zonder een duidelijke reden...quote:En dan die vriend van d'r die vastzit. Ze wilde er niet teveel over kwijt omdat het onderzoek nog loopt, maar het was niks ergs hoor.
Tuurlijk, daarom zit ie al 9 maanden in voorarrest!!!!!!!![]()
Geweldig.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:16 schreef Jelleee het volgende:
" Nou, mijn honden vinden het wel leuk, ze blaffen altijd mee''
Zo zag ze er ook uit.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:58 schreef Isabeau het volgende:
Geloof me: ze leidt een heel apart leven. Dat iedereen met een gewoon leven dat niet begrijpt, daar kan zij ook niets aan doen
Ze mist niets hoor. Haar leven is 10x boeiender dan het mijne en ik volg braaf journaal, krant en tv.
Ik had hetzelfdequote:Op donderdag 17 november 2005 18:01 schreef Svensational het volgende:
Ik hoor je die tekst gewoon oplezen! Je stem heeft wel indruk gemaakt dus
Ben je nog steeds PABO-student?quote:Op donderdag 17 november 2005 22:10 schreef Atrimar het volgende:
k heb al maanden niet meer op Fok gereageerd, maar ik moet even iets kwijt:
Allereerst verbazing over de reacties, en aan de andere kant kan ik het me indenken. Het is makkelijk om op deze wijze vanalles te zeggen over iemand die wel het lef/ de lol/ de ambitie/ de gekte heeft om aan Idols mee te doen. Ik vind het weinig zeggen over die persoon.
Ik vraag me ook af of ik me wel zo zou willen profileren op de tv, en ik weet ook niet of ík er blij mee zou zijn als zoiets aan mij opgedragen zou worden.
Verder is het voor zover ik weet géén huisgenoot van Isa (wel de zoete inval geweest), en heb ik erg gelachen om haar deelname. Niet alleen omdat ze voor schut ging (dat kon je aan zien komen) maar vooral vanwege de humor die ik er in zag.
(Nooit gedacht dat ik nog zo dicht bij het verdedigen van Wousje zou komen)
Als laatste: Ik heb wel ergere personen langs zien komen in het melkkoetje Idols. Herman bijvoorbeeld.
De meeste van de vervelende reacties moeten met dezelfde knipoog gelezen worden als haar deelname aan het programma natuurlijk he.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:10 schreef Atrimar het volgende:
k heb al maanden niet meer op Fok gereageerd, maar ik moet even iets kwijt:
Allereerst verbazing over de reacties, en aan de andere kant kan ik het me indenken. Het is makkelijk om op deze wijze vanalles te zeggen over iemand die wel het lef/ de lol/ de ambitie/ de gekte heeft om aan Idols mee te doen. Ik vind het weinig zeggen over die persoon.
Ik vraag me ook af of ik me wel zo zou willen profileren op de tv, en ik weet ook niet of ík er blij mee zou zijn als zoiets aan mij opgedragen zou worden.
Verder is het voor zover ik weet géén huisgenoot van Isa (wel de zoete inval geweest), en heb ik erg gelachen om haar deelname. Niet alleen omdat ze voor schut ging (dat kon je aan zien komen) maar vooral vanwege de humor die ik er in zag.
(Nooit gedacht dat ik nog zo dicht bij het verdedigen van Wousje zou komen)
Als laatste: Ik heb wel ergere personen langs zien komen in het melkkoetje Idols. Herman bijvoorbeeld.
Maar Atrimir....die jongen is zwakzinnig.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:10 schreef Atrimar het volgende:
Is zeer zeker een goede vergelijking!!!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Maar Atrimir....die jongen is zwakzinnig.
Wat een vergelijking![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |