Je haalt me de woorden uit de mond. Je zou als vrouw zijnde toch helemaal frigide worden van zo'n kwal.quote:Op zondag 13 november 2005 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Gadver.. Rob wordt echt ranzig. Maar roel zegt: "Ga door Rob!"
Cool he? Eindelijk na iets van 3 jaar wachten of die en die acteur nou wel of niet meedoet en of het project nu wel of niet doorgaat.quote:Op zondag 13 november 2005 01:50 schreef Arcee het volgende:
Lamon: Darren Aranofsky's nieuwste film: The Fountain
Was het maar waar.quote:
Welnee, ze heeft ze allemaal in de pocket.quote:Op zondag 13 november 2005 01:54 schreef Falco het volgende:
Chantal piekert!
Ja, ik zou me ook schamen als ik jou was.quote:Op zondag 13 november 2005 01:55 schreef style het volgende:
Vergeleken met Rob vind ik Chantal bijna leuk.![]()
Ik vind iedereen leuk als ik aan Rob en Chantal denkquote:Op zondag 13 november 2005 01:55 schreef style het volgende:
Vergeleken met Rob vind ik Chantal bijna leuk.![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 01:57 schreef teamlead het volgende:bier is op.. dus ik ga slapen..
Stream ze nog
Ja maar, ja maar... zeg nou eerlijk. Als je zou moeten kiezen om in een huis te zitten met Rob of Chantal? Dan koos ik toch echt voor Chantal hoor.quote:Op zondag 13 november 2005 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ik zou me ook schamen als ik jou was.
Kijk je uit dat je computer niet te overhit raaktquote:Op zondag 13 november 2005 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Er beweegt wel vanalles onder dat dekbed.
Voortaan wat meer inslaanquote:Op zondag 13 november 2005 01:57 schreef teamlead het volgende:bier is op.. dus ik ga slapen..
Stream ze nog
quote:Op zondag 13 november 2005 01:57 schreef teamlead het volgende:bier is op.. dus ik ga slapen..
Stream ze nog
Arme Dido, die weet het verschil tussen een winterbeen en een bospeentje niet.quote:Op zondag 13 november 2005 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Er zit zeker een winterpeen in Roel zijn broek!"
Parijs worteltjes bedoelt ze!quote:Op zondag 13 november 2005 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Ze zal een spercieboon bedoelen, maar ja, zeg je niet he?quote:Op zondag 13 november 2005 01:57 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2005 01:58 schreef style het volgende:
[..]
Arme Dido, die weet het verschil tussen een winterbeen en een bospeentje niet.![]()
Ja idd, een beetje keten met elkaar en wat dollen, altijd leukquote:Op zondag 13 november 2005 01:58 schreef Arcee het volgende:
Er hangt een schoolreisjesfeertje op de slaapkamer.
ja wat jij zegt, en Dido voelt zich helemaal geweldigquote:Op zondag 13 november 2005 01:58 schreef Arcee het volgende:
Er hangt een schoolreisjesfeertje op de slaapkamer.
Die staat nu in de koelkastquote:Op zondag 13 november 2005 01:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je computer niet te overhit raakt
Hoe moeilijker hoe beter.quote:Op zondag 13 november 2005 02:00 schreef Arliator het volgende:
Die Chantal, heeft het echt moeilijk
quote:Op zondag 13 november 2005 02:00 schreef Falco het volgende:
Nou, slaap lekker Chantal. Ik ga mijn bed opzoeken.
Beter... véél beterquote:Op zondag 13 november 2005 02:01 schreef Stereotomy het volgende:
Even een gouwe ouwe dan maar:
[afbeelding]
Gooi ik er ook even een in:quote:Op zondag 13 november 2005 02:01 schreef Stereotomy het volgende:
Even een gouwe ouwe dan maar:
[afbeelding]
Mooie foto (was toch Karlijn geloof ik?)quote:
Daar ziet Lieske er toch net even iets minder goed uit.quote:Op zondag 13 november 2005 02:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gooi ik er ook even een in:
[afbeelding]
Onzin.quote:Op zondag 13 november 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
Daar ziet Lieske er toch net even iets minder goed uit.
Hoewel ik graag de eer zou willen opstrijken, moet ik toch zeggen dat deze cap van Gert is.quote:Op zondag 13 november 2005 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/lieske23.jpg]afbeelding][/URL]
Cap van Scan zelf. "Een jonge Catherine Deneuve", schreef hij.
Sorryquote:Op zondag 13 november 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoewel ik graag de eer zou willen opstrijken, moet ik toch zeggen dat deze cap van Gert is.
Dat was deze:quote:Op zondag 13 november 2005 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
Cap van Scan zelf. "Een jonge Catherine Deneuve", schreef hij.
Ik denk alleen dat sommige hiervan juist niet kunnen slapenquote:Op zondag 13 november 2005 02:11 schreef frizti het volgende:
Nog een oude voor het slapen gaan.
[afbeelding]
Lieske stemt helemaal geen VVD. Ze vindt alleen Gerrit Zalm wel een geinige vent, maar die opmerking is een eigen leven gaan leiden.quote:Op zondag 13 november 2005 02:12 schreef newsman het volgende:
[..]
Wel leuk dat die 2 ton naar de vvd gaat.![]()
"Ben ik toch goed bezig met mijn geroddel en gemanipuleer"quote:Op zondag 13 november 2005 02:12 schreef Arliator het volgende:
[afbeelding]
Het lukt alleen als ik het mogelijk maak om het te laten gebeuren, dat staat er volgens mij, wat zou ze hierbij denken???
Dat is ook zo'n ongelooflijke prachtmeid inderdaad.quote:Op zondag 13 november 2005 02:13 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind Lieske soms ook weleens iets hebben van Elisa Cuthbert (Die Kim speelde in 24)
Draait lekker nu zeker, past wel minder drank in voor de zaterdag avondquote:
Zou zomaar kunnen kloppen, dat vind ik ook al zo'n nietzeggend net-niet modelletje om te zien.quote:Op zondag 13 november 2005 02:13 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind Lieske soms ook weleens iets hebben van Elisa Cuthbert (Die Kim speelde in 24)
Sorry, maar dit is Rob volgens mijquote:Op zondag 13 november 2005 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
Volgens mij zit Chantal er een beetje doorheen nu ff:
[afbeelding]
Weet ze ook eens hoe WIJ ons voelen iedere keer als we haar zien.quote:Op zondag 13 november 2005 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
Volgens mij zit Chantal er een beetje doorheen nu ff:
[afbeelding]
Dan mag je toch eens langs specsavers.quote:Op zondag 13 november 2005 02:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is Rob volgens mij![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 02:13 schreef BONG4002 het volgende:
Nee, was echt Chantal.quote:Op zondag 13 november 2005 02:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is Rob volgens mij![]()
Jij mag mij gwoon nietquote:Op zondag 13 november 2005 02:17 schreef frizti het volgende:
Dan mag je toch eens langs specsavers.
quote:Op zondag 13 november 2005 02:17 schreef Snaptnix het volgende:
Hallo nachtclub![]()
Lekker filmpie gekeken, laptop weer aan de praat geslingerd en we're back on track.
Ja, is weinig aanquote:Op zondag 13 november 2005 02:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen kloppen, dat vind ik ook al zo'n nietzeggend net-niet modelletje om te zien.
quote:Op zondag 13 november 2005 02:18 schreef frizti het volgende:
Iedereen ligt op een oor, tijd om ook maar eens de vrouw gezelschap te gaan houden.
Truste allen.
Trusten friztiquote:Op zondag 13 november 2005 02:18 schreef frizti het volgende:
Iedereen ligt op een oor, tijd om ook maar eens de vrouw gezelschap te gaan houden.
Truste allen.
* BONG4002 geeft je even een knuffelquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 02:20 schreef Foreverblue het volgende:
Ondertussen in de slaapkamer:
[afbeelding]
Wat een goed plan is... slaap lekker allemaal en tot de volgende keer weer
Ja, als je een site weet met alle filmsterren erop is het niet echt lastigquote:Op zondag 13 november 2005 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die foto's heb je wel errug snel paraat![]()
Oeps sorry, maar waarom heetft Chantal dan een vorm van baardgroei van dichtbijquote:Op zondag 13 november 2005 02:18 schreef frizti het volgende:
Truste allen.
quote:Op zondag 13 november 2005 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 geeft je even een knuffelzomaar omdat er niets aan is op de streams
quote:Op zondag 13 november 2005 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* Snaptnix geeft dikke knuffel terug, gewoon omdat BONG best lief is
Opgelost.quote:Op zondag 13 november 2005 02:24 schreef scanman01 het volgende:
HotLinken van imdb kan niet
Is maar goed dat smaken verschillen. Ik vind dat Scarlett nog niet in de schaduw kan staan van Elisha Cuthbert.quote:Op zondag 13 november 2005 02:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vind ik echt
Dit:
[img]http://www.scarlettjohansson.org/gallery/albums/userpics/normal_scarlett%20johansson.jpg/img]
Vind ik bijvoorbeeld 1000 maal mooier.
Maar smaak is relatief.
Dido is met hem bezig onder de dekensquote:Op zondag 13 november 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
Wat hoorde ik Roel zeggen/zuchten net?? Verdacht
He watte? Zijn ze aan t doen dan.quote:Op zondag 13 november 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
Wat hoorde ik Roel zeggen/zuchten net?? Verdacht
Ze waren bijna iets aan het doen, maar Rob begon te lachen, toen was het overquote:Op zondag 13 november 2005 02:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
He watte? Zijn ze aan t doen dan.![]()
Ben eerst nog ff bij aan 't lezen, maar moet dan toch de streams ook maar eens open gaan gooien denk ik. Als ik dit zo hoor.
Er kwam net toch een flinke kreun over Roel's lippen volgens mij. Maar ik kan me vergissenquote:Op zondag 13 november 2005 02:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
He watte? Zijn ze aan t doen dan.![]()
Ben eerst nog ff bij aan 't lezen, maar moet dan toch de streams ook maar eens open gaan gooien denk ik. Als ik dit zo hoor.
Je fotoboek zit opslot, dus maar even hier het antwoordquote:Snaptnix zei :
Hey Bong,
beste mede BB-er. Tis supergezellig hoor, maaruh waar is die foto nou
Rob, Rob, Rob... Het is ook altijd hetzelfde liedjequote:Op zondag 13 november 2005 02:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze waren bijna iets aan het doen, maar Rob begon te lachen, toen was het over
Menno had tenminste fatsoen en liet de tortelduifjes begaan...quote:Op zondag 13 november 2005 02:32 schreef scanman01 het volgende:
Rob: "Jongens, ik schrik ervan dat je opeens harder gaat zuchten"
Schop die man de kamer uit
Ga je toch lekker op de bank slapen.quote:Op zondag 13 november 2005 02:34 schreef melke het volgende:
Ik zou me trouwens doodergeren als ik bij zulke 2 klef mensen zou moeten slapen!
Dat méén je nietquote:Op zondag 13 november 2005 02:32 schreef Arliator het volgende:
Roel is wel de enige die nog een beetje aan zijn trekken komt in dit huis. Eerst de vermeende blowjob van Lieske (al geloof ik niet dat er toen echt iets gebeurt was)
quote:Op zondag 13 november 2005 02:33 schreef scanman01 het volgende:
Roel gaat zichzelf maar even helpen volgens mij.
quote:Op zondag 13 november 2005 02:34 schreef Stereotomy het volgende:
Waaaaaaaaaaaaargh te moe hou het niet meer.
Ik ga naar bed
trusten!
Het is toch ook stom om te rotzooien waar anderen bij zijn. Wacht dan op z'n minst dat iedereen slaapt. Tuuurlijk ga je luisteren, dat zou ieder mens doenquote:Op zondag 13 november 2005 02:32 schreef scanman01 het volgende:
Rob: "Jongens, ik schrik ervan dat je opeens harder gaat zuchten"
Schop die man de kamer uit
Nee, lukt het nu zomaar een bobbeltje te zien bij Roel.quote:Op zondag 13 november 2005 02:34 schreef Arliator het volgende:
[afbeelding]
Hier het bewijs dat er wel iets is gebeurt, normaal is het helemaal plat in zijn broek![]()
Slaap lekker Stereotomyquote:Op zondag 13 november 2005 02:34 schreef Stereotomy het volgende:
Waaaaaaaaaaaaargh te moe hou het niet meer.
Ik ga naar bed
trusten!
Jawel, heel in het begin was er sprake dat Lieske dat gedaan had, was nog veel ophef over hier. Maar ik heb nooit geloofd dat er iets was gebeurt, er was wel onrust onder de lakens, maar dat kan alles zijn geweestquote:Op zondag 13 november 2005 02:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat méén je niet... Lieske heeft echt helemaal niets gedaan met Roel. Als dat wel zo was, zou ze het nog gewoon zeggen ook
Ze heeft hem juist iedere keer afgewezen.
Ga er dan maar vanuit dat er totaal niets is gebeurd.quote:Op zondag 13 november 2005 02:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Jawel, heel in het begin was er sprake dat Lieske dat gedaan had, was nog veel ophef over hier. Maar ik heb nooit geloofd dat er iets was gebeurt, er was wel onrust onder de lakens, maar dat kan alles zijn geweest
Diaree?quote:Op zondag 13 november 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Dat was te lang om te pissen en te kort om te poepen
Als je heel geil bent is het zo bekeken. Nog geen minuut.quote:Op zondag 13 november 2005 02:36 schreef melke het volgende:
Ja, ik ben geen man, maar hoe lang duurt de gemiddelde rukpartij?
quote:Op zondag 13 november 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Dat was te lang om te pissen en te kort om te poepen
Hangt er vanaf, ik denk in Roel zijn geval (al opgewarmd door Dido) een minuutje, spreek ik alleen uit eigen ervaring. Bij Roel moet het langer duren, zijn hand zal er elke keer vanaf glijden omdat er zo weinig isquote:Op zondag 13 november 2005 02:36 schreef melke het volgende:
Ja, ik ben geen man, maar hoe lang duurt de gemiddelde rukpartij?
Daar ga ik niet vanuit, ik weet het zeker dat er niks gebeurt was.quote:Op zondag 13 november 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga er dan maar vanuit dat er totaal niets is gebeurd.
Dido is ook ontmaagd met haar vriendin in dezelfde kamer, dus die is het wel gewend.quote:Op zondag 13 november 2005 02:36 schreef melke het volgende:
[..]
Het is toch ook stom om te rotzooien waar anderen bij zijn. Wacht dan op z'n minst dat iedereen slaapt. Tuuurlijk ga je luisteren, dat zou ieder mens doen
Jij hebt toch wel een hele grote fantasie,zelfs met de drank die je tot je neemtquote:Op zondag 13 november 2005 02:38 schreef scanman01 het volgende:
Als je heel geil bent is het zo bekeken. Nog geen minuut.
Hoezo? Als ik wil red ik het in 30 secondenquote:Op zondag 13 november 2005 02:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel een heel grote fantasie,.zelfs met de drank die je tot je neemt![]()
![]()
Ja, maar hallo, waar zijn je grenzen. Rommelen met anderen op 'n kamer is 1 ding, maar dan ook nog eens een aantal kijkers via het internet. Tja, je moet het maar willen hequote:Op zondag 13 november 2005 02:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido is ook ontmaagd met haar vriendin in dezelfde kamer, dus die is het wel gewend.
Dat zei Lieske zelf dus ook al vanavond. Sinds hij bij Dido is, schenkt hij haar bijna geen aandacht meer. Is wel een beetje flauw eigenlijk, want in het begin waren die twee altijd bij elkaar.quote:Op zondag 13 november 2005 02:41 schreef melke het volgende:
Ik vind dat Roel Lieske de laatste tijd anders behoorlijk negeert
Dat bedoel ik met die fantasie, maar ik ga verder maar niet in over het sexlevenquote:Op zondag 13 november 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo? Als ik wil red ik het in 30 seconden
Nee dat zie je verkeerd. Dan ben je je hoogtij dagen waarschijnlijk inmiddels gewoon vergeten.quote:Op zondag 13 november 2005 02:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel een hele grote fantasie,zelfs met de drank die je tot je neemt![]()
![]()
Iig heel weinig en dat weten zij ook wel denk ikquote:Op zondag 13 november 2005 02:43 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar hallo, waar zijn je grenzen. Rommelen met anderen op 'n kamer is 1 ding, maar dan ook nog eens een aantal kijkers via het internet. Tja, je moet het maar willen he
Hoeveel mensen zouden rond dit tijdstip eigenlijk nog kijken? 4?
Is geen fantasie hoor, bij mij in ieder geval niet, zeker als je al geil bent, is het echt zo gebeurt. Met veel drank op kan het wat langer duren. Aha, dat is de reden waarom mijn vriendin wil dat ik ga drinkenquote:Op zondag 13 november 2005 02:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel een hele grote fantasie,zelfs met de drank die je tot je neemt![]()
![]()
Dat is waar ja. Daarom gaan ze ook niet verder. Maar een beetje handwerk hoeft helemaal niemand te zien. Daar weet Nathalie ook alles vanquote:Op zondag 13 november 2005 02:43 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar hallo, waar zijn je grenzen. Rommelen met anderen op 'n kamer is 1 ding, maar dan ook nog eens een aantal kijkers via het internet. Tja, je moet het maar willen he
Hoeveel mensen zouden rond dit tijdstip eigenlijk nog kijken? 4?
Ik heb ze al eens horen zeggen dat ze denken dat de internetters alleen maar de woonkamer kunnen zien. Dus ze hebben echt het idee dat alleen de regie ze daar volgt.quote:Op zondag 13 november 2005 02:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Iig heel weinig en dat weten zij ook wel denk ik
Roel zit volgens mij nogal onder de plak bij Dido. Iets te veel aandacht aan 'n ander meisje en ze word pissig. Zo'n type lijkt me die Dido wel. Toen in die bonenweek. Roel en Lies samen in de groep, zaten constant aan elkaar. Dido was daar niet bij. Daarna, negeer, toen kwam Dido weer in beeld. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als Dido eruit vliegt. Volgens mij zit ze ze volgende ronde toch weer op de bankquote:Op zondag 13 november 2005 02:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zei Lieske zelf dus ook al vanavond. Sinds hij bij Dido is, schenkt hij haar bijna geen aandacht meer. Is wel een beetje flauw eigenlijk, want in het begin waren die twee altijd bij elkaar.
Dat vind ik echt heel vaag en dom als ze dat denken, ze weten toch wel neem ik aan dat bij alle BB's je ze overal kon volgenquote:Op zondag 13 november 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ze al eens horen zeggen dat ze denken dat de internetters alleen maar de woonkamer kunnen zien. Dus ze hebben echt het idee dat alleen de regie ze daar volgt.
Ja, maar ze weten ook dat zoiets ook op tv komt, waar wel zo'n 500.000 mensen naar kijkenquote:Op zondag 13 november 2005 02:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Iig heel weinig en dat weten zij ook wel denk ik
Je verbaasd je nog over de domheid van de mensen in het huis? Is wel knapquote:Op zondag 13 november 2005 02:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel vaag en dom als ze dat denken, ze weten toch wel neem ik aan dat bij alle BB's je ze overal kon volgen![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ze al eens horen zeggen dat ze denken dat de internetters alleen maar de woonkamer kunnen zien. Dus ze hebben echt het idee dat alleen de regie ze daar volgt.
Ik hoop eigenlijk dat Dido eruit vliegt. Niet omdat ze de ergste is (zeer zeker niet), maar omdat Roel dan misschien weer de oude wordt. Met Dido erbij blijft hij de rest van BB om haar heen hangenquote:Op zondag 13 november 2005 02:45 schreef melke het volgende:
[..]
Roel zit volgens mij nogal onder de plak bij Dido. Iets te veel aandacht aan 'n ander meisje en ze word pissig. Zo'n type lijkt me die Dido wel. Toen in die bonenweek. Roel en Lies samen in de groep, zaten constant aan elkaar. Dido was daar niet bij. Daarna, negeer, toen kwam Dido weer in beeld. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als Dido eruit vliegt. Volgens mij zit ze ze volgende ronde toch weer op de bank
Ik kan ze na afloop wel een cd sturen om ze uit de droom te helpen.quote:Op zondag 13 november 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig, maar ik denk dat ze niet alles uitzenden, de eerste kuspartij was het belangrijkste en verder zullen ze er niet heel veel mee doen, tenzij ze het 'echt' gaan doenquote:Op zondag 13 november 2005 02:46 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar ze weten ook dat zoiets ook op tv komt, waar wel zo'n 500.000 mensen naar kijken
De regie kan ze overal zien, dat weten ze wel. Maar ze denken echt dat de internetters alleen de woonkamer camera's kunnen zien. Dat hebben ze al vaker gezegd, zelfs Chantal. Blijkbaar hebben geen van de bewoners voorgaande edities streams gezien.quote:Op zondag 13 november 2005 02:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel vaag en dom als ze dat denken, ze weten toch wel neem ik aan dat bij alle BB's je ze overal kon volgen![]()
Ze krijgen een IQ test en het gemiddelde IQ is zwaar boven normaal denk ik, anders kom je er niet in volgens mijquote:Op zondag 13 november 2005 02:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je verbaasd je nog over de domheid van de mensen in het huis? Is wel knap![]()
Nathalie heeft eerder al eens aangegeven zichzelf al wel een aantal keer te hebben geholpenquote:
Nathalie heeft al meerdere keren toegegeven dat ze regelmatig vingert in het huis.quote:
Zou jij zo ver gaan met de gedachten dat het op tv kan komen, dat je hele familie/vriendenclub/vage kennissen e.d het zouden kunnen zien?quote:Op zondag 13 november 2005 02:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig, maar ik denk dat ze niet alles uitzenden, de eerste kuspartij was het belangrijkste en verder zullen ze er niet heel veel mee doen, tenzij ze het 'echt' gaan doen
quote:Op zondag 13 november 2005 02:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze krijgen een IQ test en het gemiddelde IQ is zwaar boven normaal denk ik, anders kom je er niet in volgens mij
Als ik in BB zou willen dan zou ik dit dus ook weten, ik vind het dan erg maf als je jezelf opgeeft voor BB en je niet verdiept hebt in de voorgaande editiesquote:Op zondag 13 november 2005 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De regie kan ze overal zien, dat weten ze wel. Maar ze denken echt dat de internet camera's alleen de woonkamer camera's kunnen zien. Dat hebben ze al vaker gezegd, zelfs Chantal. Blijkbaar hebben geen van de bewoners voorgaande edities streams gezien.
Dat vind ik dus ook! Dido komt veeeel te veel in beeld. Die wil inderdaad ook veeel te veel aandacht. Vanavond vroeg ze zich af waarom het nou wel klinkt met Nathalie en met de andere meiden niet. Simpel, Nathalie is een hielenlikker, de anderen niet. Kan er niet tegen als mensen het altijd bij anderen zoeken en nooit bij zichzelfquote:Op zondag 13 november 2005 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Dido eruit vliegt. Niet omdat ze de ergste is (zeer zeker niet), maar omdat Roel dan misschien weer de oude wordt. Met Dido erbij blijft hij de rest van BB om haar heen hangen
Ik zou het zo doen dat het niet opvalt. Dus alleen wat handwerk inderdaad. Voor vrouwen is dat helemaal makkelijk. Voor mannen iets lastiger aangezien ze nog wat moeten opruimen naderhand.quote:Op zondag 13 november 2005 02:49 schreef melke het volgende:
[..]
Zou jij zo ver gaan met de gedachten dat het op tv kan komen, dat je hele familie/vriendenclub/vage kennissen e.d het zouden kunnen zien?
Niet 123, maar ik weet dat ik deelneem aan zo'n programma en als de behoefte groter is dan je verstand (camera's) kies ik toch voor de behoefte zegmaarquote:Op zondag 13 november 2005 02:49 schreef melke het volgende:
[..]
Zou jij zo ver gaan met de gedachten dat het op tv kan komen, dat je hele familie/vriendenclub/vage kennissen e.d het zouden kunnen zien?
Dan is ze goed stiekem bezig zeg. Nooit iets van gezien ofzo. Hoe doet ze dat trouwens met al die anderen kletsende vrouwen om haar heen?quote:Op zondag 13 november 2005 02:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nathalie heeft al meerdere keren toegegeven dat ze regelmatig vingert in het huis.
Denk dat ze het op toilet doet en dat is geblokkeerd terrein voor de streamersquote:Op zondag 13 november 2005 02:52 schreef melke het volgende:
[..]
Dan is ze goed stiekem bezig zeg. Nooit iets van gezien ofzo. Hoe doet ze dat trouwens met al die anderen kletsende vrouwen om haar heen?
Ingrid is misschien een grensgeval. Maar ook Lieske heeft wel domme uitspraken gedaan en die doorliep het VWO ook op haar sloffen. Het gemiddelde in NL is 100 geloof ik... en ik denk wel dat deze bewoners daar allemaal boven zitten.quote:Op zondag 13 november 2005 02:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
IQ bovengemiddeld![]()
Ik noem een Ingrid bijv: Over de tafel van 1, "ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet tot hoever die gaat"
Need I say more?
Ja, maar je hoort zelf wat je allemaal al hoort. Vorige week, zeker weten dat ze elkaar geholpen hebben. Ik zou zover zeker niet gaan. Zou me rot schamen als ik later ooit nog de beelden terug zou zien. Preuts me he hahaquote:Op zondag 13 november 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen dat het niet opvalt. Dus alleen wat handwerk inderdaad. Voor vrouwen is dat helemaal makkelijk. Voor mannen iets lastiger aangezien ze nog wat moeten opruimen naderhand.
Je IQ zegt nog niks over je eigenschap om situaties in te schatten. Of over je algemene ontwikkeling, Dido gelooft bijvoorbeeld heilig dat er op een gegeven ogenblik nog maar 7 walvissen waren. Dan kan je nog zo'n hoog IQ hebben, met dat soort uitspraken maak je je voor mij erg dom. En zo kan je volgens mij wel een boek volschrijven met uitspraken van bewonersquote:Op zondag 13 november 2005 02:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze krijgen een IQ test en het gemiddelde IQ is zwaar boven normaal denk ik, anders kom je er niet in volgens mij
Chantal en een aantal anderen hebben alle BB's gevolgd, alleen niet op het internet. Ze hebben dus wel alle tv afleveringen gezien, maar dat is dus heel anders.quote:Op zondag 13 november 2005 02:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als ik in BB zou willen dan zou ik dit dus ook weten, ik vind het dan erg maf als je jezelf opgeeft voor BB en je niet verdiept hebt in de voorgaande edities
Ja, maar daar kunnen Hummie en haar vrienden toch wel op kijken? Zou het al zeker niet zo open en bloot doen.quote:Op zondag 13 november 2005 02:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Denk dat ze het op toilet doet en dat is geblokkeerd terrein voor de streamers
Die vallen ook wel een keer in slaap. En als je echt wilt, kun je echt wel geruisloos klaarkomen. Het is wel een uitdaging, maar het lukt wel (ik heb het ook een keer geprobeerdquote:Op zondag 13 november 2005 02:52 schreef melke het volgende:
[..]
Dan is ze goed stiekem bezig zeg. Nooit iets van gezien ofzo. Hoe doet ze dat trouwens met al die anderen kletsende vrouwen om haar heen?
Gen kans op, want ze weet dat de regie het dan wel kan zien. Ze doet gewoon haar knieen in bed wat omhoog, hoofd half onder de dekens en niemand die wat ziet of merkt.quote:Op zondag 13 november 2005 02:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Denk dat ze het op toilet doet en dat is geblokkeerd terrein voor de streamers
Moest je bij de vorige BB de internetstreams niet betalen?quote:Op zondag 13 november 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chantal en een aantal anderen hebben alle BB's gevolgd, alleen niet op het internet. Ze hebben dus wel alle tv afleveringen gezien, maar dat is dus heel anders.
Ik ook niet snel, maar als de behoefte te groot word heb je daar gauw schijt aan denk ik hoorquote:Op zondag 13 november 2005 02:55 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar daar kunnen Hummie en haar vrienden toch wel op kijken? Zou het al zeker niet zo open en bloot doen.
Inderdaad, tenminste, in deze BB is het IQ echt wel in orde.quote:Op zondag 13 november 2005 02:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ho stop! Verkeerde voorbeeld haar je daar aan.quote:Op zondag 13 november 2005 02:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ingrid is misschien een grensgeval. Maar ook Lieske heeft wel domme uitspraken gedaan en die doorliep het VWO ook op haar sloffen. Het gemiddelde in NL is 100 geloof ik... en ik denk wel dat deze bewoners daar allemaal boven zitten.
Alleen BB3+4 dacht ikquote:Op zondag 13 november 2005 02:57 schreef melke het volgende:
[..]
Moest je bij de vorige BB de internetstreams niet betalen?
Als je wilt lukt het overal, moet je je wel in kunnen houden met geluiden en zo min mogelijk bewegingen maken, maar lukken, zeker wetenquote:Op zondag 13 november 2005 02:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die vallen ook wel een keer in slaap. En als je echt wilt, kun je echt wel geruisloos klaarkomen. Het is wel een uitdaging, maar het lukt wel (ik heb het ook een keer geprobeerd)
Dat vroeg ik me ook echt af ja. Of jij het al eens geprobeerd hadquote:Op zondag 13 november 2005 02:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die vallen ook wel een keer in slaap. En als je echt wilt, kun je echt wel geruisloos klaarkomen. Het is wel een uitdaging, maar het lukt wel (ik heb het ook een keer geprobeerd)
IQ heeft geen zal te maken met wat je allemaal weet. IQ is puur intelligentie. Als je bv maar heel weinig school hebt gedaan en dus vrij weinig weet, kun je nog best een hoog IQ hebben.quote:Op zondag 13 november 2005 02:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je IQ zegt nog niks over je eigenschap om situaties in te schatten. Of over je algemene ontwikkeling, Dido gelooft bijvoorbeeld heilig dat er op een gegeven ogenblik nog maar 7 walvissen waren. Dan kan je nog zo'n hoog IQ hebben, met dat soort uitspraken maak je je voor mij erg dom. En zo kan je volgens mij wel een boek volschrijven met uitspraken van bewoners
Ook dat nog ja. Behalve de eerste geloof ik.quote:Op zondag 13 november 2005 02:57 schreef melke het volgende:
[..]
Moest je bij de vorige BB de internetstreams niet betalen?
Bestond het internet toen al?quote:Op zondag 13 november 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook dat nog ja. Behalve de eerste geloof ik.
Ik dacht dat 2 ook gratis was?quote:Op zondag 13 november 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook dat nog ja. Behalve de eerste geloof ik.
Heeft inderdaad weinig met feitjes te maken, maar mag van zulke mensen toch wel enige basis verwachten zeker. Het complete onvermogen om situaties in te schatten, begrijpend te lezen en bij de meest simpele zaken met hun bek vol tanden staan. Het komt in ieder geval allemaal niet bijster intelligent over.quote:Op zondag 13 november 2005 02:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
IQ heeft geen zal te maken met wat je allemaal weet. IQ is puur intelligentie. Als je bv maar heel weinig school hebt gedaan en dus vrij weinig weet, kun je nog best een hoog IQ hebben.
Niet echt. als ik zie hoe sommige bewoners hier afgemaakt worden. Daar pas ik voorquote:Op zondag 13 november 2005 02:58 schreef melke het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook echt af ja. Of jij het al eens geprobeerd had![]()
BB6 iets voor jou?
Dat viel mij ook op ja, dat ze bepaalde opdrachten etc. niet goed uitvoerden, was bij vorige edities toch iets minder het geval bij mijn wetenquote:Op zondag 13 november 2005 03:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heeft inderdaad weinig met feitjes te maken, maar mag van zulke mensen toch wel enige basis verwachten zeker. Het complete onvermogen om situaties in te schatten, begrijpend te lezen en bij de meest simpele zaken met hun bek vol tanden staan. Het komt in ieder geval allemaal niet bijster intelligent over.
Weet ik niet meer zeker, maar zou kunnen. Als ik zou moeten gokken, zou ik zeggen van niet, trouwens.quote:
Je computer gaat nog steeds goed ?quote:Op zondag 13 november 2005 03:01 schreef scanman01 het volgende:
Niet echt. als ik zie hoe sommige bewoners hier afgemaakt worden. Daar pas ik voor
En ik zou me toch niet kunnen bedwingen om het later te lezen.
Dan daarbij je mag niet eens meedoen. Je zou te erg gemist worden hier op fok.quote:Op zondag 13 november 2005 03:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet echt. als ik zie hoe sommige bewoners hier afgemaakt worden. Daar pas ik voor
Ik kon het iig gratis zien via Mr.Zap (vandaar mijn avatar) en kon me herinneren dat het ook voor I-net gold, alleen had je wel zo nu en dan een reclame er tussendoor (op Internet dan)quote:Op zondag 13 november 2005 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer zeker, maar zou kunnen. Als ik zou moeten gokken, zou ik zeggen van niet, trouwens.
Maar dat is toch wat in irl ook altijd gebeurt? Iemand zegt of doet iets, anderen hebben dan gelijk hun mening klaar. Vaak om hun eigen onvermogen/probleem/zwakheid/of wat dan ook te verhullen. Mooi voorbeeld vind ik wel een collega bij mij op het werk, die zit altijd af te geven op het postuur van andere vrouwen, terwijl zijn eigen vrouw ook geen maatje 36 heeft. Als je hem dan confronteert met zijn eigen uitspraken wringt hij zich in duizend bochten om het goed te praten. Dus dat kom je overal tegen, niet alleen op fokquote:Op zondag 13 november 2005 02:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Inderdaad, tenminste, in deze BB is het IQ echt wel in orde.
Het is alleen de emotionele intelligentie die soms nogal tekort schiet.
Ik vind het overigens wel grappig dat de posters op dit forum nog steeds een oordeel durven te vellen over het IQ (en eigenlijk ook EQ) van de bewoners, terwijl ik met absolute zekerheid kan stellen, dat het niveau hier echt geen haar hoger ligt.
Wij hebben alleen wat meer tijd om onze post wat beter te overwegen, voordat we het de ether inslingeren.
Zeer missplaatste arrogantie van "onze" kant in dit geval.
Als ik deze bewoners ergens niet op af zou willen rekenen is het wel IQ, maar zonder dat blijven er nog genoeg tekortkomingen over natuurlijk.
En toch is ze hoger opgeleid dan Dido en Nathalie.quote:Op zondag 13 november 2005 02:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ho stop! Verkeerde voorbeeld haar je daar aan.
Ik vind Lieske ondanks haar domme uitspraken niet dom. Verre van zelfs. Vind haar van de dames waarschijnlijk zelfs nog de intelligentste. Bepaalde versprekingen kunnen iedereen overkomen. Verhaspelde gezegdes is ze geloof ik mee opgegroeid als ik haar moeder zo aanhoorde een aantal weken terug.
Maar vind vooral Ingrid en in mindere mate Dido en Nathalie nu niet bepaald intelligent overkomen. Algemene ontwikkeling hebben ze niet, bij de meest simpele dingen staan ze vreemd te kijken. Zitten of rond het gemiddelde en anders eronder naar mijn idee, anders houden ze zich wel heel dom.
Maar Ingid spant wat mij betreft de kroon wel ja. Zo'n dom wicht heb ik zelden gezien.
Zeker. Zoals ik al eerder zei gebeurt het maar 1 of hooguit 2 keer per dag.quote:Op zondag 13 november 2005 03:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je computer gaat nog steeds goed ?![]()
Nee, dat weet ik nog wel.quote:
Het komt echt gewoon zeer gemiddeld over hoor.quote:Op zondag 13 november 2005 03:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heeft inderdaad weinig met feitjes te maken, maar mag van zulke mensen toch wel enige basis verwachten zeker. Het complete onvermogen om situaties in te schatten, begrijpend te lezen en bij de meest simpele zaken met hun bek vol tanden staan. Het komt in ieder geval allemaal niet bijster intelligent over.
Troubles gehad met je PC?quote:Op zondag 13 november 2005 03:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker. Zoals ik al eerder zei gebeurt het maar 1 of hooguit 2 keer per dag.
Komt nog bij dat het maar afwachten is of er een BB6 komtquote:Op zondag 13 november 2005 03:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan daarbij je mag niet eens meedoen. Je zou te erg gemist worden hier op fok.
Wie post er anders ruim 15000x in het BB forum, wie maakt er anders die top caps?
Nee Scan gaat nergens heen hoor, die blijft gewoon op fok (hoop ik dan tenminste)
Van de ene kant lijkt het me wel cool. Zou in ieder geval geen blad voor de mond hebben. Zeggen tegen diegene waar je een probleem mee hebt wat er aan de hand is en niet via via. Kritiek op het internet, tja, dat duurt maar ff, daarna is iedereen je toch weer vergeten. Maar ja, als puntje bij paaltje zou komen zo ik er ook nooooit aan beginnenquote:Op zondag 13 november 2005 03:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Al maanden ja, sinds ik een nieuwe pc heb. Soms springt ie opeens uit en reset dan dus.quote:
Je verwoord het beter, zoiets bedoelde ik dus ook, alleen een beetje verkeerd opgeschreven.quote:Op zondag 13 november 2005 02:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
IQ heeft geen zal te maken met wat je allemaal weet. IQ is puur intelligentie. Als je bv maar heel weinig school hebt gedaan en dus vrij weinig weet, kun je nog best een hoog IQ hebben.
Ik heb a zeer vaak zo'n test gedaan. Maar ik heb van de onderzoekers gehoord dat het gemiddelde op ongeveer 100 ligt. Dat staat ongeveer gelijk aan mavo niveau.quote:Op zondag 13 november 2005 03:03 schreef Splash het volgende:
100 is gemiddelde tussen debielen en genialen
100 is echt niet veel hoor
als ze 110 halen is dat nog steeds niet veel
doe zelf maar eens zon test
Denk het wel hoorquote:Op zondag 13 november 2005 03:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt nog bij dat het maar afwachten is of er een BB6 komt
kun je gewoon je temperatuur in de gaten houden met bv asusprobe of speedfanquote:Op zondag 13 november 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Al maanden ja, sinds ik een nieuwe pc heb. Soms springt ie opeens uit en reset dan dus.
Maar we hebben alle mogelijke oplossingen al gehad. Door alles wat iedereen erover gezegd heeft denk ik dat iets in de toren te warm wordt.
Hmmm...fabrikant al gebeld (of beroep gedaan op service ivm garantie?), lijkt me idd niet ok, eerst zou ik een format overwegen voor alle zekerheid maar als het dan nog steeds gebeurd klopt er iets nietquote:Op zondag 13 november 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Al maanden ja, sinds ik een nieuwe pc heb. Soms springt ie opeens uit en reset dan dus.
Maar we hebben alle mogelijke oplossingen al gehad. Door alles wat iedereen erover gezegd heeft denk ik dat iets in de toren te warm wordt.
wat haalde je danquote:Op zondag 13 november 2005 03:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb a zeer vaak zo'n test gedaan. Maar ik heb van de onderzoekers gehoord dat het gemiddelde op ongeveer 100 ligt. Dat staat ongeveer gelijk aan mavo niveau.
Zo klinkt het wel inderdaad ja. Staat ie rondom wel helemaal vrij (goede lucht toevoer) en heb je al andere koeler geprobeerd, zit er te weinig koelpasta tussen? etcquote:Op zondag 13 november 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je weet er veel vanquote:Op zondag 13 november 2005 03:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel inderdaad ja. Staat ie rondom wel helemaal vrij (goede lucht toevoer) en heb je al andere koeler geprobeerd, zit er te weinig koelpasta tussen? etc
Weet niet wat voor processor je hebt, maar vooral athlon processors raken erg snel oververhit.
Ik heb door omstandigheden de mavo niet eens afgemaakt en zit toch bij al die IQ tests altijd boven de 130. Dus ik weet een beetje uit ervaring dat opleiding niets zegt over het IQ van iemand.quote:Op zondag 13 november 2005 03:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je verwoord het beter, zoiets bedoelde ik dus ook, alleen een beetje verkeerd opgeschreven.
Ik heb MAVO gedaan, voor de rest niks, maar voor mijn huidige baan wordt MBO/HBO niveau gevraagd. En zover ik weet doe ik mijn werk goed.
Weet je wat ik dom vind. Mensen die hun IQ onthouden.quote:Op zondag 13 november 2005 03:09 schreef Splash het volgende:
[..]
wat haalde je dan
ik 146
en ik ben echt niet geniaal
of teveel ISOLERENDE warmteverdelende pastaquote:Op zondag 13 november 2005 03:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel inderdaad ja. Staat ie rondom wel helemaal vrij (goede lucht toevoer) en heb je al andere koeler geprobeerd, zit er te weinig koelpasta tussen? etc
Weet niet wat voor processor je hebt, maar vooral athlon processors raken erg snel oververhit.
quote:Op zondag 13 november 2005 03:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je weet er veel vanzit je toevallig in die business?
Hahaquote:
Als je niet geniaal bent, dan heb je een verkeerde test gedaan. 146 met een echte IQ test staat wel degelijk voor uiterst geniaal.quote:Op zondag 13 november 2005 03:09 schreef Splash het volgende:
[..]
wat haalde je dan
ik 146
en ik ben echt niet geniaal
quote:Op zondag 13 november 2005 03:12 schreef Day het volgende:
Aangezien er verder geen moer meer op de streaams gebeurd en ik Scan niet kan helpen met z'n pc-problemen, ga ik maar 'ns 'vroeg' naar bed vannacht.
Ik ga een poging doen om "Dead Famous" uit te lezen. Is overigens echt een aanrader!
Volgens mij heeft Hummie 't ook gelezen!
Laters
dan is iemand met een score van 100 beduidend minder intelligent dusquote:Op zondag 13 november 2005 03:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb door omstandigheden de mavo niet eens afgemaakt en zit toch bij al die IQ tests altijd boven de 130. Dus ik weet een beetje uit ervaring dat opleiding niets zegt over het IQ van iemand.
http://forum.techzine.nl/forum/list_messages/22509quote:Op zondag 13 november 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij staat vrij en onder mijn bureau. Ik heb nog geen andere koelers geprobeerd. Als je een nieuwe pc koopt, mag je er toch vanuit gaan dat dat allemaal klopt. Blijkbaar niet dusquote:Op zondag 13 november 2005 03:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb je iemand in gedachten?quote:Op zondag 13 november 2005 03:14 schreef newsman het volgende:
Wat ik het zieke vind is dat 40 jarige mannen en ouder op lieske vallen, donder op pedoos.
Dan zijn we het over eens dat opleiding niet alles zegt over iemands IQ. Nu de bedrijven nogquote:Op zondag 13 november 2005 03:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb door omstandigheden de mavo niet eens afgemaakt en zit toch bij al die IQ tests altijd boven de 130. Dus ik weet een beetje uit ervaring dat opleiding niets zegt over het IQ van iemand.
Bij zo'n internet IQ testje is makkelijk 150 te halenquote:Op zondag 13 november 2005 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je niet geniaal bent, dan heb je een verkeerde test gedaan. 146 met een echte IQ test staat wel degelijk voor uiterst geniaal.
Nu in het Nederlands graagquote:Op zondag 13 november 2005 03:15 schreef newsman het volgende:
Leg mij is uit waarom jullie, om strak vallen, thuis te kort zeker.
Je moet ze de kost eens geven, zijn er zoveel. Maar ach, zal wel iets te maken hebben hoe wij mannen in elkaar zitten.quote:Op zondag 13 november 2005 03:14 schreef newsman het volgende:
Wat ik het zieke vind is dat 40 jarige mannen en ouder op lieske vallen, donder op pedoos.
Slaap lekker Dayquote:Op zondag 13 november 2005 03:12 schreef Day het volgende:
Aangezien er verder geen moer meer op de streaams gebeurd en ik Scan niet kan helpen met z'n pc-problemen, ga ik maar 'ns 'vroeg' naar bed vannacht.
Ik ga een poging doen om "Dead Famous" uit te lezen. Is overigens echt een aanrader!
Volgens mij heeft Hummie 't ook gelezen!
Laters
Of mensen die hun IQ uberhaupt noemen, dat duidt namelijk meteen op een laag EQ, anders had je wel de zekerheid om dat voor jezelf te kunnen houden.quote:Op zondag 13 november 2005 03:11 schreef melke het volgende:
[..]
Weet je wat ik dom vind. Mensen die hun IQ onthouden.![]()
Ik durf er toch geld op te zetten dat Inrit nauwelijks aan gemiddeld zal komen daarquote:Op zondag 13 november 2005 03:16 schreef melke het volgende:
[..]
Bij zo'n internet IQ testje is makkelijk 150 te halen
100 is het gemiddelde dus ja. 100 staat ongeveer gelijk aan mavo niveau. Dus iemand met 100 moet mavo kunnen halen. Iemand met 130 kan makkelijk een universitaire opleiding doen. Het is echter niet zo dat iemand die alleen mavo heeft gedaan automatisch een IQ van 100 heeft. Dat kan dus veel hoger liggen.quote:Op zondag 13 november 2005 03:13 schreef Splash het volgende:
[..]
dan is iemand met een score van 100 beduidend minder intelligent dus
Met de kap eraf is de luchtflow minder en koelt dan nog slechter dus zou ik zeker niet aanraden.quote:Op zondag 13 november 2005 03:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij staat vrij en onder mijn bureau. Ik heb nog geen andere koelers geprobeerd. Als je een nieuwe pc koopt, mag je er toch vanuit gaan dat dat allemaal klopt. Blijkbaar niet dus
Maar ik ga het de komende dagen testen met de kap van de toren af. Als de pc dan geen enkele keer meer reset, ligt het dus idd aan de koeler.
ik ben bouwvakker geworden..........quote:Op zondag 13 november 2005 03:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Of mensen die hun IQ uberhaupt noemen, dat duidt namelijk meteen op een laag EQ, anders had je wel de zekerheid om dat voor jezelf te kunnen houden.
Trouwens, alsof IQ je altijd ver zal brengen in het leven.
"Slimme" mensen denken teveel, in werken zichzelf vaakl in depressies, waar ze niet in hadden hoeven te zitten als ze niet zo onnodig veel nadachten.
Onwetendheid is soms eerder iets om te koesteren, in plaats van te veroordelen.
Bouwvakkers zijn bijna altijd vrolijk, vergeef de onterechte generalisatie.
Jij hebt gisteren guido weijers gezien? Die zei gisteren ongeveer hetzelfdequote:Op zondag 13 november 2005 03:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Trouwens, alsof IQ je altijd ver zal brengen in het leven.
"Slimme" mensen denken teveel, in werken zichzelf vaakl in depressies, waar ze niet in hadden hoeven te zitten als ze niet zo onnodig veel nadachten.
quote:Op zondag 13 november 2005 03:15 schreef newsman het volgende:
Leg mij is uit waarom jullie, op strak vallen, thuis te kort zeker.
Ja, die bedoel ik dus ook niet.quote:Op zondag 13 november 2005 03:16 schreef melke het volgende:
[..]
Bij zo'n internet IQ testje is makkelijk 150 te halen
Je bent een kut kneus, geboren in de 60tieks, valt op een kind van 19, jij deugt niet.quote:Op zondag 13 november 2005 03:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij zit vast bij het gemiddelde...
Wie?quote:Op zondag 13 november 2005 03:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren guido weijers gezien? Die zei gisteren ongeveer hetzelfde
Dank je. Ik zal het ter harte nemen. En nu weer lekker naar bedje toequote:Op zondag 13 november 2005 03:23 schreef newsman het volgende:
[..]
Je bent een kut kneus, geboren in de 60tieks, valt op een kind van 19, jij deugt niet.
Doe ff normaal man.quote:Op zondag 13 november 2005 03:23 schreef newsman het volgende:
[..]
Je bent een kut kneus, geboren in de 60tieks, valt op een kind van 19, jij deugt niet.
Heb ik al eens gedaan en dan krijg ik een blauw scherm en kan verder ook alleen nog maar resetten.quote:Op zondag 13 november 2005 03:17 schreef BONG4002 het volgende:
@Scanman:
Je hebt het over resetten van de PC, kan ook een BSOD zijn maar omdat standaard in windows staat ingesteld dat ie moet rebooten bij een fout weet je niet of het een fout betreft danwel je koeler, dus als dat het geval is moet je even naar het configuratiescherm dan Systeem en dan "opstart en herstelinstellingen" en daar het vinkje weghalen bij automatisch opstarten bij een fout
wordt beetje offtopic maar ze slapen toch allemaal nu.quote:Op zondag 13 november 2005 03:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren guido weijers gezien? Die zei gisteren ongeveer hetzelfde
En wat staat er dan?quote:Op zondag 13 november 2005 03:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan en dan krijg ik een blauw scherm en kan verder ook alleen nog maar resetten.
quote:Op zondag 13 november 2005 03:26 schreef Snaptnix het volgende:
Anyway. Ik ga slapen
@Scan veel succes met je pc
Dus een nieuwe ventilator is de oplossing? Of een extra?quote:Op zondag 13 november 2005 03:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Met de kap eraf is de luchtflow minder en koelt dan nog slechter dus zou ik zeker niet aanraden.
Zou helaas niet de eerste bud koeler zijn die als standaard (lees goedkope optie) erin wordt gezet. Heb het al vaak genoeg mee gemaakt helaas. Vaak is het ventilatortje dan het probleem.
quote:Op zondag 13 november 2005 03:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wie?
(Ik heb dus al geen algemene ontwikkeling)
Bedankt in ieder geval. Welterustenquote:Op zondag 13 november 2005 03:26 schreef Snaptnix het volgende:
Anyway. Ik ga slapen
@Scan veel succes met je pc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |