abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 november 2005 @ 18:32:46 #101
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_32379597
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:30 schreef kastanova het volgende:

[..]

Welke studie en belangrijker, wat voor een baan heeft ze nu? .
Je bent wel heel erg geinteresseerd in het verleden van een Idols-kandidate he. Gezonde interesse?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_32379670
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:32 schreef Isabeau het volgende:
Ze heeft geschiedenis gestudeerd en dat vragen naar een baan is vragen naar de bekende weg als ze zelf al zei dat ze huisvrouw is. Net heb je het nog over het hebben van een bepaald niveau en nu is blijkbaar het hebben van een bepaalde baan het belangrijkst.
Tja, iemand die op kosten van de staat een aantal jaren studeert en vervolgens de rest van haar leven ook gaat teren op de zak van de belastingbetalers, dat zegt toch wel voldoende over haar maatschappelijke bijdrages en levensinvulling.
Maar ga dan ook niet op tv lopen verkondigen dat je oh zo veel taken hebt; kom er dan gewoon voor uit dat je een grote lamzak bent die te lui is om te werken, maar wel tijd heeft/maakt om aan dergelijke kolderprogramma's als Idols mee te doen...

In dergelijke verschoppelingen zou ik m'n lul inderdaad niet hangen...
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:36:47 #103
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32379683
Hij vindt d'r gewoon lekka lekka tara

pi_32379697
Je trekt wel heel veel conclusies die niet kloppen.

Maar ik zou hier ophouden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32379730
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:37 schreef Isabeau het volgende:
Je trekt wel heel veel conclusies die niet kloppen.

Maar ik zou hier ophouden.
Nou, vertel, welke kloppen er niet...

Sowieso frappant dat ik slechts aan 1 simpel interviewtje toch al zoveel wél juiste informatie kan afleiden natuurlijk...
pi_32380401
Ik wist niet of ik moest lachen of huilen..
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_32387029
Ahum...

Dat je een mening over iemand hebt is prima, vrijheid van meningsuiting, Theo van Gogh etc etc etc. Echter wil ik hier vooral toch even mededelen dat ik GEEN uitkering trek maar netjes elke 8 weken mijn studiepunten op het HBO behaal teneinde mijn diploma te kunnen ontvangen binnen een jaar of 2.
Ja, ik ben die vriendin die luidkeels "gewéééééldig"staat te schreeuwen om lieve Wous vervolgens in mijn armen te sluiten.

Wederom: dat je een mening hebt is echt prima hoor, maar laat die dan gegrond zijn, for god's sake!!!
Wat ik me hierbij wel afvraag is: het feit dat je zoveel tijd en energie in het reageren steekt en je reacties ook nog eens probeert te onderbouwen (niet geheel waarheidsgetrouw, maar toch!) doet bij mij het vermoeden rijzen dat je meer gefascineerd bent door haar dan je doet uitdragen.

Met vriendelijke groet, dat wel hoor!
  vrijdag 18 november 2005 @ 23:01:56 #108
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32387096
Het is meer dat jij m niet kent als poster denk ik.
pi_32387298
Thnx Plae, dergelijke uitleg was nodig
pi_32387927
Ok, ok, ik beken, ik ben verliefd op haar .
pi_32398273
Hahahaha, Kasta! STIJL noemen we dat.
pi_32403290
Ach ja, na het zien van haar foto besefte ik dat de gelijkenis met een varken niet slechts beperkt is gebleven tot haar innerlijk en tja, aangezien ik uit Twente kom is de keus dan al snel gemaakt...
pi_32410459
Dat is dan weer jammer. Waarom doe je zo lelijk eigenlijk?
pi_32417516
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 21:58 schreef Sjembekje het volgende:
Waarom doe je zo lelijk eigenlijk?
Zij begon.
pi_32417598
quote:
Op zondag 20 november 2005 02:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zij begon.
Hóe basisschool!
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_32417773
quote:
Op zondag 20 november 2005 02:53 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Hóe basisschool!
Ik had het in dit geval toch echt voornamelijk over lelijkheid...
pi_32417834
quote:
Op zondag 20 november 2005 03:09 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik had het in dit geval toch echt voornamelijk over lelijkheid...
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_32445816
Die stem !
  maandag 21 november 2005 @ 14:14:30 #119
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_32452268
Na die post vind ik het alleen maar enger.. Hahaha.. Het leuke is dat sommige mensen dóór hebben dat ze gewoon geen kans maken, maar aan de andere kant geilen sommige mensen op de aandacht.. opzich ook prima..
pi_32465373
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 18:06 schreef kastanova het volgende:
Ach ja, na het zien van haar foto besefte ik dat de gelijkenis met een varken niet slechts beperkt is gebleven tot haar innerlijk en tja, aangezien ik uit Twente kom is de keus dan al snel gemaakt...
Voor iemand die kastanova heet weet je erg weinig van vrouwen en heb je erg weinig respect ervoor, en volgens mij heb je de middelbare school niet eens afgemaakt aan je reacties te lezen.
Het is wel een lachertje hoor.......
pi_32466166
Kastanova komt altijd om aandacht vragen wanneer er een semi-bekendheid op Fok! rondlurkt.
Zoals gezegd negatieve aandacht is ook aandacht.
pi_32467951
quote:
Op maandag 21 november 2005 22:30 schreef benniebon het volgende:
Voor iemand die kastanova heet weet je erg weinig van vrouwen

Oh? Vanwaar die conclusie? .
quote:
en volgens mij heb je de middelbare school niet eens afgemaakt aan je reacties te lezen.
Oh?² De 1 zegt dat ik intellectueel lul, jij noemt het dom? Laat ons eens lachen en beargumenteer het eens .
pi_32468135
quote:
Op maandag 21 november 2005 23:56 schreef kastanova het volgende:
Laat ons eens lachen en beargumenteer het eens .
mwoah...
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_32473721
Kijk daar heb je het alweer.....ik zeg niet dat ik slim ben en als jij denkt dat als ik hierover ga discussiëren en dat je dan kunt lachen zegt eigenlijk genoeg.

"Tja, het zal vast een heel aardige meid zijn hoor, maar ik vond haar toch vooral overkomen als een naief en lelijk wijf met grootheidswaanzin die haar gebrek aan intelligentie probeerde te verbloemen door met een semi-intellectuele woordenschat te schermen..."

Dat soort slimme leuke mensen werden enkele eeuwen nog op de brandstapel gegooid.. Terecht overigens...

In tegenstelling tot hem had ik echter hélemaal niks heel gelaten van dat zichzelf schromelijk overschattende gedrocht...

Als m'n gehele levensinvulling bestond uit het handje ophouden bij het UWV, bezoeken van de plaatselijke gevangenis en het mezelf voor lul zetten op nationale tv zonder het zelf door te hebben, dan zou ik vast een heel wat makkelijker leven hebben, maar dat is kennelijk alleen weggelegd voor de maatschappelijke onderlaag van deze samenleving...

Ik ga alleen relaties aan met alleen vrouwen die minimaal HBO geschoold zijn, dus dergelijke simplistische wijven vallen sowieso al af..

In dergelijke verschoppelingen zou ik m'n lul inderdaad niet hangen...

Ok, ok, ik beken, ik ben verliefd op haar

quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:58 schreef Sjembekje het volgende:
Waarom doe je zo lelijk eigenlijk?
Zij begon.

Je zult wel erg eenzaam zijn als je alleen maar hbo vrouwen wil, want met zulke uitspraken zal géén ene hbo-opgeleide je willen, sowieso dom om te denken dat als je hbo hebt dat iemand dan slim is.....Je eigen uitspraken zijn overtuigend genoeg.....mensen met een beetje verstand weten dan toch genoeg, jij blijkbaar niet.
Het zit vol met domme uitspraken en vooroordelen, misschien ben je in het echt niet zo (hoop het voor je) maar hier op fok sla je de plank goed mis......
pi_32474124
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:01 schreef benniebon het volgende:
Je zult wel erg eenzaam zijn als je alleen maar hbo vrouwen wil, want met zulke uitspraken zal géén ene hbo-opgeleide je willen
Guess again .
quote:
sowieso dom om te denken dat als je hbo hebt dat iemand dan slim is.....
Het is (naast uiteraard een IQ-test) toch echt wel de meeste relevante graadmeter; ik ben dan ook benieuwd aan de hand van welk criterium jij intelligentie afleidt
Maar hé, gezien je postgedrag zal de belangrijkste graadmeter waarschijnlijk zijn tot welke ronde iemand bij Idols komt, hetgeen direct al aantoont dat je eigenlijk blij mag zijn dat ik uberhaupt aandacht aan je besteed aangezien ik je in real life waarschijnlijk alleen aan zou spreken om m'n tuin te harken...
quote:
Je eigen uitspraken zijn overtuigend genoeg.....mensen met een beetje verstand weten dan toch genoeg, jij blijkbaar niet.
Het zit vol met domme uitspraken en vooroordelen, misschien ben je in het echt niet zo (hoop het voor je) maar hier op fok sla je de plank goed mis......
Mijn 'vooroordelen' werden, zover mogelijk, voor een deel bevestigd; hetgeen je geweten zou hebben als je het gehele topic ook daadwerkelijk doorgelezen zou hebben, dus wie slaat hier de plan nu mis? .
pi_32475301

[ Bericht 93% gewijzigd door Radobe op 22-11-2005 11:27:10 ]
  dinsdag 22 november 2005 @ 23:32:17 #127
5024 Wousje
Perfectly MAD
pi_32494922
....Pakt inmiddels nieuwe zak pop-corn en leest nog immer geinteresseerd mee....
In het verleden behaalde rendementen bieden geen garantie voor de toekomst.
  woensdag 23 november 2005 @ 10:05:03 #128
129124 BeautifulXSecrets
Love me if you can!
pi_32501126
ghehe

Wat een gezeur om eigelijk net nix
enne...wous...ik vind het ook echt wel koel wat je deed ik bedoel..heb eerst het lef maar eens om je zo op den beeldbuis te laten zien Tuurlijk, ik moest ook lachen maar meer omdat ik het zo koel vond.

Je zou recreatiewerk moeten gaan doen en dat outfit gebruiken voor je meeleeftypetje
www.debbykrans.nl ...mijnfotografie website
Usericon made by Xilantof
<||..Nobody is Perfect...Nobody is Imperfect..||>
pi_32502886
Haha.. ik vond het nogmaals uitermate kansloos. En achteraf lullen dat het maar als geintje was is natuurlijk makkelijk praten..
pi_32532320
ik vind het lef hebben om aan idol mee tedoen.
en zij is een aardige meid
morgen is vaak de drukste dag van de week
pi_32537420
1-0 voor goeiste en dat ben jij wousje
pi_32537476
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:37 schreef Wousje het volgende:
Wow...Wát een sensatie, Geweldig!!! Ik voel me zowaar gevleid, dat er zóveel mensen zijn die op hun vrije zaterdagavond als tijdsbesteding hebben om naar dit programma te kijken en het zó serieus nemen. Leuk, leuk, leuk. Desalniettemin voel ik me toch geroepen om op een paar uitlatingen te reageren.

Ik vond het niet gek dat ik niet door ging naar een volgende ronde, ik vond het buitengewoon amusant dat ik door de eerste voorronde ben gekomen.

Ik zou mij grappig kleden. Ja, ik heb er mijn best voor gedaan, in de brief stond dress to impress, duidelijk gelukt. Ik woon in een gedeelte des lands waar carnaval niet gevierd wordt en heb me uitgeleefd, heb geprobeerd mijn meest in het oog springende outfit te kiezen en dat is kennelijk gelukt. En een lol dat ik had!!

Nee, ik wist inderdaad niet dat het not done is om bepaalde mensen geen hand te geven. Ik denk dat dat het minimum aan fatsoen is op het moment van een nieuwe kennismaking, maar wie ben ik. Ik ben amper of niet bekend met het programma.

Ik zou lijken op Reese Witherspoon met de stem van Georgina Verbaan. Ik beschouw dat als een compliment waarvoor dank.

Falco vindt mij eng. Ik ben best benieuwd op basis waarvan, misschien is het de kinderstem?

GI zou mij kennen. Misschien, het spijt me je te moeten mededelen dat jij op mij een iets minder onuitwisbare indruk hebt gemaakt. Echter zelfs geen slechte, dus dat scheelt dan weer

Pony-lover noemt mij een kuthoer. Negatieve aandacht is ook aandacht.

Het vast-zittende vriendje....... Ja, ik kom voor hem uit. Ja, hij zit vast. Ja, ik heb mijn Idols liedje aan hem opgedragen. Zouden jullie geliefden dat doen? En hij die zonder zonden is, werpe de eerste steen.

Al met al heb ik een ontzettend grappige tweetal dagen beleefd met het complete Idols-avontuur, ben beslist van plan volgend jaar weer mee te doen en kijk uit naar de reacties.
1-0 voor de goeiste en dat ben jij wousje
  donderdag 24 november 2005 @ 15:54:30 #133
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_32539213
Ow, je kent mij zeker wel. Alleen niet onder deze naam. Vraag maar aan saskia wat de andere naam is
pi_32539575
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:54 schreef GI het volgende:
Ow, je kent mij zeker wel. Alleen niet onder deze naam. Vraag maar aan saskia wat de andere naam is
Dat had ze al gedaan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 24 november 2005 @ 23:10:24 #135
5024 Wousje
Perfectly MAD
pi_32551862
Ja, iets met vijvers en zo, er ging al een belletje rinkelen.
pi_32552216
buuv, ga je lekker ?
pi_32557952
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
buuv, ga je lekker ?
heerlijk hoezo ??????????????????????????
  vrijdag 25 november 2005 @ 07:54:24 #138
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_32557956
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat had ze al gedaan
En ze kent me niet meer
  vrijdag 25 november 2005 @ 07:55:58 #139
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_32557967
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef Wousje het volgende:
Ja, iets met vijvers en zo, er ging al een belletje rinkelen.
Ow, wel.
pi_32558659
  vrijdag 25 november 2005 @ 09:21:08 #141
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32558831
Brrr, ik moet nog steeds griezelen van haar!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32558901
Gheghe
Dit meisje was (of is nogsteeds) n prositue aka hoertje (i love betrouwbare bronnen)
Dus niet zo gek dat ze dit liedje, zo kansloos als de pest, deed!
Reden: Tis gewoon een Iqloos sletje
pi_32559048
Dat soort reacties hoeven niet hoor IzzaMie.
pi_32559094
wousje is wel een aparte naam ahhaha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_32562640
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:24 schreef IzzaMie het volgende:
Gheghe
Dit meisje was (of is nogsteeds) n prositue aka hoertje (i love betrouwbare bronnen)
Dus niet zo gek dat ze dit liedje, zo kansloos als de pest, deed!
Reden: Tis gewoon een Iqloos sletje
ik denk dat dit meer over jou zegt dan over haar
pi_32563205
En daar heeft die IzzaMie zich speciaal voor geregistreerd op fok. Over kansloos gesproken
pi_32563329
Wousje, ga je nog verder met muziek?
pi_32563965
ja ze gaat er vast wel verder in volgend jaar weer idols
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:51:48 #149
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32565409
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:30 schreef Isabeau het volgende:
En daar heeft die IzzaMie zich speciaal voor geregistreerd op fok. Over kansloos gesproken
Maar er zit blijkbaar een kern van waarheid in?
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:17:01 #150
5024 Wousje
Perfectly MAD
pi_32566247
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:35 schreef Svensational het volgende:
Wousje, ga je nog verder met muziek?
Ik was eerlijk gezegd niet echt bezig met muziek. Ben van mezelf vrij expressief, mag erg graag zingen, dansen, vreemdsoortige kledij dragen, enz, enz. Zodoende is dit Idols avontuur ook ontstaan. Tijdens één van mijn spring-en-dans-buien heeft een vriendin gedreigd me op te geven voor Idols, waarop ik -voor de meelezers die mij persoonlijk kennen vanzelfsprekend- geantwoord heb met de woorden "Je gaat je goddelijke gang maar". Ik zo gezegd,zij zo gedaan. Vervolgens kreeg ik een brief toegestuurd met daarin een uitnodiging auditie te doen voor Idols. Natuurlijk deed ik mee!! Leuk, was ik beslist voor te porren. Echter, ik heb geen moment, maar dan ook geen moment geloofd dat ik ver zou komen in dit programma.

Eénmaal aangekomen in Zwolle heb ik een dermate leuke dag gehad dat mij dat enigszins heeft besmet met de Idols-koorts, dus ja, volgend jaar geef ik mezelf op en ga ik weer meedoen, zo niet met de tv-ronde, dan toch zeer zeker met de voorronde. Hopelijk heb ik dan net zoveel plezier als ik dit jaar aan de auditie beleefd heb.

Wat mij wel leuk lijkt, is ooit nog eens iets met die vreemde stem en die bijbehorende RRR te doen, denk daarbij aan het inspreken van bijvoorbeeld tekenfilms. Ik denk dat ik daar geknipt voor zou zijn, niet alleen doordat ik de nederlandse taal uitstekend beheers, echter die vaardigheid wordt zeer zeker aangevuld met het nodige enthousiasme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')