Hoe moeilijker hoe beter.quote:Op zondag 13 november 2005 02:00 schreef Arliator het volgende:
Die Chantal, heeft het echt moeilijk
quote:Op zondag 13 november 2005 02:00 schreef Falco het volgende:
Nou, slaap lekker Chantal. Ik ga mijn bed opzoeken.
Beter... véél beterquote:Op zondag 13 november 2005 02:01 schreef Stereotomy het volgende:
Even een gouwe ouwe dan maar:
[afbeelding]
Gooi ik er ook even een in:quote:Op zondag 13 november 2005 02:01 schreef Stereotomy het volgende:
Even een gouwe ouwe dan maar:
[afbeelding]
Mooie foto (was toch Karlijn geloof ik?)quote:
Daar ziet Lieske er toch net even iets minder goed uit.quote:Op zondag 13 november 2005 02:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gooi ik er ook even een in:
[afbeelding]
Onzin.quote:Op zondag 13 november 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
Daar ziet Lieske er toch net even iets minder goed uit.
Hoewel ik graag de eer zou willen opstrijken, moet ik toch zeggen dat deze cap van Gert is.quote:Op zondag 13 november 2005 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/lieske23.jpg]afbeelding][/URL]
Cap van Scan zelf. "Een jonge Catherine Deneuve", schreef hij.
Sorryquote:Op zondag 13 november 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoewel ik graag de eer zou willen opstrijken, moet ik toch zeggen dat deze cap van Gert is.
Dat was deze:quote:Op zondag 13 november 2005 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
Cap van Scan zelf. "Een jonge Catherine Deneuve", schreef hij.
Ik denk alleen dat sommige hiervan juist niet kunnen slapenquote:Op zondag 13 november 2005 02:11 schreef frizti het volgende:
Nog een oude voor het slapen gaan.
[afbeelding]
Lieske stemt helemaal geen VVD. Ze vindt alleen Gerrit Zalm wel een geinige vent, maar die opmerking is een eigen leven gaan leiden.quote:Op zondag 13 november 2005 02:12 schreef newsman het volgende:
[..]
Wel leuk dat die 2 ton naar de vvd gaat.![]()
"Ben ik toch goed bezig met mijn geroddel en gemanipuleer"quote:Op zondag 13 november 2005 02:12 schreef Arliator het volgende:
[afbeelding]
Het lukt alleen als ik het mogelijk maak om het te laten gebeuren, dat staat er volgens mij, wat zou ze hierbij denken???
Dat is ook zo'n ongelooflijke prachtmeid inderdaad.quote:Op zondag 13 november 2005 02:13 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind Lieske soms ook weleens iets hebben van Elisa Cuthbert (Die Kim speelde in 24)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |