abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32281840
Ze kijkt geen tv, haar leven is best druk en sociaal. Is toch niet raar als je geen tv kijkt? Het zou me niets verbazen als ze het zaterdag zelf niet eens heeft gekeken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:53:06 #27
21321 IAMUSEMUSE
It's You That I Adore!
pi_32281904
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Ze kijkt geen tv, haar leven is best druk en sociaal. Is toch niet raar als je geen tv kijkt? Het zou me niets verbazen als ze het zaterdag zelf niet eens heeft gekeken.
Bullshit! Elke krant heeft er aandacht aan geschonken in Nederland. Alle losse bladen ook. Je moet nu ongeveer wel een "heel" apart leven leiden als je er nog niets van meegekregen hebt.
The human heart feels things the eyes cannot see, and knows what the mind cannot understand..
pi_32282021
Ja inderdaad, dan zou ze wel erg veel missen ook.
That's all folks!
pi_32283575
Geloof me: ze leidt een heel apart leven. Dat iedereen met een gewoon leven dat niet begrijpt, daar kan zij ook niets aan doen

Ze mist niets hoor. Haar leven is 10x boeiender dan het mijne en ik volg braaf journaal, krant en tv.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 15 november 2005 @ 13:13:31 #30
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32284046
Sinds haar heb ik continu dat liedje van Herman van Veen in mijn kop !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32284083
Ik hoop niet in de "Kinderen voor Kinderen" stand?
pi_32291950
" Nou, mijn honden vinden het wel leuk, ze blaffen altijd mee ''

Nee.
  woensdag 16 november 2005 @ 23:11:44 #33
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_32329630
quote:
En dan die vriend van d'r die vastzit. Ze wilde er niet teveel over kwijt omdat het onderzoek nog loopt, maar het was niks ergs hoor.

Tuurlijk, daarom zit ie al 9 maanden in voorarrest!!!!!!!
Mijn beste vriend heeft ook 10 maanden in de gevangenis gezeten zonder een duidelijke reden...
Hij heeft met iets een beetje gesjoemeld en de politie kon geen echt bewijs vinden, maar hij moest toch lang wachten op de uitspraak van de rechter en in de bak zitten.
ha ha ha ha ha
  woensdag 16 november 2005 @ 23:16:49 #34
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32329801
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 18:16 schreef Jelleee het volgende:
" Nou, mijn honden vinden het wel leuk, ze blaffen altijd mee ''

Geweldig. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 16 november 2005 @ 23:30:03 #35
88233 Steve
Still the best.
pi_32330213
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:58 schreef Isabeau het volgende:
Geloof me: ze leidt een heel apart leven. Dat iedereen met een gewoon leven dat niet begrijpt, daar kan zij ook niets aan doen

Ze mist niets hoor. Haar leven is 10x boeiender dan het mijne en ik volg braaf journaal, krant en tv.
Zo zag ze er ook uit.

Ze was best grappig. Echt zo'n "gek op een leuke manier" iemand.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  donderdag 17 november 2005 @ 17:37:33 #36
5024 Wousje
Perfectly MAD
pi_32348933
Wow...Wát een sensatie, Geweldig!!! Ik voel me zowaar gevleid, dat er zóveel mensen zijn die op hun vrije zaterdagavond als tijdsbesteding hebben om naar dit programma te kijken en het zó serieus nemen. Leuk, leuk, leuk. Desalniettemin voel ik me toch geroepen om op een paar uitlatingen te reageren.

Ik vond het niet gek dat ik niet door ging naar een volgende ronde, ik vond het buitengewoon amusant dat ik door de eerste voorronde ben gekomen.

Ik zou mij grappig kleden. Ja, ik heb er mijn best voor gedaan, in de brief stond dress to impress, duidelijk gelukt. Ik woon in een gedeelte des lands waar carnaval niet gevierd wordt en heb me uitgeleefd, heb geprobeerd mijn meest in het oog springende outfit te kiezen en dat is kennelijk gelukt. En een lol dat ik had!!

Nee, ik wist inderdaad niet dat het not done is om bepaalde mensen geen hand te geven. Ik denk dat dat het minimum aan fatsoen is op het moment van een nieuwe kennismaking, maar wie ben ik. Ik ben amper of niet bekend met het programma.

Ik zou lijken op Reese Witherspoon met de stem van Georgina Verbaan. Ik beschouw dat als een compliment waarvoor dank.

Falco vindt mij eng. Ik ben best benieuwd op basis waarvan, misschien is het de kinderstem?

GI zou mij kennen. Misschien, het spijt me je te moeten mededelen dat jij op mij een iets minder onuitwisbare indruk hebt gemaakt. Echter zelfs geen slechte, dus dat scheelt dan weer

Pony-lover noemt mij een kuthoer. Negatieve aandacht is ook aandacht.

Het vast-zittende vriendje....... Ja, ik kom voor hem uit. Ja, hij zit vast. Ja, ik heb mijn Idols liedje aan hem opgedragen. Zouden jullie geliefden dat doen? En hij die zonder zonden is, werpe de eerste steen.

Al met al heb ik een ontzettend grappige tweetal dagen beleefd met het complete Idols-avontuur, ben beslist van plan volgend jaar weer mee te doen en kijk uit naar de reacties.
In het verleden behaalde rendementen bieden geen garantie voor de toekomst.
  donderdag 17 november 2005 @ 17:51:26 #37
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32349349

Ik vond je eng vanwege alles eigenlijk .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 17 november 2005 @ 17:53:41 #38
5024 Wousje
Perfectly MAD
pi_32349421
Prachtige motivatie, ik ben van mening dat er een groot schrijver in jou verloren is gegaan.

Ik ben stiekem ook heel eng, jij hebt best mensenkennis, helaas dat mijn vermomming niet geholpen heeft. lol
In het verleden behaalde rendementen bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_32349619
Ik hoor je die tekst gewoon oplezen ! Je stem heeft wel indruk gemaakt dus
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_32349644
En je komt nog uit Hoogeveen ook !
pi_32349677
OMG you're so popular! Whahaha hele verhalen worden er over je geschreven, wat dat betreft had je dus ook niet door hoeven gaan (Weekend, Privé, Story...) want lullen doen ze toch wel, lees ik. Echt super super super. Heb een verbod op het woord "gewéééééldig" gekregen en mijn schaterlach vond ik ook niet zo denderend overkomen op de TV (ik was het vriendinnetje met de rode sjaal), echter wat hebben we gelachen die dagen en even hebben we ons heeeeeel beroemd gevoeld. Af-schu-we-lijk, wat een show, wat een ijdelheid en wat een fun fun fun. Een boeiend leven heb je zeker, Reese WItherspoon hebben ze je ook al vaker genoemd en met die RRrrrrrr moet je echt ophouden maar dat zal ik er wel niet meer uit weten te slaan

Ik heb ergens het vage vermoeden dat je je met die Roze Hoed (gevleugeld!!!) niet meer hoeft te vertonen, alhoewel jou kennende zal je dan juist dat ding nog vaker van de kast trekken. IK heb het leuk gehad, volgend jaar gaan we GEWOON weer! Dikke kus!
pi_32349798
Ach je kunt nog altijd achter het raam gaan zitten in Amsterdam.
pi_32349906
Namens Wousje (Toverdoos): stiekem toch jouw type, he?!
  donderdag 17 november 2005 @ 18:13:39 #44
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32349970
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:01 schreef Svensational het volgende:
Ik hoor je die tekst gewoon oplezen ! Je stem heeft wel indruk gemaakt dus
Ik had hetzelfde .

Ach, ik vond je nuchtere kijk op dat hele gebeuren juist erg leuk. . Dat je het niet te serieus nam en gewoon voor de lol meedeed... Ook je opmerkingen en je reactie achteraf vond ik leuk. .
  donderdag 17 november 2005 @ 18:15:21 #45
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32350016
hmmm Hoogeveen. Ik heb niet echt een idee

Het is dus een ex huisgenote van je isabeau?
pi_32357123

k heb al maanden niet meer op Fok gereageerd, maar ik moet even iets kwijt:

Allereerst verbazing over de reacties, en aan de andere kant kan ik het me indenken. Het is makkelijk om op deze wijze vanalles te zeggen over iemand die wel het lef/ de lol/ de ambitie/ de gekte heeft om aan Idols mee te doen. Ik vind het weinig zeggen over die persoon.

Ik vraag me ook af of ik me wel zo zou willen profileren op de tv, en ik weet ook niet of ík er blij mee zou zijn als zoiets aan mij opgedragen zou worden.

Verder is het voor zover ik weet géén huisgenoot van Isa (wel de zoete inval geweest), en heb ik erg gelachen om haar deelname. Niet alleen omdat ze voor schut ging (dat kon je aan zien komen) maar vooral vanwege de humor die ik er in zag.

(Nooit gedacht dat ik nog zo dicht bij het verdedigen van Wousje zou komen)

Als laatste: Ik heb wel ergere personen langs zien komen in het melkkoetje Idols. Herman bijvoorbeeld.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_32357218
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:10 schreef Atrimar het volgende:

Allereerst verbazing over de reacties, en aan de andere kant kan ik het me indenken. Het is makkelijk om op deze wijze vanalles te zeggen over iemand die wel het lef/ de lol/ de ambitie/ de gekte heeft om aan Idols mee te doen. Ik vind het weinig zeggen over die persoon.

Ik vraag me ook af of ik me wel zo zou willen profileren op de tv, en ik weet ook niet of ík er blij mee zou zijn als zoiets aan mij opgedragen zou worden.

Verder is het voor zover ik weet géén huisgenoot van Isa (wel de zoete inval geweest), en heb ik erg gelachen om haar deelname. Niet alleen omdat ze voor schut ging (dat kon je aan zien komen) maar vooral vanwege de humor die ik er in zag.

Als laatste: Ik heb wel ergere personen langs zien komen in het melkkoetje Idols. Herman bijvoorbeeld.
Ben je nog steeds PABO-student?
  donderdag 17 november 2005 @ 22:16:25 #48
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32357288
quote:

De meeste van de vervelende reacties moeten met dezelfde knipoog gelezen worden als haar deelname aan het programma natuurlijk he.
  donderdag 17 november 2005 @ 22:58:44 #49
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32358619
quote:

Maar Atrimir....die jongen is zwakzinnig.

Wat een vergelijking
pi_32359256
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Maar Atrimir....die jongen is zwakzinnig.

Wat een vergelijking
Is zeer zeker een goede vergelijking!!!!!
Herman is niet dom hoor, en zij ook niet.
Herman is zijn kaarten slim aan het uitspelen en verdient er een aardiger stuiver erbij, als zij net zo SLIM is kan zij dat ook aan jullie reacties te zien, mits dat ze het wil.
Goed gedaan hoor meissie !!!!! Heb respect voor je!!!! De meesten hier op FOK hebben een grote bek maar een heeeeeeeeeel klein hartje.

Iedereen met een grote bek daag ik uit om volgend jaar mee te doen aan Idols !!!! Maar daar zullen jullie wel géén ballen voor hebben.
Het is zo gemakkelijk om iemand af te zeiken die het ondertussen wel gedurfd heeft!!!!

NU JULLIE NOG, ALLEMAAL INSCHRIJVEN VOLGEND JAAR EN ALS JE MET JE KOP OP TV BENT GEWEEST HEB JE RECHT VAN SPREKEN........dit in de aardigste zin van het woord natuurlijk (sarcastisch).......

Ik vind het erg slaapverwekkend de meeste commentaar van jullie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')