ja dus. Anders werd het wel tegengesproken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:51 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Maar er zit blijkbaar een kern van waarheid in?![]()
Ga je nu jezelf antwoorden, Plaequote:Op vrijdag 25 november 2005 14:18 schreef PLAE@ het volgende:
ja dus. Anders werd het wel tegengesproken.
Je gaat je goddelijke gang maar!quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:33 schreef Svensational het volgende:
Ik weet iets leuks. Laten we het over Wousjes optreden bij Idols gaan hebben, niet over al die andere stomme dingen..
ik snap niet dat je dat wil weten dit gaat over haar optreden in idols. en niet over het feit dat ze wel of niet een hoer is of was .quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:18 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ja dus. Anders werd het wel tegengesproken.
Dear God.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:17 schreef Wousje het volgende:
Wat mij wel leuk lijkt, is ooit nog eens iets met die vreemde stem en die bijbehorende RRR te doen, denk daarbij aan het inspreken van bijvoorbeeld tekenfilms. Ik denk dat ik daar geknipt voor zou zijn, niet alleen doordat ik de nederlandse taal uitstekend beheers, echter die vaardigheid wordt zeer zeker aangevuld met het nodige enthousiasme.
ik denk dat er wel vraag is naar dat soort stemmenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:09 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dear God.
Wil je Nickelodeon failliet krijgen?
Ouders die hun kind willen straffen of logopedisten die voorbeelden nodig hebben van hoe het níet moet...quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:18 schreef buuv het volgende:
[..]
ik denk dat er wel vraag is naar dat soort stemmen![]()
Ik snap niet dat dat figuur zo'n troepenmacht opgetrommeld krijgt in dit topic om d'r te gaan verdedigenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:47 schreef buuv het volgende:
[..]
ik snap niet dat je dat wil weten dit gaat over haar optreden in idols. en niet over het feit dat ze wel of niet een hoer is of was .
wat mij sterk lijkt maar goed .
als iedereen niet zo loopt te speculeren maar het gewoon vraagt wie weet krijg je dan een normaal antwoordt inplaats van zo over mensen te roddelen![]()
![]()
![]()
Die discussie is hier al talloze malen gevoerd, natuurlijk mogen we het wel over haar optreden hebben, ondanks dat we niet hebben meegedaan. Wat zou het IDO-forum anders nog voor nut hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:29 schreef buuv het volgende:
ik zou tegen al die mensen willen zeggen doe volgend jaar lekker zelf mee en dan pas heb je recht van spreken.
tuurlijk mag dat , maar ik bedoel meer de mensen die haar voledig afkraken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die discussie is hier al talloze malen gevoerd, natuurlijk mogen we het wel over haar optreden hebben, ondanks dat we niet hebben meegedaan. Wat zou het IDO-forum anders nog voor nut hebben.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:10 schreef buuv het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat , maar ik bedoel meer de mensen die haar voledig afkraken.
ze kennen haar niet en baseren hun mening op 5 min tv
Vergeleken met dit is die kritiek onterechtquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:40 schreef Falco het volgende:
[..]Wat een slap gezeik. Er zijn over andere Idols-kandidaten nog veel meer plus ergere dingen gezegd.
Idd, wat een kneusjesquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:45 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dat figuur zo'n troepenmacht opgetrommeld krijgt in dit topic om d'r te gaan verdedigen![]()
Beste buuv, dat is een beetje het idee van deze thread, dat je juist alleen maar die 5 minuten tv hebt gezien. Het zou hier een beetje doods worden als alleen de mensen die haar goed kennen hier mogen posten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:10 schreef buuv het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat , maar ik bedoel meer de mensen die haar voledig afkraken.
ze kennen haar niet en baseren hun mening op 5 min tv
ik snap niet dat je dat wilt weten dit gaat over idols en niet over haar verledenquote:Op zondag 27 november 2005 13:55 schreef PLAE@ het volgende:
Is Wousje ook geen prostituee geweest in het verleden? Dat ze het op dit moment niet is zegt mij niet zoveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |